บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นอินน์ สนามบินแอลเลนทาวน์ เบธเลเฮม

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 586 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 223 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 92 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 50 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 51 จาก 1002 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Michael, Sonoma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a very nice hotel. Well maintained with a really nice staff. Only drag was that my shower took 5-10 minutes for the water to get hot in the shower.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you very much for the rating. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. Sorry about the temperature of the shower. We hope to see you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Virginia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Also used the business center to print my boarding pass. Hotel was pretty, very clean, front desk gal "Amanda" very friendly and professional, Jennifer at the restaurant very good, too as was the early shuttle driver who also was very helpful at the airport procuring me a wheelchair and handling all my luggage.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for the rating and kind words. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again if you are in our area.

10/10 ดีเลิศ

Marivel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rtrr
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback, it is greatly appreciated. We look forward to seeing you on your next visit to the Hilton Garden Inn.

10/10 ดีเลิศ

Husam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for the rating. We hope to see you again if you are in our area.

8/10 ดี

Colleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for the rating We hope to see you in the future if you are in our area.

10/10 ดีเลิศ

Dominique

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback, we greatly appreciate it.

8/10 ดี

Brandi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charge you for breakfast and it’s pretty pricey but other than that it was nice.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback, hearing from our guests truly does help to improve our hotel. I do apologize that breakfast is not included. You can always call ahead and speak to a front desk agent to have them included it in your price when you pay which is a little cheaper than buying it outright in the morning. We hope that we see you again, with any of your future stay here in the Allentown area. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Wendy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk clerk Amanda had a wonderful customer care approach. She was kind and welcoming. Property is well maintained and clean and comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you so much for your positive feedback, we greatly appreciate it. I want to personally Thank you for the kind words that you said about me, it truly means a lot. We look forwards to seeing you again in any of your future stays here at the Hilton Garden Inn.

10/10 ดีเลิศ

Juan Babiloni

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel, the stuff was friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you so much for your positive feedback it truly helps. We look forward to seeing you in the future.

8/10 ดี

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback. We do truly appreciate it and look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always a pleasure being there an they treat my dog amazing!!!!!!!!!!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you so much for your positive feedback, it is greatly appreciated. We look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Benjamin Hawke

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was above and beyond! Will be staying there for future visits to the area. Myself and several others from my family were there for a funeral and the Kindness and Helpfulness of the staff really helped ease the pain and stress of the situation, on top of whixh i was traveling with a specual needs toddler and absolutely loved their interactions with him 20 out of 10 would recommend
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you so much for your positive feedback. We are so happy that we could help accommodate you on your stay here with us. We look forward to seeing you in the future.

6/10 พอใช้

Kathleen

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for the rating, We hope to see you again in the future.

8/10 ดี

Hapidudin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for the rating and kind words. We hope to see you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Donald

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback, it is greatly appreciated. We look forward to seeing you on your next visit to the Hilton Garden Inn.

10/10 ดีเลิศ

kelly

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Beds were comfortable. Everything was very clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for the rating and kind words. We appreciate you and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Brandol

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed at the property multiple times already and haven't complained once. Great service, Easy access to everything, Kind staff, Overall perfection!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you so much for the rating and kind words. We look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

william

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback, it truly helps with making your stay here at the Hilton perfect. We look forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Matthew

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
A little outdated but clean and comfortable. Spent the weekend here. The kids loved the pool and spa. Would stay again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We are working on an upgrade for the remainder of the hotel as the rooms were just done about a year ago. We hope if you are in our area again you give us another chance to make it right

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
There is no free breakfast
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 5 เม.ย. 2024
Good afternoon, I do apologize that you were upset that Hilton Garden Inn does not offer a free breakfast. We do offer a full cooked to order breakfast where most hotels only offer the free buffet style breakfast. If you are in our area again and would like to have breakfast included you are able to add it to your room rate per guest at a very discounted rate. I hope you give us another chance in the future if you are in our area.

