บริเวณภายนอก

รีวิว Hilton Guam Resort And Spa

4 out of 5
Hilton Guam Resort And Spa
202 Hilton Road, Tumon Bay, Tamuning

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 332 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 420 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 142 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 73 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 33 จาก 1000 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beach access and great snorkeling, nice pools/pool area
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 2 พ.ค. 2024
Håfa Adai Paul,Thank you so much for your review! We're happy to hear that you enjoyed the beach access and snorkeling, as well as our pools. It's always exciting for us to know that our guests are having such wonderful experiences with the natural beauty we have to offer right at our doorstep.We hope to welcome you back to Hilton Guam Resort & Spa soon for more fun in the sun and relaxation by the pool!Thank you and Si Yu’os Ma'åse,The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Terry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Tasi Suites had nice amenities. The staff at the Tasi Check In desk were very professional and polite. The room was nice and had a great view.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 15 เม.ย. 2024
Håfa Adai Terry,Thank you for the fantastic review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at the Tasi Suites with its amenities and the beautiful view from your room. It’s wonderful to know that our staff made a positive impression with their professionalism and politeness.We hope to have the pleasure of hosting you again soon for another excellent experience at Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse,The Hilton Guam Resort & Spa Team

2/10 แย่มาก

Kristopher, Hagatna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Booked a double bed. Got to the room to find just one bed. Went back to the front to get the correct room but was told they just sold out of the last double and they had upgraded me. I asked if they expected someone to sleep on the floor and that taking a bed away from me was not an upgrade regardless of how nice the room was. The response was confusion and “but sir you got an upgrade.” They finally told me that they would be “more than happy to bring me a small folding bed and don’t worry because they will waive the fee for that.” The room and hotel were clean, no issues there. Just a lack of awareness and possibly incompetence at the front desk.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 13 เม.ย. 2024
Håfa Adai Kristopher,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered regarding the room type during your stay. It is clear from your feedback that the solution offered did not meet your expectations, and for this, we are truly sorry.At Hilton Guam Resort & Spa, we strive to ensure every guest feels cared for, valued, and respected. It seems we fell short of our goal in your case. Your comments with our front desk team to improve our communication and service delivery. We are also reviewing our room assignment and upgrade procedures to prevent similar situations in the future.We appreciate your compliments about the cleanliness of our hotel and are glad that aspect met your expectations. We hope to have another opportunity to host you and provide a better experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse,
The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

Takimoto

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
年季が入った施設で、古さを感じさせる部分はありますが、海側の部屋は絶景でした。東側を向いているので、朝焼けや日の出を楽しむことができました。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 12 เม.ย. 2024
Håfa Adai Takimoto,Thank you for sharing your impressions of our resort. We appreciate your feedback on the aspects of our facilities, as well as your enjoyment of the breathtaking views from our ocean view rooms. Experiencing the sunrise and the early morning beauty certainly adds a unique charm to a stay with us.We are continuously working to update and improve our facilities to enhance the comfort and experience of our guests. Your comments are invaluable as they help us focus our efforts where they are most needed and appreciated.Thank you and Si Yu’os Ma'åse,The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

YUKAKO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
レストランの休みをスタッフがわかっておらず行く予定の日が休みでした
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 27 มี.ค. 2024
Håfa Adai YUKAKO,Thank you for your rating and for sharing your experience. We apologize for any inconvenience caused by the miscommunication regarding our restaurant's operating hours. We're committed to improving our communication to ensure our guests have the most up-to-date information for their plans. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Kenji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good employers
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 22 มี.ค. 2024
Håfa Adai Kenji,Thank you for the 5-star rating and for recognizing our team members on Expedia. We're thrilled to hear you had a positive experience with us. We look forward to welcoming you back in the future for another great stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Yoichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
次回も楽しみ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kelly วันที่ 28 ก.พ. 2024
Buenas and Håfa Adai! Thank you for rating your experience. We appreciate you taking the time to leave invaluable feedback. We are delighted to know that you are completely satisfied with your stay and had a fantastic view. We look forward to welcoming you back next time you are in Guam so that we may offer you another flawless experience. Si Yu'os Ma'ase'!

