สระว่ายน้ำ

รีวิว Jaipur Marriott Hotel

5 out of 5
Jaipur Marriott Hotel
Ashram Marg Near Jawahar Circle, Tonk Road, Jaipur, Rajasthan

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 322 จาก 498 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 113 จาก 498 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 23 จาก 498 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 498 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 21 จาก 498 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

FRANÇOIS

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

harjit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is great place very clean. Staff working over there is doing great job.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Arvind

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Another excellent Marriott property. Awesome room. Great breakfast, dinner, and spa.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Takanori

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a five star luxury hotel 5-10 minutes from the airport. (A shuttle taxi costs 700rps). Great dinner buffet - highly recommended and worth the splurge. Very nice staff. Faultless really. Only good as an airport location hotel - it's too far from the old city or fort to use it as a base. Unless you need 2 or 3 days break from India. In that case, stay here and you'll think you're on another planet. Very, very nice.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Niru

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was clean, surroundings and landscape well maintained.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Jane

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old and ugly, rear and wear bath towels made me felt like I stayed at a cheap motel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

smit

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

tyzza

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property and great service. However, we could hear a party at the hotel from our room at 12:30 am. I think they should have sound proof rooms and unfortunately they don’t.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Harpreet97

เดินทางกับคู่รัก
Great experience
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Thommy Andre

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Nagesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ambrish, Bellevue

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to have a break
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lourdes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kez

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My brother bought us a 3 night stay here as an engagement gift as I had just proposed to my girlfriend outside the Taj Mahal in Agra. We are currently on a year long backpacking adventure and have only been staying in cheap accommodation so this was a most welcome gift! Everything about this hotel was fantastic. The staff were all incredible. The room was clean, spacious and the bed super comfy. The hotel has 3 restaurants and the food is amazing. The breakfast buffet was also the best thing we’ve ever seen. Huge selection of food from around the world. It was really nice to have a little bit of luxury to celebrate our engagement before we continue with our backpacking adventure.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mukundrai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They don’t have a any thing for drivers
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Senthil, Akron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very hospitable. They recognized my Bonvoy Hold status and took good care of me.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Anil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Attentive staff everywhere. Great breakfast buffet

10/10 ดีเลิศ

Anil

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

raj

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really terrific. Staff is super gracious, helpful and friendly. We had 2 dinners, 1 lunch and 2 breakfasts. All were EXCELLENT other than the buffet dinner. Super fresh and amazing. What a wonderful stay.
การตอบกลับจาก Gorav Arora General Manager, Jaipur Marriott วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Guest,Your words have left us genuinely touched and grateful. It brings immense joy to read about your vibrant experience during your recent stay with us. Our team is elated to have provided you with exceptional customer service that made a lasting impression.Your patronage is deeply appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Warm RegardsGorav AroraGeneral Manager, Jaipur Marriott

10/10 ดีเลิศ

Amlan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Satya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rahul

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Vanashika

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Nilam

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sudeep, Jersey City

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Hardeep

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Stephanie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
UNETHICAL HOTEL, PUTTING GUETS SAFETY AT RISK
THEY ARE UNETHICAL THIEVES! Take advantage of foreigners and tourists that are in India, just interested in the money and not in taking care of foreigners in their country. I had a 1 night book in Jaipur, as a single women, my tourist operator had to cancel my trip which I had fully paid and they FULLY REFUNDED because of the assassination of a right wing political member in his house in Jaipur. ALL tourist attractions were closed and the whole State was closed due to riots and street violence. I contacted the hotel to explain the cancellation of the trip was NOT my fault but political instability of an unprecedented event and they DID NOT CARE. They did not even agree to refund 50% or try to source a solution. They referred to put a solo traveler at risk than keep the brand’s name high and secure a future traveler in their hotel. Amazes me the lack of awareness this hotel had and little care for the safety of its current and future guests.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Tejesh

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sahadevan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is beautiful. Their price for the food is super expensive, really unbelievable. Unfortunately there is no other restaurant near by where you can eat
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora, General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at Jaipur Marriott Hotel. We sincerely appreciate your honest review, as it helps us identify areas where we can improve and provide a better experience for our guests. Your feedback is valuable to us, and we will use it constructively to address the concerns you have raised. Should you have any further details or suggestions, we would be grateful to hear them. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Warm Regards, Gorav Arora, General Manager Jaipur Marriott Hotel

