สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 6:30 น. ถึง 18:30 น., ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว เดอะ 1O1 บาลี ฟอนตานา เซมินยัก

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 282 จาก 639 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 268 จาก 639 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 56 จาก 639 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 639 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 639 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

An Phuong

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was responsive to help find my lost item after checkout. Very comfy bed, 2 toilets for convenience. Nice breakfast with a fair range of choice. Cleaning staff was really nice, too. However, the view of our room is not nice. Needs more sockets, especially near the bed. Should equip 4 of each items (cups, spoons...) for Family room. And a water dispenser, even shared one, would be more eco-friendly than bottled ones. Not a lot of restaurants within walking distance but some convenience stores will do. Hotel also allows food delivery service.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Ms. An Phuong,Thank you for sharing your detailed feedback. We're glad to hear you found our staff responsive and enjoyed the comfy bed, breakfast, and the kindness of our cleaning staff. We appreciate your suggestions for improvement, including the view from the room, additional sockets, and more amenities for family rooms. We'll definitely consider these points for future enhancements. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

faisal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Avoid to go outside after 10 pm .
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Mr. Faisal,Thank you for choosing The 1O1 Bali Fontana Seminyak and for sharing your feedback. We appreciate you taking the time to provide valuable information.We are concerned to hear about your suggestion to avoid going outside after 10 pm. The safety and well-being of our guests are our top priorities. We would like to assure you that we take security measures seriously. However, we understand that perceptions of safety can vary, and we would like to learn more about your specific concerns.If you could provide additional details or suggestions on how we can enhance the safety and security of our guests, we would greatly appreciate it. Your feedback is essential for us to continually improve our services.Please feel free to contact our guest relations team directly or respond to this message with more information. We value your input and look forward to addressing any issues you may have.Thank you for choosing The 1O1 Bali Fontana Seminyak. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even more enjoyable stay.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Hennie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Ms. Hennie,Thank you for taking the time to leave a 5-star rating. We are delighted to hear that you had a positive experience during your stay. Your support is greatly appreciated.If there are specific aspects of your stay that you particularly enjoyed or if there's anything we can do to make your future visits even better, please feel free to share your thoughts with us.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

masahiro

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
かれこれこのホテルを利用しだして8年位 ビーチ沿いのホテルも昔は、よく利用しましたがよく渋滞に合うので少し離れた所の方が便利で利用してます。
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Masahiro,Thank you for being a loyal guest for the past 8 years. We truly appreciate your continued support and trust in our hotel. It's wonderful to hear about your long-term association with us.We're glad that you find our location more suitable for your needs. If there's anything specific you appreciate about your stays with us or if there are areas where we can further enhance your experience, please feel free to share your thoughts.Once again, thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you for many more years to come.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Claudio

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Claudio,Thank you for your succinct yet positive feedback! We're thrilled to know that you found our place to be great. If there's anything specific you enjoyed during your visit or if there are ways we can further enhance your experience, please don't hesitate to let us know.We appreciate your support and hope to welcome you back to our great place in the future.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Michael

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Affordable and excellent staff
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our hotel affordable and enjoyed the excellent service provided by our staff. Your satisfaction is our priority, and we're here to ensure you have a memorable stay. If you have any more feedback or if there's anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back at The 1O1 Bali Fontana Seminyak.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel! We appreciate your feedback and hope you had an enjoyable stay at The 1O1 Bali Fontana Seminyak. If you have any suggestions or comments to make your next stay even better, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

CHI KEUNG

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Mr. Chi Keung,Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate your feedback and hope you had a pleasant stay at The 1O1 Bali Fontana Seminyak. If you have any suggestions or comments in the future, please feel free to share them with us. We look forward to hosting you again in the future.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel gave us an upgraded room for a family of 3 and a connecting room with the rest of our party. Service was good overall. Breakfast didn’t have too many variety but it did change everyday. Ac in the room wasn’t as strong even at the lowest setting. Location was within walking distance to good restaurants around the area
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 3 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel for your stay. We're pleased to hear that you enjoyed the upgraded room and the connecting room for your family. We appreciate your positive feedback on our service and the variety of breakfast options, even if it changed daily.However, we apologize for any inconvenience you experienced with the AC in your room not being as strong as expected. We'll make sure to check our cooling system for future guests. We're also glad to know that our hotel's location was convenient for you, with access to good restaurants in the area. Your feedback is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Wuri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Generally awesome!! We’ll be back for sure
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Mr/s. Wuri,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had an awesome experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to know that you'll be returning. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay. If you have any specific feedback or suggestions to make your next visit even better, please feel free to share. Thank you for choosing our hotel, and see you soon!Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Iizuka