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a very pleasant experience and would definitely stay here next time in town. The staff was friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 29 มี.ค. 2024
Thank you for the rating and kind words. We look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Charles

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Amanda Keefer วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you so much for your feedback, we truly appreciate! We are happy to hear that you enjoyed your stay here with us at the Hilton Garden Inn. We look forward to seeing you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Taniah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Christine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet room, very comfortable bed, terrific shower. On site restaurant, and also some in walking distance. Just 1 mile from the airport.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future if you are in our area.

8/10 ดี

Ying

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. If you would like we would love to hear your feedback on your stay. We also hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

COLLEEN, Germansville

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cleanliness is not due to clean up it was old raggedy worn dirty furniture, dirty old carpet with musty smell, old discolored drapes, etc. Staff is wonderful and friendly. With all the old worn out furniture and cracks in the wall, tile broke and missing in bathroom I was shocked I was in a Hilton. Seemed like a roadside motel. Outside was well maintained and freshly landscaped as a Hilton should be. Lobby was perfect! Customer service top notch! Housekeeping hard working and professional.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for the rating and kind words in regards to the staff. I apologize for the worn dirty feel you got from the rooms as they actually were just remodeled about a year ago. :( We do still have some upgrading to do in the hotel which I hope that makes the place look a little better. I hope if you are in our area you stay with us again.

6/10 พอใช้

TAMMY

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really enjoyed our stay, will def. Book Shaun next year on our way back from outer banks
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 24 มี.ค. 2024
I am glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to seeing you again when in our area.

4/10 แย่

Kenmari

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for sending in a review. If you have a moment I would appreciate if you would give us some feedback as to why you rated us so poorly to give us a chance to address the situations that would of caused you to do so.

10/10 ดีเลิศ

Raul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. I hope to see you again in the future.

8/10 ดี

Vicki

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed! Would definitely stay again. Very clean and staff was very friendly. I only gave it 4 stars just because the pool was freezing one night. The next night was Saturday and there must have been a party because the kids was packed with preteens-teen and it made it not fun for my younger kids to swim. Plus that night the room next to us played loud music until around 11pm which made it had the my kids to fall asleep. That all just happened one night the rest was perfect.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. I am sorry about the pool situation. We hope if you are in our area again you give us the opportunity to serve you again.

2/10 แย่มาก

Joel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Limited parking, had to pull a u-turn at a busy intersection to access to the property. Not customer friendly. Will not book with this Hilton again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 มี.ค. 2024
We are sorry for the limited parking, that is due to a sink hole that formed in our parking lot and we have to wait a certain amount of time to survey the area. This is something out of our control. As far as getting into our property you do not have to make that u turn. You can just turn left at that light and it will bring you right to us. I hope you change your mind on giving us another opportunity

2/10 แย่มาก

Jamie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool was ice cold and not swimmable. Dirty towels were all over the pool room floor. Huge pot hole in parking lot with a large portion of parking blocked off. Walked past the front desk several times and no one even looked up or acknowledged me.
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 มี.ค. 2024
Sorry for the pool being so cold. Our pool is not heated but we are working on an upcoming remodel of some areas of the hotel and hoping the cold pool will be rectified.

10/10 ดีเลิศ

dawn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Late flight arrival at the airport, staff is always friendly and quick to get us registered so we could get to our room
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you so much for the rating. I am so happy to hear that my staff is able to take care of your needs. We hope to see you again in the future if you are in our area.

10/10 ดีเลิศ

dominicantruck

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thanks
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. We hope to see you again in the future if you are in our area.

10/10 ดีเลิศ

Shannon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice shuttle service
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for the rating and the kind words. We hope to see you again in the future if you are in our area.

2/10 แย่มาก

cheungmui, New York

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 6 มี.ค. 2024
I am sorry to hear that you were not happy with your stay with us. I wish you would please take a minute to explain why you rated us so poorly. I would like to address the situation with you and see if I can make it better.

10/10 ดีเลิศ

Derian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for the rating. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future if you are in our area.

