สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว ฮิลตัน กูชิง

5 out of 5
ฮิลตัน กูชิง
1 Jln Tunku Abdul Rahman, Kuching, Sarawak

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 247 จาก 628 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 267 จาก 628 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 65 จาก 628 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 34 จาก 628 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 628 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The river view. The excellent breakfast buffet. The friendly, helpful staff. Convenient for sampan trips across the river to catch up on Sarawak’s history dating from the White Rajahs’ era.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Kuching Team วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Kathleen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet and appreciate our team member's friendly and helpful gestures. We are glad that you found it convenient to cross the river and discover the unique of Sarawak's history. We appreciate your overall feedback and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Hilton Kuching Team.

8/10 ดี

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast buffet. The airconditioning in my room needs servicing - I turned it to 18 and it was still warm. I therefore did not sleep well. Shame the Riverview café had tinted windows, which prevented one from looking out onto the lovely river view outside. Overall, the hotel was dark and it did not give one a welcoming feeling.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก HIlton Kuching Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Kathleen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet. We apologize for the inconvenience caused by the air conditioning in your room, and we have shared your feedback with our team.We appreciate your overall feedback and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

10/10 ดีเลิศ

CHINGWEN

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Kuching Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Chingwen,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. It is our great pleasure to have you as our guest. I am pleased to hear you found the overall experience to your liking! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

2/10 แย่มาก

Yooshik

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก HIlton Kuching Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Yooshik,Thank you for taking a moment to share your experience and rating of your stay with Hilton Kuching. We regret to have found that you rated us 2 out of 10. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused.Thank you again for your feedback. We hope you will consider staying with us again in the future.Sincerely, Hilton Kuching Team.

8/10 ดี

Dennis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
quite nicely renovated, but the toilet was WAY too small for 2 persons, unlike the previous toilets. so narrow it was impossible for 2 persons to stand inside.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Kuching Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Dennis,Thank you for taking a moment to share your experience staying with Hilton Kuching. We are pleased to hear you found the overall experience to your liking. We apologize for any inconvenience caused during your stay, we'll take into consideration on improving this aspect to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. Thank you again for sharing your feedback, we look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Hilton Kuching Team

10/10 ดีเลิศ

Kah Hoe

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก HIlton Kuching Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Kah Hoe,Thank you for taking a moment to share your rating and feedback. We are pleased to hear that you found the overall experience to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Sincerely, Hilton Kuching Team

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Christmas weekend family holiday
Was expecting busy and crowd bcos of Christmas weekend. Pleasantly surprised it was not so. Had good personalised services by concierge
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

LEE WEI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great room, very comfortable. good customer service and the breakfast is awesome.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rhona

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

JONG MIN

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Song Kheun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel with river view.
Hotel comfortable but a bit dated. Good location.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching Team วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Song Kheun, Thank you for making us your hotel of choice and letting us know your invaluable thoughts. We are delighted to learn that you have found our location to be quite convenient. We sincerely apologize for the inconvenience that occurred during your stay. Kindly be assured that we are currently going under renovation process and that we are looking forward to welcoming you again soon for an improved experience.

10/10 ดีเลิศ

KAZUO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
フレンドリーなスタッフ対応。部屋も清潔、静かで、部屋のソファーチェアがとても心地よい座り心地です。カフェ、飲食店も徒歩圏内に沢山有って、便利な立地です。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching Team วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Kazuo, We are elated to receive your kind words and learn that you enjoyed your most recent stay and found our proximity to nearby attractions to your kind preference. We look forward to welcoming you again soon.

4/10 แย่

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Started off lovely. Room nice and freshly renovated. A little noisy as work was still being completed. Breakfast was ok. Went down hill the night we had dinner at the hotel. It was a wagyu night. I have never in my life seen anything so bad. Unsure how they even managed to make the meat so wrong. Topped off by the staff bringing the wrong bottle of wine three times. And once looking it up the wine was $9.00 online and the Hilton charged us $150 AUD The dinner was beyond the worst food I have ever eaten. Beyond disappointed.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Rebecca,Thank you for taking your time to share your invaluable review. As a brand that constantly focuses on delivering heartfelt experiences to our guests, we regret that you have experienced such inconveniences. We have noted your disappointment and we will be taking steps to welcome you again soon for an improved stay.

