บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมเรย์

3.5 out of 5
โรงแรมเรย์
515 หมู่ 8 อ.เมือง, บุรีรัมย์

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 22 จาก 63 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 28 จาก 63 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 9 จาก 63 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 63 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 63 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Joy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องพักกว้าง สะอาด อาหารเช้ามีให้เลือกหลากหลาย มีสระว่ายน้ำ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 พ.ค. 2019
Dear Joy, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We appreciate your positive feedback and positive comments. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Rattanaporn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บรรยากาศท้องทุ่งนา
มาอยู่โรงแรมนี้เป็นครั้งที่2แล้ว ครั้งนี้มา2อาทิตย์ ห้องพักสะอาด บรรยากาศหลังโรงแรมเป็นทุ่งนา มีวัวมีแต่ไม่ส่งเสียงรบกวน มีนกมีบรรยากาศท้องทุ่ง ชอบมากๆค่ะ พนักงานน่ารัก
เข้าพัก 13 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 9 ก.พ. 2019
Dear Rattanaporn, We are truly happy to receive generous comments like this from our guests and appreciate your rating. Comments like this will motivate our staff and keep the hotel to its proper standards. We would like to thank you again for choosing our hotel as your accommodation and taking your time to give us a review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel

8/10 ดี

phenchan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ก้ดีนะ ชอบสระว่ายน้ำ ที่นอนนอนสบาย แต่เวลาพักผ่อนน้อยไปหน่อยเนื่องจากเที่ยวบินบังคับ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Phenchan, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray hotel

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมม่ะมีลิฟท์ ใครมีกระเป๋าหนัก ขึ้นลงลำบาก อาหารเช้าไม่พอกับผู่เข้าพัก
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear guest, We apologize that our service did not satisfy your expectations. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with our business. Your happiness is our number one priority and we admit what fell short in your mentioned areas and will work hard to improve what needs to be done.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมเข้าไปลึกจากซอยพอสมควร กลางคืนค่อนข้างมืดมาก
อุปกรณ์ในห้อง บางอย่างไม่สมบูรณ์ และติดตั้งไม่ได้ระดับ อาหารเช้าไม่มีการจัดการอาหารให้เหมาะสมกับจำนวนผู้เข้าพัก ใครที่ลงมาช้าอาหารจะหมด และจะเติมช้ามาก จนต้องไปกินขนมปังแทนข้าว
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear guest, Thank you very much for your valuable feedback. We wish you had a better experience at Ray Hotel and hope that you accept our sincere apologies. Your feedback is what we learn from and we do understand the points you made to improve our services and hotel as a whole. We admit what fell short in your mentioned areas and will work hard to improve what needs to be done. Sincerest apologies and kindest regards, Ray hotel

8/10 ดี

Nattpong

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray hotel

8/10 ดี

Philipp

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Robert

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Nalin

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Derek

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

tommy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

birute

เข้าพัก 8 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก ณิชนันท์ วันที่ 22 พ.ค. 2023
Dear birute,Thank you again for always giving us a generous rating and choosing Ray hotel as accommodation while staying in Buriram. We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future, as we always do. Kind regards, Ray hote

10/10 ดีเลิศ

Darryl

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก ณิชนันท์ วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear Darryl, Thank you again for always giving us a generous rating and choosing Ray hotel as accommodation while staying in Buriram. We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future, as we always do. Kind regards, Ray hote

10/10 ดีเลิศ

Luke

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and neat
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Linn

เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Niklas

เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Derek

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth a stay
Lovely hotel great service and very clean. Check in very easy and helpful. Food is lovely (not the cheapest) but to be expected in a hotel. No complaints everything as expected
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

6/10 พอใช้

Siegfried

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Einfaches Hotel in Buriram
Wer ein einfaches aber trotzdem gutes Hotel in Buriram sucht, ist hier richtig. Die Zimmer sind einfach aber gut. Das thailändische Essen war gut.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Derek

