สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว Radisson Blu Atria Bengaluru

5 out of 5
Radisson Blu Atria Bengaluru
No. 1 Palace Road, Bengaluru, Karnataka

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 82 จาก 184 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 72 จาก 184 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 184 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 184 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 184 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Nord, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly and helpful staff
Helpful staff really make the stay at the busy city of Bangalore (not to mention the hotel itself) a breeze.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Team Radisson Blu Atria Bengaluru วันที่ 9 ต.ค. 2017
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Atria Bengaluru! Thank you for taking out time to share your valuable feedback. We are happy to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire team at Radisson Blu Atria Bengaluru, I thank you for your business and we hope to see you again when your travel brings you back to the area. Do give us a chance to demonstrate the true hospitality of Radisson Blu hotels on your next visit. Sincerely, Team Radisson Blu Atria Bengaluru!

8/10 ดี

Natalia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a nice stay at Radisson Blu. The staff were all extremely friendly and helpful. The front desk staff were exceptional and went above and beyond to ensure we had a great stay. The bag staff and security were also very welcoming every time we passed them. Unfortunately one of the towels had a stain on it and the doors weren't very soundproof so we could often here a lot of corridor noise however aside from that, everything else was excellent. Would definitely recommend this hotel.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

pramod

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Shashikant

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Hemant

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Hemant

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

merafe

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Lalitha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 4 ส.ค. 2023
Dear Ms. Lalitha,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!!At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru.We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service.However, kindly specify your feedback and I sincerely apologize for the dissonance faced. Please be assured that necessary corrective action has been initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours,Girish GaneshanGeneral ManagerRadisson BLU Atria Bengaluru.

4/10 แย่

Vishwanath

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
spa was pathetic..not maintained as per 5 star standards, Restaurant service very bad, food spread was not that great, quality and taste was not good
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 7 เม.ย. 2023
Dear Mr. Vishwanath,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. We shall soon get in touch with you, to discuss and understand your experience, please be assured that necessary corrective action will be initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

raman

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff was great and was always willing to help. Internet poor quality couldn't do my work for the room. a great amount of taxes added to our bill which even staff couldn't explain.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Mr. Raman,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!!At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru.We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service.However, I have taken note of your feedback and I sincerely apologize for the dissonance faced. Please be assured that necessary corrective action has been initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours,Girish GaneshanGeneral ManagerRadisson BLU Atria Bengaluru.

2/10 แย่มาก

Rakesh Ravi

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 7 มี.ค. 2023
Dear Mr. Rakesh,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. We shall soon get in touch with you, to discuss and understand your experience, please be assured that necessary corrective action will be initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

Gagandeep

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Prime location
This hotel is really well located - in the center of Bangalore and you pay premium for this facility. The breakfast spread is nice. The rooms are smaller in size and three can be a squeeze - though the staff was kind enough to give us alternatives. The hotel as a design is cramped - and the lighting design in the corridors can be creepy. But the service was good and the location was great!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 9 ม.ค. 2023
Dear Mr. Gagandeep,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!!At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru.We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service.However, I have taken note of your feedback and I sincerely apologize for the dissonance faced. Please be assured that necessary corrective action has been initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours,Girish GaneshanGeneral ManagerRadisson BLU Atria Bengaluru.

4/10 แย่

Waseef, Dubai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prior to check in requested extra bed and airport pickup, but no one responded back to query. At the time of check-in hotel charges additional 1500 rupees plus taxes per night for extra bed.
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 7 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Waseef,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. We shall soon get in touch with you, to discuss and understand your experience, please be assured that necessary corrective action will be initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

Heena, London

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Heena, London

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Prasanna

2/10 แย่มาก

Rahul, McMinnville

10/10 ดีเลิศ

VANDANA

10/10 ดีเลิศ

SUMEET, Mumbai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked all the people of Radisson Blu Atria. My special thanks to Aparna, Christy, Zeenat & Susmita for making our stay wonderful and providing personalized attention. My daughter's birthday was made special by Christy, Zeenat and Team. Thank you Team Radisson
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Prasanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022

