ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว โซเนสตา ซีเล็ค สนามบินลอสแอนเจลีส แอลเอเอ็กซ์ เอล เซกันโด

3 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 947 จาก 2065 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 510 จาก 2065 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 283 จาก 2065 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 165 จาก 2065 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 160 จาก 2065 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Eddy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

David, Las Vegas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property needs a major refresh. Mildew smell throughout the hallway and inside room. Carpets look old with stains. I arrive at night poor visibility more lights are needed throughout the parking lot it's very dark around the property not safe especially at night as you cant see very well.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jermaine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very nice hotel with lots of peace & quietness.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Jermaine, thank you for sharing your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We're thrilled to hear you appreciated the serene environment we offer. Looking forward to welcoming you back in the future for more relaxation.

6/10 พอใช้

Cecilia

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
you have to pay for parking which I had in mind it was complementary but its extra. you have to pay $20 extra if you want to park in this location eve though they have plenty of parking spots available. the next day when i went to do the check out i asked if i was able to grad breakfast. I was told my room did not include breakfast. It was just me, i was thinking on grabbing a fruit or a drink for the road but my almost $200 a night did not include breakfast nor parking
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Cecilia, thank you for taking the time to share your experiences. We understand the parking and breakfast expectations may not have been aligned with your stay and we regret hearing this didn't live up to your expectations. We strive to clearly communicate any additional charges to our guests and regret if this was not made clearer for you. We appreciate your feedback and be assured it will be used to improve future guest experiences. Looking forward to welcoming you back for a more seamless experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was nice and quiet
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 เม.ย. 2024
Elizabeth, thank you for such a wonderful review! At Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo, we take pride in providing a quiet and peaceful environment for our guests. We're delighted to know we hit the mark for you and we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jamez

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay. Super convenient lot of restaurants in the area that are walking distance.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Jamez, thank you for taking the time to share your stellar experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We're thrilled to know our prime location, within easy reach of various dining options, added to the convenience of your stay. Your wonderful feedback is greatly appreciated and we're eager to deliver another memorable visit for you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jamie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 เม.ย. 2024
Jamie, thank you for choosing Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo for your stay. We're thrilled your experience was excellent, and we hope to see you again for another fantastic stay next time your travels bring you to Los Angeles.

4/10 แย่

Alexa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Alexa, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.

8/10 ดี

lance

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
We appreciate you sharing this positive rating, Lance!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

10/10 ดีเลิศ

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful place and everything you need is in the area. The rooms are huge with plenty of space .
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Anthony, thank you for your glowing feedback. It's wonderful to know that you appreciated the spacious rooms and convenient location of Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We're thrilled your stay was enjoyable and we look forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 ดี

Samarie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was in then suburbs.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Samarie, thank you for your feedback about Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo's location. We hope it offered a relaxing retreat and look forward to welcoming you back the next time your travels bring you to our area.

4/10 แย่

Emma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Emma, it seems like your stay didn't meet your expectations, which we regret hearing. We are always here to listen to and improve from our guest's feedback. We sincerely hope you consider visiting again for an enhanced experience.

10/10 ดีเลิศ

Astrid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quaint, quiet, convenient, easy parking— though I wish there were more lighting around the parking area. The beds are comfortable and the rooms are spacious.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 เม.ย. 2024
Astrid, thank you for the stellar review. It's delightful to know that you enjoyed the convenience, serenity, and spaciousness of your room at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. The comfort of our beds is something we take pride in. Your feedback about the need for enhanced lighting in the parking area has been noted and passed onto our management for review. We look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Timothy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to sleep near LAX airport after long flight from UK. Rooms and staff were great. Easy to find. Only surprise was $30 parking charge that was unexpected. Otherwise all good. Thanks
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 เม.ย. 2024
Timothy, it's fantastic to hear that Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo provided a comfortable rest after your long journey from the UK. We're pleased that you found our location convenient and our team members exemplary. With regards to the parking facilities, we strive to maintain competitive prices for the area. These additional amenities are meant to enhance the overall experience of guests like yourself. We look forward to your next visit.

