ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมออร์คิดมุมไบวีละปาล

5 out of 5
โรงแรมออร์คิดมุมไบวีละปาล
Nehru Road, Vile Parle East, Adjacent to Domestic Airport, Mumbai, Maharashtra

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 307 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 379 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 166 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 79 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 69 จาก 1000 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Navreet

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear NavreetNamaskar!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Vivek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Mr. VivekNamaskar!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

6/10 พอใช้

Sagar

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The place is good but has a lot of dust. Especially behind the reception and the for pillars which are seen from the lift of the hotel. Sorry but on a scale of 1-10 I will give this place a minus if it comes to cleanliness. My suggestion to the mangers and the owners is try to de-clutter your place.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Mr. Sagar,Namaskar!! We appreciate your candid feedback regarding the cleanliness of our establishment. It's certainly disheartening to learn that our standard of hygiene fell short of your expectations, and even more so considering the areas you've specifically pointed out. We understand that maintaining a clean and welcoming environment is paramount to our guests' comfort and satisfaction. Rest assured, we are taking your suggestions and are initiating a thorough review of our cleaning protocols, with particular attention to dust accumulation and clutter. We're actively working on improving our processes and implementing any necessary changes to ensure our surroundings are impeccable. We hope to have the opportunity to better serve you in the future and demonstrate our commitment to excellence in all areas. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Clarence, Oakdale

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to the airport and had a great bar called Mervin’s on site
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Mr.Oakdale, Namaskar!!We're delighted to hear that our proximity to the airport was convenient for your travels and that you had an enjoyable experience at Merlin's bar. We put a lot of effort into creating a vibrant and welcoming atmosphere for our guests, so it's great to know that Merlin's stood out for you. We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

2/10 แย่มาก

sarah

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Uncompassionate, unsupportive and not good communication at front desk I had booked for 3 nights and I had an emergency after arriving at the hotel, we had booked 2 rooms. Spoke to the person at front desk, he said ok, contact Expedia as that’s who we booked it with and if they cancel it then it’s ok. So we spoke to Expedia and they accepted and agreed. Next morning we tried to check out and was told we cannot cancel. We still have to pay. I am still in process of fighting this but dealing with a medical issue that was the emergency reason that we had to leave.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Sushrut

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely unprofessional staff. The travel desk guy saw my tattoo and started making comment about how god wouldn't like that and I wont be allowed in the heaven. Overpriced room. Doesn't have basic facilities like mini fridge, bathrobes. No hot water either, very Luke warm water. Even the ironing board was child size, took 10mins iron one shirt!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Mr. SushrutNamaskar!!We thank you for choosing The Orchid Mumbai for your recent stay and for taking out your valuable time for sharing constructive feedback. This will certainly help us in aligning our services to your desired service levels and we shall ensure to take suitable action in order to prevent any future occurrences.We value your patronage as we look forward to welcoming you back to The Orchid Mumbai. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Anwulika

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The lady who served us was fantastic! Helping us check in early when a room was available! So grateful! Buffet breakfast is fantastic too.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Ms. Ugbogu Namaskar!!Thank you for reviewing us here on this platform and we are truly delighted to hear from you. Glad to learn that you had a wonderful experience while staying with us and appreciated our services. Your feedback means so much to us and we have shared the same with the entire team. Should your travel brings you back to Mumbai, we would be delighted to host you again. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

zeeninder

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Steve

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, wonderful food and courteous staff. Very good rates
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Audrey

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Siddhant

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great staying at The Orchid Hotel Mumbai.

8/10 ดี

sanjay

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

bejoy

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mr JohnNamaskar!!Thank you for reviewing us here on this platform and we are truly delighted to hear from you. Glad to learn that you had a wonderful experience while staying with us and appreciated our services.Should your travel brings you back to Mumbai, we would be delighted to host you again. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Chandrakant

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Mr. NagarNamaskar!Thank you for reviewing us here on this platform and we are truly delighted to hear from you. Glad to learn that you had a wonderful experience while staying with us and appreciated our services. Should your travel brings you back to Mumbai, we would be delighted to host you again. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

8/10 ดี

Vimal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice rooms and helpful staff. Good location to the airport
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Vikas

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Mr. VikasNamaskar!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Åsa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Mrs. EngstromNamaskar!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Deepak

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Deepak, Namaskar!Thank you for taking the time to rate our product and services. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Thanks & Regards Shubhamoy Banerjee, General Manager, The Orchid Hotel, Mumbai

10/10 ดีเลิศ

Mahesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good Styaing
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Mahesh, Namaskar! We're pleased to know you had a good stay at our property. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience and it's great to hear that we succeeded in delivering that. Please feel free to share any suggestions or thoughts on what improvements could be made for a better experience in the future. We're looking forward to having you again soon. Your feedback is invaluable to us, so we appreciate you sharing your perspective. Thanks & Regards Shubhamoy Banerjee, General Manager, The Orchid Hotel, Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Vijay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Vijay, Namaskar! Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please do not hesitate to reach out to us Thanks & Regards Shubhamoy Banerjee, General Manager, The Orchid Hotel, Mumbai.

