ล็อบบี้

รีวิว อุดมัน พันชศิลา พาร์ค บาย เฟิร์นส์ แอนด์ เพทาลส์

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 65 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 71 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 19 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 11 จาก 175 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 175 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Mohit

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom & AC conditions needs to be improvised
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel although seen better days. Fitness room could do with a complete set of dumbbells plus a foam roller. Hauz Katz is great for running.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Mr Paul, Greetings from The Udman Hotel - Panchshila Park !Thank you for your valuable feedback! We appreciate your kind words about our hotel and your suggestions regarding the fitness room equipment. We will definitely look into adding a complete set of dumbbells and a foam roller. We're glad to hear you enjoyed running in Hauz Katz. Hope to welcome you back soon!Best Regards,Amit VermaGeneral ManagerUdman Panchshila by Ferns N Petals, South DelhiMobile : +91 -9560431113/ 9811076658E-mail: amit.v@fnpweddings.com

8/10 ดี

Vikram veer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Poushali, Kendall park

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Poushali,Thanks for sharing your feedback 10/10 rating. We hope you have enjoyed our services & hospitality.We are honored by your feedback and we look forward welcoming you again.Thank You.

10/10 ดีเลิศ

Mohammad Faisal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing! Would definitely recommend to everyone
Absolutely amazing experience. Location was great. Peaceful and calm. Clean rooms. Excellent and efficient service. Everyone was very friendly and helpful. The breakfast was amazing! Tasted like home made food.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Mohammad,Thank you for your absolutely amazing feedback! We're thrilled to hear that you had a peaceful and calm experience at Udman Panchshila by Ferns N Petals. Our team takes pride in providing excellent and efficient service, and it's great to know that everyone was friendly and helpful. We're delighted that you enjoyed the breakfast as well, which is prepared with love and tastes just like homemade food. We hope to welcome you back soon for another amazing experience!Regards,General ManagerUdman Panchshila by Ferns N Petals, South Delhi

6/10 พอใช้

Urmila

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 25 ต.ค. 2023
Dear Urmila,Thanks for sharing your feedback and your experience rating with us.We strive hard to exceed guest's expectation high and we look forward welcoming you.Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Checkin was very easy and everyone was pleasant and accommodating.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Stephanie,Thank you for sharing your positive experience during check-in! We're glad to hear that it was easy and our team was pleasant and accommodating. We hope you had a great stay with us.Regards,General ManagerUdman Panchshila by Ferns N Petals, South Delhi

6/10 พอใช้

Seema

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Pleasant but needs infrastructure upgrades. No hot water, old a/c system, computers were down so I never got an itemized folio when I checked out and paid and staff never sent it later despite assuring me they would. I’ve stayed at this property for over a decade (since when it was the Visaya), but it is past it’s prime
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Umesh Kumar - Guest Service Manager - Udman วันที่ 17 ก.ค. 2023
Dear Seema,Thank you for taking the time to give us your valuable feedback 3/5 rating subsequent to your recent stay at our hotel.On behalf of our entire staff at Udman by Ferns N Petals, we sincerely apologize for your experience with us.We have taken up your feedback and we appreciate your feedback and will certainly use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Due to sudden unknown unexpected breakdown, our system was crash and so we were not able to provide the itemized folio. The same was rectified following days and We have sent all pending guest's Invoice. If you still not received it, please do let us know.We look forward to your kind understanding and to be our guest as always you have been over a decade, yet another opportunity of being of service to you.Assuring you of our best attention and personalized services at all times.Warm Regards,

8/10 ดี

Claudy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Umesh Kumar - Guest Service Manager - Udman วันที่ 17 ก.ค. 2023
Dear Claudy,Thank you so much for your valued feedback.We are glad to see that you have enjoyed our hospitality and we look forward welcoming you.Thank you.

8/10 ดี

Catherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff greeted us very nicely, allowed us to check in early. The room was clean and up to quality standards.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Udman by Ferns N Petals - Management วันที่ 17 ก.พ. 2023
Dear Catherine,Greetings from Udman by Ferns N Petals!!!Thank you for your valuable feedback 4/5 rating and encouraging words. We are delighted to see that you had a comfortable stay experience at our Hotel.Your compliments & experience with us have been conveyed to the entire Team and will certainly motivate us to strive for further excellence.On behalf of our entire Udman by Ferns N Petals Team, we thank you for your patronage.Assuring you of our best attention and personalized services at all times.Warm Regards,ManagementUdman by Ferns N PetalsPanchshila Park, South Delhi

