น้ำพุ

รีวิว โรงแรมดับเบิลทรีบายฮิลตัน ลอสแอนเจลีส ดาวน์ทาวน์

4 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 709 จาก 1539 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 322 จาก 1539 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 209 จาก 1539 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 151 จาก 1539 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 148 จาก 1539 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Doubletree is adjacent to Little Tokyo and between 2 Metro stations. For DTLA, it’s a safer alternative to the historic core. Rooms are clean, staff are friendly, and there is an intriguing garden area at the hotel, which is like an oasis amidst the urban sprawl. There’s a nice little coffee spot around the corner inside the Miyako Hotel, and Little Tokyo itself has a nice variety of cafes, stores, and bakeries. Downtown is walkable to Grand Central Market. Plus, the Metro at 1st and Alameda takes you all the way to Santa Monica. I’ll be returning the next time I venture to Los Angeles.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Akira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

NOMA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Workers were demonstrating outside in the morning. they played drums and vuvuzelas, causing a loud noise that lasted for about 30 minutes. This activity occurred on two mornings during a three-night stay.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 พ.ค. 2024
Noma, thank you for bringing this to our attention. The comfort of our guests is our top priority, and we are sorry you experienced disturbances during your stay. The situation you described is being addressed with the utmost priority to improve future guest experiences. We hope to have the opportunity to provide you with a much more enjoyable stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

Alexander, hayward

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall a nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 พ.ค. 2024
Alexander, thank you for taking the time to share your experience. The team at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown is delighted to know that you had a pleasant stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

4/10 แย่

Diana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel itself was nice. I stayed for a week and EVERY DAY we were woken up by people protesting at 6 in the morning until 10 am. We asked if we could switch rooms to the other side since the protestors had loud horns but the staff said no. It definitely ruined the experience which is unfortunate because the property itself is nice, but the rude awakenings aren’t worth it.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Diana, thank you for your feedback. It is great to hear you appreciated the property itself. Your experience with the external noise is noted, and it's unfortunate that your request for a room change could not be accommodated. Your satisfaction is important to us, and we hope to provide a more peaceful stay if you decide to return in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 พ.ค. 2024
Jose, thank you for your feedback and for choosing the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're thrilled to see you had a great stay. Looking forward to welcoming you back soon!

4/10 แย่

Bernardo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is very friendly, at least the Employee that helped me at the front desk. But hotel lacks cleanliness! It seems like the room that I got was barely cleaned. Mostly everything in the room was dirty and dusty. Hotel needs a major cleaning. The area didn’t stay behind. Loud noise by protesters in the morning. This will be my first and last time staying at that hotel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Bernardo, thank you for acknowledging the friendliness of our front desk colleague. Cleanliness is very important, and we will be looking into the matter you raised about your room. The local area’s atmosphere can vary, and we regret that it impacted your stay. We appreciate your feedback and hope you consider giving us another chance in the future.

4/10 แย่

Hiroyuki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
チェックインが、17時まで待たされた
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 พ.ค. 2024
ひろゆき様、ご意見ありがとうございます。チェックイン時の待ち時間については承知しており、確実に対処いたします。お客様のご意見は改善に役立てさせていただきますので、ご理解のほどよろしくお願いいたします。

6/10 พอใช้

Hermela

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for sharing your feedback, Hermela.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.

8/10 ดี

Joanne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice, but the AC auto is loud, and you can hear guests from outside at night when sleeping talking opening, and closing the door.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ค. 2024
Joanne, thank you for staying at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're pleased you found your stay nice. We have noted your feedback regarding the AC and noise levels. Your comments are valuable and will be reviewed. We're looking forward to welcoming you back.

6/10 พอใช้

Marialal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 พ.ค. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Marialal.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

2/10 แย่มาก

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff tried to help, but we were woken up by noisy demonstrations.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 พ.ค. 2024
James, thank you for your feedback. We're sorry to hear that external noise disrupted your stay. Our team is dedicated to ensuring guest comfort and will look into ways to improve in this regard. We appreciate your understanding.

8/10 ดี

arlet lazar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 พ.ค. 2024
arlet lazar, thank you for your rating! DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown is pleased to know you had a positive experience. We look forward to having you stay with us again.

8/10 ดี

Nimsi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 พ.ค. 2024
Nimsi, it's excellent to hear that you had a favorable stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We hope to have the opportunity to exceed your expectations during your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Zobria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 พ.ค. 2024
Thanks for the perfect rating, Zobria!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown.Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Ana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thanks for the cookies.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ค. 2024
Ana, we're delighted you enjoyed the cookies at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown! They are indeed a guest favourite. We hope to welcome you back in the near future for another pleasant visit.

10/10 ดีเลิศ

Consuelo, Romeoville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ค. 2024
Consuelo, thank you for booking with DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Should there be any thoughts or suggestions you'd like to share from your stay, we'd love to hear them to ensure our future guest experiences are first-rate. We value your business and your feedback is important to us.

2/10 แย่มาก

alfred

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Haven’t got my deposit back yet either horrible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ค. 2024
Alfred, we regret to hear about your dissatisfaction with the deposit policy. Please reach out to the hotel directly so we may be able to address this with you. We look forward to hearing from you soon.

