โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว อเมริกาส์เบสต์แวลลูอินน์ เบียร์ดสทาวน์

2 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 14 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 39 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 42 จาก 146 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Alan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property going through renovation
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Alan,Thank you so much for your feedback. We are sorry for any inconvenience regarding our ongoing changes. Your comments regarding this matter are gratefully received. We hope that everything else about your stay impressed you and that you'll consider giving us another chance soon.

2/10 แย่มาก

Crystal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Jus nasty
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Crystal,The cleanliness and upkeep of our accommodations are two of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. Your feedback will be discussed with our team and we'll work to make improvements where necessary. Thank you, and we hope you'll give us another chance soon.

4/10 แย่

Paul

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty when we arrived. Toilet seat was broken. I had to fix the toilet myself. Microwave didn’t work in the other I had. Never go there again
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก pj วันที่ 28 ก.พ. 2024
sorry for your inconvienceysir you never inform to front desk we have lots of rooms open we will change the roomssorry again

2/10 แย่มาก

Nathan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a place I would stay at again.
The rooms were filthy and in disrepair. Wallpaper pealing in the bathroom. Fixtures falling apart. The room wasn't cleaned. There was a bug (assumed roach) squashed on one of the walls. I know this isn't a 5 star hotel, but I think expecting the rooms to be clean and in good order is something that should be expected. After seeing the condition of the rooms, we refused to stay. The hotel refused to give a refund since it was booked on hotels.com and hotels.com couldn't give a refund because they said the hotel refused. Overall the worst hotel experience I've had so far.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Nathan,The cleanliness and upkeep of our accommodations are two of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. We will be sure to have our housekeeping team look into all of your comments further and make improvements where necessary. Thank you, and we hope you will consider giving us another chance to impress you in the future.

6/10 พอใช้

Zak

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Yuck !
The hotel on the out side was nice but the room was hot the remotes control didn’t work and there was dead dry bugs everywhere.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ม.ค. 2024
Thank you for sharing your thoughts with us. We are glad that you thought our exterior was nice. However, we are disheartened that we could not meet all of your expectations. Please know that we will be sure to share your feedback with our team in order to find out where we may have fallen short. Please give us another opportunity to show you a much better experience.

6/10 พอใช้

Gustave

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Real is rare
Not to good need to clean better and provide clean sheets
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Cecilia

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty sheets Pool is permanently closed no breakfast roaches!
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 16 พ.ย. 2023
SORRY FOR INCONVINICE BUT WE HAVE TO GO BAGFOR BREAKFAST AND OUR POOL IS CLOSE FROMSINCE COVID WHEN YOU CHECK INN YOU SHOULD ASK IF DIRTY THEN HOW CAN YOU EXTEND YOUR STAY WE GIVE HOUSEKEEPING SERVICE ALSO

8/10 ดี

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
problem with room I requested but manager solved the problem in good manner. Advertised as having free breakfast - DID NOT OFFER BREAKFAST room clean and nice but I did find a bug crawling the wall
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก gm วันที่ 15 พ.ย. 2023
thanks for stay in abvi we have to go bag for breakfast sorry you miss to pick up at front desk.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Never Again: Ice machine broken, pool closed.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก p.j.patel วันที่ 9 ส.ค. 2023
we were very sorry ice machine was broke in week ends e&m beardstown corp. they order the parts its natural we can not have command on it our pool was closed since from 2020 for ever .sorry for inconvenencethanksmanager/owner

8/10 ดี

scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great place to go. close to the area i needed
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

patrick

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent night's stay
Decent stay, the pool was out of order. Needs a bit of updating. Staff was friendly and accommodating.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Kim

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom ceiling was leaking water from the room above. Didn't have another room and wouldn't call or help find another place to stay. Worst hotel on a 30 day trip
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 1 ก.ค. 2022
SORRY FOR YOUR INCONVENENCEY,THE PEOPLE ABOVE YOUR ROOM #223, THEY SUPPOSE NOT TO FILL SHOWER TUB STILL THEY FILL IT SO WATER COME IN #101, YOUR ROOM WAS PREPAID THROUGH EXPEDIA SO WE WANT CHARGE IT YESTERDAY THEY CALL US WE INFORM THEM SO THEY GIVE REFUND TO YOU ON YOUR CARD. SORRY FOR WATER LEAKING. P.J.PATEL

8/10 ดี

scott

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
convient for our needs
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Emeterio

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Porshae

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My kids and I enjoyed our stay here, the comforters sucked that’s about it, however the mini fridge was great and the microwave was great.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Christina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very nice at the desk and the price is great. Our room had a new showerhead and the hot water in the morning is awesome. A major disappointment was the lack of any type of continental breakfast whatsoever.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Francisco

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Nada
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 19 พ.ค. 2022
Dear Francisco, It is unfortunate to see that your stay with us may have fallen short of your expectations. Our team is dedicated to positive change, so we encourage you to reach out and let us know any ways in which we could have added to your visit. Thank you, and we hope to hear from you soon!

