ล็อบบี้

รีวิว แชงกรีล่า รีสอร์ท

4.5 out of 5
แชงกรีล่า รีสอร์ท
No. 1, Chicika Street, Jiantang Town, Deqin, Yunnan

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 23 จาก 39 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 7 จาก 39 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 39 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 39 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 39 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

10/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ai Sin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shangri-La Hotel in Shangri-La
This is a very premium Shangri-La experience in Shangri-La. Love the stay of this hotel. This hotel is also located at a strategic location.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Evelyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very pleasant stay because of the hotel staff
The amazing staff more than made up for the hotel’s aged look and feel. I really had a very comfortable and happy time staying in the hotel that could surely do with a makeover.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a 5 Star Hotel
I traveled around the world a lot and have stayed in many 5 stars hotel. This was not even closed to that.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Chenguang, Upland

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good quality and service
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
到香格里拉当然一定要入住香格里拉大酒店啦!! 果然五星级的酒店服务超棒,当初自己在订房的时候疏忽订到了吸烟房,当下打电话与酒店联系的时候麻烦他们帮我备注有更改成非吸烟房,结果入住当天才知道当天满房,所以帮我们升等到亲子的非吸烟房,而且房间还特地放了一个帐篷,小孩开心极了,晚上挑战自己一个人入睡成功,爸爸妈妈也难得一觉好眠。谢谢酒店的贴心
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

6/10 พอใช้

Veronica

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
尊敬的贵宾: 感谢您对香格里拉品牌的认可,真诚期待您再次选择香格里拉!扎西德勒

10/10 ดีเลิศ

JIE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
除了餐廳,都很好
來到香格里拉怎能不住一下香格里拉😂 總體來說,服務很好,特意安排了送機。 一進門就聞到了熟悉的味道,reception跟客房還是喜歡的感覺。可惜的是,本來想在去機場前在餐廳隨便吃點東西。結果點餐後幾乎一個小時中廚都還沒出餐,追問之下告知還要再等差不多一個小時。一怒之下,在酒店隔壁的蒼蠅小館28塊解決問題。
花200+要等兩個小時,花28僅僅15分鐘
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
尊敬的贵宾: 您好,香格里拉大酒店向您表示最诚挚的问候! 感谢您选择香格里拉大酒店作为出行的首选,并给予反馈。对于您此次入住期间的不愉快经历,我们深感抱歉。我们也希望您可以给酒店一个机会,接受我们的道歉。同时,酒店已将您所提到的问题反馈至相关部门,并持续监管,对员工进行相关培训以提供更优质的餐饮服务。我们始终致力于为客人提供更好的入住体验,一流的住宿环境与高品质服务是我们一直以来追求的目标。祝您生活愉快,扎西德勒!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Generally good
In general the hotel is good, location and staff especially. The two areas that require some sort of improvement are room air-conditioning and the quality of available food, especially breakfast, both very disappointing.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
Dear guest: thank you very much for your comments. We are very sorry not make you have a perfect experience. We believe that the next check in will be satisfied. The hotel staff are looking forward to your visit again!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good services and good location
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
Dear guest, It is glad to hear that you have enjoyed the stay with Shangri-La Hotel, Hopefully we will have the opportunity soon again to create another wonderful memories for you at Shangri-la hotel, We are looking forward to see you again soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
酒店地處獨克宗古城步行15分鐘內,藏式設計,雖然已經落成挺久了,維護得還是可以的。規模算是香格里拉市內最好的酒店了。房間大小適中,配免費飲用水,還有加濕器。不過隔音有待提高。早餐現在已經恢復自助式。性價比不錯!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
尊敬的贵宾: 您好,香格里拉大酒店向您表示最诚挚的问候! 感谢您选择香格里拉大酒店作为出行的首选。很高兴得知您对酒店的地理位置,餐厅和房间硬件感到满意,您所肯定的正是我们期望客人体验到的,让每一位宾客获得愉快的入住体验是我们的荣幸。期待您有机会再次光临香格里拉大酒店,扎西德勒!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome (and expensive) property. Staff was exceptionally helpful. Great property to stay on at least one trip to Shangri-La.
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
Distinguished guests: thank you for your interest in shangri-la brand recognition, sincerely look forward to you once again choose the shangri-la!

