ห้องซูพีเรีย (With Sofa) | โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว มายโฮเทล บูกิต เมอร์ตาจัม

2 out of 5
มายโฮเทล บูกิต เมอร์ตาจัม
No.2 Lorong Seri Jaya Taman Seri Jaya, Bukit Mertajam, Penang

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 9 จาก 27 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 8 จาก 27 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 27 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 27 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 27 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Kunalan

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenient location
My to go hotel in BM. Good location with plenty of food. Parking available at the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

MOHD NOR

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good location. Large room for family. Friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Teoh

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Carol

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

TAN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Temporary stay.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really good hotel !!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก CY Lee วันที่ 16 ธ.ค. 2019
Thanks very much for your kind comment.

10/10 ดีเลิศ

Saadeesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก CY Lee วันที่ 17 ก.ย. 2019
Dear Mr Saadeesh, Thanks for your kind review. Looking forward to see you again at MY Hotel.

10/10 ดีเลิศ

Samuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheap and good
Room size was good, had a window, bathroom was clean and aircond was cold, tv only had 3 channels though.. they had fox movies which was good enough to keep your self entertained when you are in the room, food court close by, has very good food “non halal though”
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก CY Lee วันที่ 16 ก.ย. 2019
Thanks Ms Samuel for your kind comments.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the staff were fair, but the room smell like ,as if they kept dogs in it. the beddings just extremely bad smell, the bathroom was just disgusting, towels smell like old dirty socks. it was just a nightmare , have to left the property after 3 days, just as my business was over. even though i paid for 6 nights. expedia should see every property before making advertisement. this property is a poor one and i was fooled by expedia and i lost money as i have to leave for another hotel.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก CY วันที่ 2 ส.ค. 2019
We know that the Customer make many unfair and incorrect statements in his comment. For a start, the Customer already knew upon checking in that he would only stay for a few days and not the full length of his booking.... he mentioned this during checking in. The Customer did told Receptionist that the room was smelly. So, the Receptionist went to the room to rectify the problem but found that the smell was from the Customer; either his shoes or body odour. In any case, the Receptionist applied fragrant spray to the room. And, instruction was given to the Receptionist to ask the Customer whether a change of room was required when the Customer returned. No further complaint was received from the Customer. The Housekeepers observed that there was the same smell in the lift after the Customer used it. Bedsheets and other linens were replaced each day of his stay. We hope Lodging Partner Services could check our claim and be very careful not to offend or hurt the Customer’s feeling in any way. We invite Lodging Partner Services to audit our rooms to confirm that it is not possible for any of our rooms (after housekeeping) and linens to smell as described by the Customer. We stand by what we say .... that the problem does not arise from MY Hotel. But, we must be sensitive and respect the Customer’s feelings to avoid any negative comments even if it is true. Thank you.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lee วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Thanks for your feedback. We shall endeavour to do better. Best regards, CY Lee Manager

4/10 แย่

Tomo, 東京

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋に蚊が多く、受付のスタッフも無愛想です。予算があれば、他の施設に泊まることをお薦めします。
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lee วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Tomo San, We thank you for your valuable feedback. We apologise for the unfriendliness of our Receptionist; no excuse for staff in the hospitality industry. One of them responded that it is probably a problem with language. We are not sure whether it is true... but a Receptionist said that she didn’t have a common language to communicate with the Customer. Pls inform us if that is untrue & we can take appropriate action. Thanks. At this juncture, we suspect that it is the way she/they behaved that projected an unfriendly image. On the complaint regarding lots of mosquitoes in the room, it is puzzling as we don’t have this problem for many years now. Our housekeepers feedback that the room in question had its windows left opened. It is possible that the mosquitoes or fly came in from outside. For your info, the two housekeepers found a fly in the room on Saturday June 22nd. The housekeepers got rid of the fly but dared not close the windows which the Customer left opened. Thanks again for your feedback. Best regards, CY Lee Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Towels were stains and dirty looking Location convenien t for local foods at coffee shops
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Lee วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Thanks for your feedback. We have since bought RM30k+ of linen to replace the old ones. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff and good location with food options nearby
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก CY วันที่ 26 ธ.ค. 2018
Thanks for your kind comment. We look forward to see you again soon. Thank you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

Patrick Lee

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Lisa

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

Kai Hui

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017

10/10 ดีเลิศ

評惟

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Baskar, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
The hotel is clean and very dedicated staff .Easy for parking
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

6/10 พอใช้

Premila

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent
Decent hotel. The chinese guy at the reception was friendly.

6/10 พอใช้

Soke Mei

ชื่นชอบ: ความสะอาด
short stay
The cleanliness is OK but the wifi is slow. Need to upgrade

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
There were 2 cockroaches found in the room. Cleanliness to be improved

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Basic hotel with lift. Free wifi
This is a basic hotel equipped with basic needs such as hot shower, air conditioning and free wifi.