ด้านหน้าที่พัก

รีวิว เอมบาสซี สวีทส์ บายฮิลตัน ลอสแอนเจลิส แอลเอเอ็กซ์ เซาท์/เอล เซกุนโด

3.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 579 จาก 1475 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 320 จาก 1475 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 220 จาก 1475 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 170 จาก 1475 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 186 จาก 1475 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Aziz

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a very convenient place to stay in.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future

4/10 แย่

Joseph

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The inside of the hotel looks better than the rooms. The rooms haven’t been renovated but they told us they were. Housekeeping forgot to provide service on multiple occasions.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. All our guestrooms were renovated along with our public spaces. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

6/10 พอใช้

Diana

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Although this property supposedly underwent a recent renovation, it still felt tired. The indoor pool looked disgusting. I won’t be going back. I did appreciate the security guard in the basement parking garage.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

2/10 แย่มาก

Corina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Toilet was venting sewer gas and it was not fixed even after talking to front desk staff. We ran out of toilet paper and clean towels because our room was not cleaned for 3 days. Bathroom vents were dusty. Breakfast staff were excellent and friendly and food was good.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

8/10 ดี

Oswaldo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Operations Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Oswaldo, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad to see that it was a memorable experience for you and look forward to hosting you again the next time your tavels bring you to El Segundo.

10/10 ดีเลิศ

WINDIE

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Airport shuttle close to LAX.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future

10/10 ดีเลิศ

Cortel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed this hotel it was close to the airport and they gave me no problem checking in or out … I can’t wait so I could come back to this hotel and enjoy their free breakfast
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future

2/10 แย่มาก

Edward, GRAND JUNCTION

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was no hot water
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Edward, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that there was issues with the hot water during your stay. I will discuss with our team internally to see where we might have went wrong and we will improve our efficiency in that area. I hope you choose to give us another chance the next time your travels bring you to El Segundo.

2/10 แย่มาก

Gregoria

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

8/10 ดี

Leonardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good enough
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future

2/10 แย่มาก

Kelli

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Left me at the airport for 2 hours after calling for a shuttle told me they were gonna comp my meal for it and they did not do that. Staff is terrible.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Kelli, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that the shuttle wait was a bit extended. I will discuss with our team internally to see where we might have went wrong and we will improve our efficiency in that area. I hope you choose to give us another chance the next time your travels bring you to El Segundo.

6/10 พอใช้

Tony

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Tony, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that you did not have the most memorable experience. If possible, could you please reach out to me here at the hotel so that I can inquire about feedback so that we can use your stay to correct where we may have missed. Thank you again for choosing to stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Teresa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location and staff were very helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 20 เม.ย. 2024
Teresa, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are delighted to see you enjoyed our location and staff! We thank you for choosing to stay with us here at Embassy Suites LAX South and look forward to hosting you again the next time your travels bring you to LAX.

10/10 ดีเลิศ

Jean Mathias

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very professional I fell right at home
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Jean Mathias, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad to see our staff did an exceptional job of making you feel welcome and comforted. We hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo

8/10 ดี

Danielle

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Danielle, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad that you enjoyed your time and hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo.

10/10 ดีเลิศ

Fernando

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good service and brakefast
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Fernando, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are happy to see that you enjoyed our service and breakfast. We hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo

8/10 ดี

Grace

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 20 เม.ย. 2024
Grace, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We look forward to hosting you again in the near future

8/10 ดี

carl

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
like the way you have to have a key to use elevators. and free breakfast, shuttles to and from airport
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

In Whan, Newark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smell from bathroom sewer.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Mahdy, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that you did not have the most memorable experience. If possible, could you please reach out to me here at the hotel so that I can inquire about feedback so that we can use your stay to correct where we may have missed. Thank you again for choosing to stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Deonta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will be back!!!
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Anita, Westford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Christopher

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great proximity to Lax
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Patrice

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Breonne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to shopping and food. Convenient when it was time to hop on the freeway. We will be back soon!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Eleonore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Eleonore, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad to see everything was good. We hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo.

10/10 ดีเลิศ

Eduardo Rodríguez

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Eduardo, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are ecstatic to see that it was a great experience. We look forward to hosting you again when your travels bring you to El Segundo.

10/10 ดีเลิศ

Saida

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
People vary nice and friendly
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Barend Johannes

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Mahdy, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that you did not have the most memorable experience. If possible, could you please reach out to me here at the hotel so that I can inquire about feedback so that we can use your stay to correct where we may have missed. Thank you again for choosing to stay with us.

