คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 59 รายการ

3.6 จาก 5
75% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.7 ความสะอาดของห้องพัก
3.7 บริการและพนักงาน
3.9 ความสะดวกสบายของห้อง
3.5 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากBangkok

ห้องกว้างขวาง สะดวกสบาย

โพสต์เมื่อ 28 ก.ย. 2016 บน Expedia
ข้อดี: ห้องกว้าง..สบาย..เงียบ..เหมาะกับการพักผ่อนจริงๆ
ข้อเสีย: ยังมีกลิ่นอับ ภายในห้อง
สถานที่ตั้ง: ใกล้ร้านอาหารวังทราย...มีร้านค้า..เซเว่น...ของกิน..หาง่าย ไม่ไกลจากที่พัก
เชคอิน นานไปนิด...ห้องกว่าจะได้ รอนาน..ต้องอัพเกรดห้อง เนื่องจากมีผู้สูงอายุเดินทางไปด้วย ทำให้ไม่สะดวกต่อการขึ้นลง...จึงอัพเกรดห้องเป็นพูลแอคเซส แทน..
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Old Hotel with the dirtiest Hotel pool

โพสต์เมื่อ 22 ม.ค. 2024 บน Hotels
Dont be fooled by the name or their pictures. Booked a swimup room, but the pool was super dirty. The entire resort had its prime long ago, and they dont care at all which is a shame since it has alot of potential
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Fine rom og basseng og hyggelig betjening

โพสต์เมื่อ 25 มี.ค. 2020 บน Hotels
Var der kun en natt så fikk ikke sjekka ut renholdet eller frokosten, da vi reiste veldig tidlig. Men generelt sett et fint hotell, veldig fint stort basseng med bar i bassenget. Fine store rom og hyggelig personale. Rett ved KoDam som er den beste thai restauranten i Ao Nang. Litt unna Ao Nang stranda, som trekker litt ned, men koster kun 100 Bhat med tuktuk ned til byen så ikke noe stort problem. Hvis vi skal ha en natt eller to i Ao Nang igjen så booker vi oss nok inn på dette hotellet.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Noe skuffende til 4 stjerner

โพสต์เมื่อ 8 มี.ค. 2020 บน Hotels
Vi har bodd på RAMADA i 3 dager.Vi har flere ganger sett på hotellet som et barnevennlig sted, der vi kunne tenkt oss å ta med hele familien. Og nå bestemte vi oss altså for å teste lokalitetene. Det er et hotell som ligger fint til, tilbaketrukket fra hovedveien sin støy og larm. Stort basseng med åpen poolbar. Veldig vennlig betjening. Store rom. Men, for det er dessverre et stort men. Vi sjekket inn på rom i andre etg med utsikt mot poolen. Vi hadde ikke vært der lenge før vi merket mugglukt. Det var gjennomslag av mugg fra badeveggen. Sorte skjolder langs betongveggen. Resepsjonisten ble hentet inn, og vi fikk straks byttet rom, da vedkommende kjente lukten selv. Selv det nye rommet er ikke bra, men bedre. Her er det flere hull gipstaket etter vann fra airconditionen. Også her fuktskjolder på veggen mot badet. Sengene var store, men veldig hårde, om ei uvanlig . Så gjelder det renhold. Trapper og trappevegger kan ikke være seriøst vasket på år! Det ligger et inngrodd lag med skitt over alle overflater. I matsalen var det tydelig at inventaret kanskje kunne trenge en omgang, sokkelen på skapene hadde tydeligvis ikke tålt vannsøl. Frokosten var imidlertid fin. Veldig bra omelett. Dessverre ingen bacon. Uansett er 4 stjerner langt å overdrive. Vi forlanger mer av et hotell i den klassen. Kanskje en svak 3. Vår vurdering på skalaen poeng blir 4, på grunn av hyggelig betjening og god frokost, ikke på grunn av lokalitetene forøvrig. Her bør Wyndham gruppen gjøre en innsats.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Bra hotell

โพสต์เมื่อ 13 ม.ค. 2020 บน Hotels
Lite slitet men stort rum. Hårda sängar. Poolområdet fint med stor pool med bar. Frukost riklig, men för dyr
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 3 ธ.ค. 2019 บน Hotels
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 26 ต.ค. 2019 บน Hotels
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 20 ส.ค. 2019 บน Expedia
It didn't meet my expectations of a 4star hotel, more like a 3 star hotel.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 ส.ค. 2019 โดย Supanee Meesuk, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Alena, Thank you for sharing your recent stay experience. We are sorry that your experience did not meet your expectations. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We have shared your concerns with our service team leaders and would like to assure that every effort is being made.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 19 ส.ค. 2019 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 ส.ค. 2019 โดย Supanee Meesuk, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for sharing feedback for your stay at Ramada By Wyndham. We hope to have the opportunity to welcome you back should your travels bring you back to Krabi!
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 31 ก.ค. 2019 บน Hotels