2/10 แย่มาก

Michelle

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed for 2 nights. The first morning I woke up with welts on my arms & face, chalked that up to possible being allergic to the detergent they used for the bed sheets. I didn't say anything as I thought it was an allergic reaction. However when I woke up on my day of check out my arms had several more welts that were small & itchy. I showered & got the hell out of there. I sprayed my luggage down with bed bug spray & drove home & we directly to the laundromat. The following day I notice my bites are still itchy & now I them between my fingers. These are reason I went to my local walk-in clinic where I was told that I had scabies. I call the hotel to request a refund of my stay & was told that they weren't able to give me a refund. I will continue to reach out to the hotel as well as make sure everyone knows about the infestation that refuse to do anything about.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 7 เม.ย. 2022
TO WHOM IT MAY CONCERN,SORRY TO INFORM YOU WE TALK SINCE FROM 2 DAYS, THEIR NOTHING IN THE ROOM, SHE STAY 2FULL DAYS, SHE NEVER COMPLAIN OR INFORM @ FRONT DESK,ACCORDING TO ALL INFORMATION SHE SAYS, WHO CAN STAY IN THE ROOM AFTER CK OUT SHE COMPLAIN EVERY WHERE SORRY NOW WE CAN'T DO ANY THING ALL IN ONE TO GET MONEY BACK, ONLY FROM LODGING SHE CAN DO SUPPOSE IF SHE DO IN STORE NO BODY CAN LISTEN. P.J. PATEL OWNER/MANAGER. NOW IN FUTURE IF SHE COME BACK PROPERTY NEVER RENT THE ROOM, MAKES OUR REPUTATION BAD.

10/10 ดีเลิศ

Michelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Brenda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

Jack

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bathroom was clean rest of floor needed vacuuming, bed comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Haley

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

Enos

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Lack of cleanliness in the two rooms we booked, few towels in the shower.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 21 ธ.ค. 2021
sorry for inconvinencey, we always provides services on request

2/10 แย่มาก

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nasty
Windows were broken, bed bugs present, other insects crawling on the walls and the employee was rude once we told them we were leaving to go to another motel.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 9 ธ.ค. 2021
sorry we polozise for in conviniance, if tell us friest 15 minut we understand but after 5 hour use room both bed and bathroom , eat food . then what we going to do . again sorry next time we let you check friest room . sorry

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The area was quiet; a pleasant stay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 9 ธ.ค. 2021
thank you very much . will see you again thank you.

2/10 แย่มาก

Leslie A

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel wouldn't even honor our reservation. Showed desk personal my confirmation,said he didn't care. Very rude!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 21 พ.ย. 2021
sorry we polosize

6/10 พอใช้

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just a very dated property that is need of updating. Our room was large but the whirlpool said it had no water. Pool was empty as well. Bed was comfortable. AC was pretty noisy as well.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 20 ก.ย. 2021
sorry sir whirl pool not working , that why we give regular room rate with out w/pool,.pool is permantly closed in all social media it was removed, sorry for in convencey. p.j.patel owner/manager.

6/10 พอใช้

Kao

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel was obviously older. The rooms and well place all together was pretty out dated. It was pretty clean (again for an older place). We did not have a microwave and when asked for one we were informed that there was a construction crew in town and they were all bejng used atm. My wife and i decided to splurge a bit and got the king suite w a jacuzzi tub. The water ran green for the firsy few fills. Which seemed to creep me.out worse than my wife so meh not thst bjg of a deal. It cleared up after running for a few. The owner did work with us by giving us about 20 bucks off for another night. Overall i would say 6 out of 10. Just really needs updating
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 21 ก.ย. 2021
sorry for inconveience, in december we plane to remodel all rooms next year if you come back again you will like our property thanks, we try to work out . p.j.patel owner/manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing positive. Not clean. Evening staff appeaered impaired. Coffee maker in room was not functional. Wont stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 13 ก.ย. 2021
We're just as disappointed as you to learn your experience at our hotel left much to be desired. Rest assured that your feedback has been duly noted and brought to our team's attention to ensure history doesn't repeat itself. This isn't how we want you to remember us, so please consider giving us another chance to impress you next time you're in Beardstown.

