บริเวณภายนอก

รีวิว Le Meridien Kochi

5 out of 5
Le Meridien Kochi
Maradu, Kanayannur, Kerala

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 144 จาก 285 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 85 จาก 285 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 29 จาก 285 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 15 จาก 285 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 285 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Rekha

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Pragil Prabhakaran วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Ms. Rekha,Namaskaram from Le Meridien Kochi !Thank you for your rating of our hotel and services. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to seeing you soon.Best Regards,Pragil PrabhakaranFront Office Manager

2/10 แย่มาก

Sandeep

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only food is good, proeprty is pretty old and need to be refurbished. During my stay out of 3 small lifts only 2 worked. You need to be standing in the bath tub for normal bath also, definitely a problem for senior people. Would not recommend.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Pragil Prabhakaran วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Mr. Sandeep,Thank you for taking your valuable time in sharing your feedback. We are glad you liked our food and we thank you for the compliment. We have noted your feedback on the guest elevators and regret the inconvenience that it may have caused. Please accept our sincere apologies for the same. It is our constant endeavor to provide the finest of products and service in line with the 5 Star standards and will be looking at ways to improve guest experience for all those choose to stay with us. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Pragil Prabhakaran

10/10 ดีเลิศ

Vana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Grounds are beautiful and plenty of area to walk. Occasionally power outages would reset the air conditioning system and I needed to put in the temperature again which was inconvenient during the night. The outage would also blow the fuse so the lights would not turn on. The staff was quick to fix the issue.Service was excellent.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Pragil Prabhakaran วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Ms. Vandana,Thank you for your kind words on our property ambiance. Nevertheless, in order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with the hotel’s leadership team. We will work to improve guest experience and aand do our best to prevent such from occurring in the future.We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Regards,Pragil PrabhakaranFront Office Manager

6/10 พอใช้

Antony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

VISUVANATHAN, Naperville

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rusmir

เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Mussa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
overall a good experience , we enjoyed our time there. service and staff were great .THANK YOU
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

cijomon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best restaurant staffs I have ever seen! What a team, what a service!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

VINOD KUMAR

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A bit disappointed by the efficiency of the ROOM SERVICE
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Ajo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s old furniture in room but staff was very nice
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Suresh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Checkin was a breeze, great room and view, location was convenient. Breakfast was a plentiful spread. Completely satisfied with our stay
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ramachandran

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Sheril

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t want your money. This property is being false advertised. May be when it first started it was a 5 star. Today I wouldn’t give it 5 star looking at the room condition. The rooms is not cleaned probably and they are not up keeping with maintaining around the room and property. I think the staff is wonderful but the property itself isn’t and so I am very disappointed with my stay. I check out after a day because I couldn’t stay in a dirty room.
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Sheril,Namaskaram from Le Meridien Kochi!We thank you for having raised this with us in a timely manner and we are glad that we were able to help resolve your concerns during your stay. We thank you for taking the time out to speak to us. It is our constant endeavour to provide the finest of products and service in line with the 5 star standards and we hope that the steps taken to elevate your stay did allay your concerns to an extent. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest. I have shared your feedback with the hotel's leadership team. We will work continually to improve our stay experience and do our best to prevent such issues from occuring in the future. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Deepraj Mukherjee,General Manager

2/10 แย่มาก

Cory, Chicago

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wry friendly staff and manager, but club level room had atrocious musty smell, clear black mold in the bathroom, and generally high humidity in the room.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear Cory, We thank you for taking the time to let us know about your experience which I'm convinced is below our standard. Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfil that expectation during your visit. The issues pertaining to cleanliness has been shared with our housekeeping leaders.We constantly endeavour to provide the best of services in line with the 5 star standards for all our guests and we are determined to take the necessary steps to prevent the issue from happening again in the future. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Robin

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything about the stay was good. The breakfast spread was very good. The room was good.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Sir/ Madam,It was a pleasure to have you stay at the Le Meridien Kochi and we thank you for sharing your generous feedback.All of us at the hotel, take great pride in the service we provide and in looking after our guests. We are delighted to note that you were impressed by the hotel and our buffet spread. Your feedback inspires us to do even better.We look forward to welcoming you back to the resort.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Austin

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Austin,Namaskaram from Le Meridien Kochi!Thank you for your rating. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to see you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Nimin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had an awesome stay!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Nimin,Namaskaram from Le Meridien Kochi !Thank you for your kind words. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to seeing you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

8/10 ดี

SUNIL KUMAR KANIYATH

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Neelima

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

SARATH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Checking was easy. Room was clean and spotless. Restaurant food was amazing especially Chef Pillai’s restaurant.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

SUEYOSHI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテルスタッフは非常に親切でした。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Harman

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Must try
It was amazing
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Tsukasa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The food and the hospitality is amazing!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Jacob

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Roy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Amazing
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Dharma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

prime

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They advertise standard accomodation is for 3 people. yet they charge additional for 3rd person!! Even tried justify that showing a webpage, where also, it said 3 person std occupancy at this hotel. Wont recommend at all.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

Carlota Castells

10/10 ดีเลิศ

Rajesh, Simi Valley

4/10 แย่

rejith

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

William

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Mathew

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

VIPIN, toronto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Karthick

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sarat

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good experience
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

alwin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great comfy family stay
We had great time.Room was good and service was excellent.Breakfast package was additional benefit
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

vimal

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place, tidy and cozy, good value for money.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Krishna

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Kiron

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Sanjay, Jamshedpur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Here they dont clean your room untill you tell them to. Likewise even the fitness centre is not cleaned and the used towels etc are not sent for washing/cleaning. They continue to lie there for days together (one day in my case)
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Tigin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful landscape and child friendly amenities!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

TIGIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a completely relaxing experience.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Philip

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Neat, spacious and welcoming rooms, modern and clean amenities.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 20 ม.ค. 2022
Dear Kenneth, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

10/10 ดีเลิศ

Shankar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome experience
It was a truly relaxing two days at Le Meridien. Stay was great and same for the food. Had a wonderful experience overall. Thanks to the entire hotel staff.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 6 ม.ค. 2022
Dear Shankar, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

6/10 พอใช้

Arti, Chicago

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has a fabulous location, lush green gardens around it, a great breakfast buffet, and on the whole - a great ambience as you enter. The view from the room was wonderful. The rooms however are tired and mediocre. The doors, closets, chairs, bathroom finishes, furniture all need an update. The chair in my room had stains on it that discouraged one from using it. With such a great location and building it’s time they did something to improve the rooms.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Deepraj Mukherjee วันที่ 20 ธ.ค. 2021
Dear Arti, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It has come to my attention that the experience you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. I duly note all your points mentioned and have taken it up internally with the team to ensure the same is rectified for our future guests and your future stay. The experience you described is not characteristic of the level of service we strive to provide. We would make sincere efforts to prevent these issues from occurring in the future. Once again sincere apologies and I look forward to welcoming you to Le Méridien Kochi on your next visit with an assurance of better stay experience. Sincerely, Deepraj Mukherjee General Manager

10/10 ดีเลิศ

Rathesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Philip วันที่ 12 ต.ค. 2021
Dear Rathesh, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Kochi. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Philip Yeldhos Executive, Digital Marketing | Le Meridien Kochi

10/10 ดีเลิศ

Anish

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast buffet didnot serve any non-veg items😩
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Philip วันที่ 21 ก.ย. 2021
Dear Anish, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It has come to our attention that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. The experience you described is not characteristic of the level of service our associates strive to provide. I would love the opportunity to hear more about your recent stay in an effort to prevent this issue from occurring in the future. Please let me know the best contact number and time to reach you, or feel free to write back to me. I look forward to speaking with you in order to restore your confidence in the Le Méridien Kochi. Philip Yeldhos Executive, Digital Marketing | Le Meridien Kochi Mobile: +91 989 514 5592 | Email: philip.yeldhos@marriott.com www.lemeridienkochi.com