4/10 แย่

Taylor

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Guess we had bad luck.. someones dog barking nonstop all night. Then on checking in and out had very rude front desk staff that roll their eyes when I simply was trying to buy a 8 ounces bottle of water for 9 dollars when the 2 dollar water in the vending machine conveniently was out of order. One of the reasons I picked this hotel was because parking was supposedly included but no.. it's "included" for a cheap price of $47 self park or $54 for Valet.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
Taylor, it's certainly disappointing to hear about the trouble you had during your stay. It's regrettable you faced inconvenience from excessive noise and some interactions with our team were less than pleasant. We always aim to offer welcoming and efficient service. With respect to the cost of amenities like water and parking, these are set in order to maintain and exceed the high standards we pursue for our guests. We hope you'll give us another chance to show you the top tier experience we strive to provide.

10/10 ดีเลิศ

Hirotaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
Hirotaka, thank you for your Expedia review! We're delighted to hear about your positive experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your feedback matters to us and we hope to host you again, maintaining our high standards for your next stay. Safe travels!

10/10 ดีเลิศ

Roger

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Modern clean rooms really felt luxury with a very descent price
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 พ.ค. 2024
Roger, we're thrilled you characterized your experience at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown as luxurious and appreciated our well-maintained rooms. Thank you for recognizing the excellent value we provide. It is our goal to offer an exceptional stay at a fair cost. We eagerly anticipate your next visit.

8/10 ดี

Velda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved the staff especially Jorge (Bellman) Everyone we talked to on property knew directions and what to expect. Your team loves their city. Everything on property including the room was excellent. Bad side.... bring ear plugs. Too much going on outside that could be heard into the room from protests to large scale fireworks productions.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 พ.ค. 2024
Velda, it's wonderful to hear how much you enjoyed your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're delighted that Jorge and other team members were particularly helpful and that you relished the overall experience on our property. We value your feedback regarding the noise level. Rest assured, we continually strive to enhance our guest experiences. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

8/10 ดี

Sergio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 พ.ค. 2024
Sergio, thank you for taking the time to rate your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your rating suggests you enjoyed your experience, and we're delighted by this. Should you wish to provide any feedback, we would appreciate the opportunity to improve upon your next stay. We eagerly anticipate your return.

4/10 แย่

sho

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 พ.ค. 2024
Sho, your rating suggests there may have been aspects of your stay with us that did not meet your expectations. We always strive to provide a satisfactory experience to our guests and we are truly sorry that was not reflected during your trip. We hope to have an opportunity to better serve you on your next visit.

6/10 พอใช้

Rosa

เดินทางกับครอบครัว
Considering location, very noisy.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 พ.ค. 2024
Rosa, we appreciate your feedback regarding the noise. It's essential for us to understand points of improvement based on our guest's experiences. Rest assured, we are exploring various options to ensure a quieter atmosphere for the comfort of all our guests. We hope you give us another opportunity to provide a more peaceful stay.

8/10 ดี

Christian

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 พ.ค. 2024
Christian, thank you for sharing your rating. We're delighted you had an enjoyable stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're looking forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Eileen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 พ.ค. 2024
Eileen, thank you for your rating of DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. It's a pleasure to know your stay met expectations and we hope to welcome you back for an even better experience in the future.

6/10 พอใช้

Theofilo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clearly dated with peeling wallpaper and visually dirty ventilation for a/c. One wall of electric sockets didnt work and wasnt even completely fastened to the wall. The fire/smoke detector was working (lights were on) but wasnt properly mounted. The window frame was bare wood as if quickly repaired without finishing it off to prevent splinters. This was room 1415.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 เม.ย. 2024
Theofilo, it seems like some aspects of your stay did not meet your expectations. We regret to hear about your experiences with the condition of the room and its facilities. Ensuring that everything functions well and conveys an aesthetic appeal is important to us. Your feedback has been shared with our team members to address these concerns. We hope you will give us another chance to deliver a more satisfying experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Brandon

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Brandon, thank you for your positive rating! The team at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown is thrilled you had an enjoyable stay. We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Joseph, Fort Walton beach

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 พ.ค. 2024
Thank you for the fantastic rating, Joseph!It's outstanding you had such a wonderful experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

6/10 พอใช้

Elaine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel & staff so helpful but so noisy with union protests early in mornings that no one told me about
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Elaine, it's great to hear you appreciated the beauty of our hotel and the assistance provided by our team members. However, it's unfortunate that unforeseen events outside our control affected your peaceful stay. We understand your concern regarding noise disturbances and appreciate your patience in this matter. We hope for the opportunity to serve you again for a much more serene experience.

8/10 ดี

Sarah

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 พ.ค. 2024
Thank you for this lovely rating, Sarah!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.

