3 restaurants, breakfast, lunch, dinner served; Mediterranean cuisine

รีวิว Melia Granada Hotel

4 out of 5
Melia Granada Hotel
Angel Ganivet 7, Granada, Granada

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 499 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 360 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 104 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 32 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 1002 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Fernando

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

john

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

MATTHEW

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was the most attentive of all my travels.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Patricia Navas - Guest Experience วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Matthew,Thank you very much for your comments, specially to our team. We hope see you soon in Granada!Warm Regards

10/10 ดีเลิศ

Luciano

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Miriam C

The people very nice and friendly Lobby and breakfast was great The room was very small and ac did not work well it was not cooling enough The Hotel is on a perfect spot Walking distance to everywhere Great Location But you need to improve on room Specially A/ C Everything else was very good Sincerely Miriam
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Miriam C, First of all, we would like to thank you for choosing Meliá Granada in you recent visit to the city of the Alhambra. We are very happy to learn that you had a lovely stay and you found our convenient location, tasty breakfast and the attentive care of our staff to impress you the most. However, we would like to apologize again for the inconveniences encountered with the A/C which we would have loved to avoid at any cost. In this regards, we would like to take this opportunity to mention and a full refurbishment of the facilities and rooms will be carrying from November onwards. Therefore, we will be working on all these aspects to improve and enhance the future experience of our beloved guests. We genuinely hope to have the chance to welcome you back in our newly and renovated Meliá Granada. Kind regards, Rosario Paz BolañosGuest Experience Manager

8/10 ดี

Arturo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice !
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Guest, We appreciate you rated your most recent experience at Meliá Granada. Gladly, you had a pleasant and good stay with us. We truly hope you enjoyed your experience as well as this wonderful city. We wish to welcome you back very soon. Kind regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear guest, We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed your more recent stay at Meliá Granada.It is a pleasure for us to know that our customers feel comfortable and glad after visiting us because this is the main goal of our company, and we all thank you for appreciate the hard work that all our team do every day.We sincerely hope that we have the chance to welcome you again very soon wishing to provide you once again an excellent experience.Best regards,Rosario Paz Bolaños

8/10 ดี

Yoon Hee

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Had no amenities.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Yoon Hee, Thank you for having taken some of your valuable time to send us your feedback about some points you considered during your stay at Meliá Granada.We are glad to learn that you had a very positive stay.Allow us to take this opportunity as well to inform that we do have the mentioned amenities upon request, such as toothbrush, comb, shoe shiner, etc. due to the commitment of reclycing and eliminating unnecessary waste. In superior categories we also have included bathrobes and slippers, as well as coffee machine.We hope you visit us again in the future, we would be absolutely glad to welcome you back again.Best regards,

6/10 พอใช้

ELENA, MAnlius

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at check in was friendly, however he stopped attending to us while checking us in to resolve some other issues of people who asked him to do small things. It made me feel less important than the people who came after me to ask the staff to do some things for them. Check in staff could have asked those other clients to wait for a few minutes to finish our check in. It’s a matter of respect. Check in staff upset one client (myself and my party) while pleasing other two clients who were in line behind me. I did not say anything to him because I thought it would prolong the check in process with the discussion, but better training from the supervisor would be in order.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Elena, First and foremost, we would like to extend a big thank you for choosing Meliá Granada in your recent stay in the city of the Alhambra. Following your feedback, we would like to sincerely apologize for the inconveniences encountered upon arrival. We definitely consider our human team to be one of the great assets within the hotel and we are really sorry that this was not reflected when welcoming you to the hotel. Please rest assured that we will for sure take your comments on board in order to avoid this from happening again. We really hope you can forget about this inconvenience and it not let stop you from visiting us again in the future. We wish that in spite of this you enjoyed the remaining of your stay and your visit to Granada. The entire team looks forward to receiving you back.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Carlos, Bronx

