บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมดิเอเทรียม

2.5 out of 5
โรงแรมดิเอเทรียม
611 San Bruno Avenue East, San Bruno, CA

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 387 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 394 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 132 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 61 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 27 จาก 1001 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Kevin M

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve stayed at this property multiple times when in town for meetings. The rooms are modern, well kept, clean, and comfortable. Parking is also free, which is not the case in all hotels in the area. This is my go to property when in the area.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Naomi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The only thing I didn’t like was the limited parking. We had to park like 3 blocks down. To be fair we were checking in late. But in their parking garage there was only about 15 ish spaces..
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Norma,We're thrilled you had a great experience during your four-day stay with us! Thank you for your recommendation, and we look forward to welcoming you back again in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Norma

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great we stayed 4 days , and I would stay here again and recommend it to everyone.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Norma,We're thrilled you had a great experience during your four-day stay with us! Thank you for your recommendation, and we look forward to welcoming you back again in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

John, Port Ludlow

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fine for a brief overnight airport stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear John,We're glad to hear that our hotel served its purpose for your brief overnight airport stay. Please let us know if there's anything we can improve to make your next stay even better. We appreciate your feedback!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Norma

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and comfy check in was fast and very nice people.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Norma,We're delighted to hear that you found our hotel very clean and comfortable and that your check-in experience was fast and pleasant! Our team takes pride in providing excellent service to our guests. Thank you for your kind words, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Youngoak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Youngoak,Thank you for sharing a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the The Atrium Hotel SFO. We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel. We look forward to welcoming you back to our The Atrium Hotel SFO hotel soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Zhe

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is cozy, clean and convenient hotel. The parking is good. The only issue is it is near airport so we can hear the flight even with window closed, but not very loud.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Zhe,Thank you for your feedback. We're glad you found our hotel cozy, clean, and convenient, and we appreciate the excellent parking facilities. We apologize for any inconvenience caused by noise from nearby flights, even with the windows closed. Your comments are important to us, and we will continue to strive to minimize any disturbances for our guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for another comfortable stay in the future. If there's anything else we can do to help you, please don't hesitate to let us know.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Seselee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Seselee,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel. You have brought a smile to our faces. We hope you will stay with us again soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Yesenia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed here four days the staff was nice, great breakfast, clean and affordable for our trip in this area.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Yesenia,We're thrilled you had a pleasant four-day stay with us! We prioritize providing friendly service, delicious breakfast options, clean accommodations, and affordable rates. Your positive feedback means a lot to us, and we're glad we could contribute to making your trip enjoyable. If there's anything else we can do to enhance your experience during future stays, please don't hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to welcome you back again soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Douglas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very near SFO. Great as a stay before an early departure.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Douglas,We're glad our hotel's proximity to SFO made your stay convenient, especially for early departures. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back in the future! If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Safe travels!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Jaiselle Mae

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Jaiselle,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel. You have brought a smile to our faces. We hope you will stay with us again soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For an airport hotel, great choice!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear David,We're thrilled that you found our hotel an excellent choice for your airport stay! Our goal is to provide convenient and comfortable accommodations for travelers like yourself, and we're glad we could meet your expectations. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the future! If there's anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We're here to ensure you have a wonderful experience every time.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

YUTAI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good hotel. Clean helpful staff support and nice breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Yutai,Thank you for your positive review!  We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff and amenities met your expectations.  If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with in the future, please feel free to reach out.  We look forward to welcoming you back on your next visit!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Bharat

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was nice and big. Bed was nice and firm. Shower was not good, the water pressure was too low.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Bharat,We're glad to hear that you enjoyed the spaciousness of your room and found the bed comfortable during your stay with us. We apologize for the inconvenience regarding the water pressure in the shower. Our maintenance team will look into this issue to ensure that it is addressed promptly. Thank you for bringing it to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying experience in the future!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Juanette

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Juanette,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel. You have brought a smile to our faces. We hope you will stay with us again soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Teresa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to stay before or after a flight that is close to Caltrain
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Teresa,We're delighted to hear that you found our hotel to be a convenient option for staying before or after a flight, especially given its proximity to Caltrain.  Providing a comfortable and convenient experience for our guests is our priority, and we're glad we could meet your expectations.  Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Kenneth, Alachua

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was spotless. There was no restaurant and the street is very noisy. The staff was very good and helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Kenneth,Thank you for sharing your feedback.  We're glad to hear that you found the hotel spotless and that our staff provided helpful service.  We apologize for any inconvenience caused by the lack of a restaurant and the noise from the street.  Your comments will be taken into consideration as we strive to improve our services.  If there's anything else we can assist you with, please let us know.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Manfred

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Manfred,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel.  You have brought a smile to our faces.  We hope you will stay with us again soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Road noise throughout night
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Steven,Thank you for your feedback.  We apologize for any inconvenience you experienced due to road noise during your stay.  We understand that a peaceful night's sleep is important, and we will do our best to address this issue.  Please feel free to reach out to our front desk staff during your stay if you encounter any further disturbances, and we will do our best to assist you.  We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future.Sincerely,The Atrium Hotel Management

