สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว โรงแรมปุตราจายา แมริออท

5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 150 จาก 404 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 150 จาก 404 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 54 จาก 404 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 31 จาก 404 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 404 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

LIANG TA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
VERY GOOD ! I will come back for staying again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Wafa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Property had better days, but renovation work ongoing. Staff friendlyness makes up the difference
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Herman

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Even tho its midway thru renovations , the property and staff is good . Will definitely return
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Dwun Kit Jonathan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Shing Yau

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and good hotel
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Anchor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Shing Yau

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Yabuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Gurminderjit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Newly built area
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Ryan Ka Hang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Place is old, poorly maintained, in the middle of nowhere
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Thilak

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room: The room was infested with cockroaches!! Who would have thought Marriot reputation delivers such poor quality of service for their rooms. AC temperatures don’t hold steady despite being set as one. Washroom: The water pressure is not adjustable. One should be careful before splashing the tap on your body or worse still, if it’s splashed on kids and babies. Overall, it’s a horrid experience for the price charged. Utmost unacceptable!

10/10 ดีเลิศ

HEEJUNG

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Rohaidah

There several dining options to choose from. The hotel is huge and grand. However, it’s under renovation at the moment.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Azmin, Petaling Jaya

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
everything's perfect about the hotel; except that the facilities are old...need some refurbishing works. staff are super helpful and friendly.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 29 ส.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your stay with us. We are happy to hear you had a great stay. We take note on each feedback and share this with the respective team. We wish to welcome you again on your future staycation with us. Thank you.

8/10 ดี

J

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and not crowded. Breakfast was perfect a 10
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to pen down your kind and positive feedback! We would be happy to share this news with the entire team. Additionally we are glad you had a pleasant stay with us and we hope to see you again. Best Regards

6/10 พอใช้

IZUMI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for rating your stay with us. Through your rating we are able to continually improve our hotel, as we strive to exceed our guest's expectations and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

2/10 แย่มาก

yassine

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you want to pay for a 5star hotel and receive no star service and amenities then stay here. Wallpapers coming off the walls, outdated everything, ongoing renovations while people are sleeping. Not one good thing about this place and a shame that Marriott has done this. Shame on them and on this property.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Putrajaya Marriott Hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced due to the ongoing renovations.Our goal with these renovations is to enhance our facilities and elevate the guest experience. However, we understand that the noise and disruption caused by the work may have affected the tranquility of your stay, and for that, we are truly sorry.We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. We value your loyalty as our guest, and we hope you'll give us another opportunity to provide you with an exceptional experience once the renovations are complete.Your feedback is essential to us as we strive to continuously improve and exceed our guests' expectations. We appreciate your understanding and patience during this period of improvement, and we look forward to welcoming you back soon.Thank you

8/10 ดี

Boon Boon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. Looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

SUSAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us. Through your rating we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. Best Regards

2/10 แย่มาก

Elite

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us. Through your rating we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. Best Regards

8/10 ดี

tamio

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

River

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

6/10 พอใช้

Shin sin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old building that looks like a government building with landscape that looks like public park. It hardly associates with a 5 star hotel and marriot brand with its facilities, with foul smells due to old furnishing. It is under construction/renovation too. However, I must give a shout out to the staff, from checking in to executive lounge, to spa and the GM, they are always friendly and making sure the imperfections are remedied. Marriot should be proud of the people.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to pen down your kind and positive feedback! We would be happy to share this news with the entire team. Additionally through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. Best Regards

2/10 แย่มาก

Elite

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments. Best Regards

2/10 แย่มาก

George

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rude staff, no hospitality, rooms are not nice. Unsafe equpiments like lifts and automatic doors
การตอบกลับจาก Marriott Putrajaya วันที่ 27 เม.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

4/10 แย่

Ng

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Marriott Putrajaya วันที่ 27 เม.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate our service. We apologize that your experience was less than ideal, and through your rating we are able to continually improve our product and service offerings. Best regards.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Marriott Putrajaya วันที่ 27 เม.ย. 2023
Dear Valued Guest, it was indeed a pleasure having you with us recently at Putrajaya Marriott Hotel. We look forward to welcoming you back again to Putrajaya Marriott Hotel. Best Regards.

2/10 แย่มาก

Alexandre

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Marriott Putrajaya วันที่ 27 เม.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate our service. We apologize that your experience was less than ideal, and through your feedback we are able to continually improve our hotel, as we strive to exceed our guest's expectations. Kind Regards.

