ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว สวิส-เบลคอร์บโกร

4 out of 5
สวิส-เบลคอร์บโกร
Jalan Raya Baru No. 1, Bukit Cimanggu City, Bogor

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 6 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 26 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

WIJNAND DURK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and clean. Helpful staff. Corona conscious. Shops nearby
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

Rifki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So cheap, but need improvement in food menu
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
部屋は十分な広さがあり、大人3人での宿泊には十分でした。 夕食をホテルのレストランで取りましたが、レストランのエアコンが故障していて修理中であり、あまり快適ではありませんでした。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

nikodemus

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lantai kamar kotor, perlengkapan kamar mandi kurang dan cs nya sangat tidak ramah
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

Stella

เดินทางกับครอบครัว
Bogor Icon Average....
Kami pesan 2 kamar. Salah satu kamar kurang OK. Refrigerator tdk dingin. Sarapan lumayan. Saluran TV tidak bagus. Lokasi strategis dibantu dgn jalan layang.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

nikodemus

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air hangatnya tidak lama mengalir, perlengkapan kamar mandi kurang lengkap utk hotel sekelas ini. Saya masuk lantai kamar masih banyak rambut dan kurang bersih. Regues saya untuk kamar yg jauh dari jalan tidak di akomdasi sama sekali walopun SDH saya ajukan 1 Minggu sebelum kedatangan.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
tidak nyaman
kamar hotel tdk sesuai foto, closet rusak, kasur tdk nyaman-keras, bergelombang membuat dakit badan, makanan breakfast tdk enak dll yg tidak menyenangka
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Helen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed customer
Book this hotel with hotel.com. I purchase with breakfast but when I checked in, breakfast was not included. When I check my confirmation slip, nothing was written about breakfast. So be careful when you purchase with hotel.com. When I got my key card, it was for a wrong floor, so I cud not go to the floor that I was supposed to be in. Had to go to the reception to redo my card Got into my room, there was hair all over the place. It was not swept. Luckily there was some slippers. I wouldn’t want to step on the floor The bedsheet looks like it has been used before as you can see it’s a little crumpled. New sheets you can see the folding lines, there’s none here After I showered, the towels smells horrible once it’s wet. When it’s dry, it smells ok I took GRAB everywhere I went, everytime the GRAB comes into the hotel to pick me up, they will charge us parking although if it was only 1 minute. I was told we can take a bus to the hotel, the bus actually stops us across the highway and it’s not easy to cross the highway with so many cars zooming pass but goin to the airport was very convenient. The bus stops right in front of the hotel Be very frank, I won’t mind staying in this hotel again as this is the closest to the place I need to go but I will bring my own towels and I will definitely not go thru hotel.com. I felt cheated
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Daniel Aditama วันที่ 12 พ.ย. 2019
Dear Mrs. Helen Warmest greetings from Bogor Icon Hotel and Convention! We apologize for the unpleasant experience during your stay with us. I have taken a note regarding to the service, we will take this issue seriously and will taken an action for our improvement in the future. Please let us know if there is anything else we can arrange before your next arrival, the team will be happy to assist. Best Regards, Daniel Aditama Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chee's with always good & friendly staffs , willing to assist us for the 4 rooms booked ...
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Daniel Aditama วันที่ 12 พ.ย. 2019
Dear Sir / Madame Warmest greetings from Bogor Icon Hotel and Convention! It has been pleasure serving you during your recent stay with us and appreciate to your positive feedback would be reflected to our service better. We look forward to welcoming you back soon! Best Regards, Daniel Aditama Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel Bagus dlm pelayanan, ruangan bersih baik utk rehat sejenak bersama keluarga. Sayang fasilitas nya krg menunjang
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
dirty and worst management
worst.. dirty
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