8/10 ดี

GAURAV

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Gaurav, Namaskar! Thank you for taking the time to rate our product and service. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Thanks & Regards Shubhamoy Banerjee,General Manager, The Orchid Hotel, Mumbai

10/10 ดีเลิศ

Alexander

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome staff!
The minute you arrive, the friendliness of the staff is on full display. The facility is clean with many great amenities.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 พ.ย. 2023
Dear Mr. Haulman,Namaskar!!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

4/10 แย่

Shweta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Booked 2 rooms, woke up sick. Room has rusty smell and has no fresh air circulation for both rooms we had. Windows are fixed closed. DONT RECOMMEND. Bathtub as given in amenities is only shower. Not good for aged people or any adults for that’s matter. Brown stains in bathroom. AC doesn’t work. Please put your 3 hotel policy in description so people can read prior to booking. It is 3 star hotel. Not suitable for foreigners
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 พ.ย. 2023
Dear SinghNamaskar!! We extend our sincere empathy towards the issues reported during your stay; it is indeed essential for us to promote an environment conducive to relaxation and comfort. The concern about the rusty smell and lack of fresh air circulation is noted, and duly addressed to the relevant department for prompt remedy. Your feedback regarding the fixed windows is acknowledged. The windows were designed that way for safety regulations. We consider the condition of our bathroom facilities serious; we should have delivered rooms that are stain-free. Rest assured, the rectification and strict adherence to cleanliness norms are initiated. The non-functioning AC issue is unacceptable; the concerned team will resolve it to avoid any recurrence. As for the term "bathtub", we do signify specific rooms with shower facilities under the amenities section. However, understanding your perspective and the inconvenience it might have caused, we commit to maintaining even clearer distinctions in the future. Feedback like yours is valuable for our improvement. We look forward to the opportunity to provide you with an improved and pleasant stay in the future.Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

6/10 พอใช้

Jayantee

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Mr. RamkorunNamaskar!We are truly delighted that our facilities and services were up to your expectations. We at The Orchid Hotel, Mumbai look forward for your next visitation. Thanking You. Warm Regards, Shubhamoy Banerjee General Manager The Orchid Hotel, Mumbai.

2/10 แย่มาก

Kiran

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Alap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Sebi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The front office must adopt a policy of seating the check in /check out customers rather than keeping us standing in Q. Arrange seats like other 5 star hotels and attend 1st come 1st serve basis. Though the Fact Check out is good practice. The restaurant staffs should need more training and attentive.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

arianna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel con stanze sporche
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Bhalinderpal

The room ordered wasn't provided. Stay was inconvenient as we ordered twin beds but a makeshift bed was arranged along with a double bed leaving the room congested and bedding uncomfortable.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Abhishek Chande- Front Office Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Guest,Namaskar!We Thank You for choosing The Orchid Mumbai for your recent stay and for taking out your valuable time for sharing constructive feedback. This will certainly help us in aligning our services to your desired service levels and we shall ensure to take suitable action in order to prevent any future occurrences. We value your patronage as we look forward to welcoming you back to The Orchid Mumbai.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Jamini

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a pleasant stay here for one night. Conveniently located and the staff were exceptional.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Abhishek Chande- Front Office Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Guest, Namaskar!Thank you for taking the time to review us on this travel forum and share such glowing feedback about the hotel.It is our constant Endeavour to offer our guests a wonderfully comfortable experience through our commitment to service and quality.We will forever aspire to provide such beautiful experiences to all our guests, in our never-ending quest for perfection.Once again, thank you for choosing to stay with us and we hope The Orchid, Mumbai remains your hotel of choice in Mumbai.

10/10 ดีเลิศ

Rina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved the traditional decor of the hotel with rich woodwork and artistic touches. The staff were friendly and the restaurants were amazing. The South Indian restaurant had very nice fare but was somewhat inefficient as dishes took a while to arrive. Self service would be better. Loved the buffet style temptations restaurant. The coffee shop and gift shop were expensive as expected. Will definitely consider staying again.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Abhishek Chande- Front Office Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Ms. Rina, Namaskar!First of all I would like to thank you for spending time to write a review. I am delighted to read your wonderful review about The Orchid Hotel, Mumbai. Your kind comments are a source of motivation for the team. I would also like to appraise you that our pricing is aligned as per the market trend and your comments about South of Vindhyas are duly noted. We value your patronage and look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Parag

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stay and breakfast options were good
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Abhishek Chande- Front Office Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Mr. Parag, Thank you for reviewing us here on this platform and I am truly delighted to hear from you. Glad to learn that you had a wonderful experience while staying with us and appreciated our services. Your feedback means so much to us and I have shared the same with the whole team.Should your travel brings you back to Mumbai, we would be delighted to host you again.

