สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมโนโวเทลไฮเดอราบาดคอนเวนชันเซ็นเตอร์

5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 77 จาก 179 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 53 จาก 179 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 23 จาก 179 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 179 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 179 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Charan

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Mr. Charan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Meghana

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Ms. Meghana,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

philippe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Brillant customer service
Exceptional quality of the staff and the customer service! Thank you
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Mr. Philippe,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

hescience.ltd

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Venkata

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Good service
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Mr. Venkata,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

4/10 แย่

Anita

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Just not what they used to be :(
Hotel needs to invest in in-room upgrades. Leaky faucets & old shower heads, leaky tea kettle. I had a very early morning departure & both desk people were crabby, rude, and generally dismissive. Also, hotel location is isolated on a 3km radius gated compound.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Ms. Anita, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Hyderabad Convention Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Megha Shaw Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

HYEONG-MIN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
만족합니다.
아주 편안하고 안락해서 만족합니다. 다만 시내로 이동을 위한 교통편이 있었으면 합니다.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 8 ก.ย. 2023
Dear Mr. Hyeong,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Megha ShawGuest Experience Manager

6/10 พอใช้

Ravichandra

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad maintenance
The bed springs are gone on one side completely
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Megha Shaw วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Mr. Ravichandra, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Hyderabad Convention Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Megha Shaw Guest Experience Manager

2/10 แย่มาก

Takeomi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Too Bad Hotel
今回出張で利用。 シャワーのお湯がぬるい。水圧が低い。 シングルベッドが小さすぎる。 バスタオルが汚れていた。汚れが落ちていなかった。 チェックイン後TVが壊れているのに気付き修理を依頼した。事前に壊れているのに何故気付かないのか? バスルームは髪の毛が残っていて本当に掃除をしたのか?? 早朝、深夜ともに外で大音量を流しうるさかった。止めるようにお願いしたが止めなかった。ここはホテルでありナイトクラブではない。 レストランで飲食をしてその場で支払ったがチェックアウト時にも請求してきた。いわゆる2重請求。いったい何位を考えているのか??? カスタマーサービスが全くできていない、スタッフの教育も全くされていない。 料金は高いがホテルとしてのサービスレベルは低い。 今後このホテルに泊まることは2度とない。
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us.My team and I are deeply concerned that your overall experience at the hotel was less than satisfactory – please accept my heartfelt apology. All of us at Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre endeavor to do all we can to ensure that every guest feels welcomed and receives service that is friendly, attentive and timely.Your experience is certainly not representative of the care and service we strive to provide for our guests at Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre. Please do note that we are looking into each issue at great length with the respective teams to ensure that they are rectified and improved to the best of our abilities.Our relationship with our guests is of paramount importance to us and it is feedback such as yours that enables us to improve our services to better meet the discerning needs of our guests.We hope you will allow us another chance to welcome you back to Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre. Warm Regards, Rubin CherianGeneral Manager - Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey, Longview

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First, this is a beautiful facility with incredible amenities and staffing. I added a room during our stay & accidentally booked it at the wrong Novotel. One of your staff helped me fix that reservation and set things straight. Amazing Employee!!
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre. It is always a beautiful experience to receive positive feedback's from our guests. We believe in Symphony of colors which come along with our guests beautiful smiles.We are thankful that you have appreciated our property and our service. Novotel Hyderabad Convention Centre Family is inspired by your review and keep up the same level of services throughout.Hope to see you again very soon!Warm Regards,Rubin CherianGeneral Manager- Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

8/10 ดี

Farhan

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre. It is always a beautiful experience to receive positive feedback's from our guests. We believe in Symphony of colors which come along with our guests beautiful smiles.We are thankful that you have appreciated our property and our service. Novotel Hyderabad Convention Centre Family is inspired by your review and keep up the same level of services throughout.Hope to see you again very soon!Warm Regards,Rubin CherianGeneral Manager- Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

2/10 แย่มาก

Fnu

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your experience at the Novotel Hyderabad Convention Centre.It is always a pleasure to receive such positive feedback and I will be delighted to share your kind comments and compliments with all our colleagues.Thank you again for sharing your experience and we look forward to warmly welcoming you again to Novotel Hyderabad Convention Centre.in the near future.Yours sincerely,Rubin CherianGeneral Manager- Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Sridevi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and great staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your experience at the Novotel Hyderabad Convention Centre.It is always a pleasure to receive such positive feedback and I will be delighted to share your kind comments and compliments with all our colleagues.Thank you again for sharing your experience and we look forward to warmly welcoming you again to Novotel Hyderabad Convention Centre.in the near future.Yours sincerely,Rubin CherianGeneral Manager- Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

2/10 แย่มาก

Ashwin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

ambrish

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
for convention best location
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Manuj Ralhan วันที่ 30 พ.ย. 2022
Dear Thank you so much for your rating. We thank you for your support and patronage and look forward to having more opportunities to be of service.Best Regards, Manuj RalhanDirector of Operations Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre.