4/10 แย่

Pawan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overpriced hotel. Even the upgraded options were not upto the mark. Not worth the money spent
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Udman by Ferns N Petals - Management วันที่ 12 ก.พ. 2023
Dear Pawan,Thank you for taking the time to give us your valuable feedback 2/5 rating subsequent to your recent stay at our hotel.On behalf of our entire staff at Udman by Ferns N Petals, we sincerely apologize for your experience with us.We have taken up your feedback and we appreciate your feedback and will certainly use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.We look forward to your kind understanding and yet another opportunity of being of service to you.Assuring you of our best attention and personalized services at all times.Warm RegardsManagementUdman by Ferns N PetalsPanchshila Park, South Delhi

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only stayed one night, but we had a great stay. Staff was very friendly and helpful. Room was clean and had what we needed. Only thing was our particular room didn't have great ventilation so the steam from the shower stayed in the entire room.
การตอบกลับจาก Udman by Ferns N Petals - Revenue Manager วันที่ 6 ม.ค. 2023
Dear Jennifer,Thank you for your valued feedback.We have taken your point in consideration.We look forward welcoming you again.

2/10 แย่มาก

mira

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Udman by Ferns N Petals - Revenue Manager วันที่ 6 ม.ค. 2023
Dear Mira,Thank you for taking the time to give us your valuable feedback 1/5 rating subsequent to your recent stay at our hotel.On behalf of our entire staff at Udman by Ferns N Petals, we sincerely apologize for your experience with us.We have taken up your feedback and we appreciate your feedback and will certainly use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.We look forward to your kind understanding and yet another opportunity of being of service to you.Assuring you of our best attention and personalized services at all times.Warm Regards,

8/10 ดี

Manav

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really nice staff and clean hotel. We had a great stay.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Udman วันที่ 14 พ.ย. 2022
Dear Guest,Thank you very much for the very positive comments on your stay with us and we are happy to learn that you found our services excellent which is extremely satisfying for us.We are very proud of our professional staff and constantly ensure that their personalized service makes the stay of our guests a memorable one.Thank you again for taking the time to write this review as your feedback is very important to us. Looking forward to welcoming back to Udman by Ferns N PetalsBest Regards,Team Udman by Ferns N Petals.

10/10 ดีเลิศ

Vanshika

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Rubén, Morelia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Un hotel limpio y tranquilo en Delhi, el personal amable y dispuesto a ayudar. Detalles menores como la tarjeta de la puerta que a veces fallaba o el wifi que tardó en conectarse pero finalmente pude acceder, sin costo. Buena opción.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

AT, Riyadh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great, clean, classy hotel with friendly service.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

SAMIRA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Five Stars for The Visaya
My husband and I were very impressed by the outstanding and super- responsive smiling service, comfort, cleanliness and the beautiful interiors at The Visaya (which is right next to Panchsheel Club). Despite the chaotic and maddening traffic in South Delhi, The Visaya was an oasis of calm and tranquility. The breakfast was good and varied, the guest rooms and washrooms well designed and beautiful. All in all a very comfortable stay. We would highly recommend it to visitors from anywhere in the world. M’s. S.Lall
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Nick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel for good price
They were very accommodating with a late check out. The rooms were clean and spacious.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a nice stay.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personel très à l'écoute et très efficace Propre, calme, proche de l'aéroport
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service. Pleasant decorations. Nice rooms. excelent retaurant
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ROOM WAS SPECIOUS , REALLY HAPPY TO CHOOSE THIS HOTEL
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good boutique hotel , very good staff , and good breakfast
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It’s not as nice as in the picture but good enough. Room service was very good. The internet is literally not working and u have to pay for it. Bath is clean but old. Breakfast are the basics. AC is working perfectly not loud at all. Bath door is not really closable or lets say there could be basically no door would be the same. Water boiler was kinda broken. Fridge was spacious. Room itself is big
เข้าพัก 11 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for your valued feedback.We hope you have enjoyed our hospitality and we look forward welcoming you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for your valued feedback.We hope you have enjoyed our hospitality and we look forward welcoming you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good and friendly staff, nice foods, good location.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for your valued feedback.We hope you have enjoyed our hospitality and we look forward welcoming you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for your valued feedback.We hope you have enjoyed our hospitality and we look forward welcoming you.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The 2nd stay has been 3 years. All rooms becomes no smoking room, so we feel very useless. All the team looks like lazy, please keep clean up the table of restaurant. But taste of foods are very good, it makes me confuse.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the change to no smoking rooms. We understand that this may not have met your expectations. We appreciate your suggestion to ensure the restaurant tables are consistently cleaned and we will address this with our team. We're glad to hear that you enjoyed the taste of the food. Your feedback is valuable to us and helps us improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Regards,General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
最寄駅であるHauz Khas駅は、イエローラインとマゼンタラインと乗り換えられる駅です。何番出口か忘れましたが、出口から人通りの比較的多い通りをまっすぐ歩けば着きますので、1泊目にはいいのではないでしょうか。レストランの朝食が特に素敵です。部屋は、テレビの使い方がよくわかりませんが、快適な部類に入ると思います。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for your valued feedback.We hope you have enjoyed our hospitality & services, we look forward welcoming you again.

