โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เปล/เตียงเด็กอ่อน (ฟรี), Wi-Fi ฟรี

รีวิว เรดรูฟอินน์ ซัตตัน

2 out of 5
เรดรูฟอินน์ ซัตตัน
200 Worcester-Providence Turnpike, Sutton, MA

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 53 จาก 314 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 64 จาก 314 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 59 จาก 314 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 42 จาก 314 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 96 จาก 314 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Kary

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs updating; very limited essentials (no tissues) furniture old / carpeting on stairs worn
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello Kary, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding updates needed in the room and the condition of the furniture and carpets. Our team values your input as we continuously strive to enhance our guests' experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

4/10 แย่

Angelina

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good for a place to sleep only. Half stocked bathroom, dirty rug, staff was difficult to locate, huge water stains on the ceiling and litter everywhere.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Angelina, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN SUTTON. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the lack of cleanliness you described along with the other issues mentioned. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see your 2/5 score. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Fidel

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Hello Fidel,We apologize for any inconvenience during your stay. Please feel free to reach out to us with any feedback so we can address your concerns and improve our service.

2/10 แย่มาก

Joshua

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room wasn’t the cleanest also there was cockroaches everywhere.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Adraine Rediresponse Specialist วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Joshua,I appreciate you sharing your feedback following your stay at the RED ROOF INN SUTTON. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the insects you reported and the lack of cleanliness of the room. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist

2/10 แย่มาก

Ernest

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This stay was a stay from hell. The room was distinguishing. Dried blood on the bedspread. Didn't dare to sleep in the bed. Had to buy a sheet set with pillowcases. The flooring was so dirty and smelled that we not dare walk in stocking feet let alone bare feet. As far as taking a shower, we did not due to mold and uncleanliness which also had blood on the outter side of the tub. The lights by the bed were connected by two wires and were wired together attached to a plug. There were dead bugs in and on the windowsill. The smoke detector was questionable. It was filthy and looked like wasn't operational. The air inside the room, even though it was a smoking room, was deplorable...and we smoked outside! We would and SHOULD have sleapt in the car! I will be contacting the board of health and code enforcement!!! The town needs to investigation and condemn it due to being a health hazard and not up to code! I want and deserve a full refund!!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Hello Ernest,We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Please feel free to reach out to our management team directly to address your concerns. Your feedback is valuable to us as we continually strive to improve our services. Thank you for sharing your experience with us.

6/10 พอใช้

Maureen

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Hello Maureen, We appreciate you choosing our hotel for your stay. We regret that your experience did not meet your expectations. We would love to hear more about your stay so we can improve our services. Please feel free to reach out to us directly and share your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional stay.

8/10 ดี

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was quiet on Christmas day.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Hello Amanda,Thank you for choosing our hotel for your Christmas stay. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed the quiet atmosphere. We strive to provide a peaceful environment for all our guests. Should you choose to stay with us again, we hope you have another pleasant and tranquil experience.

2/10 แย่มาก

Airen

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello Airen, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN SUTTON and I are disappointed to see your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

José

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff makes all so complicated for you to stay almost like if you’re giving them more work then what they already have!!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Hello José, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconveniences you may have experienced. Our staff aims to provide efficient service while maintaining the highest standards. We appreciate your input and will address this internally to improve our operations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more seamless stay.

10/10 ดีเลิศ

Eber

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 พ.ย. 2023
Hello Eber,Thank you for rating our hotel so highly! We are thrilled to hear that you had such an amazing experience during your stay. We strive to provide our guests with exceptional service, and it's great to know that we exceeded your expectations. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future for another outstanding stay.

4/10 แย่

Christian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an old motel. The way that it used to be is long gone by. The room they put me in was out back and just deteriorated conditions. But entering my room it was clean, the sheets were bright white and searched for never a bug seen. The shower was hot and easy to use. The TV worked well. If you need a place to crash for the night - it worked for me.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Hello Christian, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate your feedback and are glad to hear that you found the room clean and the amenities satisfactory. We strive to provide a comfortable experience for all our guests. Should you require accommodations in the future, we would be happy to welcome you back.

