Deluxe Studio Twin | วิวระเบียง

รีวิว เรนโบว์พาราไดส์บีชรีสอร์ท

4 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 190 จาก 890 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 373 จาก 890 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 228 จาก 890 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 60 จาก 890 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 39 จาก 890 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

smile thai

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
โรงแรมติดชายหาด
อาหารเช้ามีให้เลือกน้อย ห้องพักกว้าง ห้องน้ำยังเก่าอยุ่ ลิฟท์ค่อนข้างเสียงดัง
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, clean room but its time for a renov
Good location, clean room but its time for a renovation

4/10 แย่

Hiromichi

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Susan Carol

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were very aware that the property is needing a refurbishment and this is reflected in the price. We rarely bothered with breakfast as the quality was not overly good, but again we knew that. The pool is beautiful and the pool and groundsmen pretty good when not arguing with private apartment guests over sun beds (apparently they are not allowed to use). No complaints about the cleanliness and the location is perfect for exploring the island. Right up until the last day we would have considered returning. However, the incompetence and rudeness of reception staff put that very firmly out of our minds. On Friday evening I approached reception to enquire about a late check out on Sunday. A very pleasant member of staff advised me that there was no need to pay for an extension as this was free to longer term guests (2 weeks). We were very happy with this. On Saturday I returned again to reception just to confirm our departure time. We were advised that no such request had been made. And, to be honest were spoken to quite badly, although eventually the staff member did begrudgingly confirm. Today, whilst I was leisurely soaking in the bath, there was a hard angry banging on the door. My husband answered and was faced with another member of reception staff and ‘security’ demanding to know why we hadn’t check out. I felt like a criminal and we decided to get out as early as possible, leaving for the airport 5 hours before required. Won’t be back
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Poh Seng

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

James

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jan-Åke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jan-Åke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

SHIN CHUN

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

xiao

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

swee a

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We don't feel safe at this property . Anyone can use the elevator and even general public can use the pool . Lots of water everywhere on the floor at the corridor leading to the elevator . In afternoon, you see a lot of families from outside come to use the pool- those people are general public . The whole place is dated, it needs a makeover badly .
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Qin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is run down,not maintained,carpets in all hallways etc smell of dampness/mildue PLEASE repair the facility..we had to leave the same night due my wife asthma..
เข้าพัก 15 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Mohammad Zuhairi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Peter

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room provided had a damage in the main door which posed a security concern, hence my room was changed after a day. The new room provided had the safe locker in a locked condition. Although it was a simple fix for security, it took a day to unlock it. Wifi signal in the room was very bad. The water was not hot, it was barely warm. I checked out a day earlier than planned, the hotel refused to provide a checkout acknowledgement. I had to interact with several people at the reception, only one lady was helpful. Name available if needed.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Raymond

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the the ninth time I have stayed at Paradise, but the first since 2012. In many respects it has changed but the it wold be unfair to be too harsh as the pandemic will have had a significant affect, which is probably the reason the poolside bar is no longer open and many shops have closed. It was disappointing not to be able to buy snack food and a beer at lunchtime but there are many shops and restaurants within easy walking distance. In previous years we travelled in the European winter months and the hotel was catering for the European market, this no longer seems to be the case and standards have changed. On balance I would continue to stay at Rainbow but I feel that if you are looking for a beach side hotel up to European standards you may be disappointed. For example, they only had six (uncomfortable) sun loungers and they were the same ones that they had in 2003 - all others are in need of repair. There is also limited seating around the pool. They need to work to improve the offering. One positive change is the introduction of Laguna Bay beach bar on site in the evenings which gave the place some atmosphere.
เข้าพัก 12 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

MASANORI

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

YUJI

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
設備の状況が悪い、シャワーなどが壊れて水が吹き出している。大きなベランダの窓の鍵がない、壊れているが対応できていない。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

KRISHNA MOHAN SHARMA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
staff are friendly , need to improve the dining , breakfast varieties, sight seeing transport
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

Suhaidi

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

4/10 แย่

Choy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor breakfast and room condition below expectatio
Poor breakfast, very limited variety, only nasi lemak, fried noddles, bread. Dont have fruit, eggs station etc. My room got interfloor leaking problem and shower not working well. Got 1 day no room make up out of my 3 days stay. Not going to stay this place again for my future trip to penang.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

NOR AZRI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

NAGENDRA RAO

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Need a main light on living room, water heater not hot in the morning, others is OK
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Gerick

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

NOR AZRI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Mahamad Nasir

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Sharifah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

Rachel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

siti mariam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BAD HOLIDAY FOR WAITING BREAKFAST!!!!!!
Sop yang mengganggu percutian.sakit hati betul..masa check in customers servis bagitahu breakfast dihantar ke bilik dari jam 8 hgga 10 pagi..tggu punya tggu 930 xsampai2 lagi..call kata nak hantar hgga 1030 xsmpai2..anak2 siap nak turun pantai dan kolam smngat lastly turun jgk oder food panda..lapaq gilaaa...geramnyaa hati apa pon xboleh buat jam 1 checkout bagitahu kt kaunter minx maaf pon x, kata depa dah gtaw restoren la apa..siap kata boleh lewatkan checkout hga jam 3..sudahlaaaaa!!!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

Syamsul rimzan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not as good as before
Old hotel.ask maintenance to look my tv need to wait 5 hours only two channel can watch from original they claim 8 channel.front door lock mulfunction ask maintenance the next day only turn out.around pool need to maintain for cleanness.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst stay for my family. Swimming pool is not cleaned. Food also not satisfying.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Muhd