8/10 ดี

Sachin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great view of Sarawak river from the room
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Sachin,We are pleased to receive your kind 8/10 rating and that you found our view to your liking. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Celine

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Celine,Thank you for the wonderful full rating. We are glad to learn that you enjoyed your most recent stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Alven

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Alven,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Ser Cheng

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Ser Cheng,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear guest,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Robin, Albion

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Robin,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Mohammed Aiman Rashad

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Complete with great facilities. Just need to do some renovations on some of them e.g.swimming pool etc.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Mohammed Aiman,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely admire your understanding on the currently undergoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Robin, Albion

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chambre spacieux avec une belle vue sur la rivière
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Robin,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Prasad

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Prasad,Thank you for the full rating and making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

2/10 แย่มาก

Hag Sung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Confirmed hotel booking was not available
reserved room was not available due to renovation but not informed before arrival to hotel and brought another hotel which is lower grade without any compensation. I paid to Hilton hotel price level but stayed lower grade hotel. Very disappointed.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Bong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is required to renovate the room.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 8 มี.ค. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your understanding on the currently ongoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon!

4/10 แย่

Quresh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Should close down the hotel
The hotel is undergoing major renovations. They were unable to fix the phone in my room though I stayed 4 nights. Only one or 2 lifts were working leading to long waits . The swimming pool had no attendant to direct me to the showers
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 8 มี.ค. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. Please be assured that we will be addressing your feedback along with our ongoing renovation process. We sincerely appreciate your understanding, and we are very sorry for the inconveniences caused. We will be showcasing a brand-new experience in the near future, and we look forward to welcoming you again soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear guest,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon!

6/10 พอใช้

Daniel Soon Ping

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Daniel,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We hope that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon.

4/10 แย่

Wing

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Under renovation. Existing rooms not in good stead.
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 9 ม.ค. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your understanding on the currently undergoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 ดีเลิศ

sudarsono

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 11 ม.ค. 2023
Dear Sudarsono,Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon!

6/10 พอใช้

Eng Kiang, Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's ok.
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 9 ม.ค. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon!

4/10 แย่

Aaron

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 11 ม.ค. 2023
Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We are looking forward to welcoming you again soon for an improved experience.

8/10 ดี

Faizal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is pretty old school, so 5-star for certain utilities is much suited 15 years ago. TV is old, please bring your tablets. I love the lift buttons and displays which is pretty much 60s-70s? Please keep or refurbish them (not replace), it’s like a charm in “blast from the past”! Cleanliness and comfort is generally excellent. Services and front desk staff knowledge is very accommodative. We got recommendations and bookings over the counter for interesting signature sight-seeings. Maybe there could be a dedicated information counter in the future just for local tourism, cultural habits and amenities? Because Sarawak is so big and interesting and there’s is much things to learn and understand. Breakfast buffet is a good variation: look out for “today’s special”. Abundant in choices to start your mood of the day. The Indian Dosai/Tosai is not so fresh. It should just display one piece instead of taking from display, and make a fresh one upon request - it’s best when eaten fresh. The quality of sushi rice is not so good, but taste is ok. Maybe the chef could make series of California Maki instead to balance a richer palate over the lower quality of Japanese rice (I know good quality sushi rice is difficult to source). Compared to West Malaysia, the tone and language in Sarawak is much humble and gentle. Not rowdy and much less arrogant. These people from Dayaks background deserves much more respect than we thought.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Hilton Kuching วันที่ 6 ม.ค. 2023
We are elated to receive your kind words and invaluable positive comments and learn that your overall experience in Hilton Kuching is to your kind preference. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Too Yun Han

6/10 พอใช้

Lepani

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2022
Dear Lepani, Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. However, we regret noticing that you have not enjoyed your stay to the fullest. Please do reach out to us directly and let us know how we can improve the experience we offer. We hope that we will get another opportunity to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

TENG TENG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, within walking distance to food and amenities
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2022
Dear Teng, We are elated to receive your kind words and learn that you enjoyed your most recent stay and found our proximity to nearby attractions to your kind preference. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 ดีเลิศ

A RAHMAN

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2022
Dear A Rahman, Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Kuching. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and that we hope to welcome you again soon.