6/10 พอใช้

sugandha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
4 star boutique with 3 star service.
The hotel is very fresh and clean, beautiful interior with good rooms.however the food is horrible and the service of their restaurant is also very poor. I have always given this feedback to their management in the past and also in this trip. However I see no improvement. Also the bathroom of the rooms are also not well maintained. So the next time I visit delhi, I will be having second thoughts of if I should stay at this hotel or choose another property.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location, decent service
Decent but not particularly nice stay. Not 4 star quality. Place is a little cold and staff doesn't seek service-oriented (with exception of the terrific housekeeper - he was excellent). Bathrooms need updating but room is otherwise nice.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing Hotel. It’s clean, comfortable and beautiful. The staff is also great. We had a great experience at The Visaya
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for your amazing review! We're thrilled to hear that you found our hotel clean, comfortable, and beautiful. Our staff takes pride in providing excellent service. We're delighted that you had a great experience at The Visaya. We look forward to welcoming you back soon!Regards,General ManagerUdman Panchshila by Ferns N Petals, South Delhi

4/10 แย่

Hiroki

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
朝食のバリエーションが変わらない。部屋がくさい
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff
The hotel's staff was very nice and attentive.
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มิ.ย. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya and we appreciate your time taken to share your experience regarding your recent stay with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. It it is our pleasure to know that you enjoyed your accommodations. We are glad to know that you liked our hospitality and services. We aim to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Thank you for writing to us and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm Regards General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall good experience, nice location and friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มิ.ย. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya. I glad to hear that you enjoyed your stay with us. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. It is our pleasure to know that you enjoyed our rooms, services. Thanks for recommending our hotel to other travellers. We appreciate your feedback and look forward to welcome you real soon. Warm Regards General Manager

4/10 แย่

A, Omaha, Nebraska

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There were several problems
We would not recommend staying here. The room was in slight disrepair, the air units were dirty, the shower door did not open completely, the door to the balcony did not lock, they "washed" our laundry and it returned smelly, and service to the room was slow or would sometimes forget. A few very nice guys at the front desk, but just as many unhelpful ones.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก Udman Panchshila Park by Ferns N Petals วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We appreciate your specific concerns regarding the room condition, air units, shower door, balcony lock, laundry service, and room service. We take these matters seriously and will address them with our team to ensure improvements are made. We also appreciate your positive mention of the friendly staff at the front desk. Your comments help us to improve our services, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Regards,General ManagerUdman Panchshila by Ferns N Petals, South Delhi

8/10 ดี

Jasmine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya and we appreciate your time taken to share your experience regarding your recent stay with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. It it is our pleasure to know that you enjoyed your accommodations. We are glad to know that you liked our hospitality and services. We aim to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Thank you for writing to us and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm Regards General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 มี.ค. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya at taking your valuable time to share your feedback regarding your stay with us. We appreciate your positive ratings. It is our pleasure to know that you were satisfied by the overall experience of your stay with us. We aim to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Thank you for writing to us and we look forward to welcome you real soon. Warm Regards General Manager

10/10 ดีเลิศ

Bel, Dubai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel with beautiful style
Spacious room, beautiful decoration. Could serve coffee at breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 ก.พ. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya and taking time to share your experience regarding the same. It is our pleasure to know that you appreciate the rooms and hotel's decor. We are glad to know that you enjoyed our hospitality and services. At The Visaya, we always strive to exceed guest expectations and our guest’s appreciation is our biggest reward. We look forward to welcoming you back for a memorable experience. Warm Regards General Manager

6/10 พอใช้

Matilde, Guatemala

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice hotel but small rooms
This is a small hotel with clean rooms. The staff was friendly and the breakfast was good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2018
Dear Guest, We appreciate your time taken to share your valuable feedback. It is our pleasure to know that you were satisfied by the overall experience of your stay. It is our constant effort to provide our guests with the highest levels of comfort & quality service to ensure a memorable experience. Our staff members always strive to provide best services to our guests to ensure a comfortable stay. Your feedback encourages us to pledge ourselves to better guest experience & services. At Visaya, we believe in building a strong and long-term relationship with our guests. Thank you for your feedback and we look forward to welcome you real soon. Warm Regards General Manager