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Melia Granada was a great hotel! First, I would classify it as a "luxury" hotel for the area with a great staff and really clean rooms. Secondly, they offer very good amenities including excellent breakfast and room service. Lastly, they have parking right next door so you don't have to drag your suitcases for blocks once you park your car. I definitely recommend Melia Granada.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Carlos, Thank you very much for sharing your excellent rate with us after your visit to Meliá Granada.It is a pleasure for us to know that you had an excellent stay and you enjoyed it. Your kind comments will serve as an added inspiration to consistently maintain the high standards that you have experienced during your stay with us.We would be absolutely delighted to welcome you back any time soon. At Meliá Granada we will be awaiting your your return to offer you our best care.Warm regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente hotel, repetiría con los ojos cerrados
Muy buena localización, recepcionistas muy amable y atenta. Habitación perfecta con parque cuna como pedí para mi bebé.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Estimado huésped, Muchas gracias por hacernos llegar su excelente opinión tras su estancia en Meliá Granada.Estamos encantados de conocer de primera mano que tuvieron una experiencia maravillosa con nosotros. Nuestra mayor recompensa es conocer que ha disfrutado de su estancia con nosotros y que hemos cumplido sus expectativas.Ha sido un verdadero placer tenerle con nosotros y todo el Equipo se alegra de conocer que hemos contribuido a que su experiencia haya sido placentera.Estamos deseando recibirle en su próxima visita a Granada.Reciba un afectuoso saludo,

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Kenneth, Thank you very much for sharing your excellent rate with us after your visit to Meliá Granada.It is a pleasure for us to know that you had an excellent stay and you enjoyed it. Your feedback will serve as an added inspiration to consistently maintain the high standards that you have experienced during your stay with us.We would be absolutely delighted to welcome you back any time soon. At Meliá Granada we will be awaiting your your return to offer you our best care.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Trond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra hotell
Helt greit, minibar kaffe osv på rommet.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Trond,First of all, thank you very much for sharing with us your comments regarding your recent stay at Meliá Granada.We are glad to learn that you enjoyed your experience and we excedeed all your expectations.We will be delighted to welcome you back at Meliá Granada and provide you with our best to make your stay an amazing experience once again.Best regards,

6/10 พอใช้

Piero

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Piero,Thank you very much for choosing Meliá Granada and for taking the time to share this wonderful review with the travellers of Expedia.We are delighted to learn that you enjoyed of a comfortable stay. However, we would love to know about your feedback in order to meet with all your expectations and needs in a future stay.It has been a real pleasure to have you here and we look forward to welcoming you back really soon again!Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Esteban

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Manuela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was excellent, the location, breakfast, easy parking, the restaurant Garbo was good quality and good price.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

KEONHEE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
좋은 위치가 최고의 장점
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 2 ก.ย. 2022
Dear Keonhee, Thank you very much for choosing Meliá Granada and for taking the time to share your detailed review following your recent stay. We are more than happy to know that you enjoyed your stay with us overall satisfactory. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable. Best regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Sangwoo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel
This hotel is execellent especilly location and breakfast is so nice.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 12 ส.ค. 2022
Dear Sangwoo, First of all we would like to thank you for choosing us for your stay in Granada. We are glad to learn that you had a wonderful experience with us, and that you found our convenient location and our excellente breakfast to impress you the most. We truly hope to welcome you in the near future and offer you another memorable experience. Kind regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Keqin

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Thomas F.

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff friendly and helpful. Goor bar area. Good location. Rooms very small. Uncomfortable bed sheets and pillows. No international TV stations. Only local Spanish channels. Big disadvantage. Limited and warm drinks in the fridge, for which the hotel actually charged.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 6 ส.ค. 2022
Dear Thomas F., Thank you for sharing your experience with us on Expedia. We are delighted to read that our location suited you well and that youf found the attentive care of our staff to impress you the most. Howver, concerning the room facilities, we are sorry to read that these did not meet your expectations and would like to reassure you that your observations have been shared to the departments involved and this will be taken into consideration for any future refurbishment projects. We are pleased to announce that Meliá Granada will be undergoing a refurbishment of all our facilities, commencing on the 1st of September. This is an exciting time for the property that has a rich history throughout the decades and these developments will see the property enhance the experience for all of our future guests. We truly hope to welcome you in the near future and offer you a memorable experience in our new and renovated Meliá Granada. Kind regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

8/10 ดี

Flavio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Boa estadia. Tínhamos reservado um quarto para 4 pessoas e nos deram 2 quartos conjugados o que nos facilitou a vida. Atendimento cortez e ótimo café da manhã. Uma piscina para o fim do dia teria sido muito bem vinda.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Your recent visit วันที่ 22 ก.ค. 2022
Dear Flavio, Thank you very much for choosing Meliá Granada and for taking the time to share your detailed review following your recent stay. We are more than happy to know that you enjoyed your stay with us overall satisfactory. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable. Best regards, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Dylan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel with all amenities. We were greeted at the door by a bellman who unloaded our suitcases and brought them up to our room while we parked in the on-site parking lot. We only stayed one night but were very happy with the accommodations.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Your recent visit วันที่ 8 ก.ค. 2022
Dear Dylan, Thank you very much for sharing your fantastic rating following your recent experience at Meliá Granada. We are glad to learn that you enjoyed your stay with us and that we were able to exceed all your expectations. Looking forward to welcoming you should your plans bring you back to Granada! Kind regards, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Derek

