บริเวณภายนอก

รีวิว Capilano Forest Little House

3.5 out of 5
Capilano Forest Little House
4356 Capilano Rd, District of North Vancouver, BC

รีวิว

5.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 3 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 22 รีวิว" "

5.2/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

Arturo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

Helen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible Accommodation
It was a disgrace. Mould in the bathroom, old soap & hair in the bathroom. No cups to have a coffee. Couldn’t get the TV to work. The sheets were questionable. We paid for 2 nights but only stayed 1. It was over priced. We felt totally ripped off. This accommodation should not be part of Hotels.com
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

Rodney

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Location, Average Stay
Great location less than 10 min drive to Grouse Mtn - just needs some TLC and new mattresses
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Omer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Sherri

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Biggest dump ever!
Where does one start? The house and driveway were very dark and extremely hard to find. When I finally did find it there wasn’t anybody there. I had to call and wait for ten minutes before anyone showed up. When I was taken to my room it was a small, dark, dirty and dumpy. It looked like a crack shack! There were black hairs in the bed. There were spider webs everywhere and the leftovers from the spider! There was soap there that had been used by countless other people. The only glass was a filthy coffee cup left in the disgusting bathroom which had dead bugs and coffee stains on it. Big hint that this place is a dump is the big for sale sign on the front of the fence.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Sens, Vancouver

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean. Even spiders and spider webs. They need to clean these places.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was poorly managed and poorly maintained. We arrived and there was no one at the house, just an unlocked door to a suite that we didn’t rent. After haggling with, I assume the property manager, over the phone about getting the correct suite, we were given the door code to the correct suite. Unfortunately, the suite had not been cleaned since the previous users . The sheets had not been changed, the fridge was dirty, the floor was dirty and the entire suite smelled badly. We stayed one night, then booked a different hotel. We didn’t feel comfortable here or safe.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

D

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Quiet. Clean. Great location near Capilano. Comfortable bed. Fantastic shower. Uncomfortable layout. Not much cooking equipment. Worked very well for us for breakfast and sandwich prep.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very fissapointing, we dtove up and missed the driveway 3 times as the address was poorly marked. We rented the studio suite out back and we walked up through the gate and was a big spider web which we had to diminish The toom was okay but not well kept up. Base boards had cob webs and used souo and ised shampoo bottle left out for us. The walls were paper thin so you could clearly hear the other guests staying in the other suites and the bed was to k hatd..I do not reccomend.. Terrible experience.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly hotel owner. Nice kitchen fir cooking breakfast. Will come again.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The backyard is beautiful and the location but it could use some clean up
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 11 พ.ค. 2019
Thank you for review and looking for saying something for us to improve.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is excellent. Owner is very nice. Lenien are new and small good. Walk to suspension bridge and a trial park. Very good experience.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 เม.ย. 2019
Yes, we change the new bedding and smell (small) good! :)

2/10 แย่มาก

Jimmy, Kelowna, CA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very unhappy with this accommodation for a number of reasons. 1) It was very difficult to try contact the owners, the number provided by Expedia went to voicemail every time. It was only when i went to other websites where this property was listed, i found another phone number and email address. 2) I booked the family suite, very tiny! only two rooms and no living area. The details of the room says there is a tv and wasnt, no where to sit expect you room. which made for a very awkward stay. 3) Rooms were very unclean, floors not swept, shower had other peoples items (shampoo, conditioner and even a used bar of soap) the shower had hair around the drain (none of use had used it), kitchen had dishes in the drying rack (again we didn't use the kitchen) and it had what looked like mold growing on one of the walls. Just had a very unclean/ old feeling about the place, smelt very dusty and old. Needs a lot of work. 4) The design of the place was very awkward, the bathroom had no towel rack and didn't come with any hand towels, we got 4 towels for 5 people (booked for 5 people). Two of the lights in one room were strobing and could hear electrical noise coming from light switch. 5) Throughout our stay with had seen multiple people around the property going around the back of the house (There was a family staying in the other half of the property but it was not them). We also had someone looking through the window when my friend was inside. The owners were very nice.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 เม.ย. 2019
I am sorry to hear your comment: I am very dissatisfied with this accommodation for a variety of reasons. 1) It is very difficult to try to contact the owner. The number provided by Expedia will go to voicemail every time. I only found another phone number and email address when I went to other sites to list this property. Answer: Our English customer service is on annual leave from February 27th to April 5th, but she still tries to answer the phone. Maybe some areas she went to didn't have a phone signal when you called her 2) I booked a family suite, very small! There are only two rooms and no living area. The details of the room said there was a TV and no, no place to sit, look forward to your room. This makes for a very awkward stay. Answer: The living space is really small, so we set the price low. We have two rooms, which is difficult to find a cheap suite at the same price for a hotel that can accommodate 5 adults. We didn't say we have TV 3) The room is very unclean, the floor is not swept, the shower has other people's items (shampoo, conditioner, even used soap) shower hair around the hair (without using it), the kitchen has a dry dish shelf ( We no longer use the kitchen), it looks like a mold growing on one of the walls. It’s just a very unclean/old feeling for this place, it smells very dusty. Need to do a lot of work. Answer: You should take photos in time for this. We will strictly blame the person in charge of cleaning, but you only talk after leaving, we can't review it anymore. 4) The design of this place is very awkward. There is no towel rack in the bathroom. There is no hand towel. We have 5 towels for 5 people (booking 5 people). Two lights in one room are strobed and can be heard from the lamp. The electrical noise of the switch. Answer: We offer simple bathing equipment and towels, We are not five stars, we are only two.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the location and space is huge, however, the design of the space is very bad.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kim&Jordan วันที่ 14 มี.ค. 2019
Thank you for review. We just listed the place and don't have too much idea about the space. I will appreciate if you could send me some suggestion.