สตูดิโอ | ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ออสตินดาวน์ทาวน์ ทาวน์เลค

2.5 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 258 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 279 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 183 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 135 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 145 จาก 1000 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Steffan

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Dave

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and convenient to downtown & Auditorium Shores.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Christine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very shabby, no remote, hair dryer broken, dirty carpet and sofa, uncomfortable bed, lots of noise and people shouting in the hall in the middle of the night, light over the bathroom mirror not working so hard to see. This place badly needs an update. Great location and staff was friendly
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Christine, Thank you for choosing us. It is good to know you had a satisfactory stay. However, we are sorry for the disappointment caused by the hotel's cleanliness and condition and that you felt the need to update. We will share them with the concerned team for further improvement. On the positive side, it is nice knowing you were pleased with our location and found the staff nice. Please return for an outstanding time while in the area again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Jeremy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only reason they get to change as much as they do is because of the location. Hallways reeked like Marijuana.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Jeremy, We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you in the future. We appreciate you bringing this to our attention. Thank you for staying with us, and we look forward to another opportunity to provide you with the flawless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Sergio

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It was fine, but the room smells weird and the bathroom didn’t look clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Sergio, Thank you for your review about Extended Stay America. We are pleased you had a pleasant visit and enjoyed your trip with our helpful staff. However, we apologize for any inconvenience caused during your time with us. Our housekeeping team has been informed about your remarks, and they are attending to the issue on a priority basis. Please be our guest, and we hope to make your stay memorable the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Toni

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Toshiya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Zhasmin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Zhasmin, Thank you for choosing Extended Stay America. We are glad that you appreciated the exceptional service offered by our staff. We are thrilled that your overall experience was positive, and we hope we have the chance to welcome you back in the near future!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Glenn

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not a friendly staff. Charged lots of hidden fees.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear Glenn, We apologize for the issues that impacted your time with us, which differs from the kind of service we aim to provide. We will look into this and ensure it does not happen again. Our front desk team works 24 x 7 to help our guests. Thank you for bringing this to our attention; we are grateful for your patience. Please return; we will provide you with a beautiful experience.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jonathan D.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very clean outside or inside
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Jonathan, We're truly sorry to learn about your experience. Maintaining the cleanliness and comfort of our accommodations is of the utmost importance to us, and we apologize for falling short of your expectations. We will share your insights with our housekeeping team to uphold our standards and enhance our guest experience. We value your feedback and hope you'll give us another chance to regain your confidence in our hotel in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Julia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Like it
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Julia, Please accept our gratitude for posting feedback about your stay at Extended Stay America. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for the recommendation, and we hope to be your hotel of choice every time you visit the city.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Alecia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I felt unsafe and immediately left this hotel. They need to increase security and patrol their lot.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Alecia, We appreciate you bringing this incident to our attention and are sorry for what transpired. It is very concerning to read your comments as we take the safety of our guests very seriously. Such incidents are very unusual at our hotel, and we offer our most humble apologies. We are reviewing this with our leadership team and will take the necessary action to ensure such instances are not repeated. We value your feedback and hope you will allow us to host you again so we can provide you with the hospitality you deserve. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Shannon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smelled very smoky when we arrived. Several homeless people all around property. The location is very convenient but I don’t plan to stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Shannon, Thank you for providing feedback about your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced due to the smoky smell and the atmosphere of the surrounding areas. We appreciate you bringing this to our attention, and we will be taking steps to address these issues to ensure a more comfortable and pleasant stay for our guests in the future. While we know this stay did not meet your expectations, we hope for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property could use some updating, but overall the room wasn’t in terrible shape and the location was good.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Michelle, Thank you for choosing us for your recent stay. Please accept our apologies for not meeting your expectations with our accommodations. We strive to keep our property clean and fresh, but we understand you were looking for a more modern experience. We will gladly share your valuable feedback appropriately for our future plans. We hope you will revisit, as we welcome another opportunity to show you why we are a great choice when visiting the area and provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Rodolfo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to a lot of things.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not a great stay this time.
Usually, my stay at this Extended Stay hotel is good, not a 5 start but great for the value. This time, the hallway carpet was dirty with dry mud and the restroom tub was dirty with dry dirt. Staff was great, but hotel cleanliness was definitely not. This made our stay uncomfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for re-choosing us and sharing your recent stay experience. It is nice knowing you had some great encounters with our staff. However, we are sorry for the disappointment with the hotel's cleanliness, which does not meet your expectations. Your comments are shared with our housekeeping team for improvement. Also, we will instruct our team to re-check the rooms before delivery. Thank you for being our guest; we would love the opportunity to welcome you back soon. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

