ใกล้ central hbf, u banh เดินไปเมืองเก่าสะดวก ไม่น่ากลัว อาหารเช้าดี พนักงานบริการดี ให้ความช่วยเหลือดี
Phattaraporn
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Cristal München วันที่ 9 ธ.ค. 2019
We are delighted to learn that you truly enjoyed your stay and that everything worked perfectly, Phattaraporn. Thank you for sharing your experience. We hope to welcome you back soon!
Best regards,
Hotel Cristal München Team
Tatiana Oliveira-Klinkmann
Online Reputation Agent
การตอบกลับจาก Hotel Cristal München วันที่ 5 พ.ค. 2019
It is a pleasure to hear that you enjoyed your time with us and that the location of our hotel was just perfect for you, dear Nicky. We hope to see you again soon!
Warm regards,
Hotel Cristal München Team
Tatiana Oliveira-Klinkmann
Online Reputation Agent
Dear guest, thank you very much for your rating. We would be really happy to welcome you again in our hotel. Yours sincerely, Hotel Cristal München Team
Das Hotel liegt im Bahnhofsviertel. Es gibt viele kleine Läden und Restaurants im Umkreis. Das Hotel selbst ist sehr groß, die Zimmer sind schon etwas in die Jahre gekommen. Auch das Bad benötigt eine Renovierung, Sauberkeit so lala. Aufgrund der Coronavetordnungen wurde das Frühstück (sehr lecker) aufs Zimmer serviert. Für ein, zwei Nächte in München ist das Hotel empfehlenswert.
Rainer
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 9 ธ.ค. 2020
Sehr geehrter Rainer,
vielen herzlichen Dank für Ihre ausführliche Rückmeldung! Wir freuen uns bereits sehr auf Ihren nächsten Besuch in München!
Ihr Hotel Cristal München Team
6/10 พอใช้
Martin, Luzern
เดินทางกับครอบครัว
26 ต.ค. 2020
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Beim Einchecken war ein Zimmer noch nicht bereit (gebrauchte Bettwäsche der Vorgänger noch vorhanden) jedoch sofort und problemlos ein anderes Zimmer erhalten.
Bezüglich sauberkeit: Im einten Zimmer noch Traubenreste vom Vorgänger unter dem Bett.
Martin
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 22 พ.ย. 2020
Sehr geehrter Martin,
vielen herzlichen Dank, dass Sie sich für Ihre Rückmeldung Zeit genommen haben. Ihr Feedback ist sehr wichtig für uns, um uns stetig zu verbessern. Selbstverständlich haben wir hierzu direkt Rücksprache mit unserem Housekeeping-Team gehalten. Wir möchten die Unannehmlichkeiten entschuldigen und hoffen sehr, dass wir Sie dennoch wieder in unserem Haus willkommen heißen dürfen.
Ihr Hotel Cristal München Team
Alles in Ordnung. Viele Hotels in Umgebung. Strasse mit viel Lärm (Baustellen) aber das hat uns nicht gestresst. Hauptbahnhof, Marienplatz und Geschäfte... alles nicht weit.
Drazen
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 9 ต.ค. 2020
Sehr geehrte/r Drazen,
vielen herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung! Uns würde es sehr freuen, Sie ganz bald wieder bei uns willkommen zu heißen.
Ihr Hotel Cristal München Team
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
7 ต.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 9 ต.ค. 2020
Dear guest,
thank you very much for your kind rating. It would be a pleasure for our team to welcome you again soon!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear guest,
thank you very much for your good rating. It would be wonderful to see you again during your next trip to Munich!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Das Personal war sehr freundlich. Jedoch finde ich, dass ein 4 Sterne Hotel eine bessere Hygiene bieten sollte. Das WC hätte schon länger ersetzt werden müssen. Die Spülung war viel zu schwach. Beim Einzug lag ein Haar drauf. Der Duschvorhang war ekelig. Nicht alle Glühbirnen funktionierten. Im ganzen Hotel liegt Teppich. Nur leider wurde selten in den Gängen sauber gemacht.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 29 ก.ย. 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Da Sie diese bedauerlicherweise anonym vorgenommen haben können wir nicht auf Ihre Zimmernummer rückschliessen um die genannten technischen Mängel zu beheben.
Danke für Ihren Aufenthalt.
Wow! Was für ein Feedback. Es freut uns, dass alles zu Ihrer Zufriedenehit war. Bis zum nächsten Mal im Hotel Cristal.
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
5 ก.ย. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear guest,
thank you very much for your rating. It would be great to see you again in our hotel.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
4 ก.ย. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear guest,
thank you very much for your rating. We would be happy to welcome you again in our hotel in the heart of Munich.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
4/10 แย่
Pablo, Mexico
เดินทางกับคู่รัก
29 ส.ค. 2020
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I asked for pillows 2 nights and they didn’t give them to me, I forgot a pair of expensive sandals and they told me they didn’t found them.
