ห้องดีลักซ์, เตียงใหญ่ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า

รีวิว ลากินตา อินน์ บายวินด์แฮม เฟรสโน โยซิมิตี

2.5 out of 5

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 173 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 196 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 168 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 187 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 279 จาก 1003 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Matthew

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

COSTIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Kenneth

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel had roaches. The room smelled like a used rental car. Submerged in Freebreeze. Not good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Kelley Ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, comfortable & quiet...
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Natsuo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price was reasonable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Desenia Ruby

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
muy bien
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Gilda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay was comfortable but the only thing we had trouble with was the location of the elevator was never found. Its not clear wwhere it is located. As a couple of seniors its hard to walk long distance or climb stairs so elevator was priority but not accessed.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Cherie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our stay, and they accommodated us regarding an extra night stay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms at the property were dirty. And kept in very poor condition.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Katy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean, spacious, and the bed and pillows were soft and comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found the room to be clean and spacious! I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Lizbeth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Could not use the shower beacuse they had a leak and housekeeping keept interuping our stay in our room waking us early. Horrible experience
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that housekeeping interrupted your morning and we will check into the room with a leak. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

ye chan

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Kristopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very loud, shower suround and chair looked like something from the 70s. That said, the staff was very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก lily วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello Kristopher, thank you for leaving a review, we appreciate the feed back. We appologize we are currently still under renovation. Front Desk Agent LiliannaR

8/10 ดี

Sukhwant

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The rooms and bedsheets were clean. Good for the price.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your stay to be a great stay! I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was dirty, e.g., so much hair from previous guests in the tub that it wouldn't drain. Security & management had to bust into the room next door, which led to an angry, unwanted guest, getting physical with the security guard. There were several motorcycles revving their bikes late at night & early morning, right outside our door. I would not recommend stayting there.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that others caused issues during your stay and that housekeeping did not live up to our standards. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.As for the motorcycles, it was motorcycle weekend in Fresno, and they are every where in town.

8/10 ดี

Valentina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found that your stay was great. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Alexander

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elevator not working.Had to walk to completely opposite end of hotel then back again just to get to room. Room lock defective. Place literally stinks. As I walked in to check in, the only employee at the front desk was just sitting on the phone with some customer and had me waiting for a while, just to give me the bad news. I am absolutely angry that I had to pay for a room in such a ghetto place, not to mention the hoodrats just hanging out, smoking in the balcony. I thought I was getting at least a decent clean place to sleep. The La Quinta name has gone down the drain in this place. What a dump!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you had to wait awhile while someone else was being helped, and that other guests were making your stay unpleasant. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We are working on the elevator situation. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

6/10 พอใช้

Bonnie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room carpet needs to redone. Dead roach in bathroom upon arrival.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you experienced a pest, and we are also in the works of redoing the flooring, it is just a process. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Arnoldo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The receptionist who attended me had a very bad character, arrogant, the a/c in the room was not working, and one of the beds was dirty, had sand and smelled bad in the sheets.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you stay with us was not a good stay Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Daily

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good services, clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found found the hotel to be clean and we served you well. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your stay to be satisfactory. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Pooja

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Dont stay with kids plz
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you did not feel like you could have kids here. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Jashim

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lily วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello Jashim, Thank you for leaving us a review, we appreciate any feedback. Front Desk Agent LiliannaR

8/10 ดี

Teegan

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your stay to be satisfactory! I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 พอใช้

Valerie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay was nice we didn’t have any issues checking in and our stay was peaceful and quiet
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Valerie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your stay to be peaceful! I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
front desk staff very friendly. Building is outdated but we dont mind. Room is outdated and cleaned very good by the hardworking housekeepers!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found our staff to be hardworking and friendly. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations, and hope to work on being outdated in the future. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,La Quinta Fresno

10/10 ดีเลิศ

Salvador

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found it to be super. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,La Quinta Fresno Yosemite

8/10 ดี

Perla

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your stay to be satisfactory. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,

8/10 ดี

Raoul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was weak
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hi Raoul,Thank you for taking the time to provide feedback. We understand the Free Breakfast was not up to your standards, but I hope everything else exceeded your expectations. We provide hot and cold items for breakfast, it could have been possible of a run out of items type of situation but if you plan to come back in the future, we hope to pleasantly surprise you.Thank you again

8/10 ดี

Olivia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lilianna วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for leaving a review, hope to see you again in the near future. Have a good evening.