6/10 พอใช้

Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It was good we arrived in the dark of night… when we woke up in the morning I was horrified to see how dirty the room was. There was broken glass on the carpet and the carpets looked like they had not been vacuumed for quite a while. The room was also just not in good condition with the bed worn out and large stains. Things in the hallways and the stinky elevator were not any better. Management does make sure the lobby appears nice but while waiting for the airport shuttle my daughter noticed a giant stain on the couch. It was a place to sleep after our flight was cancelled. Just glad we didn’t come home with bedbugs are something like that.
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 เม.ย. 2024
Sarah, we're genuinely sorry to hear about the cleanliness issues you experienced. Ensuring a comfortable and impeccable environment for our guests is a top priority, so it's regrettable that your room did not meet these expectations. Your feedback on the condition of the room and public areas has been noted and will be reviewed by our team of professionals. We hope you can give us another chance to demonstrate the high-quality hospitality usually appreciated by our guests.

10/10 ดีเลิศ

Pengxiang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice services
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 เม.ย. 2024
Pengxiang, thank you for sharing your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We're delighted to hear your kind words about our service. Our team members are dedicated to providing a high-quality experience for our guests. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

ANGEL

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo muy bien
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 เม.ย. 2024
Ángel, estamos encantados de saber que tu estadía en Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo fue bien. Nuestro objetivo siempre es brindar una experiencia excelente y sus comentarios son valiosos. Esperamos darle la bienvenida pronto.

10/10 ดีเลิศ

Astrid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 เม.ย. 2024
Astrid, it's wonderful to see your high rating! We're delighted to know that you enjoyed your stay at the Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. It will be a pleasure to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Milagros

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel cercano al aeropuerto con servicio de shuttle cada hora que recoge en el nivel de departures señal roja ( hotel shuttle) el servicio está disponible hasta las 11:30 pm todos los días
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 เม.ย. 2024
Milagros, es maravilloso saber cuánto apreciaste la conveniencia de nuestro servicio de transporte en Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. Gracias por permitirnos servirle. Nos esforzamos por hacer que la estancia de cada huésped sea lo más cómoda y placentera posible. Esperamos tenerle nuevamente con nosotros pronto.

10/10 ดีเลิศ

Milagros

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente. Muy cerca al aeropuerto. Tienen servicio de shuttle que pasa cada hora en el nivel de departures. Asegúrense de llamar antes al hotel y dar su vuelo y hora de llegada.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Milagros, gracias por tu brillante reseña de Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. Estamos encantados de que haya apreciado nuestro conveniente servicio de transporte al aeropuerto y nuestra proximidad al aeropuerto. Agradecemos su consejo a futuros viajeros sobre llamar con anticipación para organizar el servicio de transporte, asegurando una llegada sin problemas. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita a Los Ángeles.

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast area and food choices.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Eric, we're delighted to hear that you enjoyed the breakfast area and the variety of food at the Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We love adding value to our guests' mornings with a great breakfast spread. Thanks for your positive review. We can't wait to welcome you back on your next visit.

4/10 แย่

Karen

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The person on front desk when we arrived was not very helpful and then told us to park our car to unload on the opposite side of where our room was which was very inconvenient. We were unaware that there was a $75 fee for a small 15 lb dog to stay 11 hours & also unaware that parking was $30. The lady at the breakfast bar was very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Karen, we're disheartened to read about the challenges encountered during your stay, particularly related to our welcome process and parking arrangements. Also, though necessary details like pet fee and parking costs are mentioned separately, we recognize the surprise it may have caused. On a brighter note, we're glad to hear you found our breakfast service familiar to be attentive. We appreciate your feedback and it will help us improve our guest experiences in the future.

6/10 พอใช้

Fan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
shuttle service is terrible! We requested the shuttle to airport at 9am, we were told it that the next available time is 930. Of course, it is not here at 940. The front desk was not trying to help to get us update. We took Lyft instead.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Fan, we're sorry to hear about the challenges you experienced regarding the shuttle service. Your feedback is essential and allows us to make continuous efforts towards improving our services. As for your experience at our front desk, we normally pride ourselves on our proactive teams who aim to provide exemplary assistance to our guests. We appreciate your patience and understanding.

6/10 พอใช้

Abbie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Friendly service
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 เม.ย. 2024
Abbie, it's great to note that you recognized and appreciated the cordiality of our team members. We continue to strive for stellar service at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We look forward to the opportunity to host you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Ampava, Dallas

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Ampava, it's wonderful to hear that your stay at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo exceeded your expectations! We appreciate your high rating on Expedia and are glad to have added positively to your travel experience. We hope to see you again soon for another memorable stay.