4/10 แย่

Ben

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gross and dirty
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Hello Ben ,Thank you for taking the time your feedback is especially important to us, and I am saddened to hear of your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences with housekeeping issues. We continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 แย่มาก

Stephen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Please don’t ever stay there.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Olivia RediResponse Specialist วันที่ 15 ก.ย. 2023
Hello Stephen,Thank you for rating your recent stay at the Red Roof Inn Sutton. I am disappointed that you had a less than satisfactory experience which prompt your 1/5 score. Please accept our apologies for any issues you encountered during your visit. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Nevertheless, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value- based stay to all our guests. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,Olivia RediResponse Specialist

8/10 ดี

Funmilayo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ส.ค. 2023
Hello Funmilayo,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.

10/10 ดีเลิศ

Hector

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 27 ส.ค. 2023
Hello Hector, I am pleased to have had you as our guest. Your 5/5 score is much appreciated, Yet; we would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to assist us in discovering what we’re doing well and how we can improve our service, to make your stay that much better. Thanks again, we do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with an even better experience. Sincerely, Toni-Ann Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

JINSOO

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Devorine RediResponse Specialist วันที่ 26 ส.ค. 2023
Thank you for taking a moment to complete our survey, Jinsoo. The staff at the Red Roof Inn Sutton and I appreciate your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Devorine RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property itself was in disrepair and was quite dirty. Stains on the walls, carpets very dirty, toilet dirty and didn't flush properly. Cobwebs in room, handles and screens missing from very old windows, view of roof and soffit that were both in poor condition. The bed itself looked to be made up ok, and I'm sure the cleaners did as well as they could given the state of the facilities. It just really felt gross just being in the room with all of the grime and visible stains. Staff did their job to check us in and did not do anything wrong, but they certainly did not go the extra mile. I would have been fine with an older and non-updated facility as long as it was clean, but it wasn't. We took one look at the interior hallways and room and walked away from our booking and went to stay somewhere else. We didn't talk to the staff when we left because no one was at the desk; we just wanted to get out of there and away from the germs. Also didn't look like it was in a great area of town.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Devorine RediResponse Specialist วันที่ 22 ส.ค. 2023
Thank you for your honest feedback, Dawn. I was disheartened to read there were stains on the walls, the carpets were very dirty, the toilet was dirty and didn't flush properly amongst many other issues highlighted that concerned about our facilities. Please accept our apologies for the impact this had and the impression it left. On your next stay, should you have any issues or concerns while in house please feel free to reach out to our front desk for real time assistance. I am sharing your feedback with management in an effort to ensure that your concerns are addressed. We continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.Thank you for choosing Red Roof Inn Sutton. We hope we have the opportunity to see you again in the future. Sincerely,Devorine RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do Not Stay Here
This hotel is filthy, smells terrible, and has questionable business practices. We stayed one night of a two night reservation and only because it was late after a long day, and I wasn't familiar enough with local geography to know we were only 11 mikes away from excellent hotels. Do not stay here.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Chevanese RediResponse Specialist วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn Sutton. We sincerely appreciate your comments and we’re very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the uncleanliness, and unpleasant odor of our facilities, along with the other listed hindrances. Your feedback is important to us and will be taken into consideration to make changes to improve our customer experience.Thank you for sharing your concerns and I wish you all the best in your future travels.Sincerely,ChevaneseRed Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

francis

Comfortable and safe…
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 ส.ค. 2023
Hello francis,We appreciate the comments, especially with regards to your opinion of our hotel. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.

8/10 ดี

Balanatarajan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ส.ค. 2023
Hello Balanatarajan,We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.

4/10 แย่

Michelle

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chose because least expensive- ugh.
Incredibly smelly, no toilet paper in room
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 7 ส.ค. 2023
Dear Michelle,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN SUTTON. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the foul odor you described along with the issue highlighted with the bathroom. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see your 4/10 score.At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,OshaneRed Roof ManagementRediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Larry

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This room was terrible, carpet had stains, room melled nasty. Would never stay against. If it wasn't for being tired from driving 14 hrs and we couldn't find a different hotel as all were full we would of left. Worst experience we have ever had.the picture of the room on website was totally different than what it was.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ส.ค. 2023
Hello Larry, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. Thank you for bringing to our attention the odor in your room, with your feedback we can deep clean and return the freshness of our accommodations. We are sorry there was not a solution during your stay. We hope you will give us another chance to provide you with a superior experience the next time your travels bring you back to the area.