6/10 พอใช้

Gautham

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible traffic noise and no hot water
Room was close to a very busy road and horns, sirens etc. noise throughout the night. Windows should be soundproof. Had to wear ear plugs to go to sleep. Morning shower at 9am had ABSOLUTELY NO HOT WATER. Ran the shower for 10 minutes and still no hot water. Ended up taking a cold shower in Bangalore weather. Room service did not have my first two choices from the menu. Had to settle for something else.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 1 ต.ค. 2022
Dear Mr. Gautham,Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. We shall soon get in touch with you, to discuss and understand your experience, please be assured that necessary corrective action will be initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

Sharada

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Andrew

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria วันที่ 16 ส.ค. 2022
Dear Mr. Andrew, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. However, kindly specify your feedback and I sincerely apologize for the dissonance faced. Please be assured that necessary corrective action has been initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

B

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Arunkumar

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is in the heart of the city and very convenient location.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 29 ก.ค. 2022
Dear Mr. Arun, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. However, kindly specify your feedback and I sincerely apologize for the dissonance faced. Please be assured that necessary corrective action has been initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

Nandini

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Chinnaswamy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location price food quality all excellent
เข้าพัก 14 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Tal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 8 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Siddharth Mani

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Anvi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cleanliness and customer care
First evening was not so pleasant with the washbasin and the bath tub both having water clogging issue. Also made three calls to the house keeping for fresh towels even then no one came, finally went down to the front desk and requested for the same. By 11 in the night the manager upgraded us to a better room when she realised that the technician was cleaning the bath tub and wash basin clogs in front of me which the hotel should have taken care of before alloting the room to a customer. On the upside the breakfast , lunch and dinner buffets were great.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu Atria Bengaluru วันที่ 21 เม.ย. 2022
Dear Ms. Anvi, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. We shall soon get in touch with you, to discuss and understand your experience, please be assured that necessary corrective action will be initiated in this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as a one-off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

Srinivasamohan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
internet connectivity poor .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu Atria Bengaluru วันที่ 18 เม.ย. 2022
Dear Mr. Srinivasamohan, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank-you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding staff communication and escalation and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. Please be assured that necessary corrective action has been initiated on this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as one off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

2/10 แย่มาก

Rakshitha

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Not the worth.staffs are rude .
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Radisson Blu Atria Bengaluru วันที่ 21 มี.ค. 2022
Dear Ms. Rakshitha, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank-you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding staff communication and escalation and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. Please be assured that necessary corrective action has been initiated on this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as one off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

Giuseppe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2022
Dear Mr. Giuseppe, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

Deepak Kumar

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Priyadarshini

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Highly recommended
Clean hotel, courteous staff, great breakfast, ample parking, overall a comfortable stay. Only suggestion is that they should upgrade the Whiskey Bar - uncomfortable seating and cheerless interiors.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ก.พ. 2022
Dear Ms. Priyadarshini, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. However, I have taken note of your feedback regarding Whiskey Bar and I sincerely apologize for the dissonance faced. We shall definitely factor in your observation when we schedule our next renovation and menu planning. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ธ.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

MARIYAM, MALE

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is a bit far from the main city area and brand new. Clean and very friendly staffs. Very convenient for business trips.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ธ.ค. 2021
Dear Ms. Mariyam, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

MARIYAM, MALE

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great view of the city. The area is a bit far from the main city area but brand new. Clean and very friendly staffs. Very convenient for business trips.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ธ.ค. 2021
Dear Mr. Mariyam, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