10/10 ดีเลิศ

Tadeusz

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Shangri-la Hotel วันที่ 8 ม.ค. 2020
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
环境和设施都不错
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 11 ก.ย. 2020
尊敬的贵宾: 您好,香格里拉大酒店向您表示最诚挚的问候! 感谢您选择香格里拉大酒店作为出行的首选。很高兴得知您对酒店的地理位置和房间硬件感到满意,您所肯定的正是我们期望客人体验到的,让每一位宾客获得愉快的入住体验是我们的荣幸。期待您有机会再次光临香格里拉大酒店,扎西德勒!

10/10 ดีเลิศ

Addison

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel, excellent food options and wonderful staff.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Service Manager วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

Tiong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Blanda วันที่ 12 ธ.ค. 2019
尊敬的客人: 您好,香格里拉大酒店向您表示最诚挚的问候! 感谢您选择香格里拉大酒店,并对我们做出评价。我们通过用心服务为您营造一段难忘的旅程,您的肯定和鼓励是我们不断进步的源泉,我们时刻准备着欢迎您的再次光临,相信一定会为您开启另一段印象深刻的完美邂逅。祝您生活愉快,扎西德勒!

10/10 ดีเลิศ

Sophia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Happy with our stay
Comfortable room, friendly staff. There is an oxygen room for guest who have high attitude sickness To rest. The Chinese restaurant serve nice food and with reasonable price. My husband was having high attitude sickness, the hotel staff was so nice to offer him porridge and milk to help him feel better.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Blanda วันที่ 4 ธ.ค. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

Philippe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful room
Highly recommend for a stay at Shangri-la. Great location and I would stay there again anytime.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 2 ก.ย. 2019
Dear guest, It is good to hear that you have enjoyed the stay with Shangri-La Hotel, Hopefully we will have the opportunity soon again to create another wonderful memories for you at Shangri-la hotel, We are looking forward to spoil you again soon.

4/10 แย่

Bo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房间破旧,不干净。 酒店中餐厅根本不配香格里拉酒店的大名,酒店里能吃饭的餐厅可以说没有。总而言之,不能以别的香格里拉酒店的形象来想象香格里拉的香格里拉酒店。 我的建议是,住过香格里拉酒店的最好不要入住香格里拉的香格里拉酒店,以免失望。
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 13 ส.ค. 2019
尊敬的宾客:感谢您将您的不愉快经历反映给我们,对于您所提及的客房卫生服务未能达到您的期望,我们深表歉意,您提出的意见,我们已作记录,诚然,这些出现在对客服务流程中的问题是难以让人接受的,同时它也不是您所期望的, 请相信我们将认真对待您的意见并采取措施予以纠正,将对员工加强培训以及增加更多的菜品以确保为客人提供更优质的服务,我们诚恳地希望您能将这次不愉快经历当成我们服务中偶尔出现的瑕疵, 重建您对香格里拉酒店的信心,如果您将来有机会再次光临香格里拉酒店,敬请与我联系,届时我们定将提前为您安排好。扎西德勒!

6/10 พอใช้

Evelyn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 8 มิ.ย. 2019
尊敬的宾客:非常感谢您的点评,您的意见会让我们做的更好,我们会改进服务质量,增加菜品种类,热忱期待您的再次光临,扎西德勒!

8/10 ดี

Pui Sin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
十分滿意
在香格里拉住香格里拉酒店感覺特別親切。除了餐飲有點失望其他都很滿意,以為有香宮中餐可以滿足我們但只有個有點失望的自助餐。遺忘了充電寶在酒店,他們安排寄回。值得一贊。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 13 มิ.ย. 2019
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您入住香格里拉大酒店,您的满意就是对我们工作最好的肯定与激励,我们致力于为您提供亲切周到的入住体验,真诚期待您的再次光临!扎西德勒!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It is so comfortable to stay there and the breakfast is very delicious.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

WENG SOON

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 13 มิ.ย. 2019
尊敬的宾客,感谢下榻香格里拉大酒店。我们致力于用体贴的服务为客人营造温馨之家的入住感受,期待您的下次莅临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic property, as to be expected of a Shang. Comfortable room, knowledgeable and friendly staff, and great breakfast spread. Nothing to complain about. You pay for what you get, no unpleasant surprise and this is certainly well within our expectation. We wandered around the hotel vicinity, within 5 mins walk, discovered a local market around the corner that is truly fascinating, If you have 1 hour to spare, worth exploring!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก sldq วันที่ 17 เม.ย. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