10/10 ดีเลิศ

Sudhanshu

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ramesh

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 1 ต.ค. 2022
Dear. Ramesh,We would like to thank you for taking the time to tell us about your experience following your recent visit at Novotel Hyderabad Convention Centre.We are pleased to read that you had an enjoyable stay in our hotel. It is very encouraging as our guest’s satisfaction is our first concern.I hope we will have the pleasure of welcoming you again soon in Novotel Hyderabad Convention Centre.Best Regards, Manish Dayya,General ManagerNovotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

8/10 ดี

Paul William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall good experience
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 20 ก.ย. 2022
Dear. Paul William,Thank you so much for your rating .We thank you for your support and patronage and look forward to having more opportunities to be of service.Best Regards, Manish Dayya,General ManagerNovotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

4/10 แย่

Zareena

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 ต.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Novotel Hyderabad Convention Centre on your recent visit to Hyderabad.We deeply regret to learn that your overall experience did not meet your expectation. We hope you will give us another opportunity to serve you better in the future visits.We look forward to welcome you back soon.Best Regards

2/10 แย่มาก

CHANA

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Ashish

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bathroom Toilet flush tank system was pathetic. There was no pressure to water. Once you flush you need to wait for minimum of 2 minutes to flush next time. we reported this issue to the hotel front desk reportedly they never acknowledged the problem. Very Bad.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear. Ashish,Greetings from Hyderabad Convention Centre!I regret that your overall experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies for the inconvenience caused youIt is always disappointing to learn that our systems and people failed to deliver on this occasion. I have personally taken up the issue with my team.Please be rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and the same is being given highest priority.At Novotel, we strive to provide an environment of superior care and service experience for every guest, therefore your feedback is very important to us.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards, Manish Dayya,General ManagerNovotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre.

10/10 ดีเลิศ

Srini, Columbia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent and clean
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear. Sirini, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Kiran Kumar

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 11 ก.ค. 2022
Dear. Mr. Kiran, Thank you so much for your rating. We thank you for your support and patronage and look forward to having more opportunities to be of service. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

2/10 แย่มาก

sai

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 ต.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Novotel Hyderabad Convention Centre on your recent visit to Hyderabad.We deeply regret to learn that your experience did not meet your expectation.We request you to provide us with another opportunity to regain your sentiments and make your stay memorable in future.We look forward to welcome yo back soon.Best Regards

8/10 ดี

Venkata

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice rooms, including a bath tub. Clean facilities, friendly staff, great room service.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 22 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Venkata, Greetings from Hyderabad Convention Centre! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope to be your hosts soon in the near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Satya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was great. Overall well satisfied with the stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya - General Manager วันที่ 9 พ.ค. 2022
Dear Mr. Satya, Thank you for choosing Novotel Hyderabad Convention Centre. We are pleased to learn that you enjoyed the delectable breakfast and overall service. We look forward to welcome you back soon.

6/10 พอใช้

HARIKRISHNA

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya - General Manager วันที่ 4 พ.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for rating us on your recent stay with us at Novotel Hyderabad Convention Centre. We regret to learn that you were not satisfied with your stay. May we request you to share any specific feedback for us to take any necessary action and ensure that we enhance your experience on your future stays.

6/10 พอใช้

anwesh

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 27 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property. I will recommend it to others.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 16 มี.ค. 2022
Dear Mr. John, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

8/10 ดี

Kambhampaty

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A bit set back but very quiet and nice
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 มี.ค. 2022
Dear Kambhampaty, Thank you for sharing you rating and valuable feedback. We are delighted to learn that you had a comfortable stay with us and we look forward to welcome you back soon for many more memorable stay. Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Chandrababu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 ก.พ. 2022
Dear Mr. Chandrababu , It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

4/10 แย่

Ajay

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so great stay
Chechen took Almost an hour. Room is not great. There is no hair dryer in the room. Tub is low grade. They kept only 1 big and one small which I did not expect.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 31 ม.ค. 2022
Dear Mr. Ajay, I regret that your overall experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies for the inconvenience caused to you. It is always disappointing to learn that we failed to deliver on this occasion. May we request you to please spare a few moments of your valuable time and share specific feedback on h6182-fo4@accor.com which will enable us to enhance your overall experience in future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention

10/10 ดีเลิศ

Rahul

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 31 ม.ค. 2022
Dear Mr. Rahul, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

G NIKHILESH

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Mr. Nikhilesh, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Shivaji

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 ต.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Novotel Hyderabad Convention Centre on your recent visit to Hyderabad.We are elated to learn that you had a fantastic stay.We look forward to welcome yo back soon for many more memorable experiences.Best Regards

8/10 ดี

Venkataramana

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property location is good.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Mr. Venkataramana, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Jayalakshmi

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Ms. Jayalakshmi, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

2/10 แย่มาก

Shabir

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 26 ต.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Novotel Hyderabad Convention Centre on your recent visit to Hyderabad.We deeply regret to learn that your experience did not meet your expectation.We request you to provide us with another opportunity to regain your sentiments and make your stay memorable in future.We look forward to welcome yo back soon.Best Regards

10/10 ดีเลิศ

srinivasa

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Tulika

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
An extreme
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 18 ก.ย. 2021
Dear Ms. Tulika, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed....
Disappointing experience. 1. Room matress is so soft that you will sink and end up having stiff back next morning. 2. Bed makes terrible screeching noise everytime roll or get out of bed. 3. Restaurant food, especially outdoor coffee counter and dosa counters are terrible. You will get warm beverages even aftet your request for hot coffee. 4. Overall food taste and arrangement is below average and tasteless except that everything is damn spicy.... Overall our two night stay was disappointing....
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 30 ส.ค. 2021
Dear Mr. Murali, Greetings from Hyderabad Convention Centre! I regret that your overall experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies for the inconvenience caused you. It is always disappointing to learn that our systems and people failed to deliver on this occasion. Please be rest assured that we will take appropriate measures to address the problem highlighted and the same is being given highest priority. At Novotel, we strive to provide an environment of superior care and service experience for every guest, therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Ruthwik

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 18 ก.ย. 2021
Dear Mr. Ruthwik, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Shrirang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable stay.. typical of Novotel. Thanks!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 30 ส.ค. 2021
Dear Mr. Shrirang, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous praise and we hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

10/10 ดีเลิศ

Dr.Saniya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
More breakfast varieties would be great
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 18 ก.ย. 2021
Dear Dr Saniya, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. Thank you so much for your generous rating, your feedback regarding breakfast is duly noted for necessary steps to be taken. We look forward to welcome you in near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

6/10 พอใช้

Vasudeva Reddy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 30 ส.ค. 2021
Dear Mr. Reddy, It has been our pleasure to welcome you at Novotel Hyderabad Convention Centre and we thank you for sharing feedback about your recent visit. We hope to deliver more such experiences for you on your future visits to our hotel. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Help to increase room size of standard rooms
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 15 ส.ค. 2021
Dear Guest , Thank you for sharing your valuable feedback, would like to bring it to your kind attention, the standard rooms are same size, however we have options of suite rooms available in bigger size, for your comfort. At Novotel, we strive to provide care and service experience for every guest. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
OK, but needs to improve more!! My observations * I noticed dust on the doors at start and till vacate... Needs to be vacuumed well.... * the system is poor and not up to the 5star dynamic.... Because, for recharge of my room key card I have gone to the reception, hotel staff immediately came to me and recharged the key card and gave to me.... OK, but the room didn't open.... By the time floor manager is coming and I asked him immediately he gave another key card !! Otherwise, I have to go reception again and come back.... *i have seen other customers are also discussing such type of complaints at the reception/ lobby.....
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 15 ส.ค. 2021
Dear Guest , Thank you for the feedback and we regret for the inconvenience caused. Due to guest safety and privacy protocols, without confirming the guest name new room key is not allotted. However your feedback is well noted for necessary steps to be taken. At Novotel, we strive to provide care and service experience for every guest. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very spacious rooms and property is also very good especially for the family kids will enjoy the pool and playground...... Truly unprofessional staff they even dont know how to speak very disappointing and very rude they need some serious training how to behave infront of customers... Because of the property its full of customers,.....
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 4 ส.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is disheartening to know that your experience did not meet your expectations during the stay at Novotel. please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we will take appropriate measures to address the highlighted concern and prevent future occurrence. Regards Manish Dayya General Manager

10/10 ดีเลิศ

Ramakrishna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manish Dayya วันที่ 28 ก.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from Hyderabad Convention Centre! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Hyderabad Convention Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will indeed serve as an encouragement to all of our team members as we strive to continuously improve the quality of our product & services. Thank you again for sharing your experience, and we hope to be your hosts soon in the near future. Best Regards, Manish Dayya, General Manager Novotel Hyderabad Convention Centre & Hyderabad International Convention Centre