2/10 แย่มาก

Nathaniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The room was very dirty. There was a lot of smoked in the room. The room was just not comfortable the was a lot of smoke coming out of the AC as you turn it on. My kids was very uncomfortable with the room. Management need to do better. There was no one in the front when I need help to see if I could switch a room. I kept calling their office phone, at 3:30 pm
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 31 ก.ค. 2023
Hello Nathaniel, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. Thank you for bringing to our attention the smoke odor in your room, with your feedback we can deep clean and return the freshness of our accommodations. We are sorry there was not a solution during your stay, please bring this matter to our attention in real-time so we may address it promptly for you. We hope you will give us another chance to provide you with a superior experience the next time your travels bring you back to the area.

2/10 แย่มาก

Gloria

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 ส.ค. 2023
Hello Gloria,We appreciate your time in sharing your feedback. We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.

6/10 พอใช้

Sandra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice staff poor condition
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Hello Sandra,Thank you for sharing this experience with us. We truly value you feedback with regards to our staff. We hope you'll return to see how we continue to grow thanks to valuable guest feedback such as yours.

10/10 ดีเลิศ

Louis

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ส.ค. 2023
Hello Louis,From all of us, thank you for the fantastic rating! It was an honor to have you as a guest. Please choose us again on your next visit to the area.

2/10 แย่มาก

Joe

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ก.ย. 2023
Hello Joe,We appreciate your time in sharing your feedback. We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.

8/10 ดี

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ก.ค. 2023
Hello Steven,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.

8/10 ดี

Marcel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Seems fine.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 ก.ค. 2023
Hello Marcel,We appreciate the comments, especially with regards to your opinion of our hotel. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing
The room we got was NOT at all the room we reserved. It was scary looking and had a queen bed (we reserved a king). We got in around 11:30 after being on the road for 7 hrs. I went back down to the desk and they gave us a room with a king bed. Apparently they advertise a room with a king & kitchenette area but its actually a queen with a janky stove in a room that smelled like someone smoked crack in it. The king size room was located in the main building & was nicer.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ก.ค. 2023
Dear Guest,Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our bed and your insights regarding our area. Through guest feedback like yours we are better able to enhance guest experience; so thank you.

2/10 แย่มาก

Milton

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ก.ค. 2023
Hello Milton, Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.

10/10 ดีเลิศ

Edward

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Hello Edward,We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area.

8/10 ดี

Zach

ชื่นชอบ: ความสะอาด
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ก.ค. 2023
Hello Zach,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.

8/10 ดี

Leomard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ก.ค. 2023
Hello Leomard,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.

8/10 ดี

aaron

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Hello aaron,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Kerry

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Property is in good condition. Safe, clean and quiet, Service is non-existant. Desk gave me the key to someone else's room. Wifi must scan QR code so only works on phones. Desk was unpleasant and ignored customers. No smiles
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Recordo Rediresponse Specialist วันที่ 11 ก.ค. 2023
Hello Kerry,Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SUTTON. We appreciate your 3/5 rating following your stay. I'm happy to hear that you were pleased with how quiet, clean and safe our property is. However, you indicated that you encountered a unprofessional service from our front desk staff, also you had issues with connecting to our Wi-Fi. Please know that we do value your business and will take your concerns into consideration. We sincerely apologize for the highlighted encounter. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,RecordoRediresponse Specialist

2/10 แย่มาก

Nila

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hello Nila, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel was disgusting. The bed had no mattress cover and had old blood stains and holes from cigarette burns on it. There were flies coming out of the drains from the sink and shower. To top it off there were cockroaches coming out of the air conditioning and when we asked for a refund the gentleman said “oh okay” like nothing. They didn’t even cancel the booking and left it as is and took money from us.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 30 พ.ค. 2023
Hello Guest, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