1

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
What happened to having a hairdryer in the room. Usually its expected so you don't need to bring one. Then at 2 am some staff member is fumbling trying to open my door. Which woke me up. I stated occupied.and the staff member says im sorry i thought this room was open. I saw her through to door peep hole.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing us. Although you had a satisfactory time here, but please accept our apologies for the inconvenience caused in the middle of the night, disturbing your sleep. Also, we are sorry for the disappointment with the amenities in the room. Our front desk is always there to help you and improve your time. Having you as our guest was a pleasure, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The location is very convenient. However besides that, everything is terrible. First room that was given, the bath tub was rusty and has blood stains. Cigarette Smell of the room. Requested to change the room and was given far, close to the exit door which is fine but the room- bed and pillow were very uncomfortable. Water was cold, seems no hot water. Whilst resting for the night, someone opened our room door and was able to get in. The receptionist gave the same key card number. I called but no sense of apology for the mistake. It’s uncomfortable stay in totality. It’s just the location is close to the river and the bus stations.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Guest, We are grateful for having you as our guest and appreciate your positive feedback about our convenient location. However, our goal is to exceed our guests' expectations. Therefore, we want to extend our sincere apologies for not doing so in the areas you outlined. We will address your issues with our team to ensure such situations do not recur. Your insights are invaluable, and we genuinely apologize for any inconvenience caused. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Angelina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
won't stay there again.
when i arrived there were about 7-10 men hanging around in the check in area (on the floor, leaning against walls, etc.). it was late at night, so i don't think they were waiting for a room to be ready, but as a single woman walking up, i had to ask the front desk person if i was safe. the hallways were dimly lit. the carpet on the floor was pulled up in areas and looked like it hadn't been cleaned in years. there was a small roach in the bathroom area on the sink. the faucet in the shower ran nonstop and could not get turned off.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Angelina, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are sorry to hear that you had a less-than-satisfactory experience, and we apologize for not meeting your expectations. We assure you that our guests' safety and well-being are paramount to us. To this end, we have a security presence on our premises. Also, our front desk is always available to help make your stay as comfortable as possible. Your comments have been constructive in highlighting areas that require our attention, and we will take all necessary measures to ensure that such incidents do not recur in the future. Thank you for choosing us, and we hope to see you again so we can provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

KARLA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

David

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sonia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy buena ubicación, está muy accesible a todo y las habitaciones con cocineta son muy prácticas. El personal muy amable. Si nos volveríamos a quedar ahí, definitivamente.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Sonia, We appreciate your positive feedback! At Extended Stay America, we are thrilled to hear you found our location convenient and enjoyed the practicality of the kitchenette-equipped rooms. Our friendly staff strives to make each stay enjoyable. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty - dead cockroach in the hallway. Homeless people outside in the parking lot and living at the hotel. Rude dismissive staff.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Dawn, We sincerely apologize for the unfortunate experience you had during your stay. Your feedback about cleanliness, pests, and interactions with our staff needs to be more reflective of our standards. We take these matters seriously and actively address them to improve our services. We regret any discomfort caused and appreciate your patience. Please know that we are committed to ensuring a more positive experience for our guests. If your plans allow, we would value the opportunity to host you again, providing you with a stay that meets our usual high standards. Thank you for bringing these issues to our attention.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Richard

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Norma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient stay
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ก.พ. 2024
Dear Norma, We're delighted to hear that you found your stay at Extended Stay America convenient! Providing a convenient experience for our guests is our priority. Thank you for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Olga

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tubs need to cleaned/ repaired. I don’t think anyone should be comfortable with showering on rust .
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Olga, Thank you for your feedback. We apologize for our housekeeping staff overlooking some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that such was your experience. We are committed to making sure this does not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. Thank you once more, and we hope to see you again.Sincerely, Hotel Management

8/10 ดี

Jennifer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

10/10 ดีเลิศ

jeannette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is in a great location so that is what I loved the most. But the actual hotel is not so great. Very outdated and beds are super uncomfortable they are Maybey 5” thick spring mattress and hardly any support. There is no breakfast just fiber bar and some fruit
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear James, Thank you for choosing us and sharing your remarks about our location. Our team strives to ensure each guest has a pleasant stay, so we are happy you had one. However, we are sorry for the upkeep issues in your room that impacted your time. We have noted and shared it with our housekeeping and maintenance team for further improvement. Our front desk team is always there to help you. Further, we are disappointed to know your remarks about our breakfast not meeting your taste. We will discuss with the team for improvement. Once again, we hope you will give us another chance to show you the outstanding service we provide.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Kim

