บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมเพนนินซูล่า เอ็กเซลซิเออร์ สิงคโปร์ ในเครือโรงแรมวินด์แฮม

5 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 234 จาก 1010 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 422 จาก 1010 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 218 จาก 1010 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 92 จาก 1010 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 44 จาก 1010 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 11 ก.พ. 2020
Thank you for your valuable feedback

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
อยูในแหล่งช็อปปิ้งและร้านอาหารสะดวกสบายมากใกล้กับสถานีรถไฟMRT CITY HALL ทางออกBเลี้ยวซ้ายตรงไป60เมตรเจอไฟแดงโรงแรมอยู่ขวามือชั้นบนสุดที่22ชมวิวสิงค์โปรได้เลยมีห้องอาหารด้วยด้านหลังโรงแรมประมาณ200เมตรเป็นแม่น้ำสิงคโปร์เหมาะมากกันนักเที่ยวยามค่ำคืนร้านอาหารมีเป็นร้อยแสงสีเสียงพร้อมชอบ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Tom วันที่ 4 ธ.ค. 2019
Thank you for your valuable feedback.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Tom วันที่ 16 เม.ย. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel location is really convenient to access to MRT station. You can walk just 5 mins to Clark Quay, the popular hang out place. Easy to go to the airport by the green line.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Tom วันที่ 13 เม.ย. 2019
Thank you for staying with us and your valuable feedback,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room can hear noise from outside. ABF is good. Key card can control the floor you can go.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Tom วันที่ 1 ธ.ค. 2018
Thank you for your valuable feedback.

8/10 ดี

Chris, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
Only 2 minutes from MTR and surrounding with shopping mall
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Panithi, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location at the center of city, department store and easy to connect all public transportation.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

tape

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ใกล้สถานีรถไฟฟ้า ได้วิวห้องมองเห็นมารีน่าเบย์ สวยดีประทับใจมาก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

NAPAT

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Hotel
Room clean, Warm welcome, Walk 300 meter to City Hall Mrt. Near food court.

8/10 ดี

A Pattita, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ทำเลที่ตั้งสะดวก
Staff Check in ดีมาก เปลี่ยนห้องให้วิวเมืองที่ดี และห้องพักสะอาด สะดวกดี
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Pom, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมใกล้แหล่งช็อปปิ้งและหาของกินง่าย
โรงแรมใกล้รถไฟฟ้า เดินไม่ไกล เดินทางสะดวกดี วันที่เข้าพักได้ห้องที่มองเห็นวิวตึกมารีนาเบย์ วิวสวยดี และใกล้ๆ โรงแรมก็มีแหล่งช็อปปิ้งและหาของกินง่าย และก่อนกลับสามารถฝากกระเป๋าไว้ก่อนได้
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 16 ธ.ค. 2017
Thank you for your feedback

8/10 ดี

pan, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
วิวดีบน sky lough แต่บริการไม่ดีเท่าที่คาดหวังไว้
-โรงแรมสะอาด ห่างจากสถานี city hall แค่ 1 block - พนักงานต้อนรับยิ้มแย้ม ช่วยเหลือตลอด -ห้องพักกว้าง มีamenity ให้มาวันแรกจัดเต็ม แต่วันหลังๆ maid เริ่มไม่เติมของแล้ว มีอยู่วันนึงไฟในห้องไม่ทำงาน ต้องติดต่อช่างไฟมาแก้ -พนักงานบน sky lough ขาดความเอาใจใส่ วันแรก ถามว่ารับชาหรือ กาแฟ พอตอบไป ไม่เอามาให้ วันที่ 2-3 ไม่ถามเราเลย แต่ถามโต๊ะอื่น - วิวตอนกลางคืนบน sky lough สวยมาก มองเห็นอ่าว เหมาะแก่การถ่ายรูปวิว
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017

