ล็อบบี้

รีวิว โมเทล 6 ฮิวสตัน เท็กซัส - ไฮเวย์ 249 แอนด์ฟอลบรูค

2 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 59 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 41 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 21 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 36 จาก 169 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Shonice

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Alicia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I really love the staff there they are fast n very nice people l will tell people about it n go back again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Alicia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked it was a great stay n liked the staff they were very nice people l will come back again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Kelsey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice n quiet
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Julio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Apestaba a humo de cigarro y marihuana
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sthephany

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Christina

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall very clean and decent here. All my amenities worked. The staff was respectful and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Christina, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 ดี

Carlos

เดินทางกับคู่รัก
Good enough for the area and price
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Carlos, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Sthephany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
😊😊
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Sthephany,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Logan

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi Logan,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Victor

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
Quite environment
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 20 มี.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

christin renee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hi Cristin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

german

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Torrian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed my stay here . ☺️
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Torrian,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 ดี

Elieser

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and quiet
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 ก.พ. 2024
Hi Elieser,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

4/10 แย่

Heather

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Needs improvement
They are in the middle of renovations. But it seems old and out dated. My looked like it was renovated. There was no elevator or luggage carts. Interested to see what it like after the renovation is complete. They are under new management.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Hi William,We really appreciate you taking the time to leave a review and couldn’t be sorrier for the inconvenience our renovations caused during your stay. We take a lot of pride in keeping our properties up to date so every guest experience is a good one, and hope that next time, your stay is more enjoyable and welcoming. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Tony

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tv didn’t work
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 ก.ย. 2023
Hi Tony,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 แย่

Keisha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The motel is under construction so there is debris everywhere. They can only use 1 side of the entire motel. There was mold on the ceiling in the shower. The towels smelled horrible. I only stayed one night.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.ค. 2023
Hi Keisha,We really appreciate you taking the time to leave a review and couldn’t be sorrier for the inconvenience our renovations caused during your stay. We take a lot of pride in keeping our properties up to date so every guest experience is a good one, and hope that next time, your stay is more enjoyable and welcoming. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Kevin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Eeww
Roaches rats and extra unknown fees
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 ก.ค. 2023
Hi Kevin, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Francisco

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Virginia

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was dirty. The staff was rude
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hi Virginia, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

4/10 แย่

Huu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Juan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Faster service
They not changed the sheets every day mine was ditty and stained no shampoo or aconditioner quick service and fast specially if you reserved online
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 13 เม.ย. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have limited mobility but the elevator was out of order and my room was on the second floor. The one flight of steps was inconvenient but did not prevent me from coming and going. Everythin else about this property was excellent. The huge king size bed was comfortable. The in-room TV had hundreds of channel. The management was friendly and helpful.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 เม.ย. 2023
Hi Robert, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Erica

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like it
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 เม.ย. 2023
Hi Erica,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Andrew

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff is unfriendly and racist. They also don’t like that you booked from an agency and don’t hide it
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Joe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Motel 3/8/2023 - 3/9/2023
Motel was clean and quite the area/ location was bad alot of homeless people bothering me when I want to my car, The staff had a had time understanding my english. The TV needed two remotes hotell staff onle gives one so if you turn off the you cannot slect HDMI to cable box.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Samantha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Did not like my stay
Room was not ready upon arrival,we were not given key cards to our rooms had to ask for someone to open room every time we left room . Sheets had stains on them ,no soap in bathroom. Missing remote to tv.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 มี.ค. 2023
Hi Samantha,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was affordable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 22 มี.ค. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Crystal

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ROACHES!!!! ROACHES!!!!!! Refused to give tissue toilet paper because it was 10:20 and check out was at 11!! Staff very rude the smell in the hall way was atrocious very disgusting unsatisfactory at the least !!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 22 มี.ค. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Sheryl

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Selene

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst customer service the lady in the front had the worst customer service, when we went to see the room number 208 did Not have the ac working , the room was hot , we told her to give us another room and She said not , I just paid for something that I couldn’t use , she didn’t want to give us the money back or a least change us to another room , bad experience
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Selene, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6

8/10 ดี

Leander

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk lady that be there in the day is nice and gets it done quick. Not sure why this room didn't have the table and chairs like the others I previously stayed even though I booked Deluxe but that was minor so I didn't worry about it... Quiet and they don't allow any guests.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Leander, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

8/10 ดี

Danielle

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Andrew, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Cedrick

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wouldn’t recommend
The room had roaches and I had to report bed bugs. When I took the bug to the front desk I was told I wasn’t able to get another room and that because the bed bugs were found later than two hours from checking in I wasn’t eligible for a refund.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Cedrick, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Deon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT! Tent a room here Roach infested throughout the whole building. Worst customer service I've ever experienced....
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Deon, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

6/10 พอใช้

Daniel Robertson

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Daniel, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 พอใช้

Carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Value was good , needs maintenance
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Carlos, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Destiny

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Destiny, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6

4/10 แย่

Sharnee

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I booked a non smoking room online only to be charged a non smoking room deposit. Not to mention the door in our room was not sealed properly we heard other occupants all night long in the lobby. Also the beds are extremely loud not sure if it’s do to the cheap bedding there or what.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Sharnee, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Stacy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 มี.ค. 2023
Hi Stacy, Ten out of 10?! We’re blushing. Thanks for your review, we really appreciate the support. Kaur J.#Team6

2/10 แย่มาก

Juliet

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
First night was given a Smoking room. When i booked for non smoking. Room had a flood of water on the floor. Was told that was the only room available. I really think its because i am an African American, when He saw that my roommate was a white girl. I was given a better room the following morning, when i did my booking again with them.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 ม.ค. 2023
Hi Juliet,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Christian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bad customer service
Awful customer service. I called the front desk twice to ask about my reservation and got hung up on both times. These people don’t care about staying in business or accommodating their guests. I would definitely not recommend this hotel if you are interested in good customer service.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Christian,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.

8/10 ดี

Reynaldo, Alamo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will book again in the near future.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Christian,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.

2/10 แย่มาก

Kelwin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roaches everywhere
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Kelwin,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

FELECIA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The receptionist guy was really nasty to me rude a
The receptionist guy was really nasty to me rude and made me feel very uncomfortable and unsafe
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Felecia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.