บริเวณภายนอก

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นอินน์ ยูมา ไพวอทพอยต์

3 out of 5

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 512 จาก 835 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 218 จาก 835 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 64 จาก 835 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 17 จาก 835 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 24 จาก 835 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Heather

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property is undergoing construction so it is incredibly loud. Breakfast is $12 for a sad continental breakfast. They leave 2 boytles of water in the room that in small print on the bottom state they are $2.50 each. No soap was leftin the room to wash hands. Rooms were modern, beautiful view of the river and bridge and great location for dinning.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ronald

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Vanessa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please change the description to the room that opens to the pool. The description said it sleeps 5 and has a king bed. I got that one thinking a sofa bed was in there as well since it sleeps 5. Got there and it was only a king bed .... they did change our room but it was just a mess with billing now. The same description is on the Hilton app so that's why I did not think it was a typo. Please change so it doesn't happen to other people.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Roberto, Avondale

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I was charged breakfast while the reservation clearly said free breakfast
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

David, Mesa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A quick walk to the river
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Ross

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed in a room with a handicap accessible shower. After showering, the entire bathroom was covered in water. The carpet outside the bathroom was soaked and water was seeping along the baseboard. Grout and dirt was coming up from between the tiles in the bathroom. Not pleasant
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Raylene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bonnie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We Liked the location of the hotel
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

MARK

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Patricia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I'll never forget the kind staff at this hotel.
The staff (especially at the front desk were incredibly kind and guest focused. The older woman that worked the overnight shift, remembered that I had requested yogurt in the morning. However, the room itself was not clean. There were crumbs and something solid (?) under the bed, and a toothbrush left by a previous guest on the bottom shelf of the nightstand.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Jack

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Was told upon checking in that breakfast was not included. Very disappointing and would not have stayed here if made clear earlier.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Dr. Roberto G., Morgan Hill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff seemed self involved and did not always greet me or other customers in the hotel. When I used the telephone to inquire about something it took a long time to get someone to respond and answer the phone.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Kelsey

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

hector

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly and knowledgeable staff.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Wayde

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel
The staff were super friendly, and place was clean.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Wayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoyed my overnight stay.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Tannis

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Robert, Oro Valley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Allan

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Honey at the front desk was awesome.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Dennis

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Carolyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For $300 a night, the property is outdated and has low water pressure. Additionally, my shower curtain was damaged and the tub grout looked yellow

10/10 ดีเลิศ

Tomas

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Ashley

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Sally

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked all of the amenities and loved the space in the room. We do think the perfume smell, whether air freshener or cleaning products could be lessened.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Elva

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our 3 day stay at Hilton Garden Inn Pivot Point. The amenities are excellent. The staff treated us well. Great breakfast!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Perla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Yuma Prom Noisy
Yuma Prom Did not sleep all night If the hotel is renting out rooms to minors, this is a problem. Room next to us, noise all night.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bed and pillows are horrible.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to stay
Room was clean and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

victor

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
Check in was fast! Young lady who helped us was very energetic, enthusiastic and helpful
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Antonio

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

George

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great place and great stay with a little shaking.
I stayed here for 3 nights. I stayed in room 228. The room itself was really clean. Not much of a view from here but that wasn't a concern for me. The only interesting thing was the vibration in the floor. Not sure where it was coming from but it vibrated the floor and bed enough to be very noticable. Other than that issue is was a great stay. I might have missed it but I didn't see any coffee available during the hours outside of breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Masanori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

2/10 แย่มาก

Troy

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

Kimberly

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
We were very unhappy that when we asked to have our room serviced the response was "we require 24 hour notice." They did end up doing it that day but when you are paying over $300 a night for a suite you expect better service. The bed was one of the most uncomfortable beds we have ever slept on. Will not return to this hotel again ever.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Katherine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Really quick for a meeting. was very quiet over the weekend.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a newer Hilton, the service was good and staff was very friendly will be back.

8/10 ดี

Dennis E

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

priscilla

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Freddie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

brett

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Andrew Aguirre วันที่ 14 มิ.ย. 2022
Hi Brett, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Hilton Garden Inn Pivot Point. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

2/10 แย่มาก

Sandy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Some mechanical vibration just every few seconds all night. It kept us awake all night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Andrew Aguirre วันที่ 14 มิ.ย. 2022
Dear Sandy, First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. Can you give us a chance to earn back your trust I would be happy to make your reservation personally and and see to it that you enjoy the experience that so many of our guests have grown so fond of.

2/10 แย่มาก

John

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s a rundown property that’s over priced.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Andrew Aguirre วันที่ 16 พ.ค. 2022
Hello John. First and foremost thank you for taking your time to share your feedback. We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hotel. Kindly be advised that our team is working on this case and will follow up accordingly.

10/10 ดีเลิศ

Aimee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous Stay and Location in Yuma.
I've stayed at this hotel several times and love it. Their breakfast is great - there is a buffet with fresh cut fruit, bagels/toast and juices. Much nicer than typical continental buffets but you can also order a custom breakfast that is hot and fresh cooked. I have also eaten dinner and it is a good option if you don't want to go out. It is close to the highway, but quiet, has a nice pool, access to walking trails and within walking of some delicious restaurants and shops downtown. The hotel and restaurant staff are exceptional! I highly recommend.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Andrew Aguirre วันที่ 16 พ.ค. 2022
Hello Aimee, thank you for kind words. We're thrilled your time with us was amazing! We look forward to hosting you again for another fantastic experience! Have a great day!

6/10 พอใช้

Terry

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

amanda, Queen Creek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022