6/10 พอใช้

Mingo

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 28 ก.ค. 2021
THANKS, FOR YOUR LIKE TO STAY @ OUR PROPERTY

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is need of an remodel/update.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก P.J.PATEL วันที่ 28 ก.ค. 2021
THANKS WE WILL TAKE CARE OUR PROPERTY

4/10 แย่

Charles

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pick somewhere else
The rooms are old and not very cleans. Prices listed in the room for items such as towel, curtains etc were insulting
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 17 พ.ค. 2021
SORRY FOR INCONVINIANCE STAY WE TRY TO GIVE YOU YOUR NEXT STAY 20% DOSCONT .SORY FOR WE R NOT INSULTING ANYONES WE DOING BUSINESS. I M APOLOZISE

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 17 พ.ค. 2021
HI,

4/10 แย่

ernest

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very good!😟
Out of all our places we have stayed with Hotels.com this was the least desirable. Chair cushions were ripped and very dirty. Faucets had not been cleaned around. Sheets were subpar. Hair dryer broken. No remote. Definitely smelled pot smoke. Probably needs a thorough redo abs deep cleaning.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 27 มี.ค. 2021
Dear Ernest, Thank you for your feedback. However, we are sorry your room was anything but excellent. We will note and address any issues. Should you return to the area in the future, allow us to deliver a more comfortable stay.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was one of the best Inns I've ever stayed at. Clean rooms, fast check-in, good price, helpful staff, etc.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก MRS PATEL วันที่ 17 พ.ค. 2021
THANK YOU FOR GIVING BEST RIVIEWS

8/10 ดี

Valerie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2021

2/10 แย่มาก

Ryan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not stay here!!!
This hotel is nasty!!! The shower head had grime all over it. The red carpet was nasty. The bedside tables were wobbly and chipped. The TV was sitting on a long dresser with the dresser being chipped. The bed was squeaking with every move I made. I came here after working a 12 hour shift as a travel nurse to be closer to my next job so I wouldn’t have a long drive in the morning. Definitely would have rather had a longer drive in the morning and stayed somewhere else. This hotel definitely needs an update!!!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ม.ค. 2021
Dear Ryan, We are sorry for any lapse in cleaning during your visit. If notified during your visit, our team would have been happy to assist. Your experience is not typical, and we hope to have another chance to impress you in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
King size bed was very comfortable. Room was clean but when i turned on the heater it smelled like someone had peed inside the unit. The stench was terrible so it had to stay off. Traffic noise was bad on side that faces highway.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

4/10 แย่

Leslie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No heat!
Have used this hotel a few times before. It's older but rooms always seem clean. This time it was cold and rainy but our room had no heat!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 1 ธ.ค. 2020
Dear Leslie, Thank you for being a returning guest. However, we are sorry your recent visit was not excellent. Know that our team would have been happy to assist with any issues with the heater if notified during your stay. We trust your next visit will be better and we wish you the best ahead.

6/10 พอใช้

deerhunter, stcloud mn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
older hotel , walls thin people out side early morning were noisy bed and pillows good and clean water temp hard to regulate not a lot of pressure it was okay
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was very unclean. There was dirt all over the ground, blood on the sheets, and cobwebs/dead bugs all over the place.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 5 พ.ย. 2020
Property cleanliness is crucial to our team, so it is regrettable that you did not receive accommodations reflective of our standards. Please accept our apology for our shortfalls and know that we will speak with our housekeeping team immediately. We are more than confident that we can provide the clean and comfortable accommodations you deserve, so we ask that you give us another chance in the future.

10/10 ดีเลิศ

Wanda, Cincinnati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was fine the only thing was that the room didn’t have toothpaste
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Lydia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

2/10 แย่มาก

PANDA, Brownsville Texas

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool was not even working. No hot water. Sink stopped working. Tub wouldn’t drain. Tried to rip me off. Bad management. Never again.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 25 ส.ค. 2020
It saddens us to see your comments, as this is not the experience we aim to provide. Furthermore, we apologize for any concerns of service. Know that we are happy to assist with concerns of your room during your visit if notified. We hope for another chance to impress you and we wish you the best along your way.