ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, Wi-Fi ฟรี

รีวิว โรงแรมมายสเตย์ส นาโกยา นิชิกิ

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 297 จาก 617 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 237 จาก 617 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 56 จาก 617 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 20 จาก 617 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 617 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Somsak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All is good
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 14 ก.ย. 2023
Thank you for your recommend.We are glad that you have a good stay in our hotel.Last, thank you for your staing in our hotel.We hope to see you soon.Front desk.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 16 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก フロント 田中 วันที่ 3 ก.พ. 2020
この度はホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービス向上に努めて参ります。お忙しい中、ご投稿いただき誠にありがとうございました。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 ホテルマイステイズ名古屋錦

8/10 ดี

watcharayu, นนทบุรี

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องมีขนาดเล็ก กระเป๋าใบใหญ่อาจจะลำบากหน่อย แต่ทำเลที่ตั้งของโรงแรมสะดวกสบายในการเดินทาง ช๊อปปิ้ง และหาอะไรกินได้หลากหลายมาก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Receptionist Kanazawa, วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We do apologize that we could not meet your expectations. We are afraid but it would be difficult to do expansion of rooms at this moment. However, we take your pointed out very seriously, and will continue to improve our service. We are pleased to read that you enjoyed your stay and the location was great for the purpose of your visit. We hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Hotel. Kind Regards, Hotel Mystays Nagoya-Nishiki

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 13 ต.ค. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Hotel Mystays Nagoya Nishiki. We appreciate your feedback. We hope you will come again when you visit around Nagoya. We are looking forward to seeing you again. Your sincerely, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พื้นที่ในโรงแรมและห้องพักสะอาด มีสิ่งอำนวยความสะดวกเครื่องใช้ในห้องน้ำ แชมพู ครีมนวดผม สบู่เหลว ไดร์เป่าผม ผมขนหนู ชุดนอน รองเท้าแตะให้ใช้ในห้องพัก และที่ล็อบบี้โรงแรมมีเครื่องใช้อื่น ๆ เพิ่มเติม เช่น ที่โกนหนวด หนังยางรัดผม สำลีเช็ดหน้า เป็นต้น พนักงานให้บริการดี สามารถฝากกระเป๋าก่อนเวลาเข้าพักได้ โรงแรมช่วงกลางวันสงบ แต่กลางคืนครึกครืนเพราะเป็นย่านท่องเที่ยวกลางคืนเลยมีขยะและก้นบุหรี่ค่อนข้างมาก แต่ใกล้แฟมิลี่มาร์ทและตรงข้ามมีร้านราเมงทำให้สะดวกในการหาอาหารทาน และไม่ใกล้จากสถานีรถไฟใต้ดินและแหล่งช้อปปิ้ง
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 11 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We sincerely would like to welcome you back in the near future. Warm regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

direk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reception Inukai วันที่ 2 ส.ค. 2019
Dear Guest Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We sincerely would like to welcome you back in the near future. Warm regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมดีมากๆอยู่ใจกลางแหล่งท่องเที่ยว สามารถเดินไปยังที่ท่องเที่ยวสำคัญของนาโกย่าได้เลย ใกล้สถานีรถไฟฟ้าใต้ดิน sakae โรงแรมใหม่มาก ห้องพักสวยมาก อุปกรณ์ในห้องน้ำดีมาก อุปกรณ์ในห้องน้ำพร้อมสะดวกสบาย ใช้ผลิตภัณฑ์ของ Pola และ DHC เป็นโรงแรมหนึ่งในดวงใจเลย
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ที่พักสะอาด เดินทางสะดวกอยู่ใจกลางเมือง เดินไปดองกี้ไม่ไกล ปลอดภัย มีน้ำแข็งฟรีด้วย
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 23 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Don't like: The officer did not tell enough detail of facility e.g. water complementary , towel or body lotion which need to get by myself at the ground floor etc. Like: not so far from the Nagoya station.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Reception Kanazawa วันที่ 29 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are truly sorry that you had such a disappointing visit because of the poor customer service you received. We strive to be the improvement of services. We hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Hotel Mystays Nagoysa Nishiki. My best regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel and room are really clean, comfortable bed, good location and good service staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Reception Emi วันที่ 21 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to give us a review. We are happy to read you had a lovely experience amongst us and we hope therefore to meet you again when you are visiting Nagoya in the future. Best Regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
location สะดวกสบาย บริการดี แต่ห้องพักเล็กไปหน่อย และห้องน้ำมีกลิ่น :(
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Front Desk - Kong วันที่ 26 พ.ค. 2019
Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We do apologize that we could not meet your expectations. We are afraid but it would be difficult to do expansion of rooms at this moment. However, we take your pointed out very seriously, and will continue to improve our service. We hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Hotel. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Likhit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Reception Kanazawa วันที่ 26 ก.พ. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We sincerely would like to welcome you back in the near future. Best Regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

