น้ำพุร้อน

รีวิว เมอร์เคิวร์ ฮิดะ ทาคายามา

3 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 100 จาก 137 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 28 จาก 137 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 137 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 137 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 137 รีวิว" "

9.8/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Gillian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient for train station and historical centre. Very comfortable beds and quiet. Didn't use the restaurant so can't comment on breakfast etc. Onsen was lovely and relaxing. Would stay again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear Gillian, Thank you for sharing this wonderful review!It is an absolute delight to receive reviews that extol the Mercure experience! As you have mentioned, one of our unique selling points is the location as we are situated really near to Takayama station and walking distance to any touristic spots. In addition, your generous comments regarding our service will certainly be a source of motivation and encouragement for our team. We truly appreciate your comments! Another wonderful experience awaits you here, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Haruna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋がきれいで、大浴場もあり、とても過ごしやすかったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Miho

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Christof

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear ChristofWarm greetings from Mercure Hida Takayama, Thank you for taking the time to share your experience.Please allow me to express my heartfelt apologies for the inconvenience you experienced during your stay. It is very unfortunate that we were unable to provide a satisfactory experience. We will take your concerns to bring our service one-step further.

2/10 แย่มาก

carol

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear CarolWarm greetings from Mercure Hida Takayama, Thank you for taking the time to share your experience.Please allow me to express my heartfelt apologies for the inconvenience you experienced during your stay. It is very unfortunate that we were unable to provide a satisfactory experience. We hope we are given the opportunity to showcase our hospitality in a better light.

4/10 แย่

yuuzi

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear YuuziWarm greetings from Mercure Hida Takayama, Thank you for taking the time to share your experience.Please allow me to express my heartfelt apologies for the inconvenience you experienced during your stay. It is very unfortunate that we were unable to provide a satisfactory experience.We hope we are given the opportunity to showcase our hospitality in a better light.

10/10 ดีเลิศ

Teri, Gold River

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a beautiful hotel. Great staff, excellent location, wonderful bar, and delicious breakfast. It’s a gem! Highly recommend!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear Teri, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Sharon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
精緻舒適的飯店,很有自己的特色,早餐非常豐富,泡湯區也很乾淨,是住高山的絕佳選擇。歐美客居多
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Sharon, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Helen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Helen, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Margaret

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gorgeous new hotel, very convenient to train station. The onsen was beautiful and relaxing and the breakfast was delicious
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Margaret, Thank you for sharing this wonderful review!It is an absolute delight to receive reviews that extol the Mercure experience! As you have mentioned, one of our unique selling points is the location as we are situated really near to Takayama station and walking distance to any touristic spots. In addition, your generous comments regarding our service will certainly be a source of motivation and encouragement for our team. We truly appreciate your comments! Another wonderful experience awaits you here, and we look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Daisuke, Kawasaki city

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
初めて利用させていただきました。 良い点 海外にいるかのような雰囲気 寝装具が良い 悪い点 チェックインに時間かかりすぎる インバウンドの方が多いからか、 スタッフが憔悴しきっていて、サービスが低下している。 おもてなしの気持ちや真心サービスが欠けている
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

yuet ming

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
職員很有善及樂於助人,因為book枱問題,樂於協助。 房間闊落,新淨。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 24 มี.ค. 2024
尊敬的Yuet Ming:感謝您的寶貴意見。聽到您對我們工作的肯定,十分開心。我會將您的意見與我們的團隊一起分享。一直以來,我們堅持不懈地提升服務質量,我相信您的反應,將給我們所有的員工帶來莫大的鼓舞。再次感謝您與我們分享您的體驗,我們真誠地希望您的下一次光臨,會像前一次一樣愉快。謹啟

8/10 ดี

Jamie

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Jamie, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

CHUN-HSING

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear CHUN-HSING, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Lia Yen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean room and great location which near to Takayama station and a lot of eateries. walking distance to old town too.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Lia Yen, Thank you for sharing this wonderful review!It is an absolute delight to receive reviews that extol the Mercure experience! As you have mentioned, one of our unique selling points is the location as we are situated really near to Takayama station and walking distance to any touristic spots. In addition, your generous comments regarding our service will certainly be a source of motivation and encouragement for our team. We truly appreciate your comments! Another wonderful experience awaits you here, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

LI-CHEN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
溫泉很舒服 離車站很近
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear LI-CHEN , Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

May Mylene

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were friendly & accommodating. We’ll definitely be back again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear May Mylene, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

8/10 ดี

L

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear L, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Michelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Michelle, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Yiting

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Yiting, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Karen

การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Karen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 แย่

