การตกแต่งภายใน

รีวิว ลา มาดา โรงแรม

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 3 จาก 7 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 7 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 7 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 7 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 7 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Gustavo

เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Ernest

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Management responded to suggestions
เข้าพัก 11 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing staff went out of there way to look after us highly recommend this hotel
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kiva hotelli, kivalla allasalueella. Miinuksena sängyn aikas kova patja. Rauhallinen alue ja oikeen mukava henkilökunta
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stay at La Mada
It was a nice place to stay but needs a little work in the rooms. The A/C didn’t work and it was a hot night. The beds are hard but okay. The food was good and the staff were friendly.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก GRM วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi John, Greetings of the day! Thank you for choosing to stay at Hotel La Mada and for bringing your review to our attention. It is with great concern to note that you were not fully satisfied with our service. All your remarks are taken into consideration to improve our hotel. We wish you could give us another chance to win you back. With Best Regards, Team - Guest Relations

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Homely and good people
Great stay
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก GM วันที่ 4 ม.ค. 2022
Dear Guest, We are so pleased to learn that we were able to delight you with all our services at the hotel and provide you with an enjoyable stay at the hotel. Hope to see you again very soon. Thanks

2/10 แย่มาก

ASHISH

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rooms to have renovation nd be cleaned
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก GM วันที่ 4 ม.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Hotel LaMada and for bringing your review to our attention. It is with great concern to note that you were not fully satisfied with our service. All your remarks are taken into consideration to improve our hotel. We wish you could give us another chance to win you back. Thanks!