10/10 ดีเลิศ

Makoto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 27 ก.พ. 2024
Håfa Adai Makoto,Thank you for giving us a perfect 5 out of 5 rating on Expedia! We're happy to know that your stay with us met all your expectations. It's always our goal to provide exceptional service and memorable experiences for our guests.We look forward to the opportunity to welcome you back to the Hilton Guam Resort & Spa for another outstanding visit.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

HAE YOUNG

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet and secluded place.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 21 ก.พ. 2024
Håfa Adai HAE YOUNG,Thank you for the perfect 5-star rating on Expedia. We're delighted to hear you found our hotel to be a quiet and secluded retreat. It's our pleasure to provide a peaceful escape for our guests, and we're glad you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back for another serene and relaxing visit at the Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

6/10 พอใช้

Gibum

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
시설이 낡고 조식 석식 뷔페도 3일 내내 메뉴 변화가 거의 없었음 방은 넓은 편이고 뷰도 좋았음 뷔페 식당이 조금 추워서 야외 식탁에서 식사를 하는데 하루는 서비스를 해주었는데 다음날은 기본적인 세팅도 안해주고 빈접시도 치워주지 않았음 우리 테이블 뿐만 아니라 다른 테이블들도 모두 서비스를 제공해주지 않았음 만일 서비스를 해주지 않을거면 미리 안내를 해야하는데 그런 과정도 없었음
การตอบกลับจาก kelly วันที่ 12 ก.พ. 2024
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your honest feedback as it allows us to improve on the service opportunity you mentioned. We are sorry we did not live up to our high standard of providing a great breakfast. We are reviewing our breakfast menu and preparations to make it better. We would love the opportunity to make it right.

6/10 พอใช้

Takuaki

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 22 มี.ค. 2024
Håfa Adai Takuaki,Thank you for taking the time to leave us a rating on Expedia. We hope you had a pleasant stay and would love to hear more about your experience to see how we can make your next visit even better.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Darren

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 1 ก.พ. 2024
Håfa Adai Darren,Thank you for the excellent 5 out of 5 rating on Expedia! We're delighted to know that your experience with us was outstanding. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another exceptional stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Joonseok

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 29 ม.ค. 2024
Håfa Adai Joonseok,Thank you for the perfect rating on Hotels.com! We're delighted to know that your experience with us was exceptional. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another outstanding stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

DENNIS C

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 18 ม.ค. 2024
Håfa Adai DENNIS C,Thank you for your 8 out of 10 rating! We're glad you had a positive experience and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to the Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

TAEHWAN

Ok
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 15 ม.ค. 2024
Håfa Adai TAEHWAN,Thank you for your 4 out of 5 rating on Expedia. We're glad to know that your stay with us was positive and we appreciate your feedback. We're committed to making your next visit even more enjoyable.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

SUGISHITA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 15 ม.ค. 2024
Håfa Adai SUGISHITA,Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to know that your experience with us was exceptional. We look forward to continuing to provide you with outstanding service on your future visits.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

MAKIKO

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 29 ม.ค. 2024
Håfa Adai MAKIKO,Thank you for the excellent 5 out of 5 rating on Expedia! We're thrilled to know that your experience with us was outstanding. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another exceptional stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Hinako

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 15 ม.ค. 2024
Håfa Adai Hinako,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're happy to know you had a wonderful experience at Hilton Guam Resort & Spa. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

MARIKO

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 15 ม.ค. 2024
Håfa Adai MARIKO,Thank you for your 4-star rating! We're glad you had a positive experience with us and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for an even better stay in the future.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

James

เข้าพัก 11 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 29 ม.ค. 2024
Håfa Adai James,Thank you for your rating. We're glad to know that your experience with us was positive, and we appreciate your feedback. We're committed to making your next visit even more enjoyable.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