Francis

Meh@Cimanggu
Hotel room is spacious and sorrounding area is quiet. Towels are old and some are itchy, I wonder if they use the same for the bathroom floors(eww?!) The breakfast buffet is unremarkable and repetitive.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Antony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bogor hotel
Nice hotel close to mall with cinema, a few other shops and restaurants. Easy access to highway/ toll road. Recommended
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

hsinchieh

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Dmitry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice located hotel
Nice located hotel and nice breakfast variety for this level of comfort hotel. The elevator (lift) is too slow plus only 2 of 3 elevator are working.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Ini adalah kali kedua kami menginap di hotel ini, pertama kali waktu managementnya masih dipegang Best Western. Terus-terang kami memilih hotel ini krn dekat dg rumah keluarga kami di Yasmin. Pelayananan hotel ini sungguh biasa2 saja. Ketika masuk kamar jam 8 malam, handuk tidak ada. Telepon housekeeping minta handuk, tidak diantar. Akhirnya besok paginya sebelum mandi kami harus telpon lagi housekeeping utk minta handuk. Di hari kedua kami menginap, kami sempat 'diusir' dari kamar kami krn bookingan kamar yg kedua tidak dibaca dg teliti oleh pihak hotel. Mrk bilang bookingan kamar malam kedua saya yg tipe superior & kamar yg saya tempati sudah dijual ke orang lain, padahal jelas2 saya booking kamar dg tipe junior suite. Setelah 'pengusiran' krn salah membaca term booking diselesaikan, petugas tidak buru-buru ke kamar saya utk menukar kunci sehingga lagi enak2 saya santai di kamar, electricity centralnya mati krn kunci saya blm diganti, menyebabkan saya harus turun sendiri ke bawah utk meminta ganti kunci. Sungguh pelayanan yg mengecewakan.

8/10 ดี

lim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
not to far to sentul and good hotel condition
nice big hotel , breakfast is decent

8/10 ดี

widy, demak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
bagus
bagus untuk lokasi pekerjaan, dikarenakan di tengah kota

10/10 ดีเลิศ

Agnes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

4/10 แย่

Lily

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fiendly staff but horrible hotel
We spent 2 nights from 31 Dec 2015 - 2 Jan 2016. We stayed at 711 and 715 which are connected rooms. The pillow case smelled like it hadn't been dried properly after washing. The toilet seat has yellow spots like dried urine. Tried to wipe it but wouldn't disappear since they are permanent. The hot water didn't work. They only gave us soaps, shampoo and bags. No shower caps, toothbrush, toothpaste, combs and sewing kits. They didn't provide tea cups, only drink glass. The fridge didn't work. Since it's so far from the city we had breakfast, lunch and dinner in the hotel which were awful. The tea cups and tea pot had lots of brown marks. They didn't wash them properly. The vegetables were brownish and lots of black spots. Soto kuning which the meat were very tough. Seafood chap cay but the seafood itself was only fishball haha....We found little worm in the cawly flower. The flies were flying around the breakfast buffet. I wonder how long this hotel will last.

10/10 ดีเลิศ

Yoza, Bogor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel in Bogor
I'm very like this hotel because the staff is very friendly, and i feel very safe!! i recommend this hotel for you!

10/10 ดีเลิศ

Talal, الرياض

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
تجربتي
الفندق ممتاز لكن بعيد عن أماكن التسوق

10/10 ดีเลิศ

anissa, bandung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Recommended
mengesankan

6/10 พอใช้

Bonar, Jakarta

Nice Hotel with some notes for improvement.
It is a nice hotel with some notes : - Took a long time to prepare the room. My room was not ready at 14.00 - It took sometime to adjust the room temperature as it use a split AC (not a centralized one) - in-room dining menu is not available in the room so that we need to as for the menu from restaurant everytime an order is gonna be made - The only active elevator is one (1) out of three (3) - The breakfast was great, but unfortunately i found catterpillar/worm in the vegetable soup. Complained to the supervisor and the soup was replaced with a new one. However guests might have a bad impression with this incident.