บุฟเฟต์

รีวิว เซสต์ โบโกร์ บาย สวิส-เบลโฮเทล อินเทอร์เนชั่นแนล

2 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 7 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 17 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 3 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 28 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

RUDY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mohon sediakan parkir di lahan hotel atau sedekat mungkin.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Ali

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Happy with the service and the hotel
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Ali

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice clean hotel value for money
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Jhoank

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 12 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
overall it was a pleasant experience and the staff are approachable and willing to be helpful. But some of the rules are a bit rigid or inflexible. There were charges for things that should have been included like 3 pillows for 3 people, but they charged us extra for a third pillow. Wouldn't allow for late checkout . . .
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 12 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

10/10 ดีเลิศ

Randall

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I stay at Zest Bogor several times a year and find it to be consistently outstanding.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
overall kondisi properti ok, namun selalu dapat kamar yang berisik di koridor/ tangga darurat
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staffs member were friendly,helpful,nice.. A bit i dont like mmm the lobby n room so small but thats ok...for just sleep... Good location n good price... Keep it up...
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 8 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

Irene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location budget hotel
Clean egough, good location, hot water heater, tv cable, wifi available. Aircon cold enough. Beeakfast ok for 2 stars hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 8 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

10/10 ดีเลิศ

Tine

Good service
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Liva วันที่ 1 ต.ค. 2018
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

10/10 ดีเลิศ

Tine

The room was clean and nice. Breakfast was good and varied. The staffs were friendly.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 1 ต.ค. 2018
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

Elsa, Jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good budget/business hotel
The hotel doesn’t offer much. It is basically a bed and breakfast without any extra. But it is clean and comfy enough. The drains need cleaning though because the showers and wash basin get clogged. The AC unit also need cleaning.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 2 เม.ย. 2018
Dear Mr./Mrs. Elsa, Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago. Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future. Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.

4/10 แย่

Nathanja

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Vlakbij de botanische tuin
Kamer was op zich prima, niet heel erg schoon. Ontbijt was prima en het hotel personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Livia วันที่ 4 ม.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your comment. We looking forward you to coming in our hotel.

8/10 ดี

Herna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

Sami, Jeddah, Saudi Arabia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very simple hotel. It has only the visits. No refrigerator in the room. There us safety box.. I enjoyed my stay and wish you do too.
การตอบกลับจาก Dian วันที่ 23 ก.ย. 2016
Dear Mr./Mrs. Sami Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago. Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future. Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Close to Botannical Garden
Good breakfast, good location - I wouldn't rate the cleanliness too highly, definitely room for improvement.
การตอบกลับจาก Dian วันที่ 23 ก.ย. 2016
Dear Valued Guest Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2016
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor as your place to stay in Bogor

8/10 ดี

Diansyah, Jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Still new..still fresh
Great stay. Still new hotel..still fresh
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2016
Dear Mr./Mrs Diansyah Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2016
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor as your place to stay in Bogor

6/10 พอใช้

dwi, jakarta

hotel lumayan bagus, makanan enak, tetapi service masih kurang memuaskan,,tidak ada porter yang membawakan tas ke kamar, tidak ada petugas yang sigap membuka pintu utama saat customer report membawa barang melalui lobui..
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.ย. 2016
Dear Mr./Mrs. Dwi Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Saran dan komentar Anda sangat berharga bagi kami untuk memperbaiki pelayanan dan fasilitas kami yang akan datang. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami, demi kenyamanan Anda selama menginap di Zest Hotel Bogor. Terima Kasih.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wifi don't worked on lower floor, Noisy at night
Get 2 different room, Room in higher floor, smoking room (I am not smoker but no other room available), wifi OK. Second room non-smoking, lower floor, wifi non working. Customer noisy at night and cleaner noisy in the morning.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.ย. 2016
Dear Valued Guest Warmest Greeting from Zest Hotel Bogor Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. First, allow me to apologize for inconvenience during your stay in Zest Hotel Bogor. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Zest hotel
Kamar nya nyaman dan posisi nya d pusat kota..cuma sayang susah parkir
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.ย. 2016
Dear Valued Guest Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Saran dan komentar Anda sangat berharga bagi kami untuk memperbaiki pelayanan dan fasilitas kami yang akan datang. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami, demi kenyamanan Anda selama menginap di Zest Hotel Bogor. Terima Kasih

8/10 ดี

WAN MOHAMAD KAMALRUZAMAN, kuala lumpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room is clean...staffs are polite n helpful
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.ย. 2016
Dear Mr. Wan Mohamad Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago. Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future. Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lumayan n yah Oke lah...
Mudah terjangkau ke mana saja
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2016
Dear Valued Guest Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami untuk selanjutnya. Kami sangat berharap dapat melayani Anda kembali. Terima Kasih

10/10 ดีเลิศ

Dwika A R, Jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Transit yang menyenangkan
Hotelnya baru dan bersih
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2016
Dear Mr./Mrs. Dwika Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Kami sangat berharap dapat melayani Anda kembali. Terima Kasih