6/10 พอใช้

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 เม.ย. 2024
We appreciate you leaving your feedback with us, Peter.While we're glad you enjoyed your stay, we regret that your visit was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

6/10 พอใช้

Imani

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด
went for rolling loud
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 เม.ย. 2024
Imani, it sounds like you stayed with us during the Rolling Loud festival. We hope you enjoyed the event and made some great memories. We look forward to having another chance to serve you even better next time.

10/10 ดีเลิศ

Scarleth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really nice hotel. Close to public transportation. In a safe and quite area.
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 เม.ย. 2024
Scarleth, it's wonderful to hear that you found Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo appealing and enjoyed the close vicinity to public transport. We are thrilled our location in a tranquil and secure neighborhood met your needs. We look forward to welcoming you back on your next visit to our area.

10/10 ดีเลิศ

Emmanuel, Las Vegas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 เม.ย. 2024
Emmanuel, it's wonderful to hear that your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo was top-notch. Your high rating speaks volumes, and we greatly appreciate it. We look forward to hosting you again in the future, and providing the same quality experience. Safe travels!

6/10 พอใช้

Irvin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Molding should be replace because it looked like mold.This is my third time staying and my room had mold.Easy fix.Should check that out.Also,tv remote didn’t work
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 เม.ย. 2024
Irvin, we appreciate your repeated patronage and thank you for raising these concerns. It's disheartening to hear about your room's condition and your issue with the TV remote. Rest assured, our team members are investigating your feedback to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay.

10/10 ดีเลิศ

Brianna

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for the wonderful rating, Brianna!It's fantastic you enjoyed your time at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

10/10 ดีเลิศ

Paolo

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Paolo, it's great to hear about your five-star experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We're thrilled to know we met your expectations. We hope to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

ria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Ria, thank you for the 5-star Expedia review. We're thrilled that your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo was exceptional. We value your feedback and look forward to welcoming you again in the future.

4/10 แย่

Mounir, Georgetown

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Shuttle never come, and starts 6 am only so if your flight is before this time you are on your own!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 เม.ย. 2024
Mounir, we regret to hear about the inconvenience you've experienced with the shuttle service. We assure you that, while the aim is to provide guests with seamless transport to and from the airport, there might be unexpected situations that could cause delays. We appreciate your feedback and will make sure to look into improving our shuttle service schedule. Your experience matters to us and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Boyd

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is in a quiet area very convenient to everything and El Segundo, which has excellent dining options and of course minutes from the airport and car rental. My wife and I have stayed here twice.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 เม.ย. 2024
Boyd, thank you for choosing to stay at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. It's heartening to know our advantageous location added convenience to your visit. We appreciate your commendation for the excellent dining options around El Segundo. We look forward to welcoming you and your wife back for a third stay.

8/10 ดี

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall a good place to stay for a clean place at a good price. The place is older but clean. They do offer a free shuttle to LAX breakfast is extra
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Andrew, it's heartening to read that you found value at the Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We take pride in our focus on cleanliness and affordability. We're glad to offer convenient amenities like the complimentary shuttle service. Our breakfast option does come at an additional cost to provide guests with a wide range of fresh and diverse choices. We appreciate your feedback and hope to have you as our guest again in the future.

10/10 ดีเลิศ

John C

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The desk clerk was very helpful, which was great cuz it was one in the morning and we were very freaking tired!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
John, it's wonderful to hear that the Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo lived up to your needs, especially during such late hours. It's uplifting to know that our front desk colleague was able to assist effectively when you needed it most. We hope your next visit only uplifts your experience even more.

10/10 ดีเลิศ

William, Port Townsend

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and big. Plenty of quiet space.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
William, we're delighted to hear that you enjoyed your stay at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. Your satisfaction with the spacious and tranquil environment we provide is a wonderful compliment to our team's efforts. We appreciate your feedback and hope to host you again.

10/10 ดีเลิศ

Deva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Deva, we are thrilled that you had an exceptional stay at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. It means a lot to know when a guest leaves happy. We look forward to your next visit. Safe travels!

