บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมซูอิ คันดะ บายเอเบสท์

3.5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 524 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 353 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 83 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 30 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 1001 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Khemsine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
โดยรวมถือว่ามาตรฐานโรงแรมญี่ปุ่น เหมาะสมกับราคา มีร้านสะดวกซื้อใกล้ๆ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to leave a positive review of ICI Hotel Kanda. We will do our best to continually improve in the future. It was a pleasure having you here. We hope you had a great stay with us. We are looking forward to seeing you again in your next visit to Tokyo. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
KJ
The staff was very helpful. The room is tiny but very clean and has every that I need for a family trip. The location is great with 4-5 mins walk to Ginza line.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda วันที่ 23 ก.พ. 2020
Thank you for your review. We are glad to hear that you enjoyed your stay in our Hotel. Thank you very much for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่มีหมวกอาบน้ำให้ค่ะ นอกนั้นดีเยี่ยม ห้องเงียบมาก ไม่วุ่นวาย เดินทางสะดวกค่ะ
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda, Keenan วันที่ 18 ก.พ. 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to leave a positive review of ICI Hotel Kanda. We will do our best to continually improve in the future. It was a pleasure having you here. We hope you had a great stay with us. We are looking forward to seeing you again in your next visit to Tokyo. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ห้องพักเล็กๆแต่ก็โอเค ทำเลสะดวก หาอาหารทานง่ายๆ เดินทางไปไหนก็สะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda, วันที่ 16 ต.ค. 2019
Thank you for your review. We are glad to hear that you had a good stay in our Hotel. Regarding the room size, we also have bigger size room. If you have a chance to come back to Tokyo, please try that room. Thank you very much for staying with us. Hope to see you again in future!

10/10 ดีเลิศ

NUTTALINEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก イチホテル神田 フロント キーナン วันที่ 9 ต.ค. 2019
この度は、イチホテル神田をご利用いただきまして誠にありがとうございます。また、お忙しい中口コミのご投稿もいただき重ねてお礼申し上げます。 お客様のまたのご利用スタッフ一同お待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

THONGCHAI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda วันที่ 14 ส.ค. 2019
Dear guest, Thank you very much for your review. We are happy to know that our hotel is appealed to you. Thank you for choosing us. If you would stay with us again in future, we are ready to welcoming you. Kind regards, ICI Hotel Kanda

10/10 ดีเลิศ

THONGCHAI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก ICI Hotel Kanda วันที่ 14 ส.ค. 2019
Dear guest, Thank you very much for your review. We are happy to know that our hotel is appealed to you. Thank you for choosing us. If you would stay with us again in future, we are ready to welcoming you. Kind regards, ICI Hotel Kanda

10/10 ดีเลิศ

Ronald

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Ronald,Thank you so much for your feedback.We hope that you've enjoyed your stay at our hotel and that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Mirjam Sharon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and fulfills all you need for a stay in Tokyo. Clean rooms, friendly employees and restaurant (some is for free during certain hours and free coffee/water 24/7). Best hotel during my time in Japan.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Mirjam,Thank you so much for your kind words!We're really glad that you found the rooms to be clean ands that you were able to take advantage of the free drinks service. We're also delighted to hear that you were satisfied with our staff. Every day we strive to provide the best possible service to our guests. We hope that your Tokyo trip was eventful! We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

peyton

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect location if you don't mind traveling to get to the major Tokyo attractions. Very close to multiple train stations which makes anything accessible. Staff are very friendly and helpful!
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Peyton,Thank you so much for your feedback.We're glad to hear that you found the location of our hotel to be convenient and that you were happy with our staff. Every day we strive to provide the best possible experience for our guests.We hope that you've enjoyed your stay at our hotel and that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Greg

Great staff and location.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Greg,Thank you so much for your review!We're proud to hear that you were satisfied with our staffs performance and that you found the location of our hotel to be convenient.We hope that you've enjoyed your stay at our hotel and that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Charlie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best place we stayed during our Japan tour, really nice and friendly staff, the room was great and the facilities of the hotel was great, especially the happy hour with the plumb wine
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Charlie,Thank you so much for your kind words!We're really happy to hear that you were satisfied with your stay at our hotel and that you were able to take advantage of the free drinks happy hour service.We're also delighted to hear that you found our staff to be friendly. Every day we strive to provide the best possible experience for our guests.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Thao