8/10 ดี

Bo Chuan John

8/10 ดี

Chuan Hooi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2022
Dear Chuan,Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Kuching. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, and that we hope to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Philip

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

ROBERT JAGANATHAN, SINGAPORE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In room dining - no one picked up the call even at around 9 PM. Tried many times in vain. The hotel looks rundown and the front door latch wasalmost coming off. Not the Hilton class of hotel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Alison

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I struggled to choose a hotel in Kuching And chose this one despite renovation work which is going on (I didn’t hear much noise) It’s pretty shabby and certainly needs work - carpets and paintwork stained Staff friendly but not v professional, not what we would have expected in US or Europe Having said that I enjoyed my stay, relaxing and a great view and location Given the low price and the lack of alternatives I would stay here again
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 1 พ.ย. 2022
Dear Alison, Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent trip. We sincerely admire your understanding on the currently undergoing renovation work. Kindly be assured that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rooms are rather dated but renovations are underway. Otherwise a very comfortable stay, reception staff very helpful
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 12 ต.ค. 2022
Dear John, Thank you for taking your invaluable time to share your generous feedback with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your time with us, and we highly admire your understanding on the undergoing renovation project. Please be informed that we will be showcasing a brand-new experience in the near future. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 ดี

Pauline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We were given a room with river view which we very much appreciated. Hotel is in good location and easy access to river front for morning walk. As it's one of the older hotels there's no denying it's aging with old carpets and mouldy grout. Other than that services and cleanliness are up to expectations.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Pauline, Thank you for making Hilton Kuching your hotel of choice during your most recent visit. We hope to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

HARIKRISHNAN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Overall fine experience
The room facilities and bed were clean and good. I had good sleep. I had river view which is very nice. The breakfast was very good with many choices. The staffs were very friendly and nice. Only drawback is the bathroom, looks old furnishing and some parts does not look clean enough. Feel discomfort during my time in the bathroom. The bathroom amenities could have been 5 star standard. The pool is OK.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Harikrishnan, We are delighted to have your kind feedback on your stay at Hilton Kuching. Kindly be assured, we have shared your helpful comments regarding the bathrooms with our team to investigate and improve. We look forward to welcoming you again soon.

2/10 แย่มาก

Quanqiang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very disappointed stay
Sorry to say, it was most disappointed stay with Hilton brand hotel so far. No hot water around 8 am for my two days stay there, 28-29 Jun 2022. Feedbacked to front desk staff on the first day, nothing happened at all. The bathroom was very dirty and tower was in grey colour. I don’t want to waste time to list all disappointments. The hotel management needs to do his work.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Quanqiang, Thank you for your invaluable feedback. We regret to learn your experience at Hilton Kuching was below your expectations. Please be assured that we have shared your detailed review with our team to investigate and address. We hope to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

Hock Lee

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Hamish Watts General Manager วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Hock Lee, Thank you for your feedback. Please feel free to reach us out and let us know what factors we can improve. We hope we'll have the opportunity to welcome you again with a better experience.

6/10 พอใช้

Kwai hwa

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Rebecca

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location... A little faded
5D4N at Hilton Kuching from Johor. The location is superb right by the river at one end of the waterfront, breakfast was pretty decent with a reasonable amount of choice and friendly service. Our rooms (12th floor) were spacious and included a sitting room which was a real bonus. The rooms were generally clean but some areas need more maintenance such as the trim in the bathrooms. The biggest issue was that we had to queue for over an hour in a crowded lobby in order to check in on our arrival. There was no system or organisation and the whole process was painfully slow (even taking into account SOPs and the fact that the lobby was undergoing refurbishment). The hotel really needs to work out a better system for this in busier periods. Otherwise, very pleasant and will consider on next visit.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Syarah Syaza

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Receptionist was helpfull. Room is clean. Breakfast too little choices, not worth it too expensive
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021