ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นอินน์ ร็อคอะเวย์

3 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 427 จาก 814 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 232 จาก 814 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 78 จาก 814 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 43 จาก 814 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 34 จาก 814 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Vanna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The whole renovations should’ve been an indication of shutting the whole hotel down. Instead we were greeted with a spray paint check in sign on a wooden board directing us on the back parking lot “lobby.” We were passed our check in time (7pm ish) and we were told our rooms were still not ready. After waiting 30 mins in hallway, I tried to cancel the reservation with the hotel associate…he claimed since we booked through 3rd party, that he wasn’t able to cancel on his end. I explain to him that because we were passed the check in time I wouldn’t be able to get any refunds. He was adamant that he couldn’t do anything and I was told to cancel on my own. I asked to speak to a manager, and he was able to help me out by canceling our reservations on his end.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.

10/10 ดีเลิศ

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was awesome, especially the breakfast. We did not have extra blankets in the closets.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities.

2/10 แย่มาก

Rosemarie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was under construction. It was terrible conditions around the hotel. Noisy, dirty in the surrounding area. Workers for the Reno were everywhere. We were not. Notified in advance.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.

4/10 แย่

maryana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First of all we never received anything about the hotel doing construction on the property there was pallets everywhere and trucks blocking into getting into parking in the front I had to go all the way around the building I should be refunded my money
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Quiet and clean
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is being renovated and will be beautiful once completed Can’t wait to return in the summer for the completion
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Paul, Sparta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Phenomenal place to stay, amazing service, clean and very accessible. Would definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mike

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I only stayed 2 nights but something that I didn't like was that they were undergoing repairs (we didn't know beforehand) and construction and they started working at 8am and because of the noises and vibrations you couldn't sleep anymore after this time.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.

6/10 พอใช้

HARRY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exterior looks run down and dirty. Restaurant food has declined. The breakfast in the past was great now its premade not very good. Staff was great, bed was comfortable . Newer air & heat in rooms. Pool was closed.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Harry,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I want to sincerely extend a heartfelt apology for the inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests, and we regret that we fell short of your experience. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback regarding the pool closure will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.Sincerely,Stephen

6/10 พอใช้

Sandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests, and we regret that we fell short of your experience. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.

6/10 พอใช้

Donna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Shampoo in bathroom was empty. Ice on floor didn't work
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Donna,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests, and we regret that we fell short of your experience. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.

10/10 ดีเลิศ

Natividad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bedding was super comfortable and quality linen.
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Natividad,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities.

10/10 ดีเลิศ

Joe, Dagsboro

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and comfortable room
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Miguel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Managaer and staff were excellent, booking through expedia not so great.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rockaway Hilton Garden Inn
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Robert, Woodbridge

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Paul, Sparta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Donna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is tired looking needs some updating, there is peeling wallpaper in the bathroom and rust stains in the tub.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Stephen วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Donna,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We understand how important a seamless and enjoyable experience is for our guests, and we regret that we fell short of your experience. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with the utmost urgency. We are actively working to mitigate the impact of our ongoing renovations and ensure that future guests do not encounter similar inconveniences. Your feedback will be thoroughly reviewed by our management team to identify areas of improvement. We truly value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything further we can do to make amends for your recent experience.Sincerely,Stephen

10/10 ดีเลิศ

Nancy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mary

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Took our dogs, no issues. It’s in a mall area, so if you’re looking to shop and dine, it works. Convenient to major highways. Nice bar and breakfast area. Clean.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stay here all the time as we have relatives who live in Wharton. We love the price and the convenience.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Martha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walking distance to the Rockaway mall and good restaurants
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Elaine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not the room ordered Customer service at front desk poor
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Eva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Marilou

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Cindy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When you need a comfortable place to stay this is a best bet for the Rockaway area since it's reasonable. You get what you pay for and the beds are very nice.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was clean and inviting, nicely decorated.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Jay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at the hotel were extremely helpful and courteous. The area around the hotel has multiple dining and shopping options within a short walkable distance. My room, while it could use an update, was clean and comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Tom

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unfortunately disappointing
Had to go get our own toilet paper because they left us a 1/4 roll. Tried to go get in the pool which was slimy and disgusting so couldn’t use it. We then proceeded to try to use the jacuzzi which was cold and didn’t work. Place needs to be updated and cleaned. Don’t waste your money. Manager did handle it very professionally though after speaking with him.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was one of the worst check in processes I've ever experienced. The first thing the guy at the front desk says is "I don't have any rooms available". Mind you, it's 4pm there are multiple people waiting for their room at "check in" time. The guy was so rude, no remorse, and the excuse of they had a lot of weddings yesterday is unreal. Has that not been the case every weekend? We had to get ready for the wedding in the lobby bathrooms. Absolutely horrible.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Emily

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were no lights on in the parking lot. Then I was told they had no rooms available and I would have to contact Expedia to get my reservation changed. Thankfully another gentleman gave up his room so my son and I didn’t have to go somewhere else.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Kin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the room so old and smell, need major upgrade
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Kelly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Denise

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Things did not work properly. Jacuzzi broken, maid service did not come even though we had requested, at 1:00 pm, restaurant closed and we couldn’t get lunch.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Vijay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Donna

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was run down. Housekeeping and service is the worst I have ever seen in my 40 years of traveling. Took 5 days to get my room cleaned without requesting it!
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Sandra Mae, Painesville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff wasn’t over friendly at desk.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Seunghee

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very tidy
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Zicheng

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Nilesh

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Norma

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Florentino

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Regina

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We were up early waiting to swim, the pool was still locked after 8am and staff was kind to let us in. Towel rack was empty & wet/dirty towel bin was full. After going back to front desk we were brought clean towels. Then when we tried the hot tub it was room temperature. Several jets were broken. Staff made attempt to turn it in but after an hour it was barely warm. Later back in room we showered that night. Unfortunately my niece left her towel on floor and all our towels were still wet in am. No big deal right? We requested downstairs for more towels and we were drilled with a survey of questions of why we needed more towels, we’re there not enough. It felt like a burden and problem that we were asking for more towels. Had we seen cleaning people on our floor in am we would have given wet towels back & asked for dry ones. However, since it’s pushed to not get cleaning through your stay, we never saw the cleaning staff on the floor while we were there. Our floor seemed pretty quiet for guests which was ok for us. Overall, it wasn’t a bad experience, just a little more attention do details & upkeep is needed.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Prasanth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great spot
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jayoma

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Maggie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023