Pablo
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 30 ส.ค. 2020
Dear Pablo,
thank you very much for your feedback. We're really sorry that you didn't get 2 extra pillow. Please don't hesitate to contact our team again next time. We will ask our team again and will contact you if there was something found.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear Patrick,
thank you very much for taking time for your rating. It would be wonderful to see you again soon!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
10/10 ดีเลิศ
Tomasz
25 ส.ค. 2020
Tomasz
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear Tomasz,
thank you very much for your wonderful rating! It would be a pleasure for our team to see you again! Munich is always worth a visit.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear guest,
thank you very much for taking time for your rating. It would be wonderful to see you again.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
2/10 แย่มาก
Rafael, El Salvador
เดินทางกับครอบครัว
17 ส.ค. 2020
Son una basura de hotel. Sin conciencia de los personas que no podemos viajar por estar cerrados aun los aeropuertos cerrados por los gobiernos. No les importo. Basura de hotel
Rafael
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 18 ส.ค. 2020
Dear Rafael,
thank you very much for taking time for your feedback. We're really sorry for any inconveniences but due to our booking conditions it isn't possible to cancel your reservation.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Séjour de 3jours (2nuits) pas très agréables ni beaucoup d’empathie de la part du staff. Je me réveille les deux matins avec l’odeur de cigarette. Même après la plainte à la réception, on continue à fumer. Lors du check-out, je fais savoir que ce n’était pas agréable de sentir la cigarette dans un hôtel 4 étoiles. La seule réponse que le réceptionniste a su me donner: “OK”. C’est tout. Pas même une simple excuse. Ou simplement dire que “nous avons essayé d’identifier et de remédier au problème.” Juste “OK”. Si c'était une auberge de jeunesse, j’aurais pu comprendre à la limite. Mais un hotel “4 étoiles”??
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 18 ส.ค. 2020
Dear guest,
thank you very much for taking time for your feedback. We're really sorry for this reaction of our staff! We will talk to our team to avoid situations like this.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
6/10 พอใช้
Rina, Chur
เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
15 ส.ค. 2020
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Das Zimmer war nicht unbedingt sauber, mussten selber nochmal putzen.
Vom Frühstück haben wir auch was andres erwartet.
Rina
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 15 ส.ค. 2020
Sehr geehrte Rina,
vielen herzlichen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern es sehr, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers nicht rundum zufrieden waren. Wir geben Ihr Feedback selbstverständlich direkt an unser Housekeeping-Team weiter. Es wäre uns eine große Freude, Sie ein weiteres Mal in unserem Hotel willkommen zu heißen. Wir passen unser Angebot stets den geltenden Vorschriften an, um die Gesundheit und Sicherheit unserer Gäste zu wahren.
Ihr Hotel Cristal München Team
Fint rent og super centralt. Parkering på stedet til kun15€ pr døgn.
Anne-Mette
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 15 ส.ค. 2020
Dear Anne-Mette,
thank you very much for taking time for your review! It would be a pleasure for our whole team to see you again!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Horrible experience! Not at all like the pictures!
We ended up not staying at this hotel. The hotel is located in a very crowded, dirty area (despite the central location). There was a construction site in front of the hotel so we asked for a room facing the other side. The room is not at all like the pictures, the wallpaper was peeling off, the floor was not clean and we found half eaten packs of food in the fridge. They didn't clean the room! The guy in the reception told us that because of Covid there will be no room service and if we want we can get fresh towels in the reception. The window was facing a balcony that was closed with wires and smelled like urine! We checked in another hotel! Horrible experience!
Cristina
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 1 ส.ค. 2020
Dear Cristina,
thank you for your booking and for the review. We regret that our efforts didn’t meet your expectations. The hotel is located in the lifely area around Munich main station and if the allocated room did not meet your demands we would have liked the opportunity to improve on this stay which was cut short with your early departure.
Kind Regards
Das hotelpersonal an der Rezeption äußerst freundlich und zuvorkommend. Zimmer sauber. Frühstück solala... Sehr angenehm, dass die Tiefgarage direkt vom Hotel aus zu begehen ist. Alles in allem ein sehr angenehmer Aufenthalt.
Silvia
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 1 ส.ค. 2020
Dear Silvia, thank you for your stay and your positive words. It’s been a pleasure to welcome you.
Kind Regards
Dear Fidel,
Thank you very much for your stay and your excellent review. It’s been a true pleasure looking after you and we look forward to your next stay.
Best Regards
6/10 พอใช้
Erika
เดินทางเป็นกลุ่ม
24 ก.ค. 2020
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Erika
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 27 ก.ค. 2020
Liebe Erika,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die Bewertung. Besuchen Sie uns bald wieder einmal.
Ihr Hotel Cristal Team
I haven't been. Covid 19 prevented me from going and the hotel won't refund my money!
