ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว โรงแรมรามาดาบายวินดัมนอร์ทเบอร์เจน

2 out of 5

รีวิว

5.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 15 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 19 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 20 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 49 จาก 122 รีวิว" "

5.0/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Fatou khady

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Environnement propre chambre propre, bien nettoyée, personnel disponible et très courtois.proximite avec Time Square. Café, eau, et rafraîchissement gratuit,
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Lindsay

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Yikes
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Carol

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
WOULD NOT RECOMMEND!!! Literally so dirty there was hair everywhere in the room, clearly not cleaned. The elevators were barely working literally to the verge of killing someone. Do not stay here. Honest to god.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Di

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is in bad shape; the elevator does not work properly. The surrounding environment is terrible.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Ahmed

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was no good hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jullin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old property. Room given door could not lock. Only one elevator working. All had paper sticker everywhere. Nothing is done with licensed professional. Mattress in bedroom and pillows a mess. Location is horrible. Expedia lied about distance to MSG. It was well over 4 miles and worst of all, it was in New Jersey not New.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Nishchal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elevators was not working properly and had to use the stairs. Got stuck in elevators for 15 minutes and none of the buttons were working. Stayed there for 4 days and had same issue each days, even the staffs won't respond properly.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Adolpho

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Quartos excelente, falta um pouco de cuidado com elevador, mas os funcionarios sao miito simpaticos e prestativos, boa escolha
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Marco

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff very very rude ‘ and the elevator didn’t worked so we had to used stairs
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Viviane

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elevators didn’t work. It looks like it’s under a lot of construction. Rooms aren’t nice at all. Small, nothing matches. Doesn’t leave appropriate amount of soap to wash with. Towels are extra small. Probably won’t return to this property.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Susan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel name is one thing in Expedia, another name on the sign when you get there and another name on the inside at the desk, it is very confusing when you get there because the name didn't match and there are 2 hotels next to each other. I went to the 1st one and they told me it was next door. We get there, got the room cards, 8th floor room, the cards didn't work to get in, they gave us another room 2nd floor and we got in, the elevators had a mind of there own, they would work when they wanted, had to take the stairs several times (good thing it wasn't the 8th floor) Walking up and down stairs was not easy for my husband or myself with us having bad knees, The clanking of the elevator door at the end right side we could here all night long when it did work very loud banging noise when it opened. One elevator the door would only partially open you would have to pry it open to get out. The beds are extremely hard very uncomfortable even my grand kids were uncomfortable. The trash barrels outside were over full garbage on the ground. Extremely busy street to get out on also. The staff was friendly and the room was clean though. Bagged breakfast was ok but nothing the grand kids would eat in there.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Mercy

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please pat attention to reviews customers are leaving because the are true.Everything about the property needs improvement. They need to be audited for customer service if Expedia is listing them on your website. Smelly,dusty, sunks ,hot water not working to elevators not working. Rooms listed on Expedia to accommodate 5 people but hotel staff says that's Expedia's fault for that listing. They only take 4 people and have bedding for 4 people so its a take it or leave it when you are at the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Randy

เดินทางกับครอบครัว
Área tranquila
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Lucy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Gary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were many problems, starting form the elevators not working most of the time, the hotel was under renovation and had no restaurant open, the tv in my room had to be fixed twice, the clock in the room was not working just two cut wires on it, the bath tub was o stalled incorrectly so you could not take a bath. Overall not a great stay at all!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear Gary,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

8/10 ดี

Marcia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Marcia, Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We appreciate your exceptional feedback and delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were dirty & smelled like mildew, the tub was stopped up also. Very inconvenient
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Christopher, Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance, and we’ll do better in the future.

2/10 แย่มาก

Evan

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They have bed bugs
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Evan,Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance, and we’ll do better in the future.

2/10 แย่มาก

Tuan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was unfriendly, place is so outdated
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Tuan,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

6/10 พอใช้

Cynthia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Inside my room was very clean, but l never got breakfast as promised, was told it was finished, the elevator needs lots of attention, the front desk needs renovations infact the whole building needs attention. Outside the place is not kept clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Cynthia,Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

6/10 พอใช้

Security

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Security

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The have only to to go breakfast
เข้าพัก 11 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Guest,We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest.

2/10 แย่มาก

Imad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Vwry old building
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Imad,We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest.

8/10 ดี

Angela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very deceiving I thought I booked a Ramanda by Wynham but instead they have a large sign on side of hotel that says Meadowlands hotel. The hotel is run down and it says breakfast included which we thought was a continental breakfast in a room but its only a bagged breakfast Expedia needs to remove this hotel as a Ramada!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Angela,Thank you for taking time to provide your valuable survey on your recent stay. Your feedback helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest.

2/10 แย่มาก

Colin

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were overall pleasant but the hotel was dirty rundown and the elevators were broken and not safe.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Colin, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest.

10/10 ดีเลิศ

Tania

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Tania, Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We appreciate your exceptional feedback and delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.