8/10 ดี

Luck

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room rate is about 150 per night, but it does not include 40 for parking and 40 for breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Luck, it's wonderful to know you chose Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo for your stay. However, we understand your concerns about the additional costs. We strive to provide a transparent booking process and these extra charges are detailed on our website and during booking. We value your candid feedback and will take it into consideration for future improvements. We hope we have another opportunity to welcome you back for a seamless experience.

10/10 ดีเลิศ

Cecilia

เดินทางกับครอบครัว
Quiet and clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
Cecilia, thank you so much for sharing your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. We are thrilled to hear that you appreciated the serene atmosphere and cleanliness of our hotel. We're looking forward to welcoming you back.

6/10 พอใช้

Pratima

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was parking fee of $30 which was rediculous also no breakfast not that good price when they hide all this and or ask for more
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
Pratima, thank you for your feedback regarding your stay. It seems there were some misunderstandings regarding parking fees and breakfast availability, we regret if these aspects didn't meet your expectation. Information about these services is typically provided during booking and we encourage guests to reach out for clarification. We aim for clear communication and we'll strive to ensure better transparency in the future. We hope to have a chance to regain your confidence in us.

6/10 พอใช้

Charles

เดินทางกับคู่รัก
Very friendly staff, especially the manager, but will not recommend or return due to difficulties utilizing the inconvenient shuttle service.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
Charles, your feedback is valued. We're glad to hear that you interacted positively with our team members, especially the manager. We've noted your concern regarding the shuttle service and appreciate your patience as we continually try to enhance our offerings. Despite this, we hope you had a decent overall experience.

4/10 แย่

Jeffrey

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel building was ok but there were a number of things that weren’t up to scratch for a property of this cost. Rooms are serviced every 7th day unless you ask. C’mon… that’s just far too long. $30 a night for parking is completely ridiculous being that it’s just a carpark around the property with no fencing. We saw multiple people pacing the carpark looking inside vehicles during our 3 day stay. Based on the listing, the hotel looked reasonable but after these surprises above, I would not recommend. Plenty of other better options in the area
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 มี.ค. 2024
Jeffrey, we note your concerns about the frequency of room service and the parking charges. We value your feedback as it helps us understand areas for improvement. Please know, our room service schedule and parking fees are standardized within the industry and can vary based on circumstances. Security in our parking area is a top priority and we will take your remarks into account to ensure a secure environment. We regret that your expectations weren't fully met and hope to have an opportunity to provide a more satisfactory experience in the future.

6/10 พอใช้

Omar Francisco

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Omar.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

2/10 แย่มาก

Tony

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 เม.ย. 2024
Tony, it seems you were unsatisfied with your stay, and we regret to hear this. Without specific details, it's challenging to address your concerns. However, please know we value your feedback and are committed to improving our guests' experiences. We hope you give us another chance to meet your expectations in the future.

10/10 ดีเลิศ

Damara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were hospitable and accommodating. The room was nice, no noise to disturb us and the bed was comfortable. I would stay there again if are in the area.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Damara, your positive feedback about your experience at Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo is greatly appreciated. We're thrilled you found our team members hospitable, the room to your liking, and that you had a restful sleep. We're looking forward to welcoming you back when you return to the area.

2/10 แย่มาก

Gina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Gina, it seems your stay did not meet your expectations, and for that, we are truly disheartened. We're always striving for the highest standards and guest satisfaction. We would greatly value the opportunity to learn more about your experience, so we can improve our services for future stays. Please feel free to reach out to us directly to provide more insights. Is there anything else you'd like to add?

8/10 ดี

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The airport shuttle and price were my main reasons for choosing this location. Staff was very friendly and helpful except there is no info on things in the area, especially dining. Not everyone has a car or likes to order food for delivery! And if you don't know the area, you're going to ask the staff. They should be given resources to help.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มี.ค. 2024
Christine, thank you for choosing Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo during your recent visit and finding value in our airport shuttle service. We're pleased to hear that our team members assisted you well. However, we would like to apologize for the inconvenience regarding local information you experienced. We do strive to be well-versed about our surrounding area for guest consultation. This important feedback has been shared with the concerned department to better equip our team. We're looking forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มี.ค. 2024
Jeffrey, thank you for your high rating of Sonesta Select Los Angeles LAX El Segundo. The entire team appreciates your positive feedback and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.