4/10 แย่

KRISTINA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty there was hair in the shower the sink was backing up as I brushed my teeth and I felt like I had things crawling on me all night long Trash everywhere on the property and no where to park we had to park on the lawn under a tree and the place had a very nasty smell
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Linton Rediresponse Specialist วันที่ 26 พ.ค. 2023
Dear Kristina,Thank you for telling us about your recent experience at the Red Roof Inn Sutton. Please allow me to extend my deepest apologies for the uncleanliness concerns you listed. We make an effort to thoroughly clean and inspect our rooms, so we are grateful for your feedback as it will help us improve the quality of our services. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations in the future. Kindest regards,LintonRediresponse Specialist

4/10 แย่

Aurora

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cockroaches crawling on the sink, walls, bathroom!
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 พ.ค. 2023
Hello Aurora, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

2/10 แย่มาก

Lauren

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Oniel Rediresponse Specialist วันที่ 23 พ.ค. 2023
Hello Lauren,We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 1/5 rating, following your stay at the Red Roof Inn Sutton. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely, OnielRediresponse Specialist

6/10 พอใช้

chantal

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L’hôtel demande beaucoup d’amour ! Il est pas mal vétuste! La propreté de notre chambre était correct .
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 พ.ค. 2023
Hello chantal,Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our hotel. Thank you for choosing our hotel. We appreciate your business and hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

kaylaann

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is outdated with poor improvements to paint, we had one towel in bathroom, the following morning when I asked for additional towels around 8am, I was told house keeping would be by later to give us a towel. We found a tik in our bed.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
Hello kaylaann, We are sorry to hear about those cleanliness issues, if it was reported to us during your stay, we would make sure to resolve it. We pride ourselves in make sure that our cleaners adhere to the guidelines, especially during this pandemic, we would appreciate it greatly if these things can be reported to us as we do not want this to happen again. We apologize that our service did not satisfy your expectations.

2/10 แย่มาก

Joseph

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Place was awful. Just left and found another hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ค. 2023
Hello Joseph,We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. Our goal is for every guest to have a convenient and accommodating experience so we thank you for sharing.

2/10 แย่มาก

kim

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Not worth the trouble
Couldnt get into our room. The batteries on the door lock died so we had to have someone at the front desk come with us to our room and let us in each time. Said it would have been fixed before 9 and even at midnight it still didnt work. Along with that not working we found some food and drinks in the refrigerator from the past people .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2023
Hello kim, It's our ambition to give you a five-star experience, and it's disheartening to discover that this is not the impression we left you with. We understand the frustration and we want to make sure that our guests are always comfortable. We appreciate that you've informed us of a need to address housekeeping policies and procedures. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Meh
Hotel was dirty. No food delivery to the room. Smoke alarm kept going off for a smoking room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 พ.ค. 2023
Hello Guest, I am very sorry that you smelled smoke - of any kind - at our property. We do our best to ensure that smokers do not smoke in our nonsmoking rooms or common areas, both of which result in a bad musty smell; and when a situation like this occurs, we try to address it immediately, thoroughly cleaning and disinfecting to restore the clean smell of our accommodations. Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason, we truly appreciate your feedback about the guest experience at the hotel. We do not allow smoking in common areas at all and we will be implementing stricter measures in the future. Thank you.

2/10 แย่มาก

haley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smelt bad in room. Also family with kids upstairs that ran around all night and early morning.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2023
Hello haley,Thank you for your review and comments regarding our room. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.

2/10 แย่มาก

Michael

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 28 เม.ย. 2023
Hello Michael, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SUTTON and I are saddened to see your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Javier

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 เม.ย. 2023
Hello Javier,We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.

8/10 ดี

Matthew

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nicer than expected
Room was much nicer than we expected especially after reading the reviews. Nice place to stay if you just nee a place to crash. Only complaint, we had to leave to check-out by 4am to get on the road and the office was closed. There was a red phone that someone answered but said they were not on the property. Guess we lost our $50 deposit since no one was there to check us out.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 เม.ย. 2023
Hi Matthew,Thank you for your review. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay with us, and we are sorry that you had some check out issues. We have shared your feedback with our teams, and if you coould reach out to our customer care, that will be amazing. We regret the inconvenience caused and are grateful for your patience. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better experience and consider staying with us again when you return to the area.