4/10 แย่

Riku

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 28 ม.ค. 2024
Håfa Adai Riku,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value your feedback and are committed to improving. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

TAKEMASA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
毎回利用しておりますが、食事も美味しくセキュリティも良く大変安心しております。
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 15 ม.ค. 2024
Håfa Adai TAKEMASA,Thank you for your continued patronage and for sharing your positive experience. We're delighted to hear that you consistently enjoy the delicious meals and feel safe at our property. Your sense of comfort and satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back again soon for another enjoyable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse', The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

JIHYUN

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam วันที่ 1 ม.ค. 2024
Håfa Adai JIHYUN,Thank you for sharing your rating! We're glad to hear you had a positive stay with us at Hilton Guam Resort & Spa. We'd love to hear any feedback you have for making your next visit even better. Thank you and Si Yu’os Ma'åse, The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

Kurt

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice access to water
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Kurt,Thank you for your rating. We're glad you appreciated the easy access to the water and hope you had the opportunity to enjoy the fantastic snorkeling right off our property. Tumon Bay's beauty is indeed a highlight for many of our guests, and we're delighted it contributed to your positive experience. We look forward to welcoming you back for more beautiful moments and exploration.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

4/10 แย่

norifumi

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hens are very noisy outside. And we could not check in because they did not clean the rooms. So we had to wait for 3hours at the lobby. I stay there every 2 times a year for12years. But I will never stay there
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Norifumi,We are truly sorry to hear about the disappointing aspects of your recent stay and the inconvenience you experienced, especially given your long history of staying with us. Your loyalty over the years means a great deal, and it's disheartening to know that this visit did not meet your expectations.The noise from the hens and the significant delay in your check-in process are not the standards we aim to uphold. We understand how frustrating this must have been, and we sincerely apologize for the discomfort and the wait you endured in the lobby.We are currently in the process of renovating our Premier Tower, which is part of our commitment to improving our facilities and guest experience. We hope that once completed, it will provide a much more comfortable and enjoyable environment for our guests.Your feedback is invaluable to us, and we will take immediate steps to address these issues. We hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back, offering the high standard of service and hospitality that you should expect from Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

George

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business Stay
Price point was very good for Hilton. Check in was smooth and service was exceptional with staff aleays offering to assist in whatever our needs were.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai George,Thank you for your rating on Hotels.com. We're delighted to hear that you found value in our pricing and experienced a smooth check-in process. It's wonderful to know that our team's exceptional service and readiness to assist made a significant impact on your stay. We strive to make every guest's experience memorable and are glad we succeeded with yours. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

6/10 พอใช้

Ashleigh

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Ashleigh,Thank you for your rating on Expedia. We're committed to improving and would appreciate further feedback you have to help enhance your next stay. We hope to welcome you back for a better experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

6/10 พอใช้

TAKASHI

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Takashi,Thank you for your rating. We're committed to providing an exceptional experience and would welcome any specific feedback you have to help us improve. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Hiroshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
タシタワーに宿泊 1.良かった点 従業員の対応。部屋のコンディションと清掃。防音性能。比較的手頃な料金。ロイズのランチ。 2.気になった点 タシラウンジの夜の営業時間が7時までで短く食事の種類が少ない。シャワーの湯がバスタブの縁をつたってトイレ側の床を濡らすためタオルをたくさん必要とする。 総合的には良かったため、再度の来訪を検討します。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Hiroshi,Thank you for the 5-star rating and for sharing your detailed feedback! We're delighted to hear you had a positive stay in the Tasi Tower, enjoying our team's hospitality, room condition, soundproofing, reasonable rates, and lunch at Guam’s Best in Fine Dining, Roy's.We appreciate your constructive comments regarding the Tasi Lounge's evening hours and the variety of food offered, as well as the shower design leading to water spilling on the floor. We will consider these points as we continually strive to improve our guest experience.We're thrilled that you're considering a return visit, and we look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another enjoyable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