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Your recent stay วันที่ 8 ก.ค. 2022
Dear Derek, On behalf of the entire we would like to thank you for choosing Meliá Granada for your recent stay. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Michele

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only stayed here one night but enjoyed our visit. We had two connecting rooms which worked well for our family (parents and 2 daughters in their 20s). Hotel is conveniently located - walked to everything. Really enjoyed exploring the streets/shops of Granada and touring the Alhambra. Definitely worth the visit and overnight stay to see sunset over Alhambra.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Your recent visit วันที่ 3 ก.ค. 2022
Dear Michele, First of all, thank you very much for sharing with us your comments regarding your recent stay at Meliá Granada. We are glad to learn that you enjoyed your experience with us and you found our convenient location, comfortable facilities and our staff care to impress you the most. We truly hope everything you needed was provided it and you received the service you deserved. We are delighted to learn that we made the most of your stay and you enjoyed all our servicies and facilities. We cannot wait to welcome you back! Best Regards, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Leo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy cèntrica, limpia, buen servicio Tienen un mini gym pero valdria la pena ponerle atenciòn al mantenimiento de los equipos
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Su reciente estancia วันที่ 3 ก.ค. 2022
Estimado Leo, En primer lugar nos gustaría darle las gracias por elegir Meliá Granada durante su reciente visita en la ciudad y por haber tomado el tiempo de compartir su opinión con nosotros. Todos los comentarios que recibimos son de gran valor para nuestra continua mejora y para nuestro constante desarrollo. Ojalá tengamos la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro y garantízale otra inolvidable experiencia en nuestro hotel. Saludo cordiales, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Sharon, Mercer Island

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, friendly staff, clean rooms and lovely hotel overall. I recommend this hotel for anyone visiting Granada.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Your recent visit วันที่ 24 มิ.ย. 2022
Dear Sharon, First of all we would like to thank you for choosing us for your stay in Granada. We are glad to learn that you had a wonderful experience with us, and that you found our convenient location and our excellente staff to impress you the most. We truly hope to welcome you in the near future and offer you another memorable experience. Kind regards, Ania Poniatowska Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Enrique, Oro Valley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Localizado muy cerca de los lugares de interés en Granada los barrios principales se pueden recorrer caminado y planes Alhambra hay transportación porque la cuesta es pesada y no es pertinente subir a pie ya que adentro se camina muchisimo
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Su reciente estancia วันที่ 25 มิ.ย. 2022
Estimado Enrique, Le agradecemos el tiempo invertido en compartir su opinión con nosotros. Nos complace saber que ha disfrutado de su estancia en Granada y sobre todo que nuestra inmejorable ubicación le ha permitido visitar caminando todos los rincones más importantes de nuestra preciosa ciudad. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Un cordial saludo, Ania Poniatowska Guest Experience Team

8/10 ดี

Jaime, Sanford

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good size of the rooms and very well located
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Dear Jaime, Thank you very much for choosing Melia Granada during your recent stay and moreover for taking the time to share you experience with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay, and we truly hope our wonderful location allowed you to explore and get to know better the city. It will be a pleasure to welcome you back at Granada. Best regards Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Laura

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Estimada Laura, Agradecemos su excelente valoración y el haber confiado en Meliá Granada durante su reciente estancia. Nos alegramos que su experiencia haya sido tan satisfactoria y nos alegramos de conocer que hemos superado sus expectativas. Nuestro equipo estará deseando darle la bienvenida la próxima vez que decida visitarnos. Un cordial saludo, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

Shakir

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Estimado Shakir, Todo nuestro equipo de Meliá Granada agradece el haber confiado en nosotros para su reciente estancia e igualmente le agradecemos su reseña. No obstante, nos gustaría conocer más acerca de su estancia y poder seguir trabajando con el fin de ofrecerle una experiencia totalmente satisfactoria. Si desea compartir sus impresiones con nosotros, no dude en escribirnos a melia.granada@melia.com. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en un futuro. Reciba un cordial saludo, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

