งานแต่งงานในร่ม

รีวิว Golden Tulip Bahrain

5 out of 5
Golden Tulip Bahrain
Building 5, Road No. 339, Block 317, Diplomatic Area, Manama

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 59 จาก 227 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 84 จาก 227 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 45 จาก 227 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 227 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 227 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Sakunsap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Giuseppe Filippo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Ottima posizione centrale, ottima colazione, ottimo personale indiano alla reception; assenza di riscaldamento nella camera- molto fredda a Febbraio( il difetto maggiore) - palestra un pò scarsa senza attrezzi o macchine pesi . non proprio da 5 stelle ma comunque un buon hotel un pò datato.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We thank you for your compliments about our Breakfast and Reception Staff which have been already conveyed to all concerned personnel for appreciation purposes, and we extend our sincere apology as well for the inconveniences caused to you during you stay which have been already addressed to the concerned personnel for rectification purposes. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

2/10 แย่มาก

Andrew, Isleworth

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dated hotel ,staff not interested and rude ,air conditioning very noisy
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

RYAN

เข้าพัก 11 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Charles

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous hotel, great customer service
The room was fabulous, spacious, very clean, mini-fridge, and self serve coffee station. Was on the 28th floor with a fabulous view of the city. The breakfast buffet was amazing.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We thank you as well for your compliments about our hotel services and staff which have been already conveyed to all concerned personnel for appreciation purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As usual the Golden Tulip buffet breakfast was excellent and included in the room price too! The property is on a bus route from the aitrport. Big mall across the street. Clean room, friendly staff. Great value!
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. Thank you as well for your compliments about our hotel services and staff which have been already conveyed to all concerned personnel for appreciation purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Seigo

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Zubair

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

turki

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

2/10 แย่มาก

Mubark

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old furniture Noise a/c
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We extend our sincere apology for the inconveniences caused to you which have been already addressed to the concerned personnel for rectification purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Mursheda, Horsham

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel knows hospitality, the service was excellent, they allowed early check in and late check out. Generous with amneties and cleaning done to an excellent standard I was really impressed by the hotels standards. Friendly staff around the hotel and lots of services on offer i.e spa, gym, pool, onsite restaurant, prayer room etc.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Golden Tulip Bahrain Hotel วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. Thank you as well for your compliments about out hotel, staff and services which have been already conveyed to all concerned personnel for rectification purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

2/10 แย่มาก

Abdulaziz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Avoid this hotel if you are coming to enjoy your time and spent a nice vacation. I would highly recommend that you avoid this hotel, its the worst hotel i have ever checked in at, the A/C is so noisy in the room and I have asked the receptionist to switch my room and he actually did come to my room and said the whole rooms in this hotel comes this way, the furniture is very old, I wouldn't give this hotel 3 stars and I would highly recommend you to stay at a different hotel, the certain is teared and the carpet is very awful, moreover there is bugs in the room, and the toilet is very old and have water leakages everywhere and its not a 5 stars hotel cleanliness
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 22 มี.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We extend our sincere apology for the inconveniences caused to you during your stay which have been already addressed to all concerned personnel for rectification purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

Xie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 22 มี.ค. 2023
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Abdullah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
safe and quite and strategic location
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ธ.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

2/10 แย่มาก

Alexander

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Would not book again
We were not satisfied with this hotel. We booked this hotel because of the pool. When we arrive we get the information that the pool has been closed for two weeks because of problems with some pipes. I asked why we haven’t gotten any information about this and they seemed surprise that I expected to get suck information!?! If we would have known this we would have cancelled our booking since the pool was the main reason we booked. They also had no information on their website they the pool was closed and they still don’t have such information. They showed no understanding. The room was not properly cleaned either and the brekafast was not great. I would not stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 29 พ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We extend our sincere apology for the inconveniences caused to you during your stay which have been already addressed to all concerned [personnel for rectification purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohammed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve been in a nice affordable 5-star hotel, friendly staff, and very clean and spacious room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 พ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. Thank you as well for your compliments about our hotel which have been already conveyed to all concerned personnel for appreciation purposes.We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

Khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price was good but hotel furniture & facilities was very old Swimming pool was not good even as a view Location was perfect
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 พ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Abdulaziz

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Abdullah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ideal location and friendly satff
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

takaaki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
設備
日本食レストラン(慶)が有り、それなりの和食が中東で食べれます。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