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the free coffee and udon noodles. Staffs were extremely friendly and helpful.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Thao,Thank you so much for your feedback.Were delighted to hear that you were able to take advantage of the free coffee and udon service. We're also happy that you found our staff to be friendly. Every day we strive to provide the best possible experience for our guests.We hope that you've enjoyed your stay at our hotel and that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

María Fernanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is located near to subway, also the staff i sreally nice. I recommend it.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Maria,Thank you for your review!We're really glad that you were satisfied with our staff and that you found our hotel to be coveniently located We hope to see you again in the future

8/10 ดี

PETRA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Buen hotel pero yo enfatizaría más la limpieza de la habitación las sábanas y una toalla tenían manchas como si no se hubieran cambiado fue incómodo dormir así la primera noche hasta que solicité limpieza de la habitación incluyendo cambio de sábanas
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Petra,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that overall you had a good experience at our hotel.We apologize sincerely for the discomfort caused by the cleanliness issues you encountered during your stay. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is of utmost importance to us, and we're truly sorry that we fell short of meeting your expectations in this regard.Your comments have been shared with our housekeeping team, and we're taking immediate steps to ensure that our cleanliness standards are consistently upheld. We understand the importance of fresh linens and towels, and we're sorry for any inconvenience caused by the oversight.We're glad that we were able to address the issue promptly once it was brought to our attention. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your understanding.Should your travels bring you back to the area, we hope you'll consider giving us another chance to provide you with the exceptional experience that you deserve.

6/10 พอใช้

Shayna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would consider this a bare necessities hotel. It was clean, though housekeeping is only once a week and you'll need to request fresh towels yourself at the front desk. The hot water would sometimes change temperature in the shower unexpectedly. The basic double room was not enough space for two people (basically just a bed, a bathroom, and a small hallway) and the mattress (while surprisingly comfortable) was only a few inches thick. The luggage storage service is just in the middle of the common space. Though the location is in the middle of several nearby subway stations and is very central!
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Shayna,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. We're glad to hear that you found our hotel clean and appreciated its central location.We apologize for any inconvenience caused by our housekeeping schedule and the need to request fresh towels at the front desk. Your feedback is valuable to us, and we'll review our processes to see how we can improve in this area.We're sorry to hear about the issues you experienced with the hot water temperature in the shower. Maintenance has been notified, and we'll work to ensure that such incidents are addressed promptly.Regarding the size of our basic double room and the mattress thickness, we understand that comfort and space are important factors for our guests. We'll take your comments into consideration as we strive to enhance our accommodations to better meet the needs of our guests.As for the luggage storage service, we'll assess its placement in the common space to ensure it's both convenient and unobtrusive for our guests.We appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more comfortable stay.We hope to see you again in the future!

6/10 พอใช้

Nobuko

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
立地が良いので仕方がないが、部屋の大きさがない割にまぁまぁ値段は高い。 それでもコンパクトに収納スペースがあり、ある意味感動。スペアーキーがないので二人でいると外に出れない。外国の方が接客しているので、カタコト。電話がなかなか繋がらなかった。それでも一生懸命働いているので丸です。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Nobuko様、貴重なご意見をありがとうございます。立地の良さは理解いただけたようで、大変嬉しく思います。部屋のサイズや料金に関するご不満については、お詫び申し上げます。スペアーキーの不在や言語の問題、電話の繋がりについては心苦しいですが、お客様のご指摘を真摯に受け止め、改善に努めます。今後ともお客様により良いサービスを提供できるよう努力してまいります。

10/10 ดีเลิศ

MARIA DEL CARMEN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amabilidad
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Maria,Thank you for your review!We're glad that you were satisfiwed with your stay.We hope that your trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Elisa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was perfect for our needs. We would like a hook for two overcoats in the hall.
เข้าพัก 13 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Elisa,Thank you for your review!We're very happy to hear that the hotel met all your needs. We hope you've had a pleasant stay and that your Tokyo trip was eventful. Regarding hangers, please don't hesitate the front staff for more.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a great time staying here! The staff was incredible, they helped us with all of our questions. They even helped me fill out my luggage forwarding forms!!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Sarah,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a great time staying with us and that our staff provided excellent service throughout your stay.It's always our priority to assist our guests with any questions or concerns they may have, so we're delighted to know that our team was able to help you with everything you needed, including filling out your luggage forwarding forms.We truly appreciate your kind words and your recognition of our staff's efforts. We'll be sure to pass along your compliments to our team members.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If you ever find yourself in the area again, please don't hesitate to reach out to us.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Sayyeda Hasnain