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

6/10 พอใช้

kenji

เดินทางกับครอบครัว
土壇場キャンセル
コロナウイルスの影響でペナンも移動制限が出たのでキャンセルしました。ペナン在住なので次回の滞在を楽しみにします。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai วันที่ 29 เม.ย. 2020
Dear Guest, Noted and tThank You for your kind consideration. We look forward to your future bookings with us again in the future. Thank You Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bryllupsrejse for par
Ved indtjekning. Vi havde på forhånd bedt om at få et værelse øverst oppe og med havudsigt lige frem og ikke til siden. Det fik vi desværre ikke og der boede ellers ikke mange på hotellet, nok pga. Covid-19. Vi blev mødt at 2 receptionister, hvoraf den ene var grinende og hviskende til den anden. Der var noget i gang der, som jeg oplevede var ubehageligt. Værelset var stort og god comfort, god seng og stort skab. Aircondition virkede bare og var også støjsvag. Men værelset og bad slidt. Badeværelset det var svært at regulere vandtemperatur og vandhane til det kolde vand røg af hele tiden. Morgenmad buffet var fin. Stor ægstation. Poolen var befolket af børn og voksne med tøj på og det bryder vi os ikke om. Poolmanden der udleverede håndklæder var meget flink og venlig. Poolbaren var noget slatten. Der var ofte ingen at få fat i og alt mad og drikke kom et andet sted fra eller blev lavet i et rum hvor tjeneren opholdt sig væk fra baren. Vi havde nogle gode dage på den private strand der hører til hotellet. Smukt lige der og ret meget plads. Vi har rejst meget i Malaysia og i området her, forventede mere af det her sted. Vi kan desværre kun give 3 stjerner, fordi der egentlig manglede noget miljø og en opgradering af bar og restaurant.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

sharmela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay with my love
It was good..
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai วันที่ 26 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank You for your feedback. We appreciate you taking the time to write us a review. Thank You for choosing to stay with Rainbow Paradise and we hope to see you again the in the near future. Best Regards

8/10 ดี

Natalia

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Vladimir

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spokojenost
Velké pokoje, bohatá snídaně, cena nízká Bohužel kalné moře
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank You for staying with us at Rainbow Paradise Beach Resort. We appreciate and value your feedback and we are glad that you had a pleasant stay here with us. We look forward to welcoming you here again. Thank You Regards

8/10 ดี

Cheah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2020
Dear Guest, Many thanks for your feedback . Once again on behalf of the Management of Rainbow Paradise, we sincerely hope you had a pleasant stay here with us. Warm Regards

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old Hotel not renovated
Carpet is stained and furniture old. But good view from room and nice beach
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2020
Dear Guest, We assure you that your feedback will be swiftly handled and looked into in a strict and serious manner. We take full responsibility for the unpleasant experience and we are looking to start a phase by phase refurbishment exercise in the nearest future. We understand your disappointment, and apologize for any inconvenience that this may have caused you. Thank you again for bringing this issue to our attention—please don’t hesitate to contact with any further concerns. Once again on behalf of the Management of Rainbow Paradise, we sincerely regret the inconvenience service deficiency. Warm Regards

4/10 แย่

toolebuc, Tokyo

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
配慮のない、仕事しないレセプション。エレベーター止まりそう。。。古く、ダニのいる部屋。すべてにおいて、お薦めできません。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก TC Foo วันที่ 15 ก.พ. 2020
Please let us know the room you stayed so we can check on your complaint also if you can indentify the receptionist or atleast the time and the date it occurred.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management - Rainbow Paradise Beach Resort วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and feedback, we hope you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you here again the near future. Thank You Best Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management - Rainbow Paradise Beach Resort วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and feedback, we hope you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you here again the near future. Thank You Best Regards

10/10 ดีเลิศ

Mkm

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very good will come back again
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก TC Foo วันที่ 10 ก.พ. 2020
Thank you for staying with us we hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Obviously staff were looking for tips all the time
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2020
Dear Guest Greetings from Rainbow Paradise Beach Resort, We would like to apologize for the inconvenience you encountered in your accommodation during your stay. We would like to request your kind assistance if its possible to further elaborate on your review and comments, so we can further investigate accordingly. We assure you that your feedback will be swiftly handled and looked into in a strict and serious manner. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. Thank you again for bringing this issue to our attention—please don’t hesitate to contact with any further concerns. Warm Regards,

8/10 ดี

Roti

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
還可以
酒店是比較舊,但地理位置優越,有沙灘,服務員態度非常好。房間非常大,清潔,很好的陽台和海景,浴室真的很舊.但價錢合理。早晨太多人,因為是假期。車位亦足夠。餐廳食物質素很普通。
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2020
Dear Guest Greetings from Rainbow Paradise Beach Resort, Thank You for your feedback and review. We would like to apologize for the inconvenience you encountered in your accommodation during your stay. We assure you that your feedback will be swiftly handled and looked into in a strict and serious manner. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. Thank you again for bringing this issue to our attention—please don’t hesitate to contact with any further concerns. Warm Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management - Rainbow Paradise Beach Resort วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and feedback, we hope you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you here again the near future. Thank You Best Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome pool! Right on the beach! Recommend. We had a great stay.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your kind feedback. We are glad to know that you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you again in the near future. Thank You

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great beach family stay
Great hotel for the price. My family and I enjoyed everything about our stay here except the breakfast. Here are the positives: nice pool and beach area, pleasant and hlepful staff, and a spacious room. Two suggestions are to improve the taste of the breakfast and offer kitchen accessories for the kitchen and dining area. We would stay here again for sure. Our daughter enjoyed roaming and playing around the hotel area.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your kind feedback. We've noted on your points as mentioned We are glad to know that you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you again in the near future. Thank You

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mr Gulab Mahatam Rai - General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Many thanks for your kind feedback. We are glad to know that you had a pleasant stay here with us. We hope to welcome you again in the near future. Thank You