William G

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 31 พ.ค. 2022
Dear William, We appreciate you rated your most recent experience at Meliá Granada. Gladly, you had a pleasant and good stay with us. We truly hope you enjoyed your experience as well as this wonderful city. We wish to welcome you back very soon. Kind regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Jennings

เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente
Muy buena la estancia y muy buen servicio, ademas de excelente ubicacion
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 21 พ.ค. 2022
Estimado huésped, Todo nuestro equipo le agradece su excelente valoración y sus amables palabras hacia nuestro hotel tras haberse alojado con nosotros. En Meliá Granada creemos en la excelencia y nuestro objetivo principal es garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes. Nos alegramos que su estancia haya cumplido con sus expectativas y que haya disfrutado de la misma. Esperamos su visita nuevamente cuando lo desee, estaremos encantados de volver a recibirle. Atentamente, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

DAVIS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel , good location , good service and good team very much professional
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear Davis, Thank you very much for choosing Melia Granada during your recent stay and moreover for taking the time to share you experience with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay, and we truly hope our wonderful location allowed you to explore and get to know better the city. We also thank you for your compliments on our professional and attentive team. It will be a pleasure to welcome you back at Granada. Best regards Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

TANIA

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

MARIO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, safe, clean, staff is very helpful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 5 พ.ค. 2022
Dear Mario, We very much appreciate you shared with us your wonderful rate and lovely comments. It is a pleasure to know that you enjoyed that much your stay and felt well cared by our wonderful team. We truly hope you have enjoyed Granada as well and its culture. We would be absolutely delighted to welcome you back again in the future. Best regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

8/10 ดี

Randy D

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 5 พ.ค. 2022
Dear Randy D, Thank you very much for the time you took in rating your recent experience at Meliá Granada. We are absolutely glad to know that you had a nice stay with us, according to your rate. We truly hope to have provided everything your needed. At Meliá Granada we will be looking forward to welcoming you back in the future. Best regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

6/10 พอใช้

HORACIO

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 29 เม.ย. 2022
Estimado HORACIO, Muchas gracias por la confianza depositada en Meliá Granada durante su reciente visita a la ciudad. Nos complace que haya disfrutado en general de su estancia, si bien nos hubiese gustado alcanzar su plena satisfacción. Ojalá tengamos otra ocasión para poder recibirle y prestarle nuestra mejor atención. Saludos cordiales, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

6/10 พอใช้

Jesus, Laredo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel muy bien ubicado para visitar la ciudad; solo que el desayuno deja mucho que desear, podría mejorar mucho
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 29 เม.ย. 2022
Estimado Jesús, Muchas gracias por hacernos llegar su valoración y comentarios tras haberse alojado en Meliá Granada. Nos alegra saber que nuestra ubicación le ha parecido del todo conveniente para conocer la ciudad de Granada y esperamos haya disfrutado de su visita. Así mismo, sentimos enormemente que el desayuno no haya estado a la altura de sus expectativas y que alguno aspectos no hayan sido de su agrado. Sus comentarios y sugerencias de mejora siempre serán bienvenidos. Esperamos tener ocasión de recibirle nuevamente en Meliá Granada. Un cordial saludo, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

6/10 พอใช้

Ioannis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Ecofriendly central hotel. We offered a room at the second floor overlook the hoist and just above the gym. Very noisy due to elevator running and people using the gym from early in the morning
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 19 เม.ย. 2022
Dear Ioannis, Thank you very much for having stayed at Meliá Granada during your most recent visit to the city. We are absolutely displeased to know that you did not have a good experience while staying with us. Our guest comments are extemely important for us to understand how we might have failed. Please accept our apologies for any inconveniences you have had during your stay, we would have been happy to offer you a room change if knowing your dissatisfaction. We truly hope to welcome you back at any time, we know we can do better and offer you a more pleasant experience. Best regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

