ทางเข้าที่พัก

รีวิว โมเทล 6 ซันนีเวล แคลิฟอร์เนีย - เซาท์

2 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 201 จาก 705 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 220 จาก 705 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 150 จาก 705 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 64 จาก 705 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 70 จาก 705 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Carlos Gutierrez

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Steve, Seminole

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It appeared as if the bathroom had recently been redone and it was in much better shape than the one we had stayed in last year. Again, having a small refrigerator and microwave fit our needs perfectly.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 เม.ย. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Kenji

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
キレイで治安の良いモーテルでした。スタッフの対応も丁寧でした。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hi Kenji, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6

6/10 พอใช้

Maria

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hi Maria,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No shampoo to take a shower. Bathroom fan is so loud that you cannot sleep with it on. Light and fan under 1 switch. Can hear neighbors talking and street noise. Small room. Under average.
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

ryan, Mechanicsburg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great. No roaches like their sister hotel across the street
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

ryan, Mechanicsburg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

ryan, Mechanicsburg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great customer service
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Timothy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was nice when I had concerns.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Hope, spring

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was okay
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hi Hope,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Bonnie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was there because my son was having heart surgery at Sanford Hospital and when I was going to increase my stay the rates nearly tripled for the holiday season. I had to leave him in California and go home to Nevada because I could no longer afford the rates. I tried contacting upper management to explain my situation, they didn't care. They just wanted more money. Greedy, uncaring property owners. I don't recommend them. As far as the noise, some people shouldn't have children. It was awful. I was already stressed out, and that kid screaming and banging on the wall and door in the room next to me was just horrible. It was every single evening. Calling the office did nothing. Those parent's were just rude. Plus i had to have my key card redone practically every day. Shoddy equipment, noisy people, greedy owner's... just a terrible experience all around.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hi Bonnie,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Eloisa

No hot water
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Eloisa, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

8/10 ดี

Ernest

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean room and good customer service.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 ก.พ. 2024
Hi Ernest,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 ดี

Andi, OLYMPIA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
hair dryer available upon request.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Andi,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Erika

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Marna, Menifee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay was restful and convenient.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 ม.ค. 2024
Hi Marna, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Jose

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

tasha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Easy , convenient, budget friendly
Great stay , close to Stanford ( 15 min ) food close by . Grateful for pet friendly.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

4/10 แย่

Chandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed at this hotel before but I was not satisfied with this last day. Upon checking in, the representative told me that my room would be upstairs and it was located right next to the staircase. I was in town for work so I needed it to be quiet and asked to be relocated to a room away from the stairs. He told me no that they were almost sold out and that if he moved my room he would have to change my room type and charge me. The hotel was nowhere near sold out as it was barely any cars or people there that day so it really irritated me that he wasn't willing to assist. The bed was horrible. Probably the worst I've ever slept on in a hotel. Again, I have stayed at this hotel before so I don't know if they recently changed mattresses or if this room just had a crappy mattress but it was terrible. I tossed and turned all night and didn't hardly get any sleep. Stay away from room 232. The bed sucks. The room was clean and usually is when I stay at this hotel. Not sure if I was stay here again since I don't want to take the risk of having a crappy mattress again?
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 17 ม.ค. 2024
Hi Chandra, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

6/10 พอใช้

Donald, White Rock

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I had the bare bones lowest price option, which did not include any amenities, so no refrigerator or microwave or coffee maker. Only real complaint was the key to the room kept getting unworkable and had to be reprogrammed a couple times over the 4 nights I was there.
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ม.ค. 2024
Hi Donald, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 พอใช้