Kittipun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักโอเค
ห้องใหม่ สะอาด อยู่ใกล้แหล่งช้อบปิ้ง และรถไฟใต้ดิน พนักงานเป็นกันเอง แต่ห้องเล็กไปหน่อย โดยรวมถือว่าโอเคเลย
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Reception Kawasaki วันที่ 2 มี.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with Hotel Mystays Nagoya Nishiki. We appreciate the time you have spent to leave feedback and evaluation of our hotel. We are pleased to hear your experience and love to hear great feedback from our guests. Plus we will continues to devote our best to make this hotel a better place for our valuable guests. Yours Sincerely, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก フロント 徐 วันที่ 30 เม.ย. 2019
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
พบปัญหาการสื่อสารเล็กน้อย ทำให้การสอบถามข้อมูลการท่องเที่ยวไม่ดีเท่าที่ควร
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Receptionist Kanazawa, วันที่ 24 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay with Hotel Mystays Nagoya Nishiki. We do apologize for the inconvenience. We strive to be the improvement of services. We hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Hotel Mystays Nagoysa Nishiki. Best Regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki Receptionist Kanazawa

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Reception Inukai วันที่ 16 ธ.ค. 2018
Dear Guest Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We sincerely would like to welcome you back in the near future. Warm regards, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

10/10 ดีเลิศ

weera, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ทำเลดี โรงแรมใหม่ สะอาด ร้านอาหาร supermarket ใกล้
ยอดเยี่ยม ร้านอาหาร supermarket หน้าโรงแรม ย่านร้านนวด Sakae กลางคืน น่าเดินหาประสบการ เวลานอนเงียบสงบ สุดยอด
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Front Jo วันที่ 29 ต.ค. 2018
Dear weera Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki. We appreciate you taking the time to give us a review. We sincerely would like to welcome you back in the near future. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Keiji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とてもキレイなお部屋でしたが、値段は周辺のホテル相場よりかなり安くコスパ良かったです。周辺は歓楽街なので騒がしいですが、飲んですぐ寝れるので夜遊びするには最適ですね。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Hajime

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

MAKOTO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
チェックイン担当者の態度が最悪。 もう利用することはないかな
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 マネージャー 太田 วันที่ 23 เม.ย. 2024
この度は数ある宿泊施設の中から、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして誠にありがとうございます。まず始めに、せっかくご滞在いただいたにもかかわらず、スタッフの対応でご不快の念をお掛けしましたこと深くお詫び申し上げます。大変申し訳ございませんでした。お客様に寄り添った対応をできるよう従業員の再教育を行い、より良いホテルを目指してまいります。大変恐縮ではございますが、またお近くにお越しの際には当館をご利用いただけますと幸甚に存じます。最後になりますが、この度は貴重なご感想をお寄せいただき誠にありがとうございます。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

6/10 พอใช้

Yuji

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 22 เม.ย. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 お忙しい中、ご投稿いただき誠にありがとうございました。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

6/10 พอใช้

kozue

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 22 เม.ย. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 お忙しい中、ご投稿いただき誠にありがとうございました。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très bien placé et calme
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTATAYS Nagoya Nishiki วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Nagoya Nishiki.We appreciate you taking the time to share your feedback. Our hotel is located in an easy access to tourist attractions and the airport.We look forward to welcoming you again.

6/10 พอใช้

TOMONORI

特に問題なく泊まれました。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 5 มี.ค. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。また、ご多用の中ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 ดี

Tse

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and helpful staff.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Nagoya Nishiki Front Desk วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya Nishiki.I would like to thank you on behalf on the hotel team for your nice reviews.Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. When you travel to Nagoya area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. We appreciate you spending your time writing to us. We sincerely hope to welcome you again at our hotel. Sincerely yours,Hotel Mystays Nagoya NishikiFront Desk

8/10 ดี

Yoshiro

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Nagoya Nishiki Front Desk วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya Nishiki.Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Sakae.We appreciate you taking the time to give us a review.We are waiting to welcome you back shortly.Sincerely yours,Hotel Mystays Nagoya NishikiFront Desk