10/10 ดีเลิศ

KEVIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
GREAT BOUTIQUE STAY
Well maintained Boutique Hotel. Excellent room and reception service. Food was average from the Hotel, however good buffett breakfast available. Would definitely recommend this to anyone looking for a peaceful stay. Room was quite big in size.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya. I glad to hear that you enjoyed your stay with us. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. It is our pleasure to know that you enjoyed our rooms, services and buffet breakfast. Thanks for recommending our hotel to other travellers. We appreciate your feedback and look forward to welcome you real soon. Warm Regards General Manager

4/10 แย่

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Will not stay here again!
Would not recommend!! We stayed at The Visaya a total of six nights on two separate occasions during a trip to Delhi. In addition, we had booked two other rooms for one night for friends. During the second week, we were awakened around 2:00 in the morning coughing and choking. My wife ended up in the bathroom throwing up. Next the room filled completely with smoke so I instructed my wife and daughter to evacuate the room immediately. My wife ended up in the lobby of the hotel in her nightgown. The night manager went up to our room and concluded the problem was that they were fumigating an adjoining room for mosquitoes and whatever was being used came into our room through the ventilation system. We contemplated finding other accommodations nearby but the night manager was adamant in convincing us to not leave the property in the middle of the night. We ended up being moved to a room in another part of the hotel but our night's sleep was ruined. When it came time to check out, we asked for the name of the material that we were subjected to (in the event of future complications) and were provided the name after numerous requests. In addition, we asked for one free night (out of six) for the issues we encountered. After numerous requests, phone calls and frustrations the only accommodation was a discount of 10%. Having no other alternative, we paid the bill and advised the management of our total frustration.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 ม.ค. 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking out time to comment on your stay as it is evident from your feedback that we were unable to meet your expectations. At the very outset please accept our apologies for not meeting your expectations and we would like to assure you that corrective action is put in place to avoid any inconvenience in future. Your areas of concerns are shared with the management and necessary steps are already put in place. It is feedback like yours that ensures that we continually improve our standards and services. At Visaya we always strive to build a strong and long-term relationship with our guests and we look forward to welcoming you back for a memorable experience. I would like to assure you will experience the difference on your next visit. Warm Regards General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Location in South Delhi
This small "boutique" hotel in Pancheel Park is well suited for those needing to access South Delhi. I was attending a conference in Vasant Kunj so good location and acceptable rate. Stayed here before 5 years ago so decided to use it again, the bathrooms are starting to look a little shabby, attention to detail in cleaning could be improved. No bathmat in bathroom on first night not a big deal. the calcium build up around the taps needs to be addresses and mould in the shower.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 พ.ย. 2017
Dear Guest, We thank you for taking out your valuable time to send us your feedback regarding your recent stay at The Visaya. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. Our staff members always strive to meet the needs of the guests and exceed expectations in the services rendered. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to The Visaya. Warm Regards, General Manager

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel & Great Value
We arrives at the Visaya and bellman was helpful and check-in was easy. Room and bed were comfortable and bath was nice but a little dark. Fridge in room and close to meetings. Room was clean and bellman was kind to store our bags because of a later flight departure. Breakfast was nice but somewhat simple. Nice patio to dine on outdoors.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear Guest, Thank you for staying at The Visaya and we appreciate your time taken to share your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed our hospitality and services. We at The Visaya are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. Your feedback is important to us as it is our constant endeavour to improve ourselves. We would like to thank you once again for your positive feedback and look forward to welcome you real soon. Warm Regards General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was very nice . The staff and service was very good, great location.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2017
Dear Guest, We are delighted to read your review and thanks for taking time to share your experience at The Visaya. Our staff members take their roles very seriously and provide that quality customer service, that our guests expect. It is such a pleasure to learn that you enjoyed our hospitality and hotel facilities. We would like to thank you once again for your positive comments and look forward to welcoming you back again. Warm Regards General Manager

8/10 ดี

inah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
방이 조용하구 편안했습니다
가격대비 괜찮았습니다
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us and also taking time to share your experience. We are delighted to know that you were satisfied with overall experience of stay with us.Feedback like yours enables us to continuously improve our services and perform better . We look forward to the opportunity of welcoming you back at The Visaya . Warm Regards General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
Dear Guest, We thank you for your kind words and the time you took to share them with us. It is our constant endeavor to provide our guests with the highest levels of comfort & quality service to ensure a memorable experience. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. Our staff members take their roles very seriously and provide that quality customer service, that our guests expect. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to The Visaya.

8/10 ดี

Jay Patel, England

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel in south delhi.
We had a superb stay at this hotel. Great experience. Just one thing that let us down! the air conditioning system kept playing up. We had to call the engineer twice to get it resolved. This didn't bother us too much as the engineer was quick at service. The room service was great and the staff very professional.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 ก.ค. 2017
Dear Guest, Thank you for sharing your review. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. Your positive comments are a source of motivation for the team. We value your patronage and look forward to welcoming you back again.