6/10 พอใช้

Ellen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Ellen,We would like to thank you for taking the time to complete an online survey based on your stay with us. On behalf of our entire staff, we would like to apologize for failing to meet your expectations. We hope you will consider staying with us again so that we can provide you with a much better stay that meets our standards.Sincerely,Management

10/10 ดีเลิศ

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel very clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Anthony,Thank you very much for giving your stay at the The Atrium Hotel SFO a PERFECT SCORE!  We work so hard to provide a fantastic experience for our guests, so it is rewarding to hear you felt our hotel was excellent. It is an honor for us when our guests are extremely satisfied with our hospitality. We can't wait to host you again at The Atrium Hotel SFO, soon.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Zachary

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Zachary,Thank you for sharing a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the Atrium Hotel SFO.  We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel.  We look forward to welcoming you back to our Atrium Hotel SFO hotel soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Charles

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the location, the family room, the breakfast, it's superb! The transportation to the airport, the parking everything except some parts of the room we were in has a pungent odor near the window, not much but for a sensitive smelling person like me I can smell maybe the curtain. But given the chance to book again, I will go with Atrium.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Charles,Thank you for your positive feedback!  We're delighted to hear that you enjoyed our location, family room, breakfast, and overall amenities.  Your satisfaction is our priority, and we're glad you found our transportation and parking convenient.  We apologize for the odor issue in your room and appreciate your understanding. Rest assured, we'll address this promptly to ensure a more pleasant experience for future guests.  We look forward to welcoming you back to Atrium for another enjoyable stay!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was clean, organized and very nice! The staff was very pleasant! The room was a very nice size with an Arch architecture that made it even a better looking room. The bed was very comfortable! Very good area!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Michael,Thank you so much for taking the time to leave us an All-star review. We're delighted you found our property clean, organized, and very nice! It's wonderful to know that our staff was pleasant and that you enjoyed the size of your room, along with the architectural details like the arch that enhanced its appearance. We're pleased to hear that the bed was very comfortable and that you found the area very good. Thank you for your kind words, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

4/10 แย่

Sandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the second time I have stayed in this hotel, the fire alarm went off in the middle of the night pulling everyone staying in the hotel, outside of their rooms. It appears to be a false alarm that is malfunctioning. I will not stay in this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Sandra,We apologize for the inconvenience caused by the fire alarm during your stay.  Your safety and comfort are our top priorities, and we understand the frustration of being awakened by a false alarm.  We take these matters seriously and are actively working to address any malfunctioning issues with our fire alarm system.  We're disappointed to hear that this experience has led you to decide not to stay with us again, but we understand and respect your decision.  If there's anything else we can do to address your concerns or if you'd like to discuss this further, please don't hesitate to reach out to us.  Thank you for your feedback, and we wish you the best in your future travels.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Yuki, San Jose

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Yuki,Thank you for sharing a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the Atrium Hotel SFO.  We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel.  We look forward to welcoming you back to our Atrium Hotel SFO hotel soon!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

HIROSHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear HIROSHI,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE REVIEW! We are thrilled you had a great experience staying with us at The Atrium Hotel SFO. We would love to host you again on your next visit to The Atrium Hotel SFO. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

JAY

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall good but too far off from BART and restaurants. Not sure how safe traveling during night time.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear JAY,Thank you for your feedback. We're pleased to hear that your overall experience was good. We understand the concern about the distance from BarT and restaurants and the safety aspect during nighttime travel. Your input is valuable, and we appreciate your perspective. If there's anything specific we can assist with or improve upon, please let us know. We hope to welcome you back for another positive stay in the future.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A good and comfortable value
We were overall very happy with The Atrium Hotel. The room was large and well appointed including a couch and coffee table and separate sink with large refrigerator and microwave. in addition to the usual (but very comfortable) bed, desk, and desk chair (note that the chair doesn't go as high as it should for the desk). The hotel is very close to the airport, particularly rental car return (and a Costco for refilling the fuel). It's no luxury hotel but a great bargain. It includes parking (but better to avoid trying to park a large SUV), a nice lobby/atrium, and breakfast. The manager (owner?) actively looks for improvements (e.g., he asked us about his hotel, and we suggested a few minor breakfast improvements; he implemented most of those the next day). Yes, we would stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for your detailed and positive review of The Atrium Hotel! We're thrilled to hear that you were overall very happy with your stay. It's great to know you enjoyed the spacious and well-appointed room, including the additional amenities like the large refrigerator and microwave. We appreciate your feedback about the desk chair height and will address that promptly.We're pleased you found our location convenient, especially in proximity to the airport, rental car return, and Costco. It's wonderful to hear that you consider us a great bargain, and we're glad you appreciated the inclusive parking, atrium, and breakfast. Thank you for your valuable suggestions; we're committed to continuous improvement, and it's rewarding to know your feedback was implemented promptly.We look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Ann Paula