8/10 ดี

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Close enough to ABE, worked for the rest stop needed. If you’re a light sleeper, this may not be the spot for you. Can hear traffic and the patron in the room next door was watching TV past midnight and I could hear it through the walls. Room was dated, could use some updates throughout.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 5 มี.ค. 2024
I am not sure why this is rejecting my responses all the time now. I did answer.

4/10 แย่

Jayme

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I'm upset that it advertises for free breakfast and a hot tub and the hotel did not have either. It's false advertising. The spa has been broken down for months and breakfast costs $16.
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 6 มี.ค. 2024
already responded

4/10 แย่

Mary

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs to be repainted, a lot of wear and tear, served raw eggs and cold sausage for breakfast. Will never stay here again. Worst Hilton Garden Inn I have ever visited. Would not recommend
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 28 ก.พ. 2024
I am so sorry to hear you did not enjoy your stay with us. We are currently working to improve the condition of the paint and other cosmetic issues and we appreciate your feedback. We hope if you are in our area again you give us another chance to make it right. If there is anything else I can do for you at this time please feel free to call the hotel

10/10 ดีเลิศ

Beverly A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 28 ก.พ. 2024
Thank you for the rating. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future if you are in our area.

4/10 แย่

Luis, Brooklyn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water on the first we checked in, and bugs inside the room and bathroom. Rooms are outdated and dirty. Will not come back to this hotel ever.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 ก.พ. 2024
I would like to apologize about the hot water issue. As much as we try to maintain our equipment emergencies do happen. The rooms have been totally remodeled about one year ago, I am sorry you do feel they are outdated. I am also sorry that you feel due to the hot water issue that you would not return to our property. I would love for you to give us another chance.

8/10 ดี

Amy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Nice place
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 ก.พ. 2024
Thank you for the rating. We hope if you are in our area again you will stay here with us.

6/10 พอใช้

Kelly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't like that the spa/gym was not up and running the night of check-in. The hot water was out till the wee hours of the morning due to a pipe bursting so I was unable to settle in after traveling. Other than that, the staff was professional and tried to accommodate the situation.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
Sorry about the issues you encountered during your stay here. I would like to know if you are a HH member so I can add some points to your account for the inconvenience.

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Always awesome and they love the dog which is the best part.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for the rating and we truly do love our dog guests :) We hope to see you again if you are in our area.

2/10 แย่มาก

Jokaly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
If you have time I would appreciate some feedback as to why you rated us a 1 but did not leave any reasons why you rated us so poorly. I would like to be able to resolve the issues you faced while at our hotel.

4/10 แย่

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately we had no hot water Saturday. I understand these things happen but a hot shower is pretty basic.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
I apologize for the issue with the hot water. As much as we try to maintain our boiler so these issues don't happen sometimes we are unable to not prevent main issues like this. Thank you for understanding

2/10 แย่มาก

Brianna

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was no hot water!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
I would like to apologize for the issue with our boiler. We do try to maintain our equipment the best we can but sometimes there is nothing we can do with these larger issues. Hopefully if you are in our area again you give us another chance to make it right.

4/10 แย่

Rob

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was absolutely wonderful. The rooms were above average cleanliness. With that said, a hotel is supposed to accomodate you and be a convenience away from home. One of the selling points was the pool and hot tub. Both were broken. Hot tub was green. Pool was freezing. When we came in after tubing, since it IS the poconos, we find out theres no hot water which sucks considering we're freezing. "Maybe" we get it back by morning. The breakfast that was supposed to be free, was not, in fact, free. Parking sucked because red robin has most of the lot. "Hilton" seemed like a no brainer, but it was anything but easy.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 ก.พ. 2024
I have answered this three times, I am not sure why it is not going through.

6/10 พอใช้

Walersya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Room not clean, weird smell. We came 10:30 pm and there is no hot water to take shower.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 20 ก.พ. 2024
I would like to apologize for the condition of your room and the hot water issue. We truly do try to maintain our equipment to avoid these issues but unfortunately sometimes we cannot help for equipment failure. We hope if you are in our area again you give us another chance to make it right.