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Nahid

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Ravi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Find somewhere else!
I would NOT stay here again. The entire place smelled like cigarette smoke. The attendants didn't attend to anything -- my sink was leaking/dripping all night. The shower curtain wasn't long enough to stop water inside the shower, and the yapping dog next door drove me nuts. Horrible experience.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Ravi, Thank you for choosing us. Providing clean and comfortable accommodation is one of the top priorities, and we regret the hotel was not spotless and fresh on arrival. We have discussed your feedback with our housekeeping team to ensure all areas are thoroughly cleaned and inspected. Please allow us to correct this for you on your next visit and regain your trust. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Vernon

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Tamara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Monica Daniela Reyes

เดินทางกับคู่รัก
Aceptable
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Monica, We appreciate your feedback and hope your stay was pleasant. It was our pleasure hosting you, and we hope you will return any time your travels bring you this way. SincerelyHotel Management

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Nikolaos

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Ronald

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Katheryn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking lot not so good
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Steve

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good enough for price.
Due to Grand Prix in town, hotel rates were INSANE. For the regular price, this hotel is clean and comfortable enough (though the pull out sofa was ridiculous—don’t plan on the suite sleeping more than 1 bed’s worth if you can avoid it). Nice having a full kitchen if needed, and the location was great—walking distance to moody theatre and downtown. If you want amenities, this is likely not the place for you. If practical and affordable is your goal, this will do it for you. Free parking for folks staying there , and pretty low priced for inner Austin. Can you get less expensive? Maybe. Can you get nicer? Certainly, but in my experience visiting Austin, you’ll likely pay double, triple or more—plus daily parking.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Steve, Thank you for sharing your feedback about your stay at Extended Stay America. We're glad to read that you found our hotel to be clean and comfortable and that you appreciated having a full kitchen. We are also pleased that our convenient location within walking distance of Moody Theatre and downtown was perfect for you. We understand your observations about the pull-out sofa and the amenities, and we appreciate your perspective on the value offered by our hotel. Your feedback is invaluable to us as it highlights where we need to refocus our efforts, and we assure you we will. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to seeing you again.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Clinton, Arlington

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel had nothing . No coffee, no breakfast, no phone chargers. Staff was friendly but kinda weird. Hotel where people my live weekly. Entire place smelled like cigarettes. Don’t recommend, especially for $188 for one night !
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Clinton, Please accept our apologies for your disappointing stay with us. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, we are genuinely sorry to learn that this was not your case, and we understand your frustration regarding the issues you described. We will address these concerns with the appropriate individuals to see what went wrong and avoid such inconvenience. We hope you will give us another opportunity so we can leave you with a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Mariana

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to downtown
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Mariana, Thank you for your review of our hotel. We are pleased to know your overall stay was satisfactory and you liked our location close to the downtown. However, we regret that your stay was anything other than perfect. We would love your feedback if there is anything we could have done to improve your experience. We hope you will give us another try so we can provide you with a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Scott

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Entire room felt dirty
The room had an overpowering smell of Fabulosa. It was like someone just dumped a bunch on the floor to cover something up because the floor was still sticky in some areas and slick in others. The room and carpet were damp, and it felt very unsanitary everywhere. The towels had long black hairs on them, as well as on the toilet seat. Overall, I felt gross being in there.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Scott, We are deeply sorry for the discomfort and dissatisfaction you experienced during your stay. The issues with the overpowering smell, the cleanliness of the room and towels, and the unsanitary conditions are unacceptable and not reflective of our standards. We take your comments seriously and will address these concerns with our team promptly to ensure a more comfortable and enjoyable experience for future guests. We hope you will consider giving us another opportunity to provide a more positive impression during your stay in the future. Thank you for sharing your experience.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Sylwia

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Jacobo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Sonna

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Kelly B

เดินทางกับครอบครัว
Toilet didn’t work and pillows were hard as rocks. Other than that very clean and location was perfect.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Kelly, Thank you for taking the time to tell us about your visit. While we are glad you were satisfied with many aspects of your stay, we are disappointed that we did not meet all of your expectations. We appreciate your input and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. We are glad that you found the rest of your visit enjoyable, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Kristina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We picked this hotel because of its location to ACL Music Festival. It’s about 1.5 miles to the front gates and was perfect. A little old hotel but the staff was amazing to get us taken care of! Be nice to them and they will try their best to move mountains for you and they did for us!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Karely

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They not even have breakfast, os not worth it and it is expensive
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Karely, Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations regarding our breakfast offerings and pricing. We understand the importance of a satisfying breakfast to start your day and apologize for any inconvenience caused. Your comments will be shared with our team as we work towards improving our services and offerings. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management