6/10 พอใช้

Andrea

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
the receptionist had an attitude, like we were alarmed about the $44 parking for the night, but she was like well then park on the street then, like i get that but the delivery boy was something. we didnt stay long enough to rate the other things, just a quick trip.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

8/10 ดี

Ramnarine, Jamaica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Feel very safe
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Ramnarine, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad to see you felt safe and had a great stay. We look forward to hosting you again the next time your travels bring you to El Segundo.

4/10 แย่

Justin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel itself was good. But I booked this hotel specifically because it had a shuttle from the airport. What they don’t tell you is that it stops at 11pm til 4am. Our flight landed at 10:50, so we missed the last shuttle. I called the hotel and they wouldn’t help us out, so we had to pay $80 for a taxi to take us less than 1 mile.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

10/10 ดีเลิศ

Manuel, Sunnyside

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was very nice and clean. Only complain is the amount of time we waited for their shuttle. We waited 45 minutes for it to arrive
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Lauri, Lincoln

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

James, Malad City

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing special to add
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Reginald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Annis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent experience
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Annis, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am glad to see it was excellent. Thank you for staying and we hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo.

8/10 ดี

Osman

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hi
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Shawna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Shawna, thank you for taking the time to complete a review of your stay. I am sorry to see that you did not have the most memorable experience. If possible, could you please reach out to me here at the hotel so that I can inquire about feedback so that we can use your stay to correct where we may have missed. Thank you again for choosing to stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Eleuterio

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the romantic mexican vibe this property gives, very comfy
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Eleuterio, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad to see you enjoyed the ambiance of our property and every other aspect of your stay. We do thank you for staying and hope to see you again the next time your travels bring you to El Segundo.

10/10 ดีเลิศ

Katrisa

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone’s customer service was great
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Kathy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its easy access to the airport, as well as transportation …..it’s great that they have a restaurant.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Maria R

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Good afternoon Maria, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are glad it was a great experience for you and look forward to seeing you again the next time your travels bring you to El Segundo

8/10 ดี

Micheline

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Blanket for pull out was like foam, very rough. We thought we were getting a 2 bedroom but i guess 2 room means 1 bedroom and pull out couch.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Micheline, thank you for taking the time to complete a review of your stay. Thank you for being kind with your scoring while I do see your feedback in regard to the pillow. I will pass this along to our housekeeping team so that they may investigate the quality of the sofa blankets. Thank you for choosing to stay with us and have a great evening

10/10 ดีเลิศ

Rizalina, Chandler

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anthony Aguilera, Front Office Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Rizalina, thank you for taking the time to complete a review of your stay with us. We see you had a great stay. Your review will be shared with the team as a way to celebrate their hard work in delivering a great experience for you.

4/10 แย่

Waynette, Cedar hill

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was kinda okay when I got there because I was on the 4th floor and I have Acrophobia and had no idea that was my room number and it have narrow halls and area is not closed in. I called desk first person said we sold out so we don’t know what else to do but issue you a refund. wth? Then someone nicely called and said I could stay in a lower level room on 2 which wasn’t as bad. Every thing there is expensive. Limited bar. Breakfast is not good very bland. Room service horrible. Room temperature freezing like you in jail…ordered more blankets and they NEVER came. The hotel is Not near nothing but a warehouse. Parking garage old and we feared busting a pipe driving in with a big SUV. WiFi horrible never could keep television on the right station it blanked off! Couldn’t view room bill on TV because the buttons on remote didn’t work. Card electronic keys locked us out of room and we had to wait on maintenance to come and it took forever and we had a kid and our take out food got cold and got colder when we finally entered cold room!!! this our Last time staying at any embassy suites!!! It’s hard to believe Hilton own them. Hilton is usually a VERY nice hotel!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

2/10 แย่มาก

Brittany J

Horrible service and stay
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

4/10 แย่

Debra, San Antonio

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Received a handicap room, had 3 children only 2 towels in bathroom for 5 people. The toilet did not work. Staff unfriendly at check in. Did not request handicap room. Very no no sleep
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

6/10 พอใช้

Mark, Ridgecrest

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk was supposed to call me when room was ready. They didn't. Goog thing i checked an hour and a half later, standing in line twice. Room was supposed to be smoke free. Bedroom reaks of Marijuana. Not happy.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

6/10 พอใช้

Kristi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Glenda Rivera, General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.