สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว แฟร์ฟิลด์บายแมริออท สุราบายา

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 64 จาก 139 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 57 จาก 139 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 139 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 139 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 139 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Fabien

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Yungil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Yungil,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
침구가 깨끗하지 않았어요
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Valued Guest,Thank you so much for sharing your feedback with us. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations and fell below our usual cleanliness standards. Your insights are invaluable in helping us improve and ensure a better experience for you next time. Wishing you a wonderful day ahead and take care!

8/10 ดี

Arru

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Arru,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
친절
직원들이 친절합니다.
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear 친절,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

6/10 พอใช้

nstbio

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear nstbio,Thank you so much for sharing your feedback with us. We truly value your input, and if there are specific areas you believe we can enhance, we'd love to hear more. Your insights are invaluable in helping us improve and ensure a better experience for you next time. Wishing you a wonderful day ahead and take care!

8/10 ดี

jeremy albert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was good,
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Jeremy Albert,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a memorable experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

10/10 ดีเลิศ

Evander

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Evander,Thank you so much for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you had a pleasant experience. t will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future.

8/10 ดี

Hasianni

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Hasianni,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you had an overall positive experience during your stay. Please don't hasitate to contact us should you have any suggestion on the spesific area that we could improve. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future an provide an even better experience.

8/10 ดี

Tracey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My team was ferried from the hotel to conference premises so we didn’t hv our meals here. But the hotel and rooms are excellent, comfortable, clean and room service did well each day. We are grateful.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 29 ส.ค. 2023
Dear Ms. Tracey,Thank you for sharing your positive experience with us. We're glad we could contribute to your overall positive experience. Should your travels bring you back to the area, we'd be honored to host you again.

2/10 แย่มาก

long ting

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Many moths were in the room. Flies were found at 2F lobby as well.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 7 ก.ย. 2023
Dear Long Ting,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Thank you for bringing this to our attention. Please be assured that we take this issue seriously and have worked on pest control to ensure a comfortable environment for our guests. We sincerely apologize for the inconvenience and hope you have better days ahead.

2/10 แย่มาก

long ting

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Many flys were found in my room. Cockroaches were observed near the refrigerator area. Some flys were also observed in 2F lobby on the table and the floor. The hygiene should be improved.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Long Ting,Thank you for sharing the issue to our attention. We regret to hear about the bug issue in your room and the lobby during your stay. It's been shared with the related department to take corrective and immediate action. Once again thank you for the input. Wish you have a wonderful week.

10/10 ดีเลิศ

Fransiscus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service and I am satisfied
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 7 ส.ค. 2023
Dear Fransiscus,Thank you for your amazing feedback. We're delighted to hear that you had a great experience with our service. We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

ATSUSHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ジュニアスイートを利用したが、室内は清潔だった。ウェルカムフードが用意してあり、好感が持てた。日本のコンセントがそのまま使えたのがストレスなくてよかった。
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Iskandar วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Mr. Atsushi.Thank you for choosing us and sharing your positive experience! We're glad to hear that your stay was enjoyable. It's our goal to provide a comfortable and stress-free experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Warmest,

8/10 ดี

Suprihatin

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania วันที่ 7 ก.ค. 2023
Dear Suprihatin,Thank you for leaving us your feedback. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future. Take care!

10/10 ดีเลิศ

Marcus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean, comfortable, friendly staff
Super clean, comfortable and nice hotel. The staff is incredibly friendly and will do anything to make sure you’re comfortable during your stay. This is by far the nicest hotel we’ve been at in Indonesia yet.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Intania Samira - Marcomm Executive วันที่ 16 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Marcus, Thank you for your positive feedback. We truly apreciate it and we are looking forward to welcoming you back! Take care.

10/10 ดีเลิศ

Kazuo

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Retno

8/10 ดี

Chi Ping

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

NI MADE

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari - Digital Marketing Manager วันที่ 3 พ.ย. 2022
Thank you for the review. Appreciate it!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not my cup of tea
The hotel so basic, dirty carpet/ old and lot dusk/ crumb behind the curtain. I didn't expect this as Fairfield manage by Marriott. I had few time in different city and all much better. And some distance from amenities.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 17 ส.ค. 2022
Dear Values Guest, We are sorry to know that you experienced several things that did not work to our usual standard. Thank you for the feedback and for bringing this to our attention. It has been shared with the department concerned to do corrective actions. Once again thank you and have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Kenny Wai Chong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Surabaya best value hotel
Excellent service from the breakfast team. Nice pure juice and latte, delicious omelette. Friendly reception and perfect security guards
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 18 ก.ค. 2022
Dear Kenny, Thank you so much for the review. Appreciate it. Looking forward to welcoming you back. Warmest Regards,

8/10 ดี

Mona

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

raymond

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay but eat out
Great staff members, especially front desk. Housekeeping on 10th floor was perfect. Only issue was dinner at the restaurant. Family of 5 and one dish delivered with long waiting periods. Food was of very poor quality and taste. Family finished their meals before my roast chicken was delivered. The chicken was tough and undercooked, upsetting my stomach overnight. Next day, a customer on my floor returned his chicken untouched to the front desk complaining how hard the chicken was.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 7 ก.ค. 2022
Dear Raymond, Thank you for taking the time to review us. We regret to know about the food issue. We have shared with the culinary team your concern thus we can evaluate and do corrective actions. Thank you for bringing this to our attention. Have a great day and take care! Warmest Regards,

8/10 ดี

junrong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Marriott??? BAD service.
Dirty room, bad service, its like 2 stars hotel. It doesnt show Marriott signature at all. Horrible breakfast, no social distancing at all!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari - Digital Marketing Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking time and reviewing us. We regret to know that several things did not work as our usual standard. Thank you for bringing this to our attention thus we can evaluate and do corrective action. Once again thank you for the input for improvement. Take care.