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They celebrated my boyfriend's birthday with a lovely birthday cake and we loved it so much. Big thank you from Japan
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear Ms. Lizuka,We're thrilled to have been a part of your boyfriend's birthday celebration! Thank you for choosing our hotel for this special occasion, and we're delighted to hear that you both enjoyed the birthday cake. Your kind words and appreciation mean a lot to us. If there's anything else we can do to make your stay even more enjoyable in the future, please don't hesitate to let us know. We hope to welcome you back for more wonderful experiences. Warm regards from all of us! Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Zita

เข้าพัก 14 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Ms. Zita,We're sorry to see that you had a less than satisfactory experience during your stay. If you have any specific feedback or concerns you'd like to share, please don't hesitate to reach out. Your feedback is important to us, and we would like to understand how we can improve.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

4/10 แย่

Brigita

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our shower was so dirty that I felt like I was getting dirtier getting in. Needed a thorough scrub. What didn’t help was we had a non-slip mat down on the tiles but it wasn’t moved or cleaned the entire time we were there and it looks as though it was there and not thoroughly cleaned long before we arrived. They had no sign for guests to ask for new sheets/bedding and they weren’t changed until the day before we checked out and it was only done as specifically asked the housekeeping staff to do this. Floors in the room are sticky (I note that I saw they were swept each day) but I think the cleaning solution they used was making the floors sticky. At one point our aircon unit wasn’t working and we discovered this in the early hours of the morning. I called reception about it being off and rather than informing me that they could manually turn the aircon back on, they said “please wait a moment”; hung up, and didn’t call back. I called back again and the same. Then after waiting 10mins after the second call, I walked down to reception in my pyjamas to speak directly with someone. They finally said they’d have someone turn it back on for me - happened instantly. This happened again on another day and I asked again why they kept turning off the aircon. I finally got the response that it turns off when you remove the keycard from your room, and once removed, it needs to be switched back on by a technician - Strange. Noisy smokers in corridor every night.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Ms. Brigita,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your comments have been noted, and we will take immediate action to address these issues. We are sorry to hear about the cleanliness concerns in your room and the issues with the air conditioning. Your feedback regarding the non-slip mat, the floors, and the keycard system will be shared with our housekeeping and maintenance teams to ensure that these issues are resolved promptly.Additionally, we will reinforce our efforts to maintain a quiet and smoke-free environment for all guests by addressing the noisy smokers in the corridors.Please know that your feedback is essential in helping us improve our services, and we appreciate your honesty. We hope that you will consider staying with us again in the future, as we would like the opportunity to provide you with a much better experience.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Thuy Linh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Ms. Thuy Linh,Thank you for your review. We appreciate your feedback, and we're glad to hear that you had a positive experience overall. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Kaushal

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent Staff and service with housekeeping almost everyday. The hotel had a great breakfast spread which helped a good start each day.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 19 ส.ค. 2023
Dear Mr. Kaushal,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed the excellent service provided by our staff, as well as the daily housekeeping. It's great to know that our breakfast spread contributed to a positive start to your days. Your feedback is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any suggestions or specific preferences, feel free to share them with us. Thank you once again and see you soon!Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Ali

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We took the family room and it was spacious! Staff were amazing. Our room was well serviced daily. We stayed for 9 days. We panicked at one point when we left our safe opened one day and only to realize it in the afternoon when we were out, we came back immediately and nothing was stolen! 5 stars! Only 1 small negative feedback: we requested to borrow 1 fork. It was chargeable at 20k even if we returned it. Why? I don’t get it.
เข้าพัก 8 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 31 ก.ค. 2023
Dear Mr. Ali,Thank you for your wonderful review and for choosing our hotel for your 9-day stay! We are delighted to hear that you had a great experience with our spacious family room, amazing staff, and excellent daily service.Regarding the cutlery rental charge, we apologize for any confusion. The regulation is in place to maintain the quality of our service and to ensure that our cutlery inventory is well-maintained. However, we would like to clarify that this charge is only applicable for guests who wish to borrow cutlery without ordering food from our hotel. For guests who dine in our restaurant or order food from us, the cutlery is provided free of charge.We appreciate your feedback, and we will strive to better communicate our policies to avoid any future misunderstandings. Thank you again for your kind words, and we hope to welcome you and your family back in the future. If you have any further questions or need assistance, please feel free to contact us. Have a great day!Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Ejaz

เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 22 ก.ค. 2023
Dear Ejaz,Thank you for your 5-star rating! Your positive feedback is much appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable stay. If there's anything else we can do to enhance your experience, please do not hesitate to let us know. Thank you for choosing our hotel, and we hope to see you again soon!Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Toni

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, room decent size. The hotel has a great vibe and decor. Pool area wonderful with a tropical garden that is well maintained. The hotel is in an area with loads of local food options. Would definitely stay here again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Mr. Toni,Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to hear that you had a great stay at our hotel. It's great to know that you enjoyed the vibe and decor of our property and that our pool area with a tropical garden added to your experience. We are also glad to know that you found our location convenient with a variety of local food options. We appreciate your recommendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back to The 101 Bali Fontana Seminyak soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