Chiao Chiao

Shangri-la lived up to its name.
We had a really wonderful stay. The hotel is mmaculately clean and beautiful. The staff were really helpful and efficient.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Eileen วันที่ 13 ก.ย. 2018
Dear guest, Thank you for staying at Shangri-La Hotel, and sharing the feedback with us. We are delight that you satisfied with your stay, and give us a full score. Look forward to turning your next memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Well maintained hotel in a good location
Good location and short walk to the old town. Room was clean and well maintained. It was also a nice touch that the room came with a humidifier as the air was rather dry in Shangri-La. Service was good except during breakfast when we had to try a few times to get the staff attention as they were all busy clearing tables (possibly rushing for lunch prep since we were down for breakfast later).
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Shangri-la วันที่ 10 ก.ค. 2018
Dear guests, Hello! Thank you very much for staying at the Shangri-La hotel. Your satisfaction is the best affirmation and encouragement for our work. We are committed to providing you with a friendly and considerate experience, and sincerely look forward to your visit again!

10/10 ดีเลิศ

WONG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Shangri-la วันที่ 10 ก.ค. 2018
Dear guests, Hello! Thank you very much for staying at the Shangri-La hotel. Your satisfaction is the best affirmation and encouragement for our work. We are committed to providing you with a friendly and considerate experience, and sincerely look forward to your visit again!

8/10 ดี

Emily

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017
尊敬的宾客:欢迎回家。非常感谢您能选择恬居作为您在香格里拉的居停首选;也非常感谢您能与我们分享您的入住体验。恬居是香格里拉酒店集团旗下酒店,酒店秉承香格里拉亲如家人的服务理念为宾客提供宾至如归的服务,我们真诚期待您的下次光临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
舒适的酒店
酒店客房紧张,给免费升级了套房。房间布局很合理,床品舒适。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017
尊敬的宾客:欢迎回家。非常感谢您能选择恬居作为您在香格里拉的居停首选;也非常感谢您能与我们分享您的入住体验。恬居是香格里拉酒店集团旗下酒店,酒店秉承香格里拉亲如家人的服务理念为宾客提供宾至如归的服务,我们真诚期待您的下次光临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
best hotel in Shangrila
I believe it's the best hotel in Shangrila. The service is good, hotel is very beautiful, room is very good, clean. You won't find other hotel like Hylandia in Shangrila
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017
Dear Value guest, Welcome home. Thank you stay at Shangri-la the Shangri-La's Shangri-La hotel. We are glad to know that you have a wonderful experience at Shangri-La. We are looking forward to seeing you soon at Shangri-La.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not the usual Shangrila!
Hotel is pretty big n nicely renovated but very short of staff, walked into hotel with no bell captain service, only one staff manning reception desk
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก Eileen วันที่ 13 ก.ย. 2018
Dear guest, Thank you for providing feedback on your stay. I was very delighted that our colleague was able to deliver to your expectations. Welcome you back in the nearest future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
CP值高
尊敬的宾客:欢迎回家。非常感谢您能选择恬居作为您在香格里拉的居停首选;也非常感谢您能与我们分享您的入住体验;恬居是香格里拉酒店集团旗下酒店,酒店秉承香格里拉亲如家人的服务理念为宾客提供宾至如归的服务,我们真诚期待您的下次光临。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
景觀不錯
飯店景觀不錯
尊敬的宾客:欢迎回家。非常感谢您能选择恬居作为您在香格里拉的居停首选;也非常感谢您能与我们分享您的入住体验;恬居是香格里拉酒店集团旗下酒店,酒店秉承香格里拉亲如家人的服务理念为宾客提供宾至如归的服务,我们真诚期待您的下次光临。

4/10 แย่

WILLIAM, TAIPEI

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
就是一間普通的酒店。
飯店服務人員冷淡,沒有porter 在大門迎接入住。 感覺就是一間普通得的商務酒店,沒有達到香格里拉酒店的標準
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 14 ก.พ. 2017
尊敬的賓客, 感謝您選擇入住我們的家─恬居•雲南香格里拉,並將您的入住感受及時反饋給我們。 謝謝您對我們的支持和意見,對於您這次在本店的不愉快經驗向您致以最誠摯的歉意,我已把您的意見分享給我們的團隊,並對您的評論作出調查,有關於您的用車安排,是酒店的一個外包旅行社負責,雖然他們是我們的合作伙伴,我們對他們也有嚴謹的服務標準和要求,他們都以合法形式經營,包括所有的酒店用車都已購買全額保險,閣下提到沒有掛上車牌的車是旅行社才剛買的新車Toyota PRADO越野车,所以車牌還沒有掛上,但車上放有已註冊的臨時車牌,並不是黑車,也許大家在溝通上產生了誤會,我們已把您的意見分享給旅行社,要求他們加強員工的溝通培訓,主動跟賓客解釋清楚,避免再次發生同樣的誤會。 我們作為一個國際品牌的酒店,熱情好客的服務也是我們的服務宗旨,也正是您的評論,讓我們看到了服務質量上的疏漏,再次謝謝您的意見,我們馬上在員工的培訓上強調和作出更有效的培訓計劃,我們也會對再次檢查酒店的食品質量,以給予您和賓客更愉悅的入住體驗。 我們再次感謝您給我們的寶貴意見,令我們可以重新審閱我們的服務,改善不足之處,提供更加人性化的服務。繼續努力追求完美為您們提供更好的服務和體驗。我們衷心期待您的再次光臨。如有進一步的意見和問題,歡迎和我們聯繫。