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Ann Paula,Thank you for staying with us when you visited The Atrium Hotel SFO. It makes me happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to be able to host you again soon at The Atrium Hotel SFO!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Nery Alexis

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Nery Alexis,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit the area.Thank You,The Atrium Hotel Management

6/10 พอใช้

Clare

เดินทางกับครอบครัว
Fine for one night. Don’t expect too much though.
This was perfectly fine for a one night stay the night before our flight. We caught the complimentary shuttle to the airport, the driver was so unhelpful. We were the last to be picked up and so myself, my husband and two children had to stand the whole way to airport as there were no seats left on the bus. The driver was so rude. Room was comfortable enough for one night. No longer.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Clare,Thank you for choosing our hotel for your one-night stay. We apologize for the inconvenience you experienced with the shuttle service, and we regret the unhelpful and rude behavior of the driver. This falls short of our service standards, and we appreciate your feedback. We'll address this issue to ensure a more positive experience for our guests in the future. If your travels bring you back to the area, we hope to have the opportunity to provide you with a better stay.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Susan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A night away
Always a good stay when we stay there. Parking is good. Breakfast is good. The place is clean and very accessible to get around and sit and relax.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Susan,Thank you for your continued patronage and positive feedback! We're delighted to hear that you consistently have a good stay with us, appreciate the parking facilities, enjoy the breakfast, and find our place clean and accessible. We look forward to providing you with more enjoyable stays in the future.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Lucille

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Lucille,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE REVIEW! We are thrilled you had a great experience staying with us at The Atrium Hotel SFO. We would love to host you again on your next visit to The Atrium Hotel SFO. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,The Atrium Hotel Management

4/10 แย่

lili

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
室内空调排风马桶太旧了,晚上睡觉暖气太吵了!睡不好!就是离机场近一点!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear lili,We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced. Our team is addressing the issues with the air-conditioning and heater to ensure a more comfortable stay in the future. We value your input, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved experience on your next visit, especially being closer to the airport.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Victor

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Victor,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit the area.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

wale

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear wale,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit the area.Thank You,The Atrium Hotel Management

6/10 พอใช้

Amy

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Amy,Thank you for rating your stay at The Atrium Hotel SFO.  We hope to host you again for your next trip to The Atrium Hotel SFO to serve you with a more comfortable stay and enhanced experience.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Abigail

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Abigail,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit the area.Thank YouThe Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and close to SFO
Alana at the front desk was wonderful and helpful. Excellent value
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for your kind words! We're pleased to hear that Alana at the front desk was wonderful and helpful during your stay. We strive to provide excellent service, and it's great to know that you found value in your experience. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again in the future.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Pankaj

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Pankaj,Thank you for staying with us when you visited The Atrium Hotel SFO. It makes me happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to be able to host you again soon at The Atrium Hotel SFO!Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

Stephanie, League city

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Stephanie,Thank you for staying with us when you visited The Atrium Hotel SFO. It makes me happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to be able to host you again soon at The Atrium Hotel SFO!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Zhuofan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, nearly walkable to airport
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Zhuofan,Thank you for your positive review! We're pleased to hear that our staff left a friendly impression on you and that you found our location convenient for airport access. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

YUNG-HSIEN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear YUNG-HSIEN,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE REVIEW! We are thrilled you had a great experience staying with us at The Atrium Hotel SFO. We would love to host you again on your next visit to The Atrium Hotel SFO. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love free self parking. Clean comfortable room…better than some 4 star hotels I’ve stayed at.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear Robert,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you love our free self-parking and found the room clean and comfortable. Your comparison to some 4-star hotels is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another excellent stay.Thank You,The Atrium Hotel Management

8/10 ดี

dung

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear dung,Thank you for staying with us when you visited The Atrium Hotel SFO. It makes me happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to be able to host you again soon at The Atrium Hotel SFO!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Marseille

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Marseille,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE REVIEW! We are thrilled you had a great experience staying with us at The Atrium Hotel SFO. We would love to host you again on your next visit to The Atrium Hotel SFO. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,The Atrium Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Ingrid

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Ingrid,Wow, thanks a lot for the PERFECT SCORE REVIEW! We are thrilled you had a great experience staying with us at The Atrium Hotel SFO. We would love to host you again on your next visit to The Atrium Hotel SFO. We hope your next trip is just around the corner so that we can get an opportunity to welcome you again!Thank You,The Atrium Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ferhat

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Ferhat,I am deeply disappointed to learn about your recent stay at The Atrium Hotel SFO. I wish you had told our staff about your problems when you were here; we could have fixed them. Please accept my sincerest apologies.Thank You,The Atrium Hotel Management

4/10 แย่

Robin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirtier than I expected
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Atrium Hotel Management วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Robin,Thank you for leaving a review for us; however, I apologize for any inconvenience you may have faced during your stay.  We would love to know what went wrong during your visit to ensure a better experience for all our guests.Thank You,The Atrium Hotel Management