ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรม กู๊ดดี้

2.5 out of 5
โรงแรม กู๊ดดี้
20 ซ.รามคำแหง 40, หัวหมาก บางกะปิ, กรุงเทพ

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 2 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 6 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

6/10 พอใช้

Ple, thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ผนังห้องบาง
ผนังห้องไม่เกีบเสียง ถ้าห้องข้างๆเสียงดังจะได้ยิน แต่ราคาประหยัด สภาพห้องใช้ได้
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก m วันที่ 24 ต.ค. 2018
ขอบคุณสำหรับคำแนะนำครับ ทางโรงแรมจะนำไปปรับปรุงครับ

10/10 ดีเลิศ

k, Taiwan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice, clean and kindly staff.
Cheap and clean room. Staffs are friendly. If you find hotel near rhamkhamhang or bangkapi this is available for you.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก m วันที่ 20 ก.ย. 2018
Thank you sir.

2/10 แย่มาก

m

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Silent area
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is very large , there is an refrigerator and 2 bottles of water.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

Desmond, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nearby close to convenience stores. Short trip away from train station
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

J, USA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Construction during my stay. Room was unclean. Non English speaking staff. I can speak a bit of Thai but not enough. I think the staff should try harder to help farang be more comfortable. I was very disappointed with the hotel and the staff. I enjoy the people of Thailand and Banglok also and people here usually will smile and try ro help. I would not recommend this hotel to anyone until the staff of this hotel improve on their customer service. I felt taken advantage of and I was taken advantage of by this hotel. They only wanted my money they didn't care about me.
เข้าพัก 11 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก m วันที่ 4 ส.ค. 2018
We have to apologize you that you felt uncomfortable with our hotel. Due to new staff, they could not speak English well. We will improve to the best. The hotel did not want just money we are really care every guest. one sample when guest want more water or get clean the room , we did not charge more. Moreover this is a very cheap price for this hotel. Thank you for recommend.