Superbox | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, เตียงพร้อมฟูกเสริมที่นอน, มินิบาร์

รีวิว Van Der Valk Hotel Brussels Airport

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Brussels Airport
Culliganlaan 4B, Diegem, Machelen

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 451 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 365 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 104 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 47 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 34 จาก 1001 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Fabienne de

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hébergement contrasté. Grande chambre, décoration aussi triste que le ciel, lit confortable mais très peu de service (comme précédemment). Nous avions oublié le portable, personne ne nous a prévenu. Le check in automatique ne fonctionne pas, il a fallu attendre un certain temps pour que quelqu'un se manifeste. Les ascenseurs sont très petits et il a fallu attendre 6 passages pour les emprunter.fallu attendre
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Joan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prima hotel. We hadden de pech dat er zojuist een grote groep arriveerde zodat het inchecken lang duurde. Kamers prima personeel vriendelijk
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Elco

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Benjamin, Bochum

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer war angenehm groß und Bett super. Leider waren die Dusche sehr abgelenkt und an der Wand irgendwie überall schwarze Striemen. Wer einen leichten Schlaf hat, für den ist das Hotel nichts, da von morgens um 6 bis nachts um 23 Uhr ein fröhliches Stühleschieben stattfindet, dass das ganze Zimmer beschallt.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Evelyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Goed verblijf als je een ochtendvlucht hebt. Kussens waren absoluut niet goed, voor de rest geen opmerkingen. Komen graag terug
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Wieger Jan, Rotterdam

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Fabienne de

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personnel accueillant et attentionné bravo et merci
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Princess

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Yasmina

เดินทางกับคู่รัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bon hôtel mais la température de la chambre était froide. Pas possible de l’augmenter.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Etienne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel agréable et bien situé.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Luis

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Restaurant closes early
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bahaa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Top
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 3 ม.ค. 2024
Hi Bahaa,Our best wishes for the new year! Thank you so much for the perfect score! Happy to see we've left such a good impression on you. Hope to see you here again in the near future,Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Barlinek Deutschland GmbH

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 3 ม.ค. 2024
Deat Barlinek, We give you our best wishes for the new year! Hope you enjoyed your recent trip to Brussels. Always happy to welcome you here during your next stay. Please take care! Kind regards,Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Juan, Zittau

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 3 ม.ค. 2024
Wow, another perfect score! Thank you so much, Juan! We hope you had a good time in Brussels during the end of the year, and we wish you the best for 2024! Kindest regards,Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Ghyz, Schepdaal

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bon
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Merci beaucoup Ghyz! Nous espérons vous revoir ici bientôt, L'équipe Van der Valk Brussels Airport

8/10 ดี

Georges

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thank you for the nice score, Georges! We already look forward to welcoming you here again and wish you a wonderful day. Kind regards,Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 พอใช้

Tayfur

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Zimmer war sehr laut durch Klimaanlage. Die Zimmer hatten keine Fenster zum öffnen. Aus der Klimaanlage waren Gerüche aus der Küche.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello Tayfur, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to leave feedback about your stay! Regarding the windows not fully opening, this is a safety measure taken in Belgium for high-floored hotel buildings.Your remark about the airconditioning has been forwarded to our technical supervisor for further inspection, we apologize for the inconvenience caused. Hope to see you here again soon for a better experience! Feel free to contact our reception directly for any specific wishes. Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is in good shape. Nice room. On site restaurant was very good.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hi Mark, What a lovely review! Thank you so much for sharing this with our Expedia community. We're glad you enjoyed your stay here and already look forward to welcoming you again. Have an amazing day and take care,Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 แย่

Anne-Sofie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello Anne-Sofie, Thank you for rating your experience at our hotel. Next time, feel free to share additional feedback so that we can take note of it in your profile and keep on improving! Have a wonderful afternoon,Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 แย่

Barbara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 24 พ.ย. 2023
Dear Barbara, Thank you for taking the time to rate us! We're sorry to see we haven't been able to obtain a higher score. Feel free to share your feedback with us next time as it helps us to understand which areas still need improvement! Wish you a wonderful afternoon and hope to see you here again for a better experience, Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 พอใช้

Kristian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Alles mittelmäßig trifft es recht gut - außer das Frühstück, das war überraschend gut !
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Kristian, Thank you for your honest feedback. We want to keep on improving for our valued guests, so we appreciate your comments. Happy to read our breakfast blew you away! We get compliments on it often so we're glad to see you had the same experience. Hope to welcome you here again in the near future! Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Gery

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 15 พ.ย. 2023
Thank you for the 8/10, Gery! Hope you had a safe trip and looking forward to welcoming you here again! Warm regards, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