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Kim

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Brilliant
A very pleasant stay with very helpful and polite staff
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
It was only a one night stay but I have used this hotel before and I was very happy with the hotel so I was very happy to stay again and it lived up to all expectations
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Magnus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 13 มี.ค. 2020
Dear Magnus, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Malin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Malin On, Thank you again for always giving us a generous rating and choosing Ray hotel as accommodation while staying in Buriram. We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future, as we always do. Kind regards, Ray hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel!
The Ray Hotel was a nice place to hang out and lounge during down time on our trip through Buriram. The breakfast was great, pool lovely, and enough workout equipment to get a good workout in!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 19 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Ray Hotel and for taking the time to give us valuable feedback. we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Gary, Pattaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good value hotel with friendly staff Only 5 minutes by car for centre
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 22 ส.ค. 2019
Dear Gary, We appreciate your positive feedback about our hotel and thank you for your overall review. We do take pride in catering to our guests needs the best way we can and make sure that standards are met during your stay. We are delighted to know that you enjoyed our services during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray Hotel

10/10 ดีเลิศ

Jyrki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ystävällinen palvelu
Mukava ja siisti hotelli, varsin hyvä ravintola, kävelymatkan päässä keskustasta.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 19 มิ.ย. 2019
Dear Ystävällinen palvelu, We appreciate your positive feedback about our hotel and thank you for your overall review and 10/10 rating. We do try our best to make our guests have a wonderful experience during our thier stay and we are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray Hotel

8/10 ดี

anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
No coffee making in room disappointing.
The hotel is good also the food but i feel myself adding coffee making facilities in room would make the customer happier.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 พ.ค. 2019
Dear Anthony, We are truly happy to receive generous comments like this from our guests and appreciate your rating. We do understand that adding coffee making facility in the room would make a lot of customers happier and we are planning to sort something out. We do hope the next time you choose to stay with us, you will see some changes. Thank you again and kind regards, Ray hotel

6/10 พอใช้

Markku

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotelli
Hyvä hotelli mutta huonot sängyt
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 18 พ.ค. 2019
Dear Markku, Thank you for taking the time to give us a review and we appreciate your valuable feedback. We do apologize about the issues that were mentioned, our aim is to make sure our guests have a pleasant stay and enjoy our facilities and services. We would like to apologize again. Best regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great stay at the Ray!
Great value hotel in Buriram.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 5 มี.ค. 2019
Dear Steven, Thank you again for always giving us a generous rating and choosing Ray hotel as accommodation while staying in Buriram. We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future, as we always do. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

M, Nederland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Goed hotel op een rustige locatie en vriendelijk personeel.
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 9 ก.พ. 2019
Dear guest, Thank you very much for your valuable feedback. We do try our best to make our guest have a wonderful experience during our guests stay. We really much appreciate your overall review and thank you for taking the time to rate us. kind regards, Ray hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Grei plass. Men ikke noe frokost for vestlige.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 9 ก.พ. 2019
Thank you for your kind rating and comments. We do try our best to make our guest have a wonderful experience during our guests stay. We do apologize that our breakfast did not have the desired foods, We will do our best to have a wider variety of western foods for breakfast in the near future. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Robert, Stoke-on-Trent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable 3-day stay
New Year celebration - returning to see family in the local area.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Robert, Thank you for your overall rating. We do try our best to make our guest have a wonderful experience during our guests stay. We were very happy to be of help and of service. We do hope to see you in the near future. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice hotel little bit on the outside of the city center so a very quiet environment. Staff is very polite and very firendly. Clean big rooms and a good sqimming pool, what mote can a man wish for.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Dennis, Bra läge på Avenyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Trevligt hotell i kanonskick
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 2 ม.ค. 2019
Dear Mr.Dennis, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram

8/10 ดี

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent little place.
Cracking little place with really helpful, friendly staff. It was quiet as well which is a bonus when you have a baby. Everything was kept clean, beds were comfortable & as I already said the staff were excellent. My only gripe & it is a small one is there isn't much space to keep your clothes in your room so ended up leaving most of it in our suitcases but other than that I would definitely stay there again.
เข้าพัก 17 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 4 ม.ค. 2019
Dear Mr.Ian, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice clean room. Pool and gym facilities. Only downside was the disorganised breakfast
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 4 ม.ค. 2019
Dear Our Valed Guest, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We will work hard to improve the breakfast to be more organised. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kanon hotel
Underbart med pool o gym på hotellet
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 1 ม.ค. 2019
Dear Mr.Kanon, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram

10/10 ดีเลิศ

Jens

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ruhiges Hotel mit großem Pool
schönes Hotel in ruhiger Lage jedoch zentrumsnah gelegen,großer Pool der auch für Kinder geeignet ist,das Frühstück ist abwechslungsreich dem Hotelstandart entsprechend...auf jeden Fall empfehlenswert...
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Jens, We are truly happy to receive generous comments like this from our guests and appreciate your rating. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel

8/10 ดี

Markku

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
hotelli
tosi huono wi-fi
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Markku, Thank you for your kind rating and comments. We do try our best to make our guest have a wonderful experience during our guests stay. Yes, we understand the issue you had and tried the best of our ability to make your stay as pleasant as possible. We were very happy to be of help and of service. We do hope to see you in the near future. Kind regards, Ray Hotel

8/10 ดี

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay at the Ray
As always I enjoyed a good stay at the Ray! The rooms are a good size, modern and well equipped, the gym and swimming pool are great, the breakfast decent and the staff are attentive and friendly.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram วันที่ 26 ต.ค. 2018
Dear Mr.Steven, Thank you very much for your lovely review and feedback. We hope to welcome you every time you come to Buriram. Best Regards,

8/10 ดี

Mick , Scunthorpe, UK.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice Hotel in quiet area with a very good Pool.
Spacious clean room. Lovely swimming pool and terrace. Unfortunately food was delivered cold and not as per the menu on day 2. Shower head in the bathroom was not held in place meaning that it had to be held by hand.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 12 มี.ค. 2018
Dear Mr.Mick, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram and also your lovely review. We hope to welcome you again the next time. Kind Regards, Nat Prayadrat (Hotel Manager) Ray Hotel Buriram

8/10 ดี

juha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 12 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray hotel

8/10 ดี

Zebedee, Buriram

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cold eggs.
Hotel good, staff friendly and helpful, breakfast could be better.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Zebedee, Thank you for your kind rating and comments. We do try our best to make our guest have a wonderful experience during our guests stay. Yes, we understand the issue you had and tried the best of our ability to make your stay as pleasant as possible. We were very happy to be of help and of service. We do hope to see you in the near future. Kind regards, Ray Hotel

10/10 ดีเลิศ

ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
if you are going to stay in buriram stay hear
This was one of the best hotels i have stayed in there was a small problem at check in but the reception did more than you could ask for brilliant
การตอบกลับจาก Nat วันที่ 12 ต.ค. 2018
Dear Mr.Ian, Thank you very much for your very positive review with your great sense of humor. We hope to welcome you again in the near future. Sincerely Yours,

10/10 ดีเลิศ

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing Ray Hotel Buriram. We are delighted to know that you enjoyed our service during your stay. We hope to welcome you again the next time you visit Buriram. Kind Regards, Ray hotel

10/10 ดีเลิศ

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Everything was fine with the hotel and a great pool. Unfortunately i was ill during my stay so was unable to use the other facilities. Stayed here many times and always had a pleasant stay. Plenty staff who look after you.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Derek, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We are sorry to hear that you were ill during your stay with us, We hope that you have a quick recovery. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards and get well soon, Ray hotel

4/10 แย่

Greg

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
2 star at most
WIFI was OK, Breakfast good. Rooms are poorly lighted. Bathroom has only one very dim light which makes it difficult when using the mirror. Bathroom floor gets totally wet when using the shower. Rooms do not have coffee/tea making or kettle. Bed is rock hard. Swimming pool water was green in color. A bad point is the hotel charged 30bart for use of a towel at the pool, this charge was even levied on paying guests. I have stayed at many hotels around the world and this is a first. Another bad point for this and other hotels, is the charging of a 3% surcharge for payments via credit card.
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Greg, Thank you very much for your valuable feedback. We wish you had a better experience at Ray Hotel and hope that you accept our sincere apologies. Your feedback is what we learn from and we do understand the points you made to improve our services and hotel as a whole. We admit what fell short in your mentioned areas and will work hard to improve what needs to be done. Sincerest apologies and kindest regards, Ray hotel

8/10 ดี

Kishor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Will come again for sure, value for money
Overall very good hotel, awesome pool
การตอบกลับจาก Charles วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Kishor, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Ray hotel