8/10 ดี

nagisa

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通の便が非常に良い。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 14 ม.ค. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 また、ご多用の中、ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。 当館は最寄りの地下鉄栄駅1番出口から徒歩5分ほどに立地しており、観光スポットである中部電力 MIRAI TOWERやオアシス21へもアクセスが良く好評をいただいております。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

miku

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
繁盛期に駅近かつツインでお部屋が取れたのでゆったり過ごせたので基本的に満足です。 飲み屋街近くで外は騒がしいけどセキュリティはちゃんとしてるかなと。 ただ、バスタブにお湯をためようとした時に、栓のところに髪の毛が…水回りの細かいところがちょっと気になりました…
การตอบกลับจาก フロント วันที่ 11 ม.ค. 2024
この度はホテルマイステイズ名古屋錦にご宿泊頂き誠にありがとうございます。ご満足いただけたご様子で私共も大変嬉しく思います。名古屋錦は繁華街の中心地であるため外の騒がしさ改善するには中々難しい問題になっています。しかしながら、当館ではセキュリティ面を徹底しております。浴槽の件、大変申し訳ございませんでした。今清掃の改善を進めていますが、まだまだ細かな場所が不十分でございます。改めてお詫び申し上げます。今後もホテルマイステイズ名古屋錦にを宜しくお願い申し上げます。

4/10 แย่

Manami

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの方は優しくて愛想の良い感じでした。 部屋については、壁の色々なところに汚れ(体液や鼻水のようなもの)がついていて不潔な感じでした。また朝の4時ごろに外の人の騒ぎ声で目が覚めて当分騒音が続きました。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 วันที่ 31 ธ.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ名古屋錦をご利用頂きまして誠にありがとうございます。清掃が行き届いていないところがあり、不快な思いをお掛け致しましたこと、深くお詫び申し上げます。外の騒音につきましては、繫華街の中心に位置している為、難しい問題ではございますが、お声がけに強化していきたいと存じます。貴重なご意見・ご指摘を無駄にせぬよう、お客様に快適にお過ごしいただけるホテルづくりに精進して参ります。

10/10 ดีเลิศ

NONA

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 26 ธ.ค. 2023
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご投稿いただき、重ねて御礼申し上げます。今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

4/10 แย่

yiping

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at the reception were very friendly. But the room was not in good condition. The toilet inside the room was very dirty and smelly - I had never encountered something like this before. We all avoided to use the bathroom when we stayed there. The breakfast was included in the rate but the buffet was very satisfactory either.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager Ota วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Nagoya Nishiki. We are pleased to read that you enjoyed the breakfast. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. However, we are very disappointed to learn that the housekeeping service did not live up to your expectations as well. Your comments have already been submitted to every cleaning staff in order not to happen again anymore.Thank you for your input in helping the hotel to improve and my apologies once again.If you give us another chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you the great hotel experience.We will be so glad to have you again as our guest in the future.Sincerely yours, Hotel Mystays Nagoya Nishiki

8/10 ดี

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon séjour
J'ai eu un peu de mal à trouver l'hôtel (Google ne m'a pas emmener à la bonne adresse). Un peu loin de la gare principale. Toutefois, le personnel est très accueillant et la chambre très propre et confortable. Petit hic, l'accès à l'hôtel est sans rampe ce qui peut-être compliqué en cas de mobilité réduite mais il n'y a seulement que quelques marches.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Nagoya Nishiki Front Desk - วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with Hotel Mystays Nagoya Nishiki. We appreciate the time you have spent to leave feedback and evaluation of our hotel. We are pleased to hear your experience and love to hear great feedback from our guests. Plus we will continues to devote our best to make this hotel a better place for our valuable guests.Yours Sincerely,

8/10 ดี

Nagafumi

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 วันที่ 17 ธ.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

10/10 ดีเลิศ

SADAHARU

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 31 ธ.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 お忙しい中、ご投稿いただき誠にありがとうございました。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

shizuka

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とても綺麗で快適に過ごせました。 スタッフの方も優しくてとてもいい時間でした。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 6 ธ.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。また、ご多用の中、ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。ご滞在中は快適にお過ごしいただけたご様子で、私どもも嬉しく存じます。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に励んでまいります。 次回も名古屋周辺でご宿泊の際は、ぜひ当ホテルをご利用いただければ、幸いに存じます。 お客様にまたお会いできる日を、心よりお待ち申し上げております。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
清掃が、、、
比較的綺麗で利便性が良くお値打ちなので良く利用します。 しかし最近はお部屋のほこり シャワールームのカビが目立った残念です。 気持ち良く快適に過ごしたいです。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 6 ธ.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ名古屋錦へのご宿泊、誠にありがとうございます。 また、貴重なお時間を割いてのご投稿、重ねてお礼申し上げます。数あるホテルから当館をお選びいただいたにも関わらず、お部屋の清掃不備によりご不快の念をお掛けし深くお詫び申し上げます。 今後はこのような事の無きよう、今一度清掃スタッフに客室の清掃及び点検の強化を指導し、改善を図って参りたいと存じます。お客様から頂いたご意見・ご指摘を真摯に受け止め、今後の改善に向け一層の努力を重ねて参ります。 また、次回ご宿泊いた だける際には、ご出発の時まで気持ちよくご滞在いただけるお部屋でお迎えできるよう精進して参ります。最後になりますが、ご多用の中貴重なご意見を賜り誠にありがとうございました。