6/10 พอใช้

Victoria

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not great
Looks like this place/floors were closed for a while as there was a lot of mold on the ceilings and a bad smell.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2021
Dear Ms. Victoria, Thank you for taking time and review us. Thank you also for bringing your concern to our attention. We regret to know there are something was not in place as our usual standard. Those will be our input for improvement. Thank you.

8/10 ดี

Hendra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Hendra, Thank you for rating. Looking forward to welcoming you back.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Its very nice hotel, comfort and clean. Im very happy to stay at this hotel. Maybe next time, i want try again stay to this hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking time and review us. It is great to know that you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you back. Take care.

6/10 พอใช้

Indriayu

เดินทางกับครอบครัว
Kurang
Banyak hal yang diluar expectasi saat mengunjungi hotel ini dengan logo marriot di dalamnya. Mulai dari masuk di pintu dimana satpam dan parkir tidak bs mengidentifikasi driver saya yang sudah menginap duluan dan berdebat soal karcis di subuh hari hingga ketika perasaan masuk properti yang masih kurang berkesan mewah. beberapa sudut dan detail teresan seadanya dan kurang bersih, nampak jarang dibersihkan, Masuk keruangan yang kurang terasa nyaman dan bahkan ada keramik di depan wastafel di toilet yg naik, jadi sunggu kurang terawat. Dan yang paling menggelikan adalah, saat sy mau mandi, tidak ada sabun dan sikat gigi yang merupakan barang standard. Padahal sy harus berangkat pagi bekerja. Makanannya banyak namun kualitas resto juga seadanya. dan kebanyakan yang bekerja adalah trainee. Satu hal yang membuat saya cukup lega adalah tempat tiur, dab bedcover cukup nyaman sehingga saya bisa tidur yang merupakan hal penting dalam perjalanan bisnis
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 1 พ.ย. 2021
Saudari Indriayu Yang Terhormat, Terima kasih telah meluangkan waktu untuk mengulas hotel kami. Kami mohon maaf atas beberapa hal yang terjadi di luar standar. Terima kasih telah menyampaikan kepada kami sehingga kami dapat mengevaluasi dan berbagi ke tim untuk ditindaklanjuti. Mengenai permasalahan parkir akan menjadi catatan kami untuk kami sampaikan ke pengelola gedung. Sekali lagi kami mohon maaf atas ketidaknyamanan yang timbul, dan semoga perbaikan-perbaikan yang terus kami lakukan membawa berubahan berarti untuk layanan terbaik kami. Semoga Anda dalam keadaan sehat dan melewatkan hari-hari dengan menyenangkan. Terima kasih.

6/10 พอใช้

Liston

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good food and clean
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager วันที่ 22 ต.ค. 2021
Dear Jason, Thank you for your positive feedback. Looking forward to welcoming you back. Take care and have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Johannes Gerhardus

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Maria Krisnasari-Cluster Digital Marketing Manager วันที่ 3 ก.ย. 2021
Dear Johannes, Thank you for your review. We really appreciate it. Have a nice days!

8/10 ดี

Lucas Firman

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
お湯が出なかった事は最低です。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

6/10 พอใช้

Hide, スラバヤ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔感がありとても良いと思うが、朝早くから扉のそとの騒々しさが気になる。 他の部屋で椅子を引き摺る音が頻繁にした。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
出張で利用
朝食に日本食がありましたが、日本人からするとあまり美味しくなかった。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
아주 좋은 선택...
방 좋고.. 전망 좋고.. 특히 아침식사가 너무 훌륭했음.. 수라바야오면 다시 이곳에 올거림.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Hendiono

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nyaman
Staff ramah, parkir agak ruwet, mungkin pas penuh, lokasi oke, kamar nyaman dan tenang
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Sama, Jakarta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフがとても親切である。朝食はインドネシア料理を中心にして種類も多く美味しい。夕食付きで宿泊した。限られたメニューから選ぶ事が出来て美味しかったが、料理が出てくるまでに30分以上待った。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
きれいで、快適。そして素晴らしいスタッフ。
ホテル自体、きれいで快適です。 ビールがどうしても飲みたくて、レストラン閉店後にもかかわらず、サービスしてくれたレストランスタッフに感謝です。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
いいホテルでした
きれいな施設でチェックインもスムーズ、朝食も美味しかったし満足です。一泊だけだったので次回は長く滞在できるといいなと。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Sow Fann

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Keok Ang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A wonderful.place to stsy in Surabaya
A clean modern cozy plsce to stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Gigin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel for busines trip
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

AKIRA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019