ห้องแฟมิลี่ | มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า

รีวิว โรงแรมเดอะแลนด์มาร์ค

2 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 37 จาก 103 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 50 จาก 103 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 103 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 103 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 103 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Eric

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Ryusuke, SINGAPORE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hot water did not came out. Wifi gets weak on and off. Only 2in1 soap is provided. Except for them, the staff was kind and friendly. Room and linens were clean despite being aged. Restaurant offers sufficient range of F&B. If fridge in the room is not turned off while the room is vacant, it was better as I could keep my own beverages cool.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We genuinely appreciate your feedback as it provides us with valuable insights into areas where we can improve our services.First and foremost, we deeply apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Please rest assured that we take these concerns seriously, and we will be addressing them promptly to enhance our service and overall guest experience.

6/10 พอใช้

muzammil

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old hotel with clean facilities
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

8/10 ดี

Lee Wah

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

8/10 ดี

Patrick

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Overall experience stay is average
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

10/10 ดีเลิศ

Wan Ariff Fiqri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
For such a vintage hotel, it's in a very good running condition. Kudos !
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

10/10 ดีเลิศ

Sim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, hotel room is clean & comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

10/10 ดีเลิศ

Chong

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Siew Yun Rebecca

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short stay Getaway
For a 3 star hotel, overall is good. Hotel and rooms are clean. Surprised the room can actually sleep 3 people. Pretty big . Nothing fanciful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

winghoon

เดินทางกับครอบครัว
It was ok. The interior was renovated however the upkeep wasn’t as good.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Thank you for your comments. We wish to apologise for the unpleasant stay you had encountered during your visit to our hotel.Rest assured that remedial actions will be taken to progress and in order to ensure all our guest have a pleasant and comfortable stay with us.Do pay us a visit and I am sure you have a better stay.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good choice to stay in this hotel. Breakfast spread better than other hotel in the vicinity. Comfy and nice decor room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Sim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pricing & strategic location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

8/10 ดี

Huang Chiet

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

HOk Sian

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Josh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff, service, cleanliness location, free parking and size of room were all great! T.V. reception and wifi were spotty though.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 6 ก.ค. 2022
Thank you for your feedback, we appreciate and will be improve on it ! Thanks for choosing our hotel and hope to see you soon.

4/10 แย่

SALLEH

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Thank you for your feedback, we appreciate and will be improve on it ! Thanks for choosing our hotel and hope to see you soon.

8/10 ดี

chia hok-sian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 8 มิ.ย. 2022
Thank you for your feedback, we appreciate it ! Thanks for choosing our hotel and hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Chia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Upgraded rooms, clean n comfortable
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 27 เม.ย. 2022
Thank you for your feedback, we appreciate it ! Thanks for choosing our hotel and hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything was excellent. The food served at the cafe good and affordable. Will stay here for my next trip to batu pahat.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 29 ม.ค. 2022
Thank you for choosing our hotel! Hope to see you next time!

8/10 ดี

Jazz Goh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 11 ธ.ค. 2021
Thanks for choosing our hotel!

10/10 ดีเลิศ

Masteki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Good
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 29 พ.ย. 2021
Thanks for choosing our hotel!

10/10 ดีเลิศ

Saifullizan

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 5 พ.ย. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Sze Teng

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 1 ต.ค. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Mohamad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air-cond need service, dripping water
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Alya, Sepang, Malaysia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was nice. There was free coffee machine near out room.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Front Office Team วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Guest,Many thanks for your review.Glad to hear you had a pleasant stay with us.Do visit us again.

6/10 พอใช้

Yong Jiet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very old room
Was given an old style room which is not as shown in photos. Room size is big but everything else is old. Shower is not comfortable, shower curtain looks dirty and not feeling comfortable to walk on the carpet without wearing slipper. The other things is ok, but a bit pricey and breakfast is not included.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

CONNY

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

Dato’Basri

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A family room may consist of 2 double bed instead of 1 double and 1 single bed. Anyway it is a nice room.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Helen

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

STEVEN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

CSM

เดินทางกับครอบครัว
Breakfast is acceptable. Everyday, we need to ask the Housekeeping to provide additional bath towels. Also no replacement of hand soap after 2-3 days of use.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 30 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was good but the bathroom had stale Smell
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 17 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 17 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pros: The staff were friendly, helpful. The food was great, really great. Near with Dewan Jubli Intan Sultan Iskandar. Suitable for anyone looking for a stay after an event at that place. Cons: I dont think they change the bedsheet, still got some hair, the bathroom door got some space to peek, the bathtub outlet doesnt go into the direct pipe. The floor was in flood after you open the bathtub outlet. No bidet.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Thank You for your feedback. we will improve our service

4/10 แย่

tan

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Albert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good reception. clean rooms. 1st floor can be a little noisy with the motorbikes on the road.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Thank You for your feedback. we will improve our service

8/10 ดี

Soon Hiong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Thank You for your feedback. we will improve our service

8/10 ดี

kakNorie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room 111, pipe leaking. besides, it's very satisfying. night life that lives around the path of mercy.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Thank You for your feedback. we will improve our service

10/10 ดีเลิศ

nordin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Such a spacious hotel room that we booked. The hotel front desk staff was very polite & nice eventhough we checked in at 3am. What a good stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 16 พ.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 5 พ.ย. 2019
Thank You for your review.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
room was larger and newer than expected. food was awesome!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 15 ต.ค. 2019
Thank you for your feedback nice to see you next time :-)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice room, brand new. Clean and organized. But view from window were totally blocked.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 7 ต.ค. 2019
Thank You for your feedback

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Not bad,but you can hear the vehicles sound very loud when you sleep
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 2 ก.ย. 2019
Thank You for your feedback

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 14 ส.ค. 2019
thank you for your feedback

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All is ok.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 14 ส.ค. 2019
thank you for your feedback

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Repeat booking
Room very nice and spacious..thank to frontdesk staff for setting room for our stay..internet connection nice, food is vary..only negative just about sound proofing is low.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 14 ส.ค. 2019
thank you for your feedback

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Murah,bersih, l engkap,dekat dengan penggaram square
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 15 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
air con not cold for the big room. (family room) room power point with use charger - good wash room water supply is good.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 14 ส.ค. 2019
thank you for your feedback

6/10 พอใช้

Moi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Late check-in but wonderful experience
I checked in close to midnight so was pretty relieved that it was quick and easy with the option to pay upon checkout without deposit. Overall room was clean and without any frills like carpeting, gym or swimming pool which I find so unnecessary as we just want a good night's sleep. However, management could have invested in higher quality bedding with crisp white bed sheets which would have added a notch up its value chain.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Landmark Hotel วันที่ 15 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!