8/10 ดี

Haruki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
栄から歩いてすぐに行けるという立地のよさは特に良かったです。 また、スタッフの方の対応も申し分なかったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 6 ธ.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ名古屋錦にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 またご多忙の中、クチコミのご投稿にご協力頂きまして、重ねて御礼申し上げます。スタッフへのお褒めのお言葉を賜り、大変嬉しく口コミを拝読いたしました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に励んでまいります。 またお近くにお越しの際は、ぜひともホテルマイステイズ名古屋錦をご指名くださいませ。またのお越しをお待ち申し上げております。

8/10 ดี

TAKAKO

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 6 ธ.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

10/10 ดีเลิศ

Wesley

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Nagoya Nishiki Reception วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at the Hotel Mystays Nagoya-Nishiki.We appreciate you taking the time to give us a review.We sincerely would like to welcome you back in the near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

YOSHIMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
大人3人だったのでセミダブル3台はゆったり休めてよかった🤗
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 25 พ.ย. 2023
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。また、ご多用の中、ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。 ご滞在中は快適にお過ごしいただけたご様子で、私どもも嬉しく存じます。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

8/10 ดี

masahiro

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とても良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 25 พ.ย. 2023
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 お忙しい中、ご投稿いただき誠にありがとうございました。 またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

8/10 ดี

Yoshihiro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 25 พ.ย. 2023
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。またのご利用を、スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

10/10 ดีเลิศ

Takeshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
言葉遣いが素晴らしかった
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦  วันที่ 14 พ.ย. 2023
この度はホテルマイステイズ名古屋錦をご利用頂きまして誠にありがとうございます。お褒めの言葉を頂き恐縮しておりますが今後もスタッフ一同サービスの向上に努めて参りますので、今後とも、ご愛顧賜りますよう、お願い申し上げます。お客様とまたお会いできる日を心よりお待ち申し上げております。

8/10 ดี

Yu Ki

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
clean and tidy, Limited TV channel,
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Nagoya Nishiki วันที่ 14 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAS Nagoya nisiki.We sincerely apologie that limited TV channnel only. By purchasing a VOD ticket, you can watch videos of various contents.We hope you could also check that out and enjoy your stay for your next trip.We hope to see you again at HOTEL MYSTAYS Nagoya Nishiki.

10/10 ดีเลิศ

Osamu

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 25 พ.ย. 2023
このたびは、ホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。またのお越しをお待ち申し上げております。 ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

8/10 ดี

saori

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
室内はきれいだったけど…トイレの床に髪の毛が落ちていた。 フロントの方は、とても感じの良い方でした! とても親切でした!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 30 ต.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ名古屋錦をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。まず始めに、スタッフへのお褒めのお言葉を賜り、大変嬉しく口コミを拝読いたしました。 今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に励んでまいります。 しかしながら清掃の不備のため、お客様にはご不快な思いをお掛けし、大変申し訳ございませんでした。 お客様から頂いたご意見・ご指摘を真摯に受け止め、清掃チェックの強化等、改善に向け一層の努力を重ねて参ります。 ご多忙のところ、貴重なご指摘をご投稿下さり、ありがとうございました。 またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

8/10 ดี

kazumi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋は清潔でキレイ。 徒歩圏内に美味しいお店がいっぱいあり 満足でした。 交通の便もいいので、また利用したいです。 75歳ばあちゃんの一人旅。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 27 ต.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 ホテルの清潔感に関してお褒めのお言葉をいただき重ねて御礼申し上げます。 繁華街にございますため、地下鉄栄駅へのアクセスや、名古屋駅などにも交通便が良いかと存じます。またお近くにお越しの際は、ぜひともホテルマイステイズ名古屋錦をご指名くださいませ。またのお越しをお待ち申し上げております。

8/10 ดี

Taito

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 25 พ.ย. 2023
この度は、ホテルマイステイズ名古屋錦にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様のまたのご来館をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント

10/10 ดีเลิศ

Seiji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ名古屋錦 フロント วันที่ 22 ต.ค. 2023
このたびはホテルマイステイズ名古屋にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。今後もお客様にご満足いただけるよう、スタッフ一同精進して参りますので、また近くにお越し際には当館をご利用いただければ幸いでございます。お客様のお越しをスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。