Worst hotel experience. Not worth what I paid at all.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 20 ก.ย. 2021
SOORY FOR INCOVINENCE PLEASE LET US KNOW WHAT WAS ROOM # SO WE CAN IMPROVE PLS MENTION YOUR WOSRT EXPERIENCE SO FOR FUTURE WE CAN DO OUR BEST TO SATISFY OUR CUSTOMER THANK YOU
Didn’t serve breakfast even though it was paid for. Said all their rooms are smoking rooms even though we booked nonsmoking. The room service they said they had was just a phone number for dominoes pizza. Room had some nasty stains.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 1 ก.ย. 2021
SORRY FOR INCONVENIENCE RED LION HOTELS HAVE NOT GIVEN PERMISSION TO OPEN LOOBY FOR BREAKFAST YOUR RESEVATION NEVER HAS ANY REQUET FOR NON SMOKING ROOM AND SORRY WE DONT HAVE ANY IN ROOM SERVICE THANK YOU
Parked in front of your room. U shape lot. Took $20 cash deposit in addition to paying with credit card before getting key...whats that about? Got it back when i left.
carl a
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 28 ส.ค. 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON
The showers & walls were filthy, and there were cockaroaches in the room, the extra towels i asked for 3 times were never brought to me and the phone in the room did not work.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 7 ก.ค. 2021
SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE CAN WE PLS KNOW ROOM # SO WE TRY OUR BEST TO SOLVE THAT PROBLEM MANAGER THANK YOU
6/10 พอใช้
Rodrigo
5 ก.ค. 2021
Rodrigo
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 5 ก.ค. 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON AGAIN
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
11 มี.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก MIKE วันที่ 21 มี.ค. 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR KIND REVIEW
4/10 แย่
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับครอบครัว
22 ก.พ. 2020
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty. The bathroom counter hasn’t been cleaned. There was hair in the bathtub.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 27 ก.พ. 2020
We appreciate you sharing some insight into your visit. It's disheartening to learn about the irregularities you mentioned. We will speak with the team to ensure that our mission to deliver clean and comfortable accommodations is fully met. Please consider staying with us again so we can showcase the comfort we're known to provide.
Route 66 flavor in gracious California, this is a classic Motel set in one story serenity. Good air conditioning. Central location, close to budget ranged dineries. Foot strolls after dark not recommended.
SIR CAN I HAVE YOUR ROOM NUMBER IN WHICH ROOM YOU STAYED?
BEEPING SMOKE DETECTOR IS ONLY MATTER OF THE BATTERY. IF YOU LET US KNOW WE CAN CHANGE IT RIGHT AWAY.
SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE.
THANKS
MANAGER
This is an attractive and very pleasant property. They have done an excellent job in appearance, amenities,
color choices and furnishings. I lived in nearby Redlands for 20 years and am very familiar with San Bernardino. America's Best Value is a gold nugget in a city that has its share of issues. I enjoyed my stay there and applaud the owners and staff for their quality standards.
Piotyr
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017
4/10 แย่
Robert
7 ส.ค. 2017
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Owners and staff extremely rude and short answered. Did not have a fun stay with friends while going to a music festival.