10/10 ดีเลิศ

Arpit

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A comfortable stay
The overall stay was good and comfortable. Just that the pillows provided, even though soft, are too thick. It doesn't give a comfortable sleep. Also I found the food prices a little high. Apart form these, teh hotel offer a free airport shuttle. I took the same but at the time of checkout i was asked to pay saying that the free service is only for drop to airport from hotel and not for pick-up which was deceiving and hence should be made clear in their policies.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Abhishek Chande- Front Office Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Mr. Arpit,Namaskar!We Thank You for choosing The Orchid Mumbai for your recent stay and sharing your valuable ratings with us.We are delighted to know that you have had a pleasant stay with us. Mr. Arpit I would like to assure you that our prices are aligned with the market trend and we offer the pick up and drop off to the domestic terminal as the vehicles are on rotation. You feedback about the pillow has been recorded and we request you to kindly let us know about your pillow preference the next time you stay with us.We look forward to an opportunity to welcome you back soon assuring the best services always.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
素敵なスタッフ
スタッフは素晴らしく、ホテルのデザインも素敵で滞在自体が楽しめるホテルです。 ビュッフェのレストランの品揃えもかなり豊富でしたし、7階のレストランでの食事は本当に美味しかったです! 一点、部屋の湿気が気になりました。電子機器が心配なほどです。空調のハズレ部屋だったのかおそらく老朽化かと。その点以外はまた泊まりたいホテルです!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

David, Irving

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
First of all, this is a 3 star hotel at best (false claim as a 5 star written on the signboard. It’s one of the most disgusting hotel that I’ve stayed (I’ve stayed at hundreds of hotels across the globe). The room & the hallway have this rotten smell (from the carpets) and they try to mask the stench with some awful smell of fragrance or incense. The windows in the room are fixed to the wall & can’t let the fresh air into the room. The fridge & toilet are filthy with brown stains. The bed sheet has some brown stains. The list goes on… The reception counter is super slow where male staffs were busy talking with local flight attendants. I received multiple calls during my sleep where (1) they wanted to rescan my passport (2) advertise their cafe in the lobby, really!!? I visited the cafe but was sweltering within minutes. Take my advice, if you’re from a foreign country, stay elsewhere - you will thank me for it.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

sreenivasa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

MANJULA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In general, the property is run down
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Shinichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sarala

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Anshumaan

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Staff response to the request is not good and not servicefull.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

RAVI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I LIKE THE AMBIENCE , FOOD , COURTESY OF THE STAFF , EXCELLENT LOCATION I.E. NEAR TO AIRPORT
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Austin

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Bina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The stay was very comfortable and we thoroughly enjoyed the live music over dinner. Food was delicious and the rooms was comfortable. The only disappointment was that despite booking a king room, the room initially checked in was smaller and the bed too was smaller. We had to complain to the front desk to have the room changed based on the booking type. Being a 5 star hotel, expect better customer service than being provided services lower than what was booked for. But other than that excellent experience and we might still go back again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Sandeep

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Rina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Aashish

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well maintained and Rohit from reception was really hospitable. Appreciate their hospitality
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

4/10 แย่

ADEL

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I am writing a full review on my stay cause the hotel is ranked 5-star which shouldn’t be! Sorry for my honesty. First of all, the hotel room is not hygienic at all. Bed bug/lice. My advise to families, select your stay carefully when traveling with your kids. Bed is so dirty, uncover the bed sheets and you will get shocked by the dirt/blood stains. A/C is not cool/not working properly, the humidity inside the room is indescribable. This has made the room smells rotten. Furniture is very old. Room service is the slowest I have ever experienced. I had to order a spoon which took an hour before I get it. You can’t bring cooked food like burgers, leftovers, etc. from outside to your room (Hotel Policy). They haven’t taken into their consideration that some guests have kids! We didn’t know about that until we arrived and informed by the reception staff. Complementary water at the room is RE-FILLED glass bottles, absolutely unknown source. We bought water from market to avoid those bottles. Breakfast is average. I have changed the hotel for my remaining stay in the city.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Anne Lise

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Peu d'informations sur les possibilités dans l'hôtel (restauration, spa, etc.) et aux alentours

10/10 ดีเลิศ

Shakti Pratap

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well behaved and courteous staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023