8/10 ดี

HEEGOL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
깨끗한 시설 친절한 직원
깨끗한 시설 친절한 직원
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.พ. 2017
Dear Value Guest, Well come home. Thank you for your tanking your time to share with us your stay experience. Next time when you come back, we hope to provide you a comfortable stay. Thank you again for stay with us at Hylandia by Shangri-La. Best regards,

8/10 ดี

Svend Erik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stayed for 9 days working on a project. The hotel is very good, comfortable bed and room as well as very friendly staff. Only problem is that there is a lot of noice in the restaturant from technical installations. Also the music I did not like.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.พ. 2017
Dear Value Guest, Well come home. Thank you for your tanking your time to share with us your stay experience. We sincerely feel sorry that the noise bother you. Next time when you come back, we hope to provide you a more comfortable stay since the noise had gone. Thank you again for stay with us at Hylandia by Shangri-La. Best regards,

6/10 พอใช้

XIAOMENG

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
最差的香格里拉酒店
寒冷的房间和大堂,多次沟通仅给把空调温度上调几个小时又恢复冷风,客房送餐结账时拒绝提供详单并指责客人没有提前索要。愚蠢的工作人员,恶略的服务态度,严重与品牌不符,住过最差的香格里拉酒店。
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2016
尊敬的宾客:欢迎回家。非常感谢您能在百忙之中与我们分享您的入住体验。我们感到非常的抱歉,没能让您有个愉快的旅途,针对餐饮服务的反馈我们已经传达酒店管理层,相关的调查以及后续跟进会及时处理。再次感谢您的点评,我们真诚的期待您的下次光临。

2/10 แย่มาก

seiki, 広島県内

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
一体どうなっているのか?
予約をして行ったが、予約が入って無いと言われて頭が真っ白になりました。
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2017
Dear Value Guest, Well come home. Thank you for taking your time to share with us your stay experience. Looking forward to well come back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Tang Chun Sing, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shangri-la in Shangri-la.
Checked in and out fast and seamless. Friendly and courteous staff. The decorations and designs of the hotel unique and befitting of the region it is located. The heating facility in the room brought much comfort in this cold region. Complimentary breakfast though had limited choice was quite good and delicious. Plentiful surrounding amenities and quite easy to hail a taxi to area of interest.
การตอบกลับจาก Communication Manager Michelle วันที่ 2 พ.ย. 2016
Dear Value Guest: Thank you for staying with us at Hylandia by Shangri-la. We are glad to know that you enjoy the decorations and designs of the hotel; also happy to know that you like the room. Refer to the comments for our breakfast, we would pass it to our management team. Thank you again for satying with us and sharing with us all of above comments. We sincerely hope to seeing you soon in the near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
enjoyable stay at Shangrila hotel in Shangrila
We stayed at Hylandia for 2 days in Jan and enjoyed our stay there very much. A cosy and comfortable stay at hotel matters a lot at high altitude and freezing weather and Hylandia has definitely exceeded our expectation. I love the artistic decoration throughout every corner of the hotel including the lobby, lounge, corridor and interior design of the hotel room. The buffet meal and hotpot dinner being served in the hotel was great and being offered at a very reasonable price. Our departing flight from Diqing was in late evening and the hotel kindly accommodated a late checkout and offered free transfer to the airport. Would definitely recommend Hylandia if anyone want to stay in the Shangrila downtown area where it is close to the DuKeZong ancient town and Songzanlin temple (around 15 min car ride).
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2016
Dear Value Guest: Thank you for staying with us at Hylandia by Shangri-la. We are glad to know that you enjoy the decorations and designs of the hotel; also happy to know that you like weather and the restaurant.Thank you again for staying with us and sharing with us all of above comments. We sincerely hope to seeing you soon in the near future.