สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว เดอะสตาร์แกรนด์ โฮเทลแอนด์เรสซิเดนเซส ซิดนีย์

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 672 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 168 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 83 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 41 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 38 จาก 1002 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sanjeev

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Samantha

H
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

LARRY

เดินทางกับคู่รัก
Nice property. Good location.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Grace

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very convenient and the food options were great
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Tony

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kylie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service at the front desk was amazing. Room upgrade was exceptional. Overall, it was an amazing, luxurious experience! Thank you so much

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
y
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear PeterThank you for choosing to stay with us here at The Star Grand Hotel and Residences.Thank you for providing your helpful feedback, we will make sure that your feedback will be passed to the team. It is wonderful to hear you enjoyed your experience at The Star Grand and we very much look forward to welcoming you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Hollie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had the best stay for our 10 year anniversary. Merry made check in a breeze and even gave us a very generous room upgrade which made the night even more special. Thank you Merry & the team at the Star for giving two very tired parents a night to remember!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Hollie,Thank you for choosing to stay with us here at The Star Grand Hotel and Residences.Thank you for providing your helpful feedback, we will make sure that your feedback will be passed to the team. It is wonderful to hear you enjoyed your experience at The Star Grand and we very much look forward to welcoming you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

nathan

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and lovely spacious rooms.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear John,Thank you for taking the time and provide a 5-star review.We are delighted to hear about your wonderful experience with us and appreciate your team recognition for their hard work. Your feedback will be pass to the team.Looking forward to seeing you in the near future

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Large comfy beds ensure a great night sleep! Service staff are brilliant and attentive to guests needs.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

amanda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hotel was average. Shower head broke during our stay and they did attend to it swiftly.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Brigitte

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
check in staff amazing great fantastic harbour view great weekend
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

darrin

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Best upgrade Fantastic room
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Katrina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Chloe

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Orianna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My grandson's wish to stay at a hotel "like Kevin in the Home Alone movie" was more than fulfilled with our stay. It was fantastic. In his words " The auto opening lid on the toilet, auto flushing, big pool, big tv, big bed, yummy brekky & friendly people(staff) were much better than the movie. Myself, it was the best stay I have ever experienced & Beautiful Memories with my grandson I will always remember. We would both really recommend "The Star".
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Sul King

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Overall experience is good. The hotel is a bit old. Time for maintenance.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Min

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
really good experience with the star.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Chenchira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Steven

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Rebecca

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

No hot tube
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Sascha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and big Room with a beautiful View. Only the Pool was disappointing. It definetaly was not like it looked on the Website. And there was not really (like announced) a Pool Bar. It was a Counter with Drinks. The Casino is cool. And you can get easily with a train to the Airport.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We love the spa and bed
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

David

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Leo

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Brooke

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dann

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Zhu

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good experience
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

lotto

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Dominique

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Honestly felt kind of let down by the experience at The Star. Firstly upon check in our room was not ready which was fine as we were early. Were told we would receive a text when it was ready. Never got a text so headed back after a couple of hours to ask. Was told that I would need to line up in the check in line that was 30-40 people deep just to ask the question. When I said that I’d already done that once and wasn’t keen to spend an hour in a line to ask a question I was told that the room was in fact ready. The room at first glance was lovely. Opened the window to what should have been an amazing view of the city/bridge only to see that the glass was so filthy that we could hardly see anything. Other things that were below par in terms of the room were that the glasses in our bathroom had the sanitary cover over them but when we actually picked them up one had water in it and lip marks on the side. Really gross. The other glasses in the room that we used were never changed in the three days we were there. Breakfast at the Harvest Buffet was ok but not the standard of a five star hotel by any stretch. Coffee from self serve machine. Paper cups for juice. You are not seated by a host, just told to go find your own table which is a feat in itself trying to work out if a table is free or not or finding one that didn’t have someone’s leftovers still on it. Food was just ok. The place is charging a premium price but unfortunately not delivering a premium product.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Anabel, Wetherill Park

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We always book a room here at the Star whenever we watch a play at the Lyric Theatre. It is very conveniently connected to the hotel. The hotel also has its own Metro rail station which can connect you to pretty much anywhere in the Sydney CBD. Plenty of dining options within the hotel as well. Plenty of restaurant to choose from and there’s also a mini food court for the general public. It gets a bit crowded later in the day, till later in the night when the Casino is in full throttle. You can also easily walk around the darling harbour and pyrmont area.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Aneeta

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s not worth money They gave me dirty plates . They was so much dusty in the room I told the manager and he didn’t help at all he was rude to me it’s horrible
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 5 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at our hotel. We truly appreciate your feedback and are deeply sorry for the inconveniences you encountered, Your observations regarding our customer service are invaluable to us. We genuinely regret that we did not meet your expectations in this regard. We are dedicated to providing exceptional service to all our guests, and your feedback will serve as a catalyst for improvements within our team. Rest assured, we are taking your comments seriously and will use them to enhance the experience we provide to our valued guests.Once again, please accept our apologies for the inconvenience you faced. We are grateful for your candid feedback, as it helps us to continually improve and ensure that all our guests have a pleasant and comfortable stay. Your comments will not go unheard, and we hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

shanul

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

George

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Amy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Narelle

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Mimi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Lovely place to stay but checking in was a nightma
Check in was terrible
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 5 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at our hotel. We truly appreciate your feedback and are deeply sorry for the inconveniences you encountered, Your observations regarding our customer service are invaluable to us. We genuinely regret that we did not meet your expectations in this regard. We are dedicated to providing exceptional service to all our guests, and your feedback will serve as a catalyst for improvements within our team. Rest assured, we are taking your comments seriously and will use them to enhance the experience we provide to our valued guests.Once again, please accept our apologies for the inconvenience you faced. We are grateful for your candid feedback, as it helps us to continually improve and ensure that all our guests have a pleasant and comfortable stay. Your comments will not go unheard, and we hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Gabrielle

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved everything about this property, and looking forward to my next stay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Alice

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's the second time we've stayed here and the main pool was closed. They should do maintenance when it' winter - not summer. We have to go to the Darline Pool instead but that pool has ground that burns your feet on a hot day. We had to make sure the baby didn't crawl into a sunny park of the pool area or she would have been crying form how hot the floor was. Grateful if the Star could put a notice on their webpage if the pool is unavailable. It's the main reason we stay at the Star Grand so we would have picked different dates if we knew it was closed.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Melissa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Always great but seems to be in a state of disrepair. Not quite as clean starting to look a little worse for wear
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Georges Matar , Assistant Front Office Manager วันที่ 5 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at our hotel. We truly appreciate your feedback and are deeply sorry for the inconveniences you encountered, Your observations regarding our customer service are invaluable to us. We genuinely regret that we did not meet your expectations in this regard. We are dedicated to providing exceptional service to all our guests, and your feedback will serve as a catalyst for improvements within our team. Rest assured, we are taking your comments seriously and will use them to enhance the experience we provide to our valued guests.Once again, please accept our apologies for the inconvenience you faced. We are grateful for your candid feedback, as it helps us to continually improve and ensure that all our guests have a pleasant and comfortable stay. Your comments will not go unheard, and we hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future.Warm regards,