PRADEEP

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall EXCELLENT .
overall experience is very good. Value for money . Over all it was pleasant. Appreciate good and smiling approach of Pooja at Reception. Food quality and service , potion , bf spread all was perfect. To my satisfaction.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 พ.ย. 2021
Dear Mr. Pradeep, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered were up to your expectations. It is feedback such as yours that inspire us to strive for greater heights for excellence in our service. Your appreciation has been conveyed to Pooja and I am sure that your recommendations will go a long way in encouraging them. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 พ.ย. 2021
Dear Guest, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We are delighted to know that the service rendered was up to your expectations. It is feedback such as yours that inspires us to strive for greater heights for excellence in our service. We assure you of our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unhappy! Not as Radisson standards!
Very rude staff and poor experience.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ต.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! At the outset, I would like to take this opportunity to thank-you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding staff being rude and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. Please be assured that necessary corrective action has been initiated on this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as one off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Revenue Manager วันที่ 23 ก.ย. 2021
Dear Guest, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

T M

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Kiran

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Revenue Manager วันที่ 23 ก.ย. 2021
Dear Mr. Kiran, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru!! It was indeed a pleasure to have you at the hotel and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely Yours, Radisson BLU Atria Bengaluru.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not the best hotel to choose. I was here for two days the stay was terrible . There were not enough hand sanitizers in the location. No security screening was done it was just for name sake they had a screening machine but they never used it. No sanitizers inside the lift . The room I took was smelling so terrible. I would expect a little more quality from raddisons . Usually I have seen hotels keep sanitizers inside the lift , also the screwing part they never send any luggage via the screening machine or did any luggage sanitisation .
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Girish Ganeshan วันที่ 31 ส.ค. 2021
Dear Guest, Greetings from Radisson BLU Atria Bengaluru! At the outset, I would like to take this opportunity to thank-you for choosing to stay at Radisson BLU Atria Bengaluru. I have taken cognizance of your feedback regarding your experience with us and without meaning to offer you any excuses, I sincerely apologize for the dissonance faced. Indeed, it’s our responsibility to ensure that our guests get the best service and attention and it is disappointing to know that your experience was to the contrary. However please be assured that necessary corrective action has been initiated on this regard. We value your patronage and sincerely hope that you will treat this as one off incident and provide us with another opportunity to restore your confidence in Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay. Sincerely yours, Girish Ganeshan General Manager Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

Sorin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I will use it again if I pass Bengalore
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก George Bennet Kuruvilla วันที่ 17 มี.ค. 2020
Dear Guest, It was indeed a pleasure to have you stay with us and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay Sincerely Yours, George Bennet Kuruvilla General Manager George.kuruvilla@radisson.com Radisson BLU Atria Bengaluru.

8/10 ดี

Fred, Toronto

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great location, lighting was fantastic,very attentive front desk staff, beautiful bar. fine restaurant with a wide variety buffet, very friendly and efficient breakfast staff. new selections offered by the chef himself and a great explanation of what it was and what the ingredients were. all staff were very helpful.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก George Bennet Kuruvilla วันที่ 17 มี.ค. 2020
Dear Guest, It was indeed a pleasure to have you stay with us and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay Sincerely Yours, George Bennet Kuruvilla General Manager George.kuruvilla@radisson.com Radisson BLU Atria Bengaluru.

6/10 พอใช้

Yi-Shiou

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
WiFi problem
飯店wifi網路非常不穩定且慢 對於商務旅行造成很大的影響
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก George Bennet Kuruvilla วันที่ 19 ก.พ. 2020
Dear Guest, It was indeed a pleasure to have you stay with us and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay Sincerely Yours, George Bennet Kuruvilla General Manager George.kuruvilla@radisson.com Radisson BLU Atria Bengaluru.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely friendly hotel and restaurant staff. Very accommodating with requests related to kids (milk for my younger one, waffles for ky older one etc)
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก George Bennet Kuruvilla วันที่ 5 ก.พ. 2020
Dear Guest, It was indeed a pleasure to have you stay with us and I would like to take this opportunity to thank you for choosing Radisson BLU Atria Bengaluru. We assure you our best services and look forward to the pleasure of welcoming you back to Radisson BLU Atria Bengaluru, where we will make every effort to ensure that you have a pleasant stay Sincerely Yours, George Bennet Kuruvilla General Manager George.kuruvilla@radisson.com Radisson BLU Atria Bengaluru