2/10 แย่มาก

Austin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Garden was not well maintained, with broken glass on the floor, half ass clean rooms, found mess left over from the previous persons stay, terrible service, dirty windows, not recommended not as nearly as clean as I thought! Better hotels around the area.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 เม.ย. 2024
Austin, it's disheartening to read your comments about your recent stay. We always strive to uphold a high standard of cleanliness and service, so hearing these areas didn't meet your expectations is disappointing. We take note of the concern you mentioned regarding garden maintenance and room cleanliness. We understand that perfecting these areas would greatly enhance our guest experience. We hope you'll consider giving us another opportunity to serve you better in the future, when we can show you what we truly have to offer.

2/10 แย่มาก

David

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 เม.ย. 2024
We appreciate the feedback, David.It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us.

10/10 ดีเลิศ

Brenda

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating, Brenda!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

8/10 ดี

Peter

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice staff
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 เม.ย. 2024
Peter, it's wonderful to hear that you had a positive experience with the team members at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're glad that they enhanced your stay with their warmth and professionalism. We look forward to welcoming you back soon.

2/10 แย่มาก

Divine

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So money minded. Breakfast pay. $31 per kid. Horrible. Parking expensive. Worse hotel ever. Will never recommend to the next 100 generations to come
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Divine, we sincerely regret hearing about your disappointment regarding our pricing for amenities. It's paramount for us to maintain a balance between quality and costs while assuring guest satisfaction. Clearly, in your case, we seem to have missed the mark. We appreciate your feedback and it will be instrumental in guiding efforts to review and adjust our policies as necessary. We hope for an opportunity to give you an improved experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Nana

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 เม.ย. 2024
Nana, it's a joy to know your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown was successful. We're thrilled you had a top-notch experience and are grateful for your rating on Expedia. We look forward to serving you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would recommend
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Anthony, we are thrilled that you recommend DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your support and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Joseph, Fort Walton beach

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 พ.ค. 2024
Joseph, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your positive rating and look forward to welcoming you back soon. Safe travels until then.

2/10 แย่มาก

??

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Though no specific details were provided, we're saddened to learn about your less-than-satisfying experience. We strive to ensure every guest has an enjoyable stay and will review our services accordingly. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Claudia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 เม.ย. 2024
Claudia, we are touched to hear your concise feedback. At DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown, we gather utmost joy knowing our guests find themselves comfortable within our welcoming environment. We hope to have the privilege of serving you again in the future!

8/10 ดี

Gabriella

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean and safe for the location it’s in
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 เม.ย. 2024
Gabriella, thank you for highlighting the cleanliness and safety during your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We strive to provide a comfortable and secure atmosphere for our guests. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

kathy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy access
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 เม.ย. 2024
Kathy, it's great to hear that you found the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown conveniently located. We are always here to ensure a seamless stay. Looking forward to welcoming you back in the future.

6/10 พอใช้

Brenda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 เม.ย. 2024
Brenda, it seems you had a mixed experience at our hotel. As team members at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown, we always strive to offer the best for our guests, and your feedback helps us in that endeavor. We would appreciate if you could share more about your stay so we could use your suggestions to improve our service. Thank you for your time.

8/10 ดี

Amanda

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Low in staff due to strikers picketing. So anything I wanted I had to go down and get from the 18th floor. And the ice machine was broken on my floor.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 เม.ย. 2024
Amanda, it's great to hear you stayed with us at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your patience during the unique circumstances you encountered with our team members being less available than usual. We regret that certain amenities, including the ice machine, caused inconvenience. Your experience gives us the opportunity to improve and we're dedicated to making your next stay even better.

2/10 แย่มาก

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The e Floors were wet no customer service
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Melissa, we appreciate your feedback as it helps us grow. It's unfortunate to learn about your experience with the floor condition and customer service. We'd like to assure you that we hold ourselves to high standards in this regard and are dedicated to enhancing these aspects of our services. We hope for an opportunity to serve you better in the future.

2/10 แย่มาก

Leticia

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
They were on strike, bar and restaurant were not functioning fully and the protesters were out in the building very early in the morning and we weren’t able to get our sleep properly.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Leticia, we're genuinely sorry to hear about the interruption in your rest due to the circumstances outside the hotel. We understand that these settings are not the most convenient during a stay. Please be assured that we value the importance of providing full services to our guests and aim to improve your next visit with us. We appreciate your understanding and patience during this time.

2/10 แย่มาก

Gabriella

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GIVE THE EMPLOYEES THE WORK CONTRACT THEY WANT. The hotel is in a great location but when we arrived come to find out the employees were on strike and that is fine they need to fight for a decent treatment after dedicating their lives to the company. But the noise they were making woke us up at 7am. CORPORATE IF YOU ARE READING THIS MAKE THE CONTRACT HAPPEN FOR THE EMPLOYEES.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 เม.ย. 2024
Gabriella, it's unfortunate that your stay coincided with certain activities that disrupted your rest. We respect the rights of all our team members and are actively working towards resolving any ongoing matters in a fair and timely manner. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We appreciate your understanding and your highlighting of our prime location. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Jeric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the services they provided.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 เม.ย. 2024
Jeric, that's wonderful to hear you enjoyed your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're always aiming to provide great service and your acknowledgement truly boosts our team's morale. We eagerly await your next visit!