Alicia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Jaime

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Overall a Decent Stay.
Not much to say about a motel 6 but I’ll give credit when it’s due. It’s one of the smaller sized motel 6, which I don’t think it really matters to some but the less rooms the less people, crowds, potential noisy neighbors if your more of a low key person. Location is great, fast food within walking distance, other hotels and gas stations too. Free entrance is literally across the street and not too far from SF, 35 minute drive or so without traffic. Room was very clean, checking attendant was friendly and even called to make sure if everything was okay about an hour after check in. That was thoughtful. No noisy neighbors and area around location was nice. There’s was an odd incident where a stranger knocked on my door asking for someone by name which i thought was extremely odd as I never had anything like this happen but calmly said they have the wrong room. He left and didn’t return. Weird right? Other than that, a decent stay at motel 6 this time around.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hi Jaime,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your concerns are important to us, and we take all guest experiences seriously. Your business is valuable to us, and we are committed to making your next visit even more enjoyable. Please don't hesitate to return and stay with us again, as we look forward to the opportunity to serve you.Lilith#Team6

8/10 ดี

Andrei

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Right price for this type of hotel.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hi Andrei,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Better low cost options
Hotel attendant busy with other guests waited outside (lobby door was locked) in the cold and rain before he came back. got the room, smelled like an ashtray. After signing 20 instances of no-smoking in the room or else fees asked to get a new room. No refrigerator. No microwave. Bathroom fan was noisy beyond belief. The room was clean and looked like it was modernized but the walls, doors and windows were still letting in outside noise. Stayed for a few days only but it wouldn't be acceptable for anything more than a quick business trip.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hi Richard, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Upgrade Ventilation…
Melissa, a shift manager was very accommodating. I appreciated her kindness and professionalism. My stay started off finding black mold in my reserved room. This location, the engineering, lacks proper circulation in the bathrooms thus condensation buildup happens on the walls/ceiling. IMO. Nonetheless, Melissa was accommodating as best as availability of rooms would allow. We were given another room on entry level, which for a day or two was okay until it wasn’t. Due to the guest above us, we couldn’t sleep from nonstop moving. I was directed to speak to another manager, who at first was not understanding but can along with continued persistence to be moved to another room on the second floor to ensure for rest. The last day was the best sleep we received in the last couple days, which was great!
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hi Traveler, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Pete

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Hector

Booked the Monday through Saturday stay through Expedia for an employee. After the first night, the employee requested to move
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hi Hector, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Kirstie

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I have to go back to the hotel for the key to be properly checked out. Its just a card key and they can replace it with another. Thats too much inconvenience for customers especially if we work far away from the hotel and all we need to do is check out

6/10 พอใช้

Ron

2/10 แย่มาก

Ronny

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Mehul

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mike

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Michelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Enrique

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great service, quick checkin, easy access to Hwy, room clean, would stay again. thx
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hi EnriqueWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

8/10 ดี

Jessica

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

don

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Expedia sold us a room with a microwave and refrigerator but, when we checked in, we were told there were no such rooms. Noisy surroundings. Someone above us sounded like they were moving furniture in the middle of the night and the made lots of noise at 6:30 the next morning. Horrible internet connection if you were able to connect at all.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Esthela

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was in very good condition. It must have been renovated recently.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Hugo

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Devin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
just didnt llike all the noise and how uncomfortable and small the room was. they also didnt give me a choice on what card i wanted to charge
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi Devin,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 ดี

Esthela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean and confortable, had a good night’s rest.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 พ.ย. 2023
Hi EsthelaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Rigoberto, WOODLAND HILLS

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A nice get away for two days. The location was amazing with famous technology companies in the neighborhood. Highly recommended.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 พ.ย. 2023
Hi Jennifer,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

kisford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ok
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 พ.ย. 2023
Hi Kisford,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 ดี

PHONG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good customer service
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hi Phong,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The service was great! Nice customer service and the rooms were clean. The tub was a bit stained, however.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 8 พ.ย. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Claire, Mechanicsville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Fine for an easy place to crash for the night.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

viririana

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I didn’t like the fact that our bathroom was “clean” but the tub was dirty,
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ต.ค. 2023
Hi Viririana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6