6/10 พอใช้

Kristoffer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ikke verdt 200euro for natten.
Utrolig dårlige senger. Følte at jeg lå rett på fjærene. Hotellet hadde ikke skrudd på aircondition som gjorde at det var 25 grader på rommet. Vi klarte ikke å sove og fikk først beskjed om å åpne vinduet. Vinduet var rett ut mot festgate og vi fikk heller ikke sove på grunn av lyden. Klokken 2 på natten måtte vi bytte rom. Dagen etterpå fikk vi nytt rom. Vi var svært overrasket over at hotellet ikke ville gi oss noen kompensasjon før ødelagt første natt, de var ikke villig til å gi oss noe. I tillegg begynte hårfønere på rommet vårt og ryke når vi skulle bruke den. Check inn var også forsinket med en time. God frokost og fin beliggenhet Forventer langt mer av et 4-stjerners hotell som tar 200 euro for natten.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 19 เม.ย. 2022
Dear Kristoffer, We truly appreciate you have took the time to share your experience with us after recentely having visited Meliá Granada. Our apologies for the inconveniences you have had during your stay. We do our best to exceed our guests expectations and we are sorry we could not reach yours. This heat wave surprised us as well and we reacted as faster as we could to avoid inconveniences but the air conditioning system needs a few days to completely start functioning. We understand that your experience was not as satisfactory as we would have liked, but be aware that every single comment will be carefully analyzed following our continuous improvement plan. Hopefully you decide to give us another opportunity in the future, we will be absolutely delighted to welcome you back. Kind regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

10/10 ดีเลิศ

Hong, Wayland

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good location. Our room is small but very clean. The off site parking is just next door.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 16 เม.ย. 2022
Dear Hong, Thank you very much for having chosen Meliá Granada during your most recent visit to the city. It is a great pleasure to read your words and knowing that you had such a nice stay and you would recommend us to other visitors. We truly hope you have provided everything you needed during your stay with us. Our team will be glad to welcome you back if your plans ever bring you back to Granada. Best regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Frank

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family friendly
Hotel located in the centre of granada walking distance from most sites. Staff are friendly and helpful. Perfect for families.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Rosario Paz Bolaños ~ Guest Experience Manager วันที่ 16 เม.ย. 2022
Dear Frank, Thank you very much for your excellent rating following your recent experience at Meliá Granada. We are very happy to know that you and your family had a pleasant and positive experience with us. We are really glad to know that you found our conveniente location and the attentive care of your staff to impress you the most. It would be a real pleasure to welcome you back any time soon. Best Regards, Rosario Paz Bolaños Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 14 เม.ย. 2022
Dear Guest, We appreciate you rated your most recent experience at Meliá Granada. Gladly, you had a pleasant and good stay with us. We truly hope you enjoyed your experience as well as this wonderful city. We wish to welcome you back very soon. Kind regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

4/10 แย่

Rigmor

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 14 เม.ย. 2022
Dear Rigmor, Thank you very much for rating your last experience at Meliá Granada. We are very sorry to know that your stay was not as satisfactory as we would have liked. Please apologize for any inconvenience we might have caused, it was far from our intention. We hope to have another opportunity to welcome you back and prove that we are able to offer a much better experience. Best regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

8/10 ดี

Ángel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Viaje de trabajo en Granada
Hotel en el centro de Granada, bien comunicado pero necesita un poco de reforma, la habitación que me toco daba a un patio de luces, era amplia y estaba bien. Recomendable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 26 มี.ค. 2022
Estimado Ángel, Muchas gracias por sus comentarios y valoración, y por haber elegido Meliá Granada para su última visita a la ciudad. Nos resulta grato leer que ha disfrutado usted de una estancia placentera generalmente y que la habitación asignada le ha gustado. Le agradecemos profundamente que nos recomiende a otros viajeros, pues es señal inequívoca que su disfrute. Ojalá tengamos la oportunidad de recibirle nuevamente, tal vez tras nuestra inminente reforma, y brindarle nuevamente nuestra mejor atención. Atentamente, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful clean property, well located, helpful staff. What more could you want?
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 19 มี.ค. 2022
Dear David, We very much appreciate your comments and excellent rating after visiting us at Meliá Granada. We could not be prouder of getting such a wonderful feedback after your stay. We truly hope to have made you feel comfortable and have provided you with everything you needed. Hopefully we will have the opportunity to welcome you back very soon. Best regards, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 15 มี.ค. 2022
Estimada Sandra, Agradecemos su excelente comentario y haber confiado en Meliá Granada durante su reciente estancia. Nos alegramos que su experiencia haya sido tan satisfactoria y confiamos en haber estado a la altura de sus expectativas. Nuestro equipo estará deseando darle la bienvenida la próxima vez que decida visitarnos. Un cordial saludo, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Coordinator วันที่ 10 มี.ค. 2022
Estimada María, Gracias, en nombre de todo el equipo por haber elegido Meliá Granada y valorar tan positivamente su estancia con nosotros. Nos alegramos que haya disfrutado de su experiencia y esperamos haber satisfecho sus necesidades. Ojalá tengamos la oportunidad de recibirla nuevamente en la ciudad. Atentamente, Rocío Garrido Guest Experience Coordinator