4/10 แย่

Ayaka

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
改装中で、部屋に行くまでの廊下には養生シートが貼られていて、とても埃っぽかった。事前に知っていれば選ばなかったと思う。若しくはそう言った場合は価格を下げていただきたい。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

4/10 แย่

Yoshiyuki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋はかび臭く、浴室には長い髪の毛が落ちていたこともしばしば、私は短髪なので。部屋の冷蔵庫は壊れており、洗面台の鏡には傷があり。バスタオルもかび臭さがあった。ジムの機材も故障しているものが多かった。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 6 มี.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience or disappointment you experienced during your visit. Through your feedback we are able to continually improve our hotel, as we strive to exceed our guest's expectations. We truly value your comments and have taken notes on the highlighted issues. Best regards

8/10 ดี

Michelle

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Michelle, thank you very much for taking the time to pen down your positive feedback! We greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We hope to see you again. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

Syed Hasanul Hadi bin, Truro

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Dr. Lakshmi

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's a good property but as we booked it at a time when the hotel was having an event, the whole experience wasnt up to the mark. Couldnt get late checkout or extension of another day as the property was fully booked. We needed it as our flight was much later in the evening. The food at the multi cuisine restaurant Zest was not great. Staff tried their best to provide good service. So that was the only plus. Wouldnt consider staying here for our next visit though.
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Dr. Lakshmi,Please accept our humble apology as we truly understand your frustration in regards to the matters that you have shared with us. Rest a sure we have shared your feedback with the respective department and we hope to have an opportunity to welcome you back again to experience the true Marriott standards.Best Regards.

6/10 พอใช้

Ahmad Farouk

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's disappointing that this place doesn't feel like a marriott hotel. Checking in and out is very slow, so guests have to queue. Getting the bill at the restaurant takes a long time. The staff are cheerful and helpful though.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Ahmad Farouk,Please accept our humble apology as we truly understand your frustration in regards to the matters that you have shared with us. Rest a sure we have shared your feedback with the respective department and we hope to have an opportunity to welcome you back again to experience the true Marriott standards.Best Regards.

10/10 ดีเลิศ

Shilpa

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was clean, staff were helpful & friendly.
การตอบกลับจาก Putrajaya Marriott Hotel วันที่ 29 พ.ย. 2022
Dear Shilpa, we are always happy to receive feedback from our guests in relation to their stay with us, and we are delighted with your rating and feedback - thank you very much! We were also hope your stay was pleasurable. We wish to see you again next time. Stay safe!

10/10 ดีเลิศ

Muhammad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 30 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

6/10 พอใช้

Sheng Feng

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 30 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We hope that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

4/10 แย่

Ainna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not worth the money and too many hidden charge!!
Stayed here for 1 night with my family after a long flight. I paid it online. During the check in they told me they will charge us for sofa bed and they make up the room already. I was so tired to listen after 17hours of flight. I just paid and don’t want to argue. The room was disappointing. Old, dirty and dusty. The breakfast wasn’t that great too. The only point I give only for the staffs. The room service and maintenance guy was nice and very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 30 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

8/10 ดี

Mohd Hafiz

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 9 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

6/10 พอใช้

Raymond KP

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet stay
Hotel is 5 star but the condition is not. The cupboard and doors paint are peeling. Room looks tired and dated. Air con is not cold. However for 1 night stay it’s ok for me. Bed is big and comfy. There is a balcony which is nice. TV channels limited. There is tea and coffee making facilities. It’s very quiet at night that you can even hear the crickets! Free onsite parking. There is a free transfer to IOI mall every hour. The mall is huge and have lots of places to eat. I think this hotel is newer than the KL city centre one but this one seems to age faster lol.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 9 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

4/10 แย่

Swee Hing

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 9 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, We write with regret on the feedback received with regards to the unpleasant experience during your recent visit with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We hope to welcome you back soon. Best Regards.

6/10 พอใช้

Sangsun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
조용하고 한적한 휴식
한적하고 조용함. 번화가를 원하면 맞지 않을겁니다. 깨끗한데 첫날에 바퀴벌레 나와서 좀 놀랬음.
바퀴벌ㄹㆍ기
외부수영장
객실내부
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 9 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

Badr

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Melisa

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Azela วันที่ 23 มิ.ย. 2022
Dear Melisa, Thank you for rating your experience and we hope to welcome you back soon. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

mohd azmar

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Azela วันที่ 16 มิ.ย. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for rating us 10 in your recent review. We hope to welcome you back soon. Best Regards

8/10 ดี

Ikmal Hisham

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Azela วันที่ 3 มิ.ย. 2022
Dear Ikmal Hisham, Thank you for rating your experience during your stay with us. We hope to welcome you back soon. Best Regards

8/10 ดี

Teo

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Azela วันที่ 3 มิ.ย. 2022
Dear Mr Teo, Thank you for rating your experience during your stay with us. We hope to welcome you back soon. Best Regards

4/10 แย่

Zulkarnain

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for rating your stay with us. Through your rating we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

nor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous Transit
I and mu husband stayed for two nights white in transit for our flights to the UK. We had chosen Marriotts for its location and comfort to entertain friends around Kuala Lumpur and Putrajaya to pay us visits.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Darina วันที่ 21 ม.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards