ห้องสวีท | 1 ห้องนอน, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า

รีวิว โรงแรมและเซอร์วิสอพาร์ทเมนท์บากัส

3 out of 5
โรงแรมและเซอร์วิสอพาร์ทเมนท์บากัส
Plaza Mentari (Suncity), Jalan Kuning, Taman Pelangi, Johor Bahru, Johor

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 33 จาก 202 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 88 จาก 202 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 51 จาก 202 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 202 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 202 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok
Aircond not cold, dirty toilet, towel forgot to place and had to ask counter, and toothbrush not provided.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก milerz วันที่ 3 เม.ย. 2020
To all our valued and respected customers. First of all thank you for choosing our hotel as our accommodation. We welcome all your comments with a sincere and open heart. We will always be able to fix our weaknesses for the sake of future customers. Have a wonderful day. Sincere forgiveness of heart. We hope to see you in the future. Thank you so much and please come again. MILERZ, Hotel Auditor

8/10 ดี

IK

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the carpets. I like that it's spacious. I like the price. I didn't like the ants crawling on my bed and tables. I didn't like that they took my 50 RM deposit for having a late check out without letting me know that would happen in English first.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก milerz วันที่ 3 เม.ย. 2020
To all our valued and respected customers. First of all thank you for choosing our hotel as our accommodation. We welcome all your comments with a sincere and open heart. We will always be able to fix our weaknesses for the sake of future customers. Have a wonderful day. Sincere forgiveness of heart. We hope to see you in the future. Thank you so much and please come again. MILERZ, Hotel Auditor

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก milerz วันที่ 3 เม.ย. 2020
To all our valued and respected customers. First of all thank you for choosing our hotel as our accommodation. We welcome all your comments with a sincere and open heart. We will always be able to fix our weaknesses for the sake of future customers. Have a wonderful day. Sincere forgiveness of heart. We hope to see you in the future. Thank you so much and please come again. MILERZ, Hotel Auditor

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก milerz วันที่ 3 เม.ย. 2020
To all our valued and respected customers. First of all thank you for choosing our hotel as our accommodation. We welcome all your comments with a sincere and open heart. We will always be able to fix our weaknesses for the sake of future customers. Have a wonderful day. Sincere forgiveness of heart. We hope to see you in the future. Thank you so much and please come again. MILERZ, Hotel Auditor

4/10 แย่

Shan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like anything of this hotel. It had poo service .
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Alex

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty.. Room not clean.... Room suites very dirty.. Toilet dirty... Toilet tower dirty..
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

H.

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room cleanliness is terrible. The floor don't think have been vacuum can see a lot of dirt. The toilet have a strong urine smell n look very yellow all around. The basin tap have a lot of black mold atain around. Pillows case look so yellowish. The whole experience for this hotel is terrible.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

Mohd Rosmizan

My TV is not working, ants in my room and the phone network sometime got problem, the rest is quite OK
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Khim

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very very poor service
Last time got manager dasmond service very good, now no manager, check in 3 pm still not readily, no slepper, no tea, no tissues, no soft pillows, no hanger, said maintenance come soon but no come no TV till tomorrow 11am,indian house keeping very lazy, no speak Malay, English, no toothbrush no this no that, see above, room licking, must refund money, hope to see manager
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad bad bad
Please get rid of this hotel. Dirty room, toilet, blanket. No toiletries at all. Pls avoid
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Khim

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor service from 2pm till 7pm,still gives a bad b
No TV, no toothbrush, no water and many no
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Didnt chge blanket whn h/keepng, n thy not deny )
This very bad hotels. Last 2017 was ok. Now very very bad. The blankeks and everything they using same , no changes. I booked for 2 nights. N im check out after 1st night. Room smelly. Not hygiene at all. Even when ask receptionist. They no deny it. I have all recorded. This very silly if hotels.com didnt take out this hotel out from list.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

Tan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What’s so baguss?
Pros: Cheap, no frills hotel with free parking Cons: Spoilt air con(fixed at request), dirty flooring that has never been vacuumed, no toothbrush and toothpaste, strands of hair in mini fridge(disgusting)... You get what you pay!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

Abdul

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Baguss Hotel@ Pelangi
Good side, affordable hotel that comes with simple free breakfast at the back of their hotel. And there's a restaurant right beside. And comfy bed to sleep in. The not so good stuff, the toilet/shower was filled with urine smell despite even watering the whole floor. The corridor was leaking water at the level I was staying. TV only has 1 channel and the Wi-Fi doesn't work too.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

4/10 แย่

Abdul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our Stay at BAGUSS
TV Channels not fully available based on the hotel info. Not sure whether bed sheets or pillow cases were replaced. But, found ants under the pillow. And, wi-fi was only found to be ok during the second day of stay. Reserved 2x queens + 1x roll-over. But, got 1x king + 2x singles
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

2/10 แย่มาก

Avijit

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rubbish place & service; must be delisted
Three and half stars? This place does deserve to be 2 stars also. Sites must delist it. It’s an old small building in an area of JB where there’s nothing to do around barring few restaurants. The family room bathroom doesn’t have door lock.. is that supposed to be sexy? In a family room? Room is basic, corridor is narrow and dirty. But all above are yet not the biggest problem. It’s the service. Breakfast has just four items and by 930am one of them finishes and no refill. One of the day’s there was no bread for breakfast .. as they said bakery guy didn’t deliver today. The housekeeping staff are rude loud and utterly inefficient. It took us four phonecalls yet no one delivered the toothbrush kit. Finally I had to search and go into their inventory room and take from there. Toilet rolls not kept two phone calls and yet not delivered. At checkin time, we reached 1:30pm but the guy kept saying checkin only 3pm.. hardly hotel had 30% capacity full but he kept saying only 3pm. On a weekday in a family room of two queen beds, in a secluded hotel, you can expect zero occupancy. We were a family and that reception area has no comfortable seating place. The guy cudve said ok for family room I will try to give by (2pm) but he kept saying like a tale recorder only 3pm. So what happens, since he told the same to everybody, soon at 3pm all customers came and checkin process had a small queue. All to be handled by one inefficient guy.Wifi at this hotel was v ordinary.TV reception vpoor
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

2/10 แย่มาก

ChengTan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were given a room with air con unit broke down. Made a trip to the front desk to inform and we were to wait for repair man to repair in the same room. Until much time later , realised not able to repair, we made another trip down to change room, 2nd room was also with aircon unit broken down. Finally we were given a family room but air con was very weak, made a total 3 trips to the front desk to settle stay in. Poor manpower issue, communication issues and also facilities issue. Will not come back again
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super dirty room and noisy
The room is very dirty. During midnight, noisy sound make me unable to sleep well.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

4/10 แย่

SHEAU THENG

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
tv not function well, swimming pool no water, room not clean enough, but maintenance teams response fast.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

SHAH

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Overall is ok.The price is suitable with the hotel condition. Please upgrade the channel of tv bcoz it is very poor. We can only watched tv1 channel. The others channel is not function. Don't have a basic channel like as TV3.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

Khim

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Need to inprove
Pillow too hard, water opened wrong way, shower room no door, toilet paper too thin, no tea beg,
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

Chew Chin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

Kuan Chee

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Could Be Better
Upon entering the room, there was a strong stench though I can't tell for sure where it came from. The coffee cups apparently were not washed properly as they had bad smell in it. As I laid my head on the pillow, again I smelled the stench (though the source was not from the pillows). All the channels, except one, on the TV had still pictures though you can hear the audio/sound coming out of those channels. I don't consider myself a fussy traveller, but my first impression of the stay is, in all honesty, wanting (even taking into account the reasonable price I paid for the stay).
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Lin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Acceptable given the price
Hot showers, strong jet, electronic lock for the door, spacious room, comfortable beds, friendly and fast service. Also, towels that don't smell fresh, dated interior, disappointing breakfast items with salty food.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

So far ok, just need hair gel for showering will do.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
An affordable stay
This hotel provides what a traveller will need and as such met my expectation. There is ample parking space with security. A simple buffet breakfast is also provided. Wifi is weak. It only came on the morning after a night stay. TV reception is poor as it wasn't clear, wobbly, shaky and only a few channels.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Check in was very slow, extrordinary slow, it made one wonders what was happening with the computer system. There were flies flying around in the breakfast area. Bugs too, our legs were bitten all over while having breakfast. Staff not attentive, there were kids (look like local guest) playing with the breakfast utensils :-tong for bread was use to pick up empty sugar / creamer packets in the mini "rubbish" bin beside the tea/coffee area, , cups for coffee were used as boxing gloves, cereal container was being shaken like nobody's business. I'm not criticizing their food, as for the price you pay for this accommdation i think the food and rooms are decent. But the staff's lack of consideration for other guest that irk me. They should at least let the parents of those kids know that their kids were causing a nuisance but there was no action from them at all!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Liew

Amazing stay. Worth the price
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A decent hotel with that price. Breakfast is simple
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great suite! Love the experience. Would love to stay again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

2/10 แย่มาก

Kim, Singapore

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Smoke stains and liquid stains all over the carpeted floor. Floor with tiles are oily and dirty. Corridor has no aircond. I paid sgd150 per night for this kind of room. Did not even stay for the night and booked another hotel room instead.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Ruhaizad, Johor Bahru, Johor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mr Nass & The Partners its a Excellent Staff.. more helpfully.. I give both of them 7 star ranking
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
DIRTY Cups & Mugs
1)Air con didn't work well 2)cups & mugs@ the restaurant are horrible...Super DIRTY!!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

William, Philippines

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The complimentary breakfast is not so good. They have the same menu during our 2 days stay
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

mus'ab

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Perasath

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good value for a no frills hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Justin, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dead cheap for a budget hotel
The hotel rate is very cheap. Only RM 72.00 per night. Thing to improve is install more light in the carpark.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value hotel
Stay only if you do not have much preferences and on budget. The towels were stale. But for the price with breakfast it is acceptable.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018