10/10 ดีเลิศ

Pat, Chonburi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ทำเลดีมากค่ะ ใกล้รถไฟฟ้า ใกล้ห้าง
ที่พักสะดวกสบาย เดินไปไหนก็ใกล้ ข้ามถนนไปก็มีของกิน ใกล้เซเว่น ใกล้ห้าง ติดถนนเรียกแท็กซี่ก็สะดวก ห้องพักวิวดีมาก พนักงานน่ารัก เช็คอิน เช็คเอ้า เร็วมากค่ะ พนักงานน่ารักทุกคน ไปพักมารอบ 2 แล้วค่ะ คิดว่่าถ้าไปอีกก็พักที่นี่ค่ะ
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2017

6/10 พอใช้

TAN, Rayong

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องนำ้เเคบ ห้องอาหารเช้าคนเยอะมาก รับทัวร์จีน สภาพโดยรวมไม่สมกับราคา 200 US++ ได้เรื่องความสะดวกใกล้ City hall Mrt ข้างๆตึกมีการก่อสร้าง มีห้าง Funan เเทบร้าง ดีหน่อยมีห้างโรบินสัน ในระยะทีเดินได้ เหมือนโรงเเรมเก่า เเล้วมา Renovate
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2017

8/10 ดี

Two, Lerthattasin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel and good location
The location is great. It close to MRT and shopping mall. Also we can walk to the national gallery. The hotel room's view is nice. You can see the river view to marina bay and grainy the bay. The price is valuable. The room is not big but high ceiling and nice decoration are help. The hotel is a bit old but clean.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2017

10/10 ดีเลิศ

takizawa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
便利
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear TakizawaThank you again for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we cannot wait to exceed your expectations every time you choose us. We looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

8/10 ดี

Andrea

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Tutto bene ma camere un po’ troppo minimalist. Nel complesso molto buono
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shiela วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Mr Andrea,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found everything to be fine during your stay. We appreciate your comments regarding the minimalist design of our rooms. Your feedback is valuable to us as we strive to create a comfortable and welcoming environment for all our guests. We will take your comments into consideration as we continue to enhance our accommodations. We are delighted to hear that you had an overall very good experience with us. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Guest Services Team

10/10 ดีเลิศ

niket

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
conveniently located in City so easy to go all attractions by public transport and taxi. We were lucky to have nice Marina bay view and Singapore skyline from our room. Only issue we had is not enough choice for Vegan/Vegetarian food in buffet and on menu.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shiela วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Mr Niket,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the convenient location of our hotel and the stunning Marina Bay view from your room. Your kind words are truly appreciated. We apologize for any inconvenience caused by the limited choices for Vegan/Vegetarian food in our buffet and menu. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take this into consideration to improve our offerings for our guests with dietary preferences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable experience. Thank you for choosing to stay with us. Warm Regards,Shiela Guest Services Team

6/10 พอใช้

Miriam

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I appreciate the early check in accommodations but the bathroom was lacking some toiletries. The mattress is very hard and uncomfortable. Stayed for 4 nights and the housekeeper didn’t even vacuum the room and bathroom floors.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shiela วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Ms Miriam, Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you appreciated the early check-in accommodations. However, we apologize for the shortcomings you experienced during your stay. We are sorry to hear about the lack of toiletries in the bathroom, the discomfort caused by the mattress, and the oversight in housekeeping services. Your comments have been noted, and we will address these issues with our team to ensure a more comfortable and enjoyable experience for our guests in the future. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay. Thank you for choosing to stay with us. Warm regards,Shiela Guest Services Team

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GREAT check in experience and lovely view of the ferris wheel, St. Andrew's Cathedral, and Marina Bay
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alvin วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Ms Julie,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Wyndham Singapore. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

8/10 ดี

Mercedes

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hay poca gente y es lenta la recepción
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shiela วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Mr/Ms Mercedes, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced due to the slow reception. We will address this issue promptly to ensure a more efficient service for all our guests. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your understanding. If there is anything else we can assist you with during your stay, please do not hesitate to let us know. Thank you for bringing this to our attention.Warm regards,Guest Services Team

6/10 พอใช้

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wegen den Umbaumassnahmen leider nicht so ruhig. Das Personal ist teilweise nicht sehr zuvorkommend
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Mr MichaelWe are sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. We strive provide exceptional customer service and it is disappointing to hear that we fell short in your case. We will address this with our staff and take steps to ensure that all customers receive the assistance they need. Thank you for sharing your experience with us – it is important to us.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

6/10 พอใช้

marolyn

Housekeeping was inconsistent. Bellmen really nice and accommodating.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ShielaGuest Services Team วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Miss Marolyn,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our bellmen and their excellent service. We apologize for any inconsistencies you experienced with our housekeeping team and will address this issue promptly to ensure a more consistent experience for all our guests. Your feedback is valuable to us as we strive to improve our services. Thank you for choosing to stay with us.