Jo
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 22 ก.ค. 2020
Dear Jo,
thank you very much for taking time for your rating. We're really sorry for any inconveniences. Due to our booking conditions it isn't possible to refund any money.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
20 ก.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 21 ก.ค. 2020
Dear guest,
thank you very much for your rating. It would be wonderful to welcome you again soon.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
17 ก.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 17 ก.ค. 2020
Dear Guest,
Thank you for your stay and the review. It’s always great to receive positive feedback.
Masken werden in allen öffentlichen Gebieten im Hotel gefordert, es gibt aber keine, die vom Hotel zur Verfügung gestellt oder gegen eine Gebühr bezogen werden könnten. Zimmer soweit okay und sauber. Business Center sehr minimalistisch und erlaubt kein konzentriertes arbeiten.
Philipp
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 17 ก.ค. 2020
Lieber Philipp,
vielen Dank für den Aufenthalt und die positive Bewertung.
Wir würden uns über einen zweiten Besuch bei uns jederzeit sehr freuen.
Herzliche Grüße
Ingen aircondition, blev aldrig udbedret, ingen rengøring, fællesarealer beskidte, ingen morgenmadsrestaurant. Vi fik en madpakke dog. På ingen måde et 4 stjernet hotel!
Rune
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 13 ก.ค. 2020
Dear Rune, you will be please to know that as of today we have upgraded our breakfast offer with a broad selection of fresh products.
Thank you for your stay.
Kind Regards
Dear Fabio,
thank you for your stay and the review. It’s been a pleasure welcoming you and we would be delighted to see you again soon. Munich is indeed worth a trip at any time.
Best Regards
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเป็นกลุ่ม
7 ก.ค. 2020
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Die Lage des Hotels ist sehr zentral gelegen. Etwas abgelebt, zumindest die Zimmer. Bar/Restaurant waren geschlossen (Corona). Parkmöglichkeit für das Auto im Innenhof/Parkhaus. Das Gebiet, in dem das Hotel lag, ist sehr ausländisch durchzogen, viele Baustellen um das Hotel herum. Für 1-2 Nächte vollkommen ausreichend, solange man keine hohen Erwartungen hat.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 7 ก.ค. 2020
Lieber Gast,
herzlichen Dank für die detailierte Bewertung und Ihre Zeit. Wir würden und geschätzt und geehrt fühlen, Sie bald noch einmal bei uns begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße aus der Weltstadt mit Herz
Ihr Hotel Cristal TEAM
Sehr sauberes Hotel an sehr guter Lage, nahe am Bahnhof und der Innenstadt. Deshalb nichts für Menschen, die Lärm nicht vertragen. Was man uns vorher nicht sagte: Die Zimmer werden nicht jeden Tag gereinigt.
Rene
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
4/10 แย่
Benjamin
3 ก.ค. 2020
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Très mauvaise expérience
Tres mauvais accueil, aucun menage effectué pendant tt notre séjour, clim en panne, déjeuner en sachet a emporté juste 2 pauvre mini sandwich et un oeuf
Benjamin
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 7 ก.ค. 2020
Dear Benjamin,
thank you for your stay and the review. We value your feedback to continuesly improve our services and we are already about to re-launch our breakfast experience.
Best Regards
Your Hotel Cristal Team
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
3 ก.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 7 ก.ค. 2020
Dear Guest, we are delighted that you enjoyed your stay.
Best Regards
Dear Daniel, we very much regret that your stay did not meet your expectations and you have liked to learn more about the details to improve our services whereever necessary.
Dear Edin,
thank you very much for your wonderful rating. It would be a great pleasure for our whole team to welcome you again a next time!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear Lone,
thank you very much for your rating. We would be delighted to welcome you again in near future.
Greetings from Munich,
Hotel Cristal München Team
Reisen ble avbrutt pga nedstengning og reiseforbud. Fikk tilgode lapp fra hotell selv om jeg ikke hadde rett til å avbestille. Dette var gledelig og jeg ser frem til å besøke hotellet når ting normaliserer seg etterhvert.
John
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก J.K. วันที่ 4 เม.ย. 2020
Dear John,
thank you once more very much for your understanding and for accepting our offer.
We look forward to welcome you to our Hotel and the City of Munich very soon.
All the best!
Dear guest,
thank you very much for taking time for your wonderful rating. We're looking forward to your next visit!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear Makkiy,
thank you very much for taking time for your feedback! It's important for us to improve our house. We would be happy to welcome you again in near future!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
2/10 แย่มาก
ผู้เข้าพักจริง
17 มี.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 19 มี.ค. 2020
Dear guest,
thank you very much for taking time for your rating. It would be great to know what you didn't like about your stay with us. Please contact us via mk@we-munich.de!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
16 มี.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Martina Kube วันที่ 16 มี.ค. 2020
Dear guest,
thank you very much for taking time for your rating! It would be a pleasure for us to see you again!
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team
Dear Yui,
thank you very much for taking time for your feedback! Please don't hesitate to talk to our reception team, we will find a quick solution for you! We're really sorry but we can't contact you directly because don't have more infos about you and your stay.
Yours sincerely,
Hotel Cristal München Team