ด้านหน้าที่พัก

รีวิว สวิสโซเทล แกรนด์ชางไฮ

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 473 จาก 960 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 379 จาก 960 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 72 จาก 960 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 960 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 960 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Book

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ที่พักดี สะอาด แต่เข้าด้านหลังสะดวกกว่า ที่พักดี สะอาด แต่เข้าด้านหลังสะดวกกว่า ที่พักดี สะอาด แต่เข้าด้านหลังสะดวกกว่า
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great holiday.Nice staff and helpful.The location is very nice.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017
การตอบกลับจาก Michelle Chong วันที่ 13 ก.ย. 2017
Dear guest, Thank you for taking time to share with us your review, and we are pleased to know that you enjoyed your holiday here and liked our service and location. We look forward to welcoming you back for your next visit. Best regards, Michelle Chong/Director of PR & Communications

10/10 ดีเลิศ

cristobal

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

6/10 พอใช้

Tsao

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed 5 nights at this hotel with my daughter, we’ve heard a weird noise on Friday’s afternoon sound like from lovers made special exercise, It really made us embarrassed
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear GuestThank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Grand Shanghai. I am sorry that your experience did not meet your expectations. please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Ricky Zhao Guest Experience Manager

8/10 ดี

Ken

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel in a good location.
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

Wiljan

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

veronica

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

YICHUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 21 พ.ย. 2023
尊敬的宾客:您好!非常感谢您选择入住上海宏安瑞士大酒店。您的五星好评让我们很开心,我们将继续努力保持酒店的服务标准,为客人提供良好的环境和优质的服务。再次感谢您对酒店的肯定,竭诚期待与您的再次相遇。宾客体验经理-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

Leigh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

Ken

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

6/10 พอใช้

GORDON KEE KEONG

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Grand Shanghai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Ricky ZhaoGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Xiaodong

เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 17 ส.ค. 2023
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您对上海宏安瑞士大酒店的支持和认可,我们所做的一切都是为了让每一位宾客带来满意的入住体验,看到您的满意和认可,我们真的是非常的感动,我们竭诚期待与您再次相聚!宾客体验经理-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

WING MING

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
員工友善, 住宿舒適, 很多餐廳, 交通方便, 服務一流!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 27 ก.ค. 2023
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您对上海宏安瑞士大酒店的支持和认可,我们所做的一切都是为了让每一位宾客带来满意的入住体验,看到您的满意和认可,我们真的是非常的感动,我们竭诚期待与您再次相聚!宾客体验经理-Ricky Zhao

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
客室が綺麗で、スタッフさんが丁寧です。 交通がどても便利でした。 次に泊まりたいです。
เข้าพัก 12 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 6 ก.ค. 2023
Dear Guest, we very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.

10/10 ดีเลิศ

Bruno

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Akmal

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 1 มิ.ย. 2023
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

Sugee

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
馬桶無沖洗、烘乾功能
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 16 พ.ค. 2023
尊敬的宾客: 您好!非常感谢您对上海宏安瑞士大酒店的支持和认可,我们所做的一切都是为了让每一位宾客带来满意的入住体验,看到您的满意和认可,我们真的是非常的感动。感谢您的宝贵反馈。我们竭诚期待与您再次相聚!宾客体验经理-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

Chen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future.

2/10 แย่มาก

Ang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
On est 4 personnes, il a pris 30 mins afin d’avoir la carte de chambre. 2 chambre face à un chantier avec travaux le samedi et dimanche. J’essaie de joindre la réception, jamais en ligne. Y a 1 chambre a un panne de fenêtre, on ne peux pas le fermer, le brut est plus important. ( il a fait réparé vite. Deux personnes a eu allergie de aspiration après la 1eme nuit. C’est incroyable pour un hôtel de 5 étoiles. Du Hardware est bien, mais la soft n’a que 3/5.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Swissôtel Grand Shanghai. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies.At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer. Therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 ดี

sakae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.

8/10 ดี

sakae

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.

10/10 ดีเลิศ

khai howe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff are very helpful. Definitely will come back!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 9 ม.ค. 2023
Dear Khai Howe, we very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Grand Shanghai. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us. Guest Experience Manager-Ricky Zhao

8/10 ดี

PING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 9 ม.ค. 2023
尊敬的PING:您好!非常感谢您选择入住上海宏安瑞士大酒店。您的五星好评让我们很开心,我们将继续努力保持酒店的服务标准,为客人提供良好的环境和优质的服务。再次感谢您对酒店的肯定,竭诚期待与您的再次相遇。宾客体验经理-Ricky Zhao

10/10 ดีเลิศ

Rene

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Ricky Zhao วันที่ 28 ธ.ค. 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to submit a review for your most recent stay with us at Swissôtel Grand Shanghai. It is so flattering and motivating to receive such positive and encouraging feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.On behalf of the team, we send our regards and are looking forward of welcoming you back very soon in the near future.