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your feedback.We hope that you've enjoyed your stay at our hotel and that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Kazuki, oita

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの対応が丁寧で日本語も上手でした。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
この度は、ホテルSUI神田をご利用いただき、誠にありがとうございました。 今回のご滞在をお楽しみいただけました様子で大変嬉しく存じます。これからも皆様にご満足いただけるサービスをご提供できますよう努めてまいります。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

Max

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location very close to Kanda station.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Max, Thank you for your review!We're glad that you were satisfied with the location of out hotel. We hope that your Tokyo trip was eventful.We hope to see you again in the future!

6/10 พอใช้

Arlene

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You get what you pay for. The washroom had black mold and/or black mildew between the tub and the wall as they did not put a sealant. They also had pink mold/mildew on the shower curtain.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Arlene,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about the issues you encountered during your stay.Maintaining a clean and hygienic environment is a top priority for us, and we apologize for falling short of your expectations in this regard. Your comments regarding the presence of mold and mildew in the washroom are concerning, and we take them very seriously.We have immediately addressed these concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure that appropriate measures are taken to rectify the situation and prevent recurrence. Your feedback serves as an important reminder for us to consistently uphold our standards of cleanliness and maintenance throughout the hotel.We appreciate your honesty and hope that you'll give us another opportunity to exceed your expectations in the future.

8/10 ดี

Yoshiki

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルSUI神田 Aya วันที่ 23 เม.ย. 2024
この度は、ホテルSUI神田をご利用いただき、誠にありがとうございました。 今回のご滞在をお楽しみいただけました様子で大変嬉しく存じます。これからも皆様にご満足いただけるサービスをご提供できますよう努めてまいります。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

En Chi

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

xiaoting

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

WOOJIN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
작지만 알차요!! 깔끔하고 욕실 상태 너무 좋았어요! 비데도 있습니더 호텔에서 제공하는 우동서비스 최고였어요 전자레인지가 있어서 편의점 음식 데워먹을때도 좋았습니다 주변이 다 회사인 것 같던데 그래서인지 조용했고 현지식으로 아침밥 먹을만한 곳도 많았어요! 위치도 딱 위에는 아키하바라, 밑으론 도쿄역이라 어딜가기도 좋더라구요! 근처에 편의점도 많아서 편의점투어하기 최고입니다 막날에는 짐 맡기는 서비스도 이용했는데 번호표를 주셔서 타인의 짐과 섞이는 일이 없어 안심이 됐어요 완전 강추합니다 직원분들 넘 친절해요!‘
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel with really good service and helpful, enthusiastic personel
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Hiroyuki

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible manager. I’m not recommend. Price is cheap, but service also cheap. Be aware !
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

YOSHIE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Henri

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location was good and staff were friendly. The negative side was the poor matress in bed (not proper matress at all). No cleaning possible everyday
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Masataka

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
一時期に比べ、スタッフの方やサービスのクオリティは明確に落ちているように感じる。 昨今の情勢で価格は明らかに上がっているので、その落差を考えると次回以降は…な感想です。
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Viet, Bellevue

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good valued
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Nathan

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kumiko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is our regular hotel in Tokyo and it was great as always.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Camille

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to Kanda station which is one stop to Tokyo station. Staff were very friendly and helpful especially Rea and Kuni.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marcia

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marjory

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Diego

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Cindy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is very convenient; it's within walkable distance to the train station, convenient stores and decent restaurants. They provide happy hours service with free drinks and snacks. However, I suspect that they play the mosquito sound at the lobby, and why do they do that during happy hours if they are providing service for customers to enjoy? Room was pretty comfortable, great beds and I enjoyed watching TV before sleeping. Washroom is reasonably spacious as well.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Hidenori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
-
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Emily, Elgin