6/10 พอใช้

Yoshihiro

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ShielaGuest ServicesTeam. วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Mr Yoshihiro,Thank you very much for taking the time to rate about your experience at our Hotel.If there’s anything specific you’d like to see more of, please don’t hesitate to let us know.Warm regards

8/10 ดี

SHIHO

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
全体的に清潔感があって素敵な部屋でした。シャンプー類、歯ブラシや歯磨き粉は置いてあります。シャワールームにシャンプー等の置き場がなかったのと、洗面所に水が漏れやすいのは気になりました。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Mr Shiho,We are sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. We take cleanliness and comfort very seriously, and we apologize for falling shout in these areas. We will investigate this further and take steps to improve our service. In order to serve you better, we are in the midst of room renovation to serve our guests better in the near future. We hope to make things right and looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

10/10 ดีเลิศ

Lena

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Ms Lena,Thank you again for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we cannot wait to exceed your expectations every time you choose us. We looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

10/10 ดีเลิศ

Jeriel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property is clean with great pools to refresh from the heat. The staff is very professional and great hosts. Avie was a great welcoming ambassador for the hotel! The bellmen are amazing and always helping guests, not just with luggage but with directions. The property is centrally located with easy access to the Arab district, the attractions along the river, China town, and Marina Bay. A lot of points of interests may be reached by walking although some may take a little longer than others. However, there are plenty of places to eat at along the river front in addition to the malls on the area. One caution is Sunday crowd is unbelievable around this area. If you are planning to be here on a Sunday, I recommend going away to Sentosa Island or to the Botanical garden. The hotel also gets a crowd on Sunday so if you leave early and come back late the. You could avoid the chaos.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jennifer วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Mr/Ms Jeriel,Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Hotel and your praises for Avie. It is very much appreciated. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsJenniferGuest Services Team

8/10 ดี

ATSUSHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
静かで、観光、ビジネスに動きやすい
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ShielaGuest Services Team วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Mr Atsushi,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Wyndham Singapore. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

8/10 ดี

Kulwant

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ideal location for sightseeing, rooms were very comfortable and clean. The bathroom was on the small side but adequate. Staff were very helpful, especially the concierges on the ground floor. The pool was great , lovely and cool after a hot day’s sightseeing! Lots of eating options around too, we would stay here again.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Jennifer วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Mr Kulwant,Thank you for your kind feedback. It is very much appreciated. We are pleased to know that you will stay with again. Great to know that our team was able to look after you during your recent stay with us. We looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsJenniferGuest Service Team