4/10 แย่

Abdalelh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They have to improve more.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

Amer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 29 พ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

2/10 แย่มาก

Mohanad

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Sophia

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 4 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
チェックアウト
可もなく不可もなく。チェックアウト時の部屋のチェックに10分かかったことのはネガティブ。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 มี.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
V3ery friendly personnel, probably outdated hotel, but very worth the stay. Will return whenin Bahrain
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 มี.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

muhammd

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 มี.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 4 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

FAHAD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
تحربه متوسطة
توفر المواقف والنت سريع الاثاث مستهلك دورات المياه لاباس بها لايوجد نوافذ الافطار ليس بوفيه مقتوح بسبب كورونا يصلح الاقامه ليوم واحد
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 9 พ.ย. 2021
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We have taken a note on all of your comments which have been addressed to the concerned personnel for the necessary action. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is a recommended hotel.
I arrived too early, but I was allowed to check in two hours early. I stayed in Standard Room 505. It was a bright and clean room that seemed to have been renewed. I had dinner at the Japanese restaurant Kei, I think it's the most delicious Japanese restaurant in Bahrain right now. I took breakfast at the main restaurant (the price included). I asked for Eggs Benedict, they were happy to make it. This is a recommended hotel.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 16 ต.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. Thank you as well for your compliments about our hotel ,which have been already conveyed to all concerned personnel for appreciation purposes. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Satisfying stay
I stayed in Standard Room 627. The room was bright, clean and comfortable. The bed mattress was just right, not too hard and not too soft. There are 2 armchairs and a table , so I was able to relax. The air conditioner can be fine-tuned. It's a little dark because there is no lighting above the bathtub. The shower head is fixed. The power outlet is not a multi-type, so if you come from overseas, you should bring an adapter. Currently, breakfast is a set menu rather than a buffet, but an American full breakfast is also available. It was a totally satisfying stay.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 16 ต.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

AHMAD

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 29 พ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel.Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
慶レストランが落ち着けます
日本食レストラン 慶 の日本食がありがたい。 手頃に宿泊出来るホテルとしておすすめ出来ます
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 4 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager

8/10 ดี

Derrick, Dubai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was clean. Everything worked. Staff was helpful
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 5 มี.ค. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

8/10 ดี

BRYAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall stay was good and the breakfast was great but the shower was cold and the shower head was broken
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. Thank you for your compliments about our breakfast, and thank you as well for your comments about the shower which have been already addressed to the concerned personnel for rectification purposes. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

サウジアラビアからの週末小旅行で宿泊。当日予約で10,500円程度であり
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Old hotel hopefully they remodel the hotel thank you
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a wonderful staying hotel with clean , comfort and kindly pleasant staff . For sure , I will stay in this hotel next time .
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

8/10 ดี

Khalef

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It is good. I like it. this is first time in the hotel. I think I will come back
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

Amine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bonne rapport qualité prix
Très bon rapport qualité prix, très proche de l’aéroport 10mn en voiture. Petit déjeuner américain varié Chambre spacieuse, literie confortable, et propreté au rdv. L’enregistrement est assuré 24/24h. Je suis arrivé à 3h00 am. Pas eu le temps d’essayer la piscine et les autres équipements. Parking gratuit
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Dated Hotel could use an update
The hotel was just so so. Nothing like it appeared on the pictures. Rooms had that dated early eighties feel. Beds were fair for comfort and the water only ever just got warm. Not hot. My electricity went out 3 times and it took them over an hour and a half to get it back on. Breakfast buffet was very good and likely the bright spot of the hotel. Location was good.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business Trip to Bahrain
Nice Hotel, good location near the park and near alot of restaurants. Rooms are nice and spacious. I would recommend this hotel
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Manama stay
Stay was very good. Service was excellent. The staff made every effort to attend to any requests. Very close to The Avenues Park,.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

8/10 ดี

Toshifumi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140

4/10 แย่

Mohammed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก George Issa วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Greetings from the Golden Tulip Bahrain Hotel, Thank you for staying with us and for giving us your feedback which is very important tool for us in order to improve our facilities and services. We look forward to welcoming you back to the Golden Tulip Bahrain Hotel. Kind regards, George Issa Executive Assistant Manager Mobile: + 973 3 999 5140