สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว Radisson Blu Kochi

3.5 out of 5
Radisson Blu Kochi
S.A Road, Elamkulam Junction, Kadavanthra, Kanayannur, Kerala

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 73 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 51 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 175 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Nafeecha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We all happy to select this hotel to stay.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018

6/10 พอใช้

George

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had problems with food from the breakfast buffet that led to nausea and upset stomach.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 18 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and I would like to sincerely apologies for the services you had experienced. I have noted all your feedback which we have addressed with the food service department to take necessary actions wherever applicable

8/10 ดี

Bryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, good staff, excellent buffet on restaurant
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for your valuable feedback. Looking forward to your next visit soon.

4/10 แย่

Gautam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are small, menu is limited, it didn't feel like Radisson
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Kulvir

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really Nice Duty Manager Jamsheer is really nice person
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. we are very pleased to hear that our staff made you pleasant. we thank you for your feedback and hope to serve you again.

10/10 ดีเลิศ

Triloki Nath

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a comfortable stay at the hotel. Breakfast buffet was good and at par with other similar category hotels. I also used a la carte dining at the restaurant. It was reasonably good. Restaurant waiter’s service could better.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for your valuable feedback. We would like to serve you again with best of our hospitality. Looking forward to your next visit soon.

6/10 พอใช้

Arpit

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
A not so 3 star property!
At the time of check-in, I was told that I am being upgraded to the business category room with which I was kind of happy and thanked the staff as I was really tired. However, when I entered the room, there was water on the floor (guess leaked from the overhead AC unit). After a while I realized that there was a smell in the room and hence I called up teh reception to ask if they had given me a smoking room. To this, I was told yes its a smoking room and I can smoke in there. I told the person that I dont smoke and hence I would like to change the room because of the smell to which he replied that they can spray a freshner in the room. On telling that I need to change the room, I was told that there are only twin bed rooms! I had to go for it because of the smoking smell in the room; even though at the time of booking, I had clearly opted for non-smoking and king bed room. Then in the restaurant, when I asked for the menu, I was handed over a torn menu card! I mean, you represent a world known brand so atleast keep up to the standards!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 16 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and we would like to sincerely apologies for the services you had experienced. We have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable .We assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future

4/10 แย่

Tyler

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
While I was upgraded upon check in and the room was beautiful with a great view, and the breakfast was nice, I had a horrible experience upon checkout at this hotel. To make a long story short, the hotel charged me almost $200 USD for two international phone calls I made despite the fact that I called the front desk before making the first call to ask if the phone was free to use, and they said “yes”. The fact that the hotel manager would not refund me for this charge and honour their word is extremely disappointing. I had faith that Haritha would resolve the issue but she would not go around the policy and make an exception. I will not be staying at this hotel again. I believe you should always trust the customer, but in this case they sided with their staff who denied I had ever called to ask. Disappointing and I expect better.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Kochi . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. However, we would like to highlight that any personal calls made by the guest from the room by using the 0 dialing facility, will always attract an additional cost. In case of an International call, the same charges will be on a higher side. So in your case have charge you a very genuine rate which is not prepared manually. As soon as your call got connected to the system automatically started generating the charges. We have just asked you to pay for the same service which you used. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Kochi , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Team, Radisson Blu Kochi

4/10 แย่

Hemanth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room had several issues. The electrical socket in the bathroom was not working. The Hair dryer was broken. The service in the restaurant was terrible. The Travel desk was not very forthcoming on their rates.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 7 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and we would like to sincerely apologies for the services you had experienced. We have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable .We assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future

6/10 พอใช้

Arun

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 13 ก.พ. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

2/10 แย่มาก

Mohan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Food was good. Very outdated hotel. Poor maintenance.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 18 ม.ค. 2024
Thank you for your review, kindly share some more details about comment and low rating

8/10 ดี

Sunitha

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 7 ก.พ. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

6/10 พอใช้

George

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

6/10 พอใช้

Jacob Jose

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Da migliorare il servizio ristorante, poca scelta di piatti internazioni.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you for your review, kindly share some more details about comment and low rating

8/10 ดี

Stephen

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

6/10 พอใช้

George

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff but service was not great as compared to our stay at the Radisson in Bangalore. The air conditioning was noisy in the room and the staff did not recognise there were two people staying in the room. The breakfast was good and staff in the dining area were friendly and helpful.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and I would like to sincerely apologies for the services you had experienced. I have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation and food service department to take necessary actions wherever applicable .We are delighted and thankful to see that you have appreciated our team members for their efforts . I sincerely hope you will give us another opportunity to serve you and we look forward to welcoming you back in the not too distant future

8/10 ดี

Georg Einar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and clean room and good food
Good breakfast with wide selection of both Indian and international items. Located within two minutes waking distance from the new and convenient Kochi Metro, which will take you quickly to MG Road and Lulu mall.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for your valuable feedback. We would like to serve you again with best of our hospitality. Looking forward to your next visit soon.

10/10 ดีเลิศ

Louisa

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you for taking your time to rate us as five star.

10/10 ดีเลิศ

Krishan

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thank you for taking your time to rate us as five star.

2/10 แย่มาก

NIRAJA

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No comments on food. Breakfast, dinner, everything was great, and the room as it is was also good, but sadly, the staff and their attitude didn’t give us enough time to enjoy the facilities as we had to spend more time with the reception and travel desk rather than our own personal tasks that we went there for. We’re never going back to this hotel whatsoever!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and we would like to sincerely apologies for the services you had experienced. We have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable .We assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thank you for taking your time to rate us.

6/10 พอใช้

Ram

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Pretty old building and Rooms .
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 4 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Rahul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is friendly and helpful
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you for your valuable feedback. Looking forward to your next visit soon.

10/10 ดีเลิศ

Avishek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us as five star.

10/10 ดีเลิศ

Divyan

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 27 ก.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us.

4/10 แย่

Marcia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor Housekeeping. Dust everywhere in the room
The only good thing about this hotel is breakfast. The bathroom stinks to the point where we cannot even leave the doors open. The bathtub in our bathroom had a slope on the sides, while taking a bath, the water would get onto the floor and make a puddle. The dust in the room, under the chair, on the table lamps was horrible. It looks like they haven't cleaned or vacuumed the room in months! House keeping needs a major supervisor check.. Don't waste your money on this one.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 27 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and we would like to sincerely apologies for the services you had experienced. We have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable .We assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future

10/10 ดีเลิศ

Dr Sneha

Nice and luxurious stay !!! Good hospitality!! :)
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 27 ก.ย. 2023
Thank you for your valuable feedback. We would like to serve you again with best of our hospitality. Looking forward to your next visit soon.

10/10 ดีเลิศ

Amarjeet singh

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us as five star.

8/10 ดี

RAMACHANDRAN

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us.

10/10 ดีเลิศ

Mekha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Loved the experience and little things. The welcome drink in front was my favorite
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you for your valuable feedback. We would like to serve you again with best of our hospitality. Looking forward to your next visit soon.

8/10 ดี

sam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us.

4/10 แย่

Akshay

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you for taking your time to rate us.

8/10 ดี

calamani maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ส.ค. 2023
Thank you for your rating.

8/10 ดี

calamani maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personale molto gentile belle camere e pulite
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 14 ส.ค. 2023
Thank you for your valuable feedback. We would like to serve you again with best of our hospitality. Looking forward to your next visit soon.

10/10 ดีเลิศ

Tony

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and attentive staff
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ส.ค. 2023
Thank you for your valuable feedback. Looking forward to your next visit soon.

8/10 ดี

Sam, mckinney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ส.ค. 2023
Thank you for your rating

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff could be more friendlier
Check in not so good they were not very friendly
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 12 ส.ค. 2023
Thank you for your valuable feedback and to ensure this doesn't happen again. Looking forward to your next visit soon.

8/10 ดี

Kugamoorthy

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 8 ก.พ. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

6/10 พอใช้

sandeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 8 ก.พ. 2024
Thank you for taking your time to rate us.

8/10 ดี

Kevin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel great service. Location not ideal but plenty of transport available
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 30 มี.ค. 2023
Thank you for your valuable feedback. Looking forward to your next visit soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly and Convenient
All the staff very friendly helpful and informative Good location for Metro and not far from train
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Mahadevan K วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking out the time to send us your feedback to us. We are happy to see that we lived up to your expectation during your stay with us.We look forward to welcoming you back soon at Radisson Blu Kochi.

6/10 พอใช้

Karol

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dissappointing
One would expect a chain hotel to meet certain standards. This was not the case at the Radisson Blu Kochin: - the service at 2 of the restaurants was very slow and inefficient: it took them 20 mins to let us know that the wine we had ordered was not available and 20 more to actually bring the drinks, that came when we were almost done with the food. We also waited 25 mins for a burger to find out that the fries were cold. - we had to ask 2 times to get toiletries in our bathroom
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 25 ก.พ. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and we would like to sincerely apologies for the services you had experienced. We have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable. We assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future

2/10 แย่มาก

Eranna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It appears that smoking is not prohibited. The hall and elevators smell of cigarette. I had to request a room change because I was given a smoking room. I made a tollfree call. I was charged about $10 for it
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 25 ก.พ. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and I would like to sincerely apologies for the services you had experienced. I have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable. I sincerely hope you will give us another opportunity to serve you and we look forward to welcoming you back in the not too distant future

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mahadevan K วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking out the time to share your experience with us. We are happy to see that you were satisfied with our services. We look forward to welcoming you back soon at Radisson Blu Kochi.

10/10 ดีเลิศ

Tara

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 25 ก.พ. 2023
Thank you for your rating

2/10 แย่มาก

Prakash

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Extremely disappointing
Very disappointing. There were used towels hanging on the bathroom door, so the room was not properly cleaned and prepared before allocating. The room had a stink as well. Then they downgraded me to a room with two single beds which was not acceptable and then to a box room without windows which I accepted as I was too tired at the end of a long day to argue with them.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Mahadevan K วันที่ 27 ธ.ค. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking out the time to send us the review about your stay with us.We are sad to see that we could not live up to the expectations. I have personally spoken to the concerned department head on the issues you had to face.Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you. Be assured that the corrective actions will be taken to ensure that this does not happen again in the future,We look forward to welcoming you back again in near future.

8/10 ดี

Niza

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central location! Rooms could have been a bit bigger
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 22 ก.ย. 2022
Thank you for your feedback . Kindly share some more details about comment

6/10 พอใช้

Martin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Personalet er meget venlige og hjælpsomme. Værelses er ok men middelmådigt. Badeværelses var godt. Begrænset udvalg i lille restaurant.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 22 ก.ย. 2022
Gracias por sus valiosos comentarios. Nos gustaría servirle nuevamente con lo mejor de nuestra hospitalidad. Esperando su próxima visita pronto.

6/10 พอใช้

Raymond

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so exciting stay just ok
Two negative points are: 1) Power supply to an outlet in the living room was not working. Mobile charging was not working and called for electrician and he replied as not possible to bring power. 2) Provided an iron box which had plug not suiting to the rooms socket and had to request for another one.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu วันที่ 22 ก.ย. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel on this platform. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience but it appears we missed the mark this time and I would like to sincerely apologies for the services you had experienced. I have noted all your feedback which we have addressed with the accommodation department to take necessary actions wherever applicable . I sincerely hope you will give us another opportunity to serve you and we look forward to welcoming you back in the not too distant future