4/10 แย่

Laurent Jacques

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel bruyant. Chambre souhaitee non attribuee. Chambre tour Excelsior en face de la caserne des pompiers. Du bruit toute la nuit (alertes, instructions au porte voix, depart des ambulances avec sirene). Menage de la chambre : l'aspirateur n'est pas passé tous les jours, ma tasse a café est plusieurs fois oubliee et non.nettoyees. 2 mails de demande de confirmation de reservation = jamais aucune reponse. Petit dejeuner : on ne peut pas charger la chambre et l'on doit payer tous les jours. La piscine a fontaine donne sur le lobby. Pas discret et intime. Accueil aimable, rapide et efficace. Petit dejeuner moyen en.qualité et varieté des produits. Tous les plats chauds sont tièdes... La literie est de bonne qualité.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shiela (Guest Services Team) วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr Laurent Jacques, Thank you for taking the time to provide us with detailed feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your honest evaluation. Your comments are invaluable in helping us improve our services.We deeply regret that the room allocated to you in the Excelsior tower did not meet your expectations due to the noise from the fire station. Please accept our sincere apologies for any disturbances you encountered. We understand the importance of a peaceful environment for our guests and will address this issue with the utmost urgency.Regarding the cleanliness of your room, we apologize for the oversight with the vacuuming and the missed cleaning of your coffee cup. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we will reinforce our training procedures to ensure such lapses do not occur in the future.We also acknowledge your concerns about the lack of response to your emails requesting confirmation of your reservation. We are investigating this matter to understand what happened and will take steps to prevent it from occurring again.In terms of breakfast, we apologize for the inconvenience you faced with the payment process and the quality of the hot dishes. We will review our breakfast procedures to ensure a smoother and more enjoyable experience for our guests.Your positive comments about the quality of bedding and the friendly, quick, and efficient welcome are appreciated, and we are pleased to hear that these aspects of your stay met your expectations.We truly value your feedback, and we assure you that we are taking immediate actions to address the issues raised. If there's anything else you'd like to share or discuss, please feel free to contact our guest services team at Wyndham Singapore.We hope you will consider giving us another opportunity to serve you and provide you with the exceptional experience we strive to offer.Sincerely,

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good hotel, except for one day out of 4, lift breakdown. Room service knocked on door at 6.30 at night. Why not during the day?
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr John,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our hotel and apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We sincerely regret the inconvenience caused by the lift breakdown on one day of your stay. Technical issues can occur unexpectedly, and we understand the impact it may have had on your experience. Our maintenance team is diligently working to address and resolve such issues promptly to ensure the comfort and convenience of our guests.Regarding the room service incident at 6:30 PM, we apologize for the timing of the visit. Our standard practice is to schedule room service during the day to avoid inconveniencing guests during their evenings. We will review our procedures to ensure that such occurrences are minimized in the future.We truly value your feedback as it helps us identify areas for improvement.Thank you again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a flawless experience.Warm Regards,Shiela

2/10 แย่มาก

Akio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shiela -Guest Services Team วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Mr Akio,Thank you very much for taking the time to rate about your experience at our Hotel.''If there’s anything specific you’d like to see more of, please don’t hesitate to let us know.”Warm regards,

2/10 แย่มาก

Jessie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Turned up - lift and room renovations were taking place, couldn’t rebook somewhere else. Was told work would take place from 9am - 6pm. A toddler isn’t great for loud sounds while adjusting to time difference and napping. Construction started various time around 8am to 7pm. Spent good money to be at home on the tools, well it sounds that way anyway. On top of that, the internet was slow and would cut out while on your phone and tv would freeze. Wouldn’t recommend a stay.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr Jessie,We're sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. We take cleanliness and comfort very seriously, and we apologize for falling short in these areas. We will investigate this further and take steps to improve our service. In order to serve you better; we are in the midst of room renovation to serve our guests better in the near future. We hope to make things right and look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,Shiela

8/10 ดี

Becky

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
14th to 16th floor are renovating and one of the lift is not working. There is noise during 9am to 5pm, and it takes longer time to wait for the lift.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Miss Becky,Thank you for taking the time to share your feedback regarding the noise disturbance caused by our ongoing renovations. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We understand that a peaceful environment is crucial for our guests, and we regret that the construction noise fell short of your expectations. Please know that we are actively working to minimize any disruptions and complete the renovations as swiftly as possible to enhance the overall guest experience.Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding as we strive to improve our facilities. If you have any specific concerns or if there's anything else we can do to make your stay more comfortable, please do not hesitate to reach out to our We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a more enjoyable and tranquil experience.Warm regards,Shiela

10/10 ดีเลิศ

KEIKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr/Ms Keiko,Thank you for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,Shiela

8/10 ดี

Maritess

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr/Ms Maritess,Thank you for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,Shiela

10/10 ดีเลิศ

Duane

เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Mr/Ms Duane,Thank you again for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we cannot wait to exceed your expectations every time you choose us. We looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

8/10 ดี

Bayarmunkh

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool is nice
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr/Ms Bayamunkh,Thank you for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,Shiela

