Room door did not open from the inside and I requested a deferent room after 20 minutes of my child being tuck in the room without the door being able to open from the inside or outside and I was denied a deferent room.
Joana
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 พ.ค. 2024
Hi Joana,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6
The stay here was horrible. Everyone comes out at night cussing each out all type of loud arrangements the maintenance/ housekeeping beats on your door like it’s a deaf or criminal in the room before check out. I had a lady cussed me out saying I was following her. Dont stay here!!!
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
8/10 ดี
Raymond
เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
19 ส.ค. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Close to fast food and stores
Raymond
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ส.ค. 2023
Hi Raymond,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
Everything worked out perfectly. Inexpensive. room was clean and staff was very hellpful and friendly. No complaints.
Brian
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 มิ.ย. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
Floor was dirty, found a sock under the bed, no microwave, old busted up furniture, door was leaky and rain came through the bottom of the door, along with the debris from outside. Horrible.
Blayne
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 23 พ.ค. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
We had no hot water in the room, the bathroom sink would not drain and the TV would not even turn on. The room smelled so bad of cigarette smoke we had to wash all our jackets after our stay. Disgusting!
Rodney
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มี.ค. 2023
Hi Rodney,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 มี.ค. 2023
Hi Daniel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 แย่มาก
Darrell
26 ก.พ. 2023
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Darrell
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 มี.ค. 2023
Hi Darrell,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
No internet, got a failing grade because I couldn’t do my homework
Teresa
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 มี.ค. 2023
Hi Teresa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
Shower doesn't work and neither does the heater. There is a terrible smell, and if I had someplace else to go I would have left. But this Ice Storm has all the rooms booked everywhere. Never coming back.
Kimberly
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 มี.ค. 2023
Hi Kimberly,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
Front desk was pleasant. Room was clean. Everything worked. Heat could have been warmer.
Bernadette
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 มี.ค. 2023
Hi Bernadette,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
Horrible stay. First room I was given smelled horrible. It smelled like a ton of lemon scented cleaner trying to cover pet odor and the TV did not work. The second room I was given did not have the horrible smell. The sink is clogged and does not drain. Front desk called to complain about me using the shower. The bed is so uncomfortable it felt like I was sleeping on the floor.
Nikki
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 ม.ค. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 พอใช้
Alberto
1 ม.ค. 2023
Alberto
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 ม.ค. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
You and them took my money i paid for a hotel room formy daughter and her children. The room and blood stains and was so dirty she couldnt have her kids sleep in. I tried talking with and them about a refund but nothing was done because of the it will be thw last time i use expedia.
Kaitlyn
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 1 ธ.ค. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi David,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
The air didn't work and the bed was flimsy and very uncomfortable. I ended up leaving an hour after i bought the room
Daniel
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi Daniel,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6
6/10 พอใช้
Sreenu
22 ส.ค. 2022
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Sreenu
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi Sreenu,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi Ian,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
8/10 ดี
Douglas
เดินทางเพื่อธุรกิจ
18 ส.ค. 2022
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good people
Douglas
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi Douglas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
All the drugees were around, ppl walking naked, didnt feel safe
Chaudhry Muhammad
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 ต.ค. 2022
Hi Chaudhry,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
Old and ran down. Someone was trying to get in my room at 3am.
Jason
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 5 ก.ค. 2022
Hi Jason,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Lilith
#Team6
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Xin,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Maz K.
#Team6
2/10 แย่มาก
Brittney
13 พ.ค. 2022
Brittney
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเพื่อธุรกิจ
4 พ.ค. 2022
ชื่นชอบ: ความสะอาด
It was fine
It was okay for us he price
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Traveler,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
the room was comfortable and clean the office was clean. few concerns were room has no phone in the room the front desk will have to relay any messages to the room.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Traveler,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
6/10 พอใช้
Richard
24 มี.ค. 2020
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ad hotel
Let's see the toilet leaked there was no fan in the bathroom and the service was not that good had to ask for clean towels just to get them it also had a real bad patch of job on all the walls
Richard
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Nancy วันที่ 16 เม.ย. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
Will not recommend to anyone. Property needs to be updated ASAP!!!
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Nancy วันที่ 16 เม.ย. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
4/10 แย่
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเพื่อธุรกิจ
12 มี.ค. 2020
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Floor and bed spread were gritty
bed leg was broken
shower head was loose and pointed to wall
internet wasnt strong enough to stream netflix
TV had static on all channels
Price was great, plenty warm, bathroom was clean
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Nancy วันที่ 16 เม.ย. 2020
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Nancy Y.
#Team6
The parking lot and the entire place looks run down. And uncomfortable pillows and the water pressure was just ok.
Jess
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Jess,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Maz K.
#Team6
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
25 ก.พ. 2020
The initial room I was in did not have heat and the key didn’t work!
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Traveler,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Maz K.
#Team6
10/10 ดีเลิศ
kourtney
เดินทางกับครอบครัว
23 ก.พ. 2020
ชื่นชอบ: ความสะอาด
kourtney
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Hi Kourtney ,
Thank you for the perfect rating!!
Maz K.
#Team6