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Vivek

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

VIKRAM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ravinder Bir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

R

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay
Great service from Naman Moradi (may have spelled that wrong!) on front desk. He kindly booked me a spa treatment at the discounted rate, and insured my billing upon check out was in line with my needs. The room was comfortable the food selection for both breakfast and dinner very good. I like that glass bottles were used for the water rather than single use plastic, as well as refillable soaps in the shower (good eco initiatives). My faults are the room had no usb chargers, no robe and the plug sockets weren't compatible with UK plugs, which is the first hotel I've come across without this. Overall a good stay, I would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora, General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at Jaipur Marriott Hotel. We sincerely appreciate your honest review, as it helps us identify areas where we can improve and provide a better experience for our guests. Your feedback is valuable to us, and we will use it constructively to address the concerns you have raised. Should you have any further details or suggestions, we would be grateful to hear them. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Warm Regards, Gorav Arora, General Manager Jaipur Marriott Hotel

10/10 ดีเลิศ

JULIO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All around an excellent stay
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora, General Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Ms. Julio,Thank you for sharing your review. We extend our sincerest gratitude for sharing your experience with us. Knowing that you had a wonderful stay at Jaipur Marriott fills us with joy. Our dedicated team takes immense pride in delivering exceptional customer service, and your kind acknowledgment serves as motivation for their hard work.We can't wait to have the pleasure of welcoming you back to our hotel soon.Warm RegardsGorav AroraGeneral Manager, Jaipur Marriott

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jacinta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel
Beautiful hotel in Jaipur. Rooms very clean, friendly staff and beautiful decor.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora, General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for reviewing us on Expedia.We are truly delighted that you had an entertaining and amazing experience and most importantly, the friendliness and attention provided by our caring team.I shall pass on your compliments to all our associates for whom it will be a great source of inspiration.We look forward to welcoming you back at Jaipur Marriott again soon.Warm RegardsGorav AroraGeneral Manager, Jaipur Marriott

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Vi boede tre dage på Marriott og vi var særdeles tilfredse. Væreslet var lækkert, morgenmaden super og servicen i top.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Ms.Sarah,Your words have left us genuinely touched and grateful. It brings immense joy to read about your vibrant experience during your recent stay with us. Our team is elated to have provided you with exceptional customer service that made a lasting impression.Your patronage is deeply appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Warm RegardsGorav AroraGeneral Manager, Jaipur Marriott

8/10 ดี

Edward

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
First class service from concierge to waiters and housekeeping! Food is excellent, and chefs extremely attentive. Rooms and outdoor facilities seem worn out, and in need of repair.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora General manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Mr. Edward,Thank you for sharing your review. We extend our sincerest gratitude for sharing your experience with us. Knowing that you had a wonderful stay at Jaipur Marriott fills us with joy. Our dedicated team takes immense pride in delivering exceptional customer service, and your kind acknowledgment serves as motivation for their hard work.We can't wait to have the pleasure of welcoming you back to our hotel soon.Warm RegardsGorav AroraGeneral manager, Jaipur Marriott

8/10 ดี

sunita

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The reception area is very crowded and service is not good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora, General Manager, Jaipur Marriott วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Ms. Sunita,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your review and the opportunity to improve. We regret that your stay was not exceptional, and we will do our best to address the areas you mentioned to enhance the experience for future guests. Warm Regards, Gorav AroraGeneral Manager, Jaipur Marriott

8/10 ดี

Joydeep

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Gorav Arora วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Guest,Greetings from Jaipur Marriott Hotel!Thank you so much for taking the time to review us on TripAdvisor, it means a lot to us. I am delighted to note that you had a pleasant stay experience with us and the overall hospitality and service met your expectations.Our endeavor will always be to exceed our guest’s expectations and I am delighted to know the team’s efforts towards making your entire experience was memorable was appreciated.We look forward to welcome you again soon.Warm Regards,Gorav Arora General Manager

8/10 ดี

Gopal

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

sunil kumar, Robbinsville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a great location and the service was excellent 👍👍👍
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Ayoush

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

SHIPHALI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Aashray

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Lucy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff here are always super helpful, kind and nothing is too much to ask.
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

AJAY

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best experience ever, great hospitality ever, great food ever, great greater greatest
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023