10/10 ดีเลิศ

Leah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was happy with the location of the hotel because it was within walking distance from my meeting venues. And of course shopping areas and dining locations. I am happy with the service rendered by your staffs. Everyone was very friendly. Please do continue your good customer service and cleanliness of the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team. วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Miss Leah, Thank you for taking the time to leave us a review.We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed stay with us.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again. Warm regards,Shiela

8/10 ดี

muneyuki

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mister/ Miss Muneyuki,Thank you for taking the time to leave us a review.We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed stay with us.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again. Warm regards,Shiela

8/10 ดี

Gil

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Sha วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Mr/Ms GilThank you again for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we cannot wait to exceed your expectations every time you choose us. We looking forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsShahiraGuest Service Team

10/10 ดีเลิศ

Christian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kompetentes freundliches zuvorkommendes Personal. Nachdem das Hotel in die Jahre gekommen ist, wird es im Moment renoviert. Man war bemüht, rechtzeitig und proaktiv darauf hinzuweisen. Wir durften bereits eines der renovierten Zimmer nutzen. Für meine Begriffe hat man ein schönes aber nur bedingt zweickmäßiges Zimmer realisiert Mir persönlich fehlte z.B. ein Schrank und das sonst übliche - Kaffee / Tee Set
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services Team วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Mr Christian,Dear Mr/Ms Thank you for your rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,Shiela

6/10 พอใช้

Masahiko

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とにかく施設が古い。だからあまり清潔感は出しようがない。でも周りはもっと圧倒的に高いのにこの値段なら仕方ない。肌感で言うとパリやロンドンと同じ感じ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Avie วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Masahiko,We're sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. We take cleanliness and comfort very seriously, and we apologize for falling short in these areas. We will investigate this further and take steps to improve our service. In order to serve you better; we are in the midst of room renovation to serve our guests better in the near future. We hope to make things right and look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards,AvieGuest Services Team

8/10 ดี

Ma Cielito

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was close to everything staff was polite and very helpful housekeeping was great
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Mr.Ma Cielito,Thank you for your kind feedback. It is very much appreciated. Pleasure to know that you will use us again in the future. Great to know that our team was able to look after you during your recent stay with us. We look forward to welcoming you back to stay with us at the Wyndham Singapore in the very near future.Warm regards Premala Guest Services Team.

4/10 แย่

KUMIKO

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Jennifer วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Mr.Kumiko,Thank you very much for taking the time to write about your experience at the Hotel. It is very much appreciated. We look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm RegardsJennferGuest Services Team

6/10 พอใช้

Hao

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very quiet. Shower head doesn't have hot water or it's too hot sometimes.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Mr.HaoWe're sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. We understand how frustrating this can be. We thank you for your patience and apologize for any inconvenience caused. In order to serve you better, we are in the midst of renovating our guest rooms to serve our guests better in the near future. We hope to make things right and look forward to welcoming you back to stay with us at the new look of Wyndham Singapore in the very near future.Warm regardsPremalaGuest Services Team.

8/10 ดี

William

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tired but being renovated hotel in great location, and prices to reflect this. Stayed twice.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear, Mr.William,We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed stay with us.Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.Warm regards,PremalaGuest Services Team.

10/10 ดีเลิศ

YUKARI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
建物は古めでしたが清潔で、スタッフも親切•丁寧でした。交通の便が良く観光しやすかったです。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear, Mr.Yukari,Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear that you loved your experience with us. Your kind words mean a lot to our team!Warm regards,PremalaGuest Services Team.

8/10 ดี

KATSUO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear, Mr.Katsuo,Your feedback made our day! We are ecstatic to hear that you had a great time at Panninsulla Excelsior Wyndham Hotels. We can’t wait to welcome you back for another fantastic experience.Warm regards,PremalaGuest Services Team.

8/10 ดี

Stephanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Property a bit out dated but it is currently being refurbished which is great look forward to seeing the new updated rooms
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mala วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear, Ms.Stephanie,Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear that you loved your experience with us. Your kind words mean a lot to our team!Warm regards,PremalaGuest Services Team.