2/10 แย่มาก

gholamreza

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast was unhealthy and had none of the items of a normal breakfast, and was delivered in an envelope and there was no room to sit and eat.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Gholamreza,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

2/10 แย่มาก

Chaka

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is severely outdated some of the repairs made are less than stellar no fitted sheets on bed I felt like I was in a trap house
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Chaka,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

2/10 แย่มาก

Kimberly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was not a Ramada Inn as described. The restaurant on property that shows is permanently closed . The only working elevator didn’t want to open or close . Didn’t even think it was safe to get on to our room . The television.. Well forget that . The picture quality was like watching television back in the 1990’s as a kid using an antenna back in the day . Breakfast was a grab n go bag like we are in elementary school . The bed was hard as brick , and very uncomfortable. We couldn’t wait to get back home after that stay . I highly highly do not recommend. Stay far away !
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests

2/10 แย่มาก

Gholamreza

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We received a very inappropriate breakfast in an envelope of information, ( reception) which had a cake, two pieces of pastry and a small bottle of water in it, which cannot be called breakfast, but it is very harmful to my health and the health of diabetics
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Gholamreza, Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We apologize that breakfast did not meet your expectation. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

2/10 แย่มาก

Rashad

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just not as nice as the picture shows. It’s close to the interstate that’s the only plus. It is in horrible condition outside not easy on the eyes at all. If it’s a property that was recently acquired by Ramada they the should have put the name someone on the building beside the one sign at the top of the side of the building that reads: Hotel Just disappointed all around. The room was not flipped correctly a small amount of toilet paper on the room, hair in both beds and pillows bathroom sink in my room 821 cold water didn’t even come on at all but the hot works which I guess is the most important. I think sites should send someone out to view the property before u sell the rooms online. The hotel was just absolutely nasty
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Rashad, We appreciate for sharing your feedback. We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

4/10 แย่

Santiago

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like it at all
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Santiago, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest.

2/10 แย่มาก

Taylor

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
3 of the 4 elevators were broken. Will never stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Taylor,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

2/10 แย่มาก

Tahmina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was in absolute shame! What they are advertising is NOT how the hotel is! Elevators are old and don’t work! Paper print warning everywhere! Elevators would take you to the wrong floor! Some buttons wouldn’t even work! Room was dirty and dusty! Bathroom was old rusted showers head, hold in the bath tub and sink! I mean worst than a MOTEL! Even the entry door for hotel wouldn’t work at times! Breakfast was a lie! No breakfast!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Smit, General manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Tahmina,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

2/10 แย่มาก

Khidhr

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Khidhir, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon!

4/10 แย่

Don

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property had restaurants closed, 2 put of 4 elevators not working First room had no electric plugs Refrigerator, microwave and coffee maker were unplugged and no way to connect. Second room was updated Breakfast is just a 2 go bag Would not recommend at this time until remodeling is completed
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Don, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon!

2/10 แย่มาก

Chadarad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is a complete joke. If you look up online it says closed It appears someone purchased the hotel and done limited renovations. Just barely enough work to get the hotel open. Rooms were dirty and the bathrooms gross. The hotel has 4 elevators but one worked occasionally. Several times i had to use the stairs. Their idea of a breakfast was a lunch bag with water, granola bar and a pastry. Do not stay at this hotel. No easy way to New York. They offer a shuttle that is way over priced.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Chadarad, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon! Sincerely, General Manager.

2/10 แย่มาก

Berat

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is beyond awful. The behavior of the staff is incredibly bad. Something breaks down in the hotel every day. The coffee machine in the room doesn’t work. The hairdryer is available in some rooms and absent in others, and even in the same room, it works one day and not the next. There are 4 elevators; 3 are broken, and the remaining one breaks down every other day. The room key cards are faulty, and when you go to reception to change them, you encounter incredibly poor treatment. There’s no YouTube or Netflix on the TV, and when I asked the staff about it, they rudely replied, ‘ You had to read the internet policy, why are you asking me? It’s evident that the rooms are not cleaned properly. They only provided 2 shower towels for our room where 3 people stayed, and when we asked for more, they refused. I’m trying to think if there’s any good aspect to the hotel, but I can’t find any. I’ve stayed in many hotels in many countries, but this one stands out as the worst.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Berat ,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

8/10 ดี

Christopher

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Was a good experience with my family. I recommend
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We appreciate your feedback and delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.

4/10 แย่

Sallie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a couple on my floor physically fighting from 4am to 7am sunday morning. Doors kept slamming. The elevator kept breaking down, had to walk to the 8th floor 3 times to get to my room. Breakfast was pastery, and a half a bottle of water, in brown bags, both saturday and sunday morning contained the exact same items both days. Was not explained how to work the remote to the tv, as the remote was not universal. The only thing i liked, the rooms were kept clean, no missing personal items. Free parking. Staff was wonderful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
We appreciate for sharing your feedback. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

4/10 แย่

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is in disrepair and poor condition! The building equipment is poorly maintained including the elevators and HVAC equipment
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Thomas,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

8/10 ดี

Johnny, New York

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very minor infractions.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Johnny , thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 ดี

Valerie

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need Little makeover but clean, breakfast to go include.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon! Sincerely, General Manager.

4/10 แย่

Jasmin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hat uns nicht gefallen.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Jasmine, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon! Sincerely, General Manager.

10/10 ดีเลิศ

Lisbeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Lisbeth, Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We appreciate your exceptional feedback and delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.

2/10 แย่มาก

Horacio

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really was a nightmare, we can't sleep in these two days, firt day, the another room made a lot of noise they have a party 1am, the phone in the room doesn't work, second days 2am someone try to open our door in the room, try and try and try.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Horacio,We apologize that you did not had a great experience with us. Your valuable feedback will help us to make improvements accordingly and deliver exceptional service in future.

6/10 พอใช้

manti, Methuen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is at a convenient location to NY whereas the property needs attention. The elevator is a non functional condition, the rooms are smelly and the bathroom was leaking.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Manti, We appreciate for sharing your feedback as it helps us to identify where we can improve and better meet the expectation of our guest. We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

fabio

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Needs interior renovations ( Hallways, elevators) Rooms are clean and fairly new ( renovated)
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, General Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Fabio, Thank you for taking time to provide your valuable assessment on your recent stay. We appreciate your feedback and delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.