8/10 ดี

Sebastien

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Catherine Zhang วันที่ 3 ม.ค. 2022
Dear Sebastien, Thank you for you staying Swissotel Grand Shanghai, we are happy to see that you have good experience in our hotel, hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

andre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

Michael

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 30 ก.ค. 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at Swissôtel Grand Shanghai. I will share your comments with our team. Thank you for your time and sharing. We are looking forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was beautiful. The staff was very helpful. I especially loved the pool and sauna. Very relaxing. The pool attendant female desk attendant was very helpful. I lived in SH for 3 years so it was like a homecoming. Right next to Jing'an Temple too. Great location! Loads of shopping and restaurants in this area. Loved it!
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021

6/10 พอใช้

Carolyn

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 30 ก.ค. 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at Swissôtel Grand Shanghai. I will share your comments with our team. Thank you for your time and sharing. We are looking forward to your next visit.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location, fresh and clean with friendly staff. Good breakfast but not excellent
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Sebastien

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hi, not enough bottle of water in the room, breakfast is a really pricy seeing the quality, i would expect more fresh pastry, fresh croissant or pain au chocolat, real cheese (for a swiss branded hotel it is a MUST), real charcuterie (for swiss branded hotel it is also a MUST), nice quality of jam. I would expect also the hotel to be more ecology friendly (no individual soap...) But overall it is a nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

8/10 ดี

JIEMIN

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
場所はいいが…サービスは五つ星ではないと思います。
場所はいいが、とにかく混んでる。そして滞在者のマナーがよくないのか、バスローブでロビーにいたり、パジャマで朝食を食べている人がいた。一番のマイナス点はコンセントが少なく、パソコン、携帯のチャージが不便であった。早朝にでて、夕方に戻ったのに清掃がされていなかった。4日間も滞在してるのだからもう少し注視してほしかった。
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Susu Xu-Guest Experience Manager วันที่ 28 เม.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Grand Shanghai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Susu Xu Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021

8/10 ดี

Aeroplan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020

8/10 ดี

Anne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

8/10 ดี

NUTSUDA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too many flaws
A weirdly designed room with very little electricity sockets for your devices. Also, only 2 small complimentary water bottles provided per day (which was never enough). One day, the maid just took the used shower gel and shampoo and didn’t bother to put new ones in the bathroom at all. The only few good things are the location and a gentleman near the door who was kind enough to point me to the direction of a printing store closeby.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Yu, Shanghai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nombreuses fois de séjours ici. J’ai toujours aimé/habitué.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic!
Nice 5 stars hotels~stayed on 26th floor with great view and comfortable bed, very clean & quiet~
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioning was automatically set to an uncomfortable level during the day and could not be adjusted
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

andre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Un vrai 5 étoiles abordable près de Nanjing Road
Hotel très bien situé, chambre grande pour Shanghai, équipement satisfaisant, style cossu, lit très confortable, wifi rapide. La télévision un peu vieille et l'absence d'une machine à expresso courante dans les 5 étoiles sont les seules ombres au tableau.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Langes Wochenende in Shanghai
Die Lage des ist sehr gut für Shopping und sightseeing. Guter Service und sauber. Etwas in die Jahre gekommen aber trotzdem noch ganz schön. Aufgrund der Covig 19 Situation müssen ein paar Einschränkungen hingenommen werden. Keine AC / Schwimmbad
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Shuhei

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Felipe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
excelente opción para trabajo o vacaciones
muy buena alternativa en el centro de Shanghai (Jing´an Temple area). habitaciones amplias, buen gimnasio y spa y a una cuadra del metro.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

hyesun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋아욤
찡안쓰 공항버스 정류장이랑 제일 가까워서 좋구요 릴백화점 찌아리종신 지우광 등등 큰 백화점이 지하철역이랑 연결되어있는 게 아주 큰 메리트입니다! 스파랑 헬스장 다 있는 것도 좋아요! 位置很好还有温泉和健身房。地铁站也挺近的。推荐推荐~啊阿啊从静安寺机场巴士站最近的酒店!不错
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Danhui

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
lost in the Translation
It was good as always. I had issue I left my scale in the room and called right away to get it put away for me so I could pick up when I stay there again the next week. They didn't do it and lost it !! they didn't care or try and help. its my fault but they should of haved it.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
浦東空港・虹橋空港を始め、その他主要観光スポットへも移動が便利で何より駅が近いです また、日本語
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020