Tammy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon checking in, I was given a key that didn't work, got assigned a room that was already occupied once I got a working key, and after three trips up and down, I was able to get to my assigned hotel room. For the inconvenience, we got a light meal voucher. This was my honeymoon trip and first time to Guam. Next time, I might try to look for other options, but for the price and the friendly staff, I would say it's worth it!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Tammy,Thank you for sharing your experience. We're truly sorry for the mix-up and inconvenience you encountered at check-in, especially during such a special occasion as your honeymoon. We understand how important it is for everything to go smoothly, and we regret any stress this caused.We're glad, though, that the hospitality and friendliness of our team added a positive note to your stay. We appreciate your understanding and feedback, as it helps us improve our services. Congratulations on your marriage! We hope to have the opportunity to welcome you back to Guam for a more magical experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

KAJIYA

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Kajiya,Thank you for your rating! We're glad you had a positive experience and are always here to make your next stay even better. Looking forward to welcoming you back soon.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

youngchan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
생각 보다 별로라서
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Hilton Guam Resort & Spa Team วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Youngchan,Thank you for your rating on Expedia. We understand that some aspects of your stay did not fully meet your expectations. We're committed to improvement and would appreciate any further feedback you could provide to help us enhance your next experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 ดี

KENICHI

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Kenichi,Thank you for your high rating on Hotels.com. We're grateful for your support and are glad you had a positive experience. We look forward to welcoming you back for an even better stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

4/10 แย่

Cindy Francine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Guam Resort & Spa วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Håfa Adai Cindy Francine,We apologize for the delayed response and are sorry to see your 2-star rating from October. We're committed to improving and would value any specific feedback you have on how we can improve your experience. Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 ดีเลิศ

Raoul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Alexis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was very nice but there was some very visible white dirt on the gray tile in the bathroom. There was also dark gray mold in the white grout inside the shower. Staff was very nice to us.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Mee Yeong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean. nice pool . kind
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

LAUREAL

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Michitaka

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
50周年を迎えるらしく設備は古いがメンテナンスはしっかりされている。全体が広く落ち着いており快適に過ごせる。隣接するビーチでシュノーケリングが楽しめるのが最高。ホテルで家族でゆっくり過ごすにはおすすめです。
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Michael, Yigo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was nice, clean and comfortable. Absolutely beautiful ocean view. The bathroom seemed a bit aged, shower head and sink faucet needed some cleaning and declogging. Overall good experience but debatable if I'll book again at the hotel due to difficulty finding convenient parking.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

JONG SOON

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
보증금 1박에 50불 있습니다. 직원분들 친절하시구요 조식은 별로입니다.. 룸 상태는 좋구요 풀장과 비치도 괜찮은 편입니다. 주변에 아무것도 없지만 호텔안에서 모두 구매할수 있습니다.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

masao

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
流石、ヒルトンホテルと言いたいところですが改装工事済のタワーに宿泊の様ですがシャワーを使用すると扉の外(タイル)に温水が出てしまい、マットがびしょびしょになりました。洗浄トイレも無し 残念でした。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Denise

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are amazing, very kind and helpful. Several dining options. Room was spacious and comfortable. Amazing beach views.
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 28 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your feedback. We appreciate your recognition as we take our guest's experience with utmost care. We strive to deliver the best experience to all of our guests and comments like yours make it all worthwhile. Si Yu'os Ma'ase'!

10/10 ดีเลิศ

Joyce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 28 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 5 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 ดี

Shu Chun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 22 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 4 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 ดี

KUAN CHIEH

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Cheol Young

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 22 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 10 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 ดี

matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff was very nice and check in went well, price too high.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 22 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 4 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

10/10 ดีเลิศ

Jaesung

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 22 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 10 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Lizel วันที่ 22 ก.ค. 2023
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 5 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!