6/10 พอใช้

Emily

The room feels dark and dingy. It might feel lighter and brighter if the wall wasn’t painted dark purple and there was light through the one window. Whomever they hired to paint should be replaced. There is paint splattered all over the floor and drops on the refrigerator. This is my first time in a La Quinta and it will definitely be my last. The neighbors got home around 2am and have been partying next door all night. It’s now 6:30am. I just want to get out of here.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Lilianna วันที่ 3 เม.ย. 2024
Good Evening Emily, thank you for leaving us review, we hope see you soon and give us another chance to make it a better stay next time, we are sorry you had a unpleasant stay, we will bring this to or mangers attention.

10/10 ดีเลิศ

Maribel

เดินทางเป็นกลุ่ม
The hotel was close to our event venue.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Maribel,Thank you for taking the time to give us a great comment, and glad we were the ones close to your event venue!Thank you again,

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super bien
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hola David,¡Gracias por tomarse el tiempo para brindarnos su reseña y nos alegra que haya tenido una excelente estadía! Gracias de nuevo

8/10 ดี

Shannon

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Customers are very rude when they get up in the morning they're talking loud standing by your door they don't know if you're asleep or up that's one thing it needs to be said please respect your neighbors while staying here other than that no problem
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hi Shannon,I must agree with you that some people really do not have common courtesy and I apologize for those that did not respect those around them!I am glad to hear that your stay with us was satisfactory other than the other guests. Thank you for your feedback!

4/10 แย่

Raul

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amber วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Fresno Yosemite. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay did not go as expected. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Jackie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the girl who checked us in was so sweet and very helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Staff วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for sharing with the front desk staff, glad to hear your check in experience was pleasant and accommodating.

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location to Selland arena.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Anthony,Thank you for sharing your feedback with our team. We are happy to hear that your stay was accommodating and the location was convenient. We hope to see you for any future bookings.

2/10 แย่มาก

Richard

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lily วันที่ 4 เม.ย. 2024
Good Afternoon Richard, thank you for leaving us a review, we would love to hear on why you stay was not a good stay, any feedback would be appreciated. hopefully to fulfill the next guest(s) stay or possibly a future stay you book with us again. Front Desk Agent Lilianna R. :)

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก lily วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hello Patricia, thank you for taking the time and leaving us a review, we hope to see you soon again. Front Desk Lilianna :)

10/10 ดีเลิศ

Li

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Location
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Li,Thank you for your feedback. We are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you for any future bookings!

6/10 พอใช้

Valerie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The toilet smelled like it hadn't been cleaned in weeks and the rooms were a little outdated. The noise coming from people walking and talking loudly in the halls at about 2:30 AM felt like they were right in the room with us. Though I will say that the front desk staff was pleasant and helpful during our stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Valerie,We are sorry to hear that you experienced these issues during your stay. I have shared your concerns with our Facilities Manager. We hope this does not impact any future bookings.

10/10 ดีเลิศ

Yovana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Yovana, Thank you for your feedback. I am happy to hear that your stay was a 10 out of 10. Have a great day!

2/10 แย่มาก

leonor

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No me regresaron mi depocito de 2 cuartos ke rente ke ablara al banco si eyos me los tenian ke devolver y no me fieron mis 200 dolares
การตอบกลับจาก Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Leonor,I have looked into your reservation, we did not take your deposit. It was released upon checkout. It was only authorized for 100. If you need help in regard to this, please contact us at 559-442-110 ext. 5. Thank you,

10/10 ดีเลิศ

Ramiro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Ramiro,Thank you for your feedback. I am happy to hear that you enjoyed your stay. Please come back and see us for any future bookings!

6/10 พอใช้

Nancy, Morro Bay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1st day for breakfast hot gravy was brought out but the biscuits were frozen. Within an hour there was no meat or eggs. 2nd day very early there were no meat or eggs. There was plenty of bread for toast and waffle mix. Only one coffee caraft that emptied quickly.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Nancy,We are sorry to hear that you did not enjoy breakfast. We hope this negative experience doesn't affect booking in the future! Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

MAYELA

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Staff วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for sharing for feedback with the front desk staff. We hope to see you again for future bookings.

2/10 แย่มาก

Fab

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
cockroaches
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Fab,I am sorry to hear that you experienced this issue during your stay. I will call our third-party pest control company and have this taken care of. Have a great day.

2/10 แย่มาก

Anthony

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Anthony,I am sorry to hear that you didn't enjoy your stay. I wish I had more information to try and fix whatever issues occurred. Have a nice day.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walkways and breeze way dirty.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear guest,We are sorry about the negative experience due to the walkways being dirty. We are constantly trying to combat this issue, due to the birds. Have a great day!

2/10 แย่มาก

Annie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Annie,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. I am unsure what issues you experienced, so we can correct them. Have a great day!