Man Fai Wilson

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Service is disappointing
We stayed 2 night at the hotel for family vacation. Overall the facilities were a disappionted! First we booked the twin room with 2 people including breakfast and surprised that we were told the breakfast only included for 1 person only and we have to pay for another one which seems strange and tricky on the booking. Second, the private onsen need to pay ¥3000 per session seems expensive though being a business hotel and service provided! I checked it was not any charge before in this hotel and not sure when they change the policy ! Also, the 2nd breakfast session is from 8-10am. However, the last entry is cut at 9:30am which is fine but there were no any verbally notice during check in but just very little small words written in a full page of general information which is just hard to aware. Although the staff finally let us in but the communication is bad between front desk and restaurant which we needed to keep explaining what happened to different staff again. The hotel provides mineral water to guest at room daily but it’s in grass bottle. I feel it’s not convenient and it will waste if guest is not finished while they cannot just take away While the hotel dose not have their own carpark is also a weak point compare to other similar range of hotel in the same region
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Man Fai WilsonThank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hida Takayama. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure Hida Takayama, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Lee chwee priscilla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Lee chwee,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ivy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great service, great stay.
Excellent service and friendly staff. They were super attentive to our needs and also helped us with all our needs. We really liked that they gave us adjoining rooms which made it so much easier. The onsen was perfect and very clean, especially at the end of a cold, snowy day out. The outdoor onsen was great! The rooms were spacious, even with a cot, really clean and comfortable. Overall a very comfortable 2 days stay. Will definitely be back.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Ivy,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hida Takayama. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

JONG GEON

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear JONG GEON,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ka Ki

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Ka Ki,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

KIT MAN

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear KIT MAN,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ding-Yu

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Ding-Yu, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Ching Chung

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
很好,好方便,好近車站,而且好靚。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Mercure飛騨高山 員工一同 วันที่ 2 ม.ค. 2024
尊敬的 Ching Chung:感謝惠賜有關下榻 Mercure Hida Takayama的寶貴意見。聽到您對我們工作的肯定,十分開心。我會將您的意見與我們的團隊一起分享。一直以來,我們堅持不懈地提升服務品質,我相信這個反饋將給我們所有的員工帶來莫大的鼓舞。再次感謝您與我們分享您的體驗,我們真誠地希望您的下一次光臨會像前一次一樣愉快。謹啟

10/10 ดีเลิศ

Po Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Po Yee, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

SeungKyung

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear SeungKyung,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 ดี

Seungming

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Seungming, Thank you for sharing this review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Khai Wor, Singapore

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pleasant and has all the facilities.. Friendly staff!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Khai Wor, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was comfortable, and the staff was very helpful
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Kenneth, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Irene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception staff was not very helpful. We were trying to arrange luggage to be sent to our Tokyo hotel but she told us to make arrangements ourselves at a convenience store without giving us directions.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Irene,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hida Takayama. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure Hida Takayama, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

victor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear victor, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Jill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay, very comfy!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Jill, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Wang Leuk

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Wang Leuk, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Trevor, Calgary

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Trevor, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Anonymous, Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Relaxing and cosmopolitan hotel with no downsides.
Lovely, well-appointed hotel, very convenient for the rail station. Pleasant and helpful staff, comfy bed and spacious room with great view over Takayama. Good breakfast selection and relaxed atmosphere. Especially enjoyed the rooftop onsen on two occasions after a long day sightseeing. Loved the discreet use of plants and bamboos screening hotel from the road and around the onsen outdoor pools.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share this wonderful review!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Mercure, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Eunkyong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
온천도 좋았고 히다의 나무를 이용한 인테리어도 좋았습니다
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Eunkyong Thank you for sharing this wonderful review!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Troy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff and rooms were great. Didn’t like the bar not opening until 5pm and the restaurant being very limited on the menu. Overall a great hotel I would stay again
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Harumi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
もう二度と泊まりたくない
フロントの人達がパソコンなどを見ていて 出入りしても全然知らんぷり挨拶もろくに出来ない人達でした。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JICHUL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Mia

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Li

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Li, Thank you for sharing this wonderful review on this platform!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. We eagerly look forward to welcoming you back soon.

2/10 แย่มาก

yoshito

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Minseo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
역이랑 걸어서5분 깨끗하고 좋았습니다 다만 대욕장은 락스냄새가 심했어요
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Minseo, Thank you for sharing this review on this platform!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. I am very sorry about the issue you had in your room; we will take your concerns to bring our service one-step further.Please do not hesitate to come to our front desk team whenever you face any kind of problems, we are happy to help you in our best way.We eagerly look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Virginie วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Sarah, Thank you for taking the time to share this wonderful review on this platform!We are thrilled to hear that you had a memorable stay with us and greatly appreciate your generous comments. At Ibis, we believe in adding personalization and warmth to our service standards. We are a part of the renowned Accor Hotels group, and strongly adhere to the principles laid down by our founders.Another wonderful experience awaits you here, and we eagerly look forward to welcoming you back soon!