V.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
Καλή διαμονή για τον σκοπό του ταξιδιού μου. Όλα ήταν καλά. Καλό το εστιατόριο και τα δωμάτια άψογα από άποψης καθαριότητας και άνεσης. Μόνο αρνητικό ήταν πως δεν άνοιγαν τα παράθυρα και χρειαζόταν να κατέβω έξω για να αισθανθώ την πρωινή δροσιά των Βρυξελών.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hi V., Thank you so much for your nice review! We're glad you enjoyed your stay here. Regarding the windows, as a safety measure in high-floored hotel buildings, windows cannot be opened fully. We're sorry if this inconvenienced you. Hope to see you here again soon! Kind regards, Team Van der Valk Brussels Airport

4/10 แย่

Lodewijk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Common areas not neat and old. Bar staff unable to provide decent service. Room was rundown, bathtub was dirty, a mirror was broken, etc.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Lodewijk,Thank you for choosing us and your honest feedback, we truly appreciate it as it helps us to keep growing. We understand your comments about the infrastructure, and are happy to share that we have major renovations planned in the next year. Your comments about the room have also been shared with management. Your remark about the bar staff would've been more helpful if you gave us more context, but alas we have shared it with our restaurant manager for follow up, thank you. We genuinely apologize for the inconveniences you faced during your stay here, and would love to have the opportunity of welcoming you here again in the near future to offer you a more adequate service!Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Tamas

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thank you for the perfect score, Tamas! Hope to see you again soon,Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Bruno

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
everything was really nice, the staff is very helpful and the cleaning staff was exceptional.. the food is really good and tasty something to improve is the wifi signal reception, specially in the edge rooms.. also the parking system not 100% reliable and I had to validate the tickets multiple times. overall a nice hotel, located near the airport. looking forward to stay there again.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Bruno, We truly appreciate your 10/10 review and compliments about our helpful team and delicious food. We are aware of the current implications with our wifi network, due to some maintenance rounds in the hotel. Our apologies for the inconvenience. Your comments on the parking system is also shared with our facility team, thank you! We're delighted that you're looking forward to staying with us again, and we can't wait to welcome you back!Kindest regards,Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Francisco

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
jHey Francisco,Happy to see you were so satisfied with our hotel that you gave us a 10/10! Thank you! Have a wonderful day ahead, Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Irene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Wow, another 10/10 Thank you so much, Irene! Have a safe trip and hope to welcome you here again another time. All the best, Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 พอใช้

Wolfgang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Positive: Fitness Center - however, no sanitizer there and only one gymnastics mat.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hey Wolfgang, Thank you for your recent stay with us and the helpful feedback. Our gym gets cleaned daily, but good point to add a sanitizer there. We're on it! Hope to see you here again soon, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Kevin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BIZ trip to Brussels
The only downsides were the temp control in my room as it defaulted to 22.8 deg C with no ability to reduce (in the end I switched the so called Eco aircon off alsothe breakfast at 27,50 Euro was steep!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi Kevin, Thanks for the nice score and honest feedback! As a hotel that gives importance to sustainable travel, our airco systems indeed have preset levels, you can tweak about 2 degrees above or below the standard level in order to save energy. We will take into consideration your comments about our extensive breakfast buffet, for future improvements in our selection. Hope to see you here again soon! Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Girolamo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location if you have to get a flight , 5 minutes by car to the airport. Huge building, kind staff.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi Girolamo,Thank you for your kind words! We're happy you found our location close to the airport convenient. Hope you had a good trip and that we'll be your choice again for your next one! Kind regards,Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 พอใช้

Jesse

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hey Jesse,Thanks for your recent stay and your score. Feel free to share more details about your feedback so we can now which points we could improve for our guests! Hope to see you here again for a better experience,Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Mark

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thank you for the 8/10, Mark! We'll do our best to turn that into a 10/10 during your next visit! Warm regards,Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Walter

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice clean room. Would stay again.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hello Walter,We're beyond happy to read you had a good stay here and would choose us again next time. We hope to see you again and wish you a wonderful day! Kind regards, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Mika

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hello Mika, Thank you for the positive score, we're really glad to have made a good impression on you during your stay here.Have a safe trip and hope to see you here again soon! Kindest regards,Van der Valk Brussels Airport Team

2/10 แย่มาก

Alexandra

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was very dirty. Sheets were stained. Shower had mold all over.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Alexandra,Thank you for your honest feedback. We're truly sorry that your stay wasn't entirely satisfactory here, even though we switched your room upon request. We take pride, as the Van der Valk brand, in offering all our guests the most comfortable stay possible, and are sorry our service fell short this time. We have sent your room number(s) to our housekeeping manager for further inspection, as we take your comment very seriously. Hopefully you'll give us another chance in the future to make things right. Take care,Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

claire

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hi Claire, Thank you for the 8/10 score, it makes us happy that our hardworking team's efforts have been reflected during your visit!We look forward to welcoming you again here for an even better experience, and hopefully turn that 8 to a 10/10. All the best, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Tamas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 28 ก.ย. 2023
Hi Tamas, Thank you for the nice rating of our hotel! We hope to have the opportunity to welcome you here again to turn that 8/10 to a 10/10 ! Safe travels, Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 แย่

daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 28 ก.ย. 2023
Hello Daniel, Thank you for rating our hotel. We're sorry to not have received any additional context to your score, as it could help us to keep on improving ! Hope to see you here again in the near future to offer you a better experience, Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 แย่

nicolas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not worth the money, try to avoid if you can.
The room as very dark, basically no ceiling lights, just desk lamp and standing lamp and small spots next to the bed. Room feels dirty and on the dark floor dirt can be seen everywhere once one looks in more detail; no windows can to be opened and smell of the kitchen everywhere. Out of 5 days 3 the bathroom was merely cleaned. one day I found back the cleaners dirty rag on the sink, another the dirty towels were put in the corner but forgotten to pick up. Used teacups were not cleaned. Noisy daily at 23:30 when somewhere in the hotel the conference/dinner tables ere moved around. Keycard did not work 80% of the time, meaning waiting in line to get the card fixed; charging room service to the card takes 30 mins of explanation on how to do it. The entire hotel is a mess: service, tidiness, noise and comfort and that for 330 EUR a night!
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Nicolas, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We genuinely appreciate your extensive comments as they provide valuable insights into areas where we can improve.We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Our superbox rooms have a modern design with darker color tones so we understand this might not be for everyone's taste. Regarding the issue with windows not being able to open, this is a security measure in high-rise hotel buildings, but all our rooms are equipped with ventilation systems to provide fresh air.We are aware of the inadequacies in the level of service of the housekeeping department, and rest assured that your comment will be discussed during the next management meeting. It is indeed not the purpose for meeting rooms to be set up at 23:30 at night, and we apologize for the noise. This will also be discussed in order for it not to happen again. In terms of the general atmosphere of the hotel, we continuously strive to enhance our guest experience. We will work on improvements to ensure a more comfortable and pleasant stay for all our guests.We hope you might reconsider staying with us in the future, as we are committed to delivering a better experience!Warm regards,Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 พอใช้

Kevin

I stayed two nights. Everything was fine. The fitness center is excellent. My only complaint is the wifi didn’t work in my room. Nobody was able to fix it. The buffets were good and the staff were generally helpful. Book the shuttle in advance because they fill up.
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 25 ก.ย. 2023
Hi Kevin, Thank you for your feedback! Happy to hear your stay went well and that you broke a sweat in our tastefully designed gym. We apologize for the wifi issue you encountered; it has been resolved in the meantime. We've had some technical maintenance rounds in the past week. Your suggestion to book the shuttle in advance is valuable advice, especially during peak times when it tends to be in high demand.We hope to have the opportunity to welcome you back for another stay in the future!Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 แย่

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad for a Van der Valk
Terrible cleanliness. Mountains of dust in the room. Paid for mini bar not stocked. 6 calls over 5 hours and several promises later and still nothing. Had to go to front desk and even then they couldn't get it right. Bath all scratched with red marks, marks on mirrors. Breakfast good one day but lots of things missing the next day. Overall run down with horrendous customer service. Asked for a follow up from the hotels GM bit nothing yet. By far, the worst of 20 + Van der Valk hotels I've stayed at
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Experience Executive วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Cleanliness is of utmost importance to us, and it's disappointing to learn that the cleanliness of your room did not meet our standards.Both the cleanliness and the minibar stocking will be discussed with the housekeeping team. As for your request for a follow-up from our General Manager, we apologize if there was a delay in our response. We will ensure that your request is conveyed to the appropriate person, and they will reach out to you as soon as possible.Once again, we apologize for the disappointments you experienced during your stay. We hope you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future.Best regards,Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

arash

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 11 ก.ย. 2023
Thank you for the (almost) perfect score, Arash! We hope you enjoyed your stay here and already look forward to next time!Safe travels, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 11 ก.ย. 2023
Hi Paul, Thanks for the nice score! Feel free to share more feedback next time so we can use it to keep improving for our valued guests! Hope to see you again soon, Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Sören, Langen

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel hat sehr moderne und große Zimmer, es liegt sehr nah am Flughafen und das Frühstücksangebot hat uns sehr überzeugt. Nur zu empfehlen.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Sören,Thank you for your wonderful review and recommendation! We're thrilled to hear that you were impressed with our modern rooms, as well as our breakfast. It was a pleasure having you, and we look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Tamas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 26 ส.ค. 2023
Hi Tamas,Wow, we're proud to see your experience here was so good that you decided to give us a 10/10. Thank you so much and have a wonderful weekend! Kind regards, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 ดี

Loris

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 26 ส.ค. 2023
Thank you so much for the nice score Loris! Hope to welcome you here again for your next trip to Brussels :) Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Tamas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 21 ส.ค. 2023
Thank you for this amazing score, Tamas! It was a pleasure welcoming you here. Have a wonderful day and hope to see you again soon, Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 ดีเลิศ

Eric

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Irem - Marketing & Sales Executive วันที่ 6 ก.ย. 2023
Hi Eric, Thank you so much for awarding us with a 5-star rating! We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay.Kindest regards,Van der Valk Brussels Airport Team