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location BUT filthy room : worst hotel ever.
I have never stayed in such a disgusting place before. Very bad smell in the room, due to bathtub drainage full of hair (accumulated from at least 3 weeks). Stains/fingerprints on walls and in bathtub. Mouldy stains on shower curtain. Hair on and in the bed. Stains on the sheets. The mattress was about 5cm thick, impossible to sleep on the side as the bone in my hip would hurt from the ‘absence’ of mattress. Very very uncomfortable. When asking for assistance, they told us that every single room in the hotel was already booked (?end of September). And there is no cleaning AT ALL if staying less than 4days ???? The lovely man at the desk tried to help by giving us an extra mattress cover, which had hair (quite a lot) in it as well as really big stains. Really the most disgusting place I have ever stayed at. Dirty, smelly, uncomfortable (to say the least), and no help whatsoever. Though good location. I did attach photos of the worst bits as I couldn’t look at it too much.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Guest,First and foremost, we want to express our sincerest apologies for the disappointing and discomforting experience you faced during your stay with us. We take all feedback seriously, and it's especially concerning to hear about experiences like yours.Cleanliness and guest comfort are two aspects we pride ourselves on, and it appears we gravely missed the mark during your visit. The conditions you describe are far below the standards we set for ourselves, and we deeply regret that this was your impression of our establishment.We are immediately addressing your concerns with our housekeeping team to ensure such oversights are corrected promptly. In addition, we will be reviewing our current cleaning protocols and making necessary adjustments to guarantee all our guests have a pleasant and clean environment during the accommodation.Regarding the issue with our rooms being fully booked and the lack of assistance provided, we will investigate this with our front desk and management team. We always strive to be accommodating and provide solutions when issues arise, and it’s evident we fell short in this situation.We appreciate your mention of our staff member who tried to assist. Despite the circumstances, we're glad that our staff made an effort to help. We will continue training our staff to ensure they are better equipped to handle such situations in the future.We genuinely value your feedback, and we will use it as a tool for our continuous improvement. If you're willing to discuss this matter further and allow us an opportunity to make amends, please reach out to us directly. We would also be willing to offer you a special rate or complimentary stay in the future, ensuring you experience our hotel as it should be.Thank you for bringing this to our attention, and once again, our deepest apologies.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Charlie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely fantastic experience. Comfortable beds, close to many stations, and lots of dining.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 15 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are thrilled to hear that you had an absolutely fantastic experience at our hotel. It's wonderful to know that you found our beds comfortable and our location convenient, being close to many stations and dining options.We strive to offer our guests the best possible experience, and it's truly rewarding to hear such positive comments. We look forward to welcoming you back to [ホテル名] in the near future.Warm regards,

8/10 ดี

Yuk Ying

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are really nice and helpful. Hotel is near JR and metro, also walking distance to Akihabana (around 10-15 minutes). Room is better than what i expected, able to open two luggages. The udon tastes good, definity need to try it.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 15 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us. We are delighted to hear that our staff left a positive impression on you with their helpfulness and kindness. It's great to know that our location, being near the JR and metro and within walking distance to Akihabara, added convenience to your stay.We're also thrilled to hear that the room exceeded your expectations and that you enjoyed the space provided. Thank you for your recommendation regarding our udon; we're pleased you enjoyed it!Your feedback is invaluable to us, and we look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Warm regards,

8/10 ดี

Aiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 15 ต.ค. 2023
Sorry for your inconvenience.

10/10 ดีเลิศ

Yew Ping Han

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel with free drinks and food
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FRONT DESK วันที่ 11 ต.ค. 2023
Thank you for staying at HOTEL SUI KANDA by ABEST. Thank you for your wonderful review. We hope to see you again.

8/10 ดี

Jacinta

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds where really hard like just a thin mattress on a plank of wood! But the staff where beyond amazing, polite and helpful!
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 15 ต.ค. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We're sincerely sorry to hear that our beds did not meet your comfort expectations. We appreciate you bringing this to our attention and will certainly take it into consideration as we continuously strive to enhance our guest experience.On a brighter note, we're delighted to hear that our staff made a positive impression on you. Ensuring that our guests feel welcomed and assisted is a top priority for us, and it's heartening to know our team achieved this during your stay.We hope you'll consider staying with us again in the future, giving us another chance to provide you with a more comfortable experience.Warm regards,