4/10 แย่

Theresa Lykke

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 13 ก.พ. 2023
Dear Mrs. Theresa,Thank you for taking the time to rate your stay with us. Please feel free to contact us to elaborate on how we can improve our service and facilities to serve you better, as we look forward to welcoming you back to THE 101 Bali Fontana Seminyak.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Embla

เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 13 ก.พ. 2023
Dear Mr/s. Embla,Thank you for the 5-star! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beware of this property! On our visit to Indonesia, we have visited, Jakarta at the Wyndham Casablanca, 4 star and worth every penny, great place. We stayed in Jogjakarta, 4 star worth every penny, great place again. Not in the best area but exceptional service and nice clean rooms. And then we flew to Bali expecting another great place to stay, it looked great in the pictures and then we arrive to a seedy dark hotel. The rooms had a fowl odor like they were trying to cover up some other smell, there was mold and soap scum in the shower area and stains on the head board from god knows what. We stayed the night and checked out 3 days early for our 4 day reservation. The staff apologized and proceeded to tell us how all the hotels in Bali are like there's, they offered a different room but I told them if they are like that, then we don't want another room. I asked them to refund our payment for the 3 days that we did not stay and they said, (that is against company policy) So the long and the short of it is, we drove 20 minutes down the road and found a great room at the Holiday Inn Resort Tanjung Benoa, I highly recommend it, It was a great room for just a few dollars more a night. I'm from the U.S. and if your going to fly 20 hours to get somewhere, my advice is to really be careful, we bought a picture and we got burned. If you want a nice place to stay, stay away from this place.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 27 ม.ค. 2023
Dear Mr. Robert, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly regret to read about your experience and impressions of the hotel. We have taken your feedback regarding the smell and cleanliness seriously and investigated the issue with our team. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Please accept our apologies and I hope you will give us another chance in future to make up for this. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

8/10 ดี

Andrew

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 11 ม.ค. 2023
Dear Mr. Andrew,Thank you for taking the time to review our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Ritva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
101 Bali Fontana Semiynak
Lyhyt kahden yön pysähdys. Sattui sadepäivät, niin ei oikein päässyt minnekään. Oli joulutunnelmas, joulupukkikin. Hyvä aamiainen myös, rauhallinen paikka.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก I Wayan Karta วันที่ 28 ธ.ค. 2022
Dear Mr/s. Ritva,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

Agnes, Badung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Ganggang Yudy วันที่ 2 พ.ย. 2022
Dear Ms. AgnesHello from THE 1O1 Bali Fontana SeminyakThank you for taking the time to rate us and for choosing our hotel for your holiday destination.It's our pleasure to be able to assist you during your stay and we hope we can improve our products continuously.Wishing you had a wonderful stay in Bali and We do look forward to welcome you again very soon.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Bernard

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were friendly and very helpful. Pricing is all so important
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Ganggang Yudy วันที่ 22 ก.ย. 2022
Dear Mr. BernardHello from THE 1O1 Bali Fontana SeminyakThank you for your feedback and review. We will share your thoughts regarding the amazing service received from our colleagues and staff with the relevant teams, as a way to recognize their excellent service and attitude. Looking forward to welcoming you back.Sincerely,I Wayan KartaGeneral Manager

8/10 ดี

aki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
残念なレストラン
タバコの為にバルコニー付きの部屋にしたのに、『バルコニーでも禁煙です!』と言われたが、他の部屋の人がバルコニーでタバコを吸っている!吸って良いのか?徹底していない💢 朝食は種類が多くて満足です。 ホテル内のレストランは有名シェフがいるらしいイタリアンだが、ラザニアを注文したら30分ほどかかって皿の底が冷たいラザニアが届いた。温め直しを要求したが悪びれる様子もなく、温め直した食べかけのままのラザニアが届いた。 とても残念です。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Suparyanta วันที่ 21 ก.พ. 2020
Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your meeting and while staying with us. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon.

8/10 ดี

Vanessa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel staff were friendly and room was neat and tidy
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suparyanta วันที่ 28 ม.ค. 2020
Dear Mr/s Vanessa. Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your meeting and while staying with us. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon.

8/10 ดี

Fanny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Över lag ett ok hotell, poolen var bra, dock var rummet gammalt och slitet. Låg nära och centralt vilket var skönt. Personalen var alltid trevliga och försökte hjälpa. Dock var Wi-Fi dåligt och dem som jobbade i restaurangen gav oss fel ordrar hela tiden. Men definitivt ett bra hotel för pengarna
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก suparyanta วันที่ 7 ม.ค. 2020
thank you for your valuable feedback for our improvement to serving the best service for all of our customer. Have a wonderfull day.

8/10 ดี

Jawan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was clean and comfortable
The overall of this hotel was good. The room was clean, comfortable and spacious. The breakfast was good. Will come back again.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Mr. Jawan. Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your meeting and while staying with us. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Heerlijk rustige oase in het drukke Kuta iedereen super behulpzaam en zeer vriendelijk
เข้าพัก 19 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Mr. Our Precious Guest, Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very helpful with every one of our needs, would hold money for us behind the counter with out an issue and called the doctors for me when I was in need 5 stars to Fontana hotel !
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 7 พ.ย. 2019
Dear Our Precious Guest, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay and It's our pleasure to be able to assist you during your stay. I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Hope we can improve our quality of product and service continuously. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Venligt personale, lækkert poolområde, udsigten fra familieværelse ikke så god, dejlig morgenmadsbuffet
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Mr. Our Precious Guest, Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Wishing you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location for an overnight close to the airport
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Suparyanta วันที่ 23 ต.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location,& staff friendly The buffet breakfast was alwas topped up as things were empty & had to chase glasses & plates..
เข้าพัก 9 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 9 ต.ค. 2019
Dear Our Precious Guest, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali. Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay. It's our pleasure to be able to assist you during your stay. Wishing you had a wonderful stay in Bali adn we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

Helena, BCN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personal muy atento y todo muy limpio. Repetiria el alojamiento, cerca del centro
เข้าพัก 9 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Suparyanta วันที่ 3 ต.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff and management are as amazing as ever. Fantastic service
เข้าพัก 28 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Suparyanta วันที่ 3 ต.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 5 ต.ค. 2019
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lief personeel en altijd een schone kamer. Personeel staat dag en nacht voor je klaar.
เข้าพัก 25 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Our Precious Guest, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sahring the good news to the team. Hope you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerly, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 10 ก.ย. 2019
Dear Our Precious Guest, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay and I am glad to know that you have satisfied while spent your holiday with us. Hope you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff n Managemant team is very friendly n helpful , I did forgotten my items left in the hotel room ‘s fridge , after I called them , the team manager n staff sent the items to me after they found , TQVM ! 😊👍🙏
เข้าพัก 25 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Brani, Sydney

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice pool area for morning swim , hotel has gym as well ,amazing breakfast very convenient location 5 min from kuta beach or legian street by grap cost 12000 Indonesian money car for 4 people !!
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Mr. Brani, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali. Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had during your stay and I am glad to know that you have satisfied with facility we provided. It's our pleasure to be able to assist you during your stay and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. Hope you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you back on your next visit. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
カードキーが不調で数日にわたり部屋に入れず、毎回フロントに呼びに行き2~30分かけて修復開錠後しばらくメンテナンス。 結局3日目カードキーセンサーの乾電池を交換後正常になった。最初から電池交換していればすぐ済んだはず。
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

Simon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Love Fontana
Lovely modern hotel. Staff are very friendly and helpful. The staff that clean the rooms are amazing, our room was alway immaculate & if we ever left the Quiet sign on the door they’d call up and ask if we would like it cleaned when we went for dinner. Pool was nice, not massive but our kids loved it. Even though the hotel is on a busy road it’s set back and very peaceful. We had breakfast included in our room and although it wasn’t to our personal taste the Chef would always cook up eggs however we wanted them. Very good value for money. 20,000 30,000 IDR taxi to Seminyak beach and restaurants.
เข้าพัก 15 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Mr. Simon, Warmest Greetings from Fontana Hotel Bali. Thank you for the great review of our hotel. I am glad to hear what a wonderful experience you have had while staying with us. We always trying to create a memorable stay to our guest. I am glad to know that you have satisfied with our team's service and I will take great pleasure in sharing the good news to the team. It's our pleasure to be able to assist you during your stay. Hope you had a wonderful stay in Bali and we do look forward to welcome you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 31 ส.ค. 2019
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
コスパ高し、特にスタッフ良い
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 31 ส.ค. 2019
大切なお客様へ フォンタナホテルバリからの温かいご挨拶 当ホテルの素晴らしいレビューをありがとうございます。 滞在中の素晴らしい経験を聞いてうれしいです。 ご滞在中にお手伝いできることは私たちの喜びであり、チームに良いニュースをお伝えできることを大変嬉しく思います。 あなたがバリで素晴らしい経験をしたことを願っています。次回の訪問でまたすぐにあなたを歓迎することを楽しみにしています。 心から ワヤン・カルタ ゼネラルマネージャー

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 23 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Wayan Karta วันที่ 27 ส.ค. 2019
Dear Our Precious Guest, Thank you for taking time